Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6435
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mene+Sinäkin+teho-osastolle+kaikessa+asiaankuuluvassa+varustuksessa+töihin,+tekemään+pitkiä+työvuoroja+yön+päivän+kanssa,+jos+osaat.
Eiköhän+luulot+rupea+karisemaan.
03.01.2022 15:39
Tämä+on++70++keskustelupalsta,+jossa+voimme+vaihtaa+mielipiteitä+erilaisista+asioista.
Tämäkin+asia+on+ihan+ajankohtainen.
Se,+että+avaa+keskustelun+ajankohtaisesta,+jopa+kaikkia+kansalaisia+koskevasta+asiasta,+ei+minun+mielestäni+tarkoita,+etteikö+aloittajalla+ole+elämää.
Syyllistämisestä+ei+ole+kysymys,+vaan+tosiasioista.
Kun+ihmiset+ymmärtäisivätkin+nämä+tosiasiat,+tilanne+olisi+huomattavasti+parempi.
03.01.2022 15:37
Jälkiviisaus+on+viisauden+lajeista+turhin.
Mitähän+nuo+viisastelijat+olisivat+itse+tehneet+kyseisenä+aikana.
Sen+kun+kertoisivat+ja+senkin,+mihin+sitten+olisimme+päätyneet.
02.01.2022 18:52
Tuo+voikukkahan+on+kaikilta+osiltaan+käyttökelpoinen.
Lapsena+syötiin+suolaheinää+ja+ketunleipiä.
Kesäisin+maalla+tulee+pisteltyä+suuhunsa+horsmanlehtiä+ja+koivunlehtiä
No+en+minä+ajatellutkaan,+että+niitä+joulukukkia+nyt+syömään+kukaan+rupeaisi.
Lemmikkieläimiä+ajattelin,+kun+itselläkin+on+tuo+kissa.
Onneksi+sitä+ei+kiinnosta+kukat+eikä+joulukuusi.+Eikä+käy+valojen+johtoihinkaan+kiinni.
02.01.2022 17:12
Kukkajutut+kiinnostavat+minuakin.
Itsekin+säästän+hyasintin+sipulit,+keväällä+maahan,+siellä+ne+kasvavat+ja+kukkivat.
Mukavasti+nousee+aina+pikkunarsissikin,+jonka+olen+joskun+purkista+maahan+laittanut,
Joulutähteä+on+sanottu+myrkylliseksi,+mutta+luin+juuri+jostakin+uusinta+tietoa,+ettei+se+ole+varsinaisesti+myrkyllinen.
Sen+maitiaisnesteessä+on+jotain+limakalvoja+ärsyttävää+ainetta+(en+muista+mitä).
Liljakukat+sen+jutun+mukaan+on+kaikkein+myrkyllisempiä.
02.01.2022 15:46
Onnittelut+päätöksestäsi.
Nauti+elämästä.+Olet+sen+varmaan+ansainnut.
02.01.2022 15:17
Syntymäpäiväonnittelut+fiinufammu.
Kyllä+upean+syntymäpäivälahjan+sait.
Osaan+kuvitella+tuntojasi,+kun+noita+muistoja+katselit.+Ihan+pyrki+tippa+itsellekin+silmään+kertomaasi+lukiessani.
Nykyään+nuo+nuoremmat+sukupolvet+aika+paljon+kuvaavat+ja+filmaavat,++jää+mukavia+muistoja+sitten+jälkipolvillekin.
Harmaata+näyttää+ulkona+olevan+pakkasta+10+asteen+paikkeilla.
Siinäpä+se+uusi+vuosikin+sitten+pyörätti+alkuun,+toivotaan+sopua+ja+rauhaa+maailman+turuille+ja+ihmismielille.
02.01.2022 13:31
Mitähän+tekemistä+Breivikillä+ja+muilla+kaheleilla+on++nykyisen+tilanteen+kanssa.
+Onko+Putiinii++natsi+tai+Biden?
Mahtaako+kumpikaan+niistä+tietää+kuka+on+Halla-aho.
Niinistön+puheesta+oli+kysymys.
Suomen+persuilla+ei+ole+mitään+sijaa+tuossa+maailmanpolitiikassa.
01.01.2022 22:17
Niinpä+juu,+jos+Putiinin+porukka+hyökkää+Ukrainaan,+meillä+on+kohta+käsissä+kolmas+maailmansota.
Ihan+naurattaa+tämä+persusaarna+mitä+tässäkin+ketjussa+näkee.
Pieniä+on+silakat+joulukaloiksi.
01.01.2022 22:01
Olet+oikeassa,+ei+minun+äänestämiseni+tee+kesää+eikä+talvea.
Toivoisin+vaan,+että+muutkin+ajattelisivat+kuinka+tärkeät+vaalit+ovat+kyseessä.
Meidän+terveydenhuollon+suuntaviivat+luovat+ne,+jotka+sinne+äänestämme.
Joukkovoimallahan+demokratia+toimii+ja+haluan+olla+osa+sitä,+vaikka+vain+hitunen+olenkin.
Minua+ottaa+päähän+nuo+tutkimusprosentit,+niillä+tehdään+suurta+tuhoa.
Pitäisi+päinvastoin+innostaa+kansalaisia+äänestämään.
No+joka+tapauksessa+hyvää+uutta+vuotta+Sinullekin.
01.01.2022 20:27
Kun+vielä+talvisinkin+olin+maalla+oli+pari+lintujenruokintapaikkaa.
Tali+teki+varsinkin+pakkasilla+kauppansa.
Nuo+jotka+tuota+salmonellaa+saivat+olivat+useimmiten+punatulkkuja.+Ne+turposivat+palloiksi+eivätkä+paljon+liikkuneetkaan,+jonnekin+ne+meni+kuolemaan.
Varpushaukka+joskus+sai+jonkun+saaliikseen.+Heti+tiesi,+että+haukka+on+lähellä,+kun+lauta+tyhjeni+sekunnissa.
Hiljan+oli+uutinen,+että+jossain+etelänmailla,+kurkien+talvehtimispaikalla+oli+kuollut+5+000+kurkea.+En+tiedä+miksi.
30.12.2021 22:12
Onnea+ja+rauhaa+uudelle+vuodelle+🌷
Itse+suuntaan+Tampereelle,+ehkäpä+siellä+muutamia+raketinlentoja+tulee+nähtyä.
30.12.2021 20:15
Myös+pelastustoimi+kuuluu+samaan+alueeseen.
Enpä+tiedä+onko+varaa+mennä+turhuuteen+kenenkään+toimesta.
Ajattelin+valita+ehdokkaani+sillä+perusteella+joka+tietäisi+sosiaali-+ja+terveysalasta,+myös+taloudesta,+toivottavasti+sellaisen+löydän.+Myöskin+omalta+paikkakunnalta+olevan.
Sukupuolella+ei+sinällään+ole+väliä.
30.12.2021 18:48
Jossain+laulussa+sanotaan+´´onni+tulee+ja+se+myöskin+menee......´´
Ajattelen,+että+onnen+aiheet+ja+onnen+kokemukset+vaihtelevat+ihmistä+myöten+ja+eri+ikäkausinakin.
Se+mikä+on+nuorena+elinehto+onnen+kokemiseen,+vanhemmalla+iällä+se+saattaa+olla+ihan+jotain+muuta.
Joskus+1600-luvulla+oli+vallalla+käsitys,+että+onnen+määrä+on+vakio.
Naapuri+saattoi+saada+syyt+niskoilleen+huonosta+karjaonnesta.
Jos+jonkun+talous+kukoisti,+saatettiin+epäillä,+että+oli+noitakonstein+vienyt+toisilta+onnea.
30.12.2021 16:19
Itse+aion+äänestää.+Koen+nämä+vaalit+tärkeiksi.
Valituille+on+paljon+valtaa+jaossa.
He+päättävät+suurista+linjoista,+eli+siitä+miten+alueiden+rahat+jaetaan+ja+valitsevat+myös+alueiden+johtavat+viranhaltijat.
Myös+sen+miten+laadukkaita+ja+yhdenvertaisia+palveluita+tuotetaan.
Tämä+ensimmäinen+valtuusto+antaa+suuntaviivat+tulevalle+toiminnalle.
Alueiden+verotusoikeudesta+ei+käsittääkseni+ole+vielä+päätöksiä.+Lienee+tulevaisuudessa+niin+tapahtuvan.
30.12.2021 16:03
Ajatus+sinällään+on+hyvä,+mutta+mistä+raha+ja+henkilökunta.
Tuskinpa+toteutuu.
29.12.2021 23:30
Tarkoitin+tuota+pätkätyöjuttua.
29.12.2021 19:18
Kaikesta+mitä+kahtaamme+tulee+tunne+ja+sitten+järki+astuu+peliin+ja+rupeaa+analysoimaan+asioita.
Tavalliselle+kansalaisille+riittää+tavallinen+järki,+varsinkin,+jos+se+sisältää+ns.+maalaisjärkeä.
Me+ihmiset,+ainakin+suurin+osa,++elää+ihan+normi+arkeaan,+mitä+se+sitten+itse+kullakin+on,+silloin+juuri+maalaisjärki+on+kaikkein+käyttökelpoisin.
Jos+taas+ihminen+rupeaa+ratkomaan,+jotain+uutta+tuntematonta,+sanotaan,+että+hän+järkeilee.
Sanotaan,+että+viisaus+kasvaa+iän+muota,+mutta+pitää+olla+järkeä+sen+käyttämiseen.
Tuohon+omaan+järkevyyteen+olen+jäävi+sanomaan+oikein+mitään,+kai+sekin+vaihtelee,+väliin+on+kovinkin+järkevä+ja+sitten+taas+ihan+hölmö.
29.12.2021 15:34
Omaisten+kanssa+käytämme+tuota+´´vatsappia´´+vallan.
Sitten+kun+kerran+piti+lähettämäni+tavallinen+viesti,+olin+h-moilasena,+piti+kysyä+nuoremmilta,+mistä+löydän+´´kirjoita+viesti´´-kohdan.
Nyt+kun+tuli+sinne+tavalliseen+tekstiviestiin+11+kalasteluviestiä,+en+uskaltanut+koskeakaan,+piti+taas+kysyä+nuoremmilta,+miten+nämä+poistetaan.
Joten+tuttua+on+tuo+tumpelointi+on+täälläkin.
29.12.2021 14:13
Näissä+vaaleissa+valitaan+valtuutetut+siihen+miten+alueiden+palvelut+toteutetaan.
Työehtoneuvottelut+käydään+ihan+eri+pöydissä.
29.12.2021 14:00
147 / 322