Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuohon+tuhanteen+kiloon+saa+kyllä+aika+monta+liikettä+tehdä,+ennenkuin+ovat+kasassa.
Tietysti+sitten,+vähemmän,+jos+on+paljon+porukkaa+keräämässä.
15.01.2021 18:20
Vain+mielikuvitus+on+rajana.
15.01.2021 18:08
Olen+aina+tykännyt+kivistä.
Jotain+20-30+vuotta+sitten+ostin+sellaisia+pieniä+maalipurkkeja+ja+maalailin+kiviin+kuvia.
En+tiedä+minne+ovat+kadonneet,+hautautuneet+maahan+kai.
Yhden+löysin+kerran+pihaa+siivotessa,+siinä+oli+lentokoneen+kuva.
15.01.2021 17:26
Maalta+kun+olen+kotoisin,+tuttuja+asioita+nuo.
On+jännä,+miten+toisen+kommentti+tuo+mukanaan+vanhan+muiston.
Muistui+mieleen,+kun+vanhemmat+olivat+vuokranneet+erään+pellon.+Siellä+oltiin+heinätöissä,+me+muksut+mukana.
Pellon+laidalla+oli+lato+ja+ladon+vieressä+ojan+pientareella+isoja+ihania+mansikoita+ja+niitä+oli+paljon.
15.01.2021 17:23
Hienoa!+Lisää+vaan+ideoita.
15.01.2021 16:27
En+minäkään+tiedä,+kun+ei+ole+noita+ehdokkaitakaan+vielä+esitelty.
Viimeksi,+kun+olen+äänestänyt,+äänestin+keskustalaista,+ne+oli+metsänhoitoyhdistyksen+vaalit.
15.01.2021 16:01
Itse+olen+myös+käyttänyt+käpyjä+kesällä+isompien+kukkapurkkien+pohjalla.
15.01.2021 15:53
Minulla+ei+ole+olemassa+mitään+valtakunnallista+julkisuutta,+minkäänlaista+julkisuutta+en+ole+halunnut+koskaan,+enkä+halua+nytkään,+enkä+tule+koskaan+haluamaankaan.
Eikö+Sinullakaan+aikuisella+ihmisellä+parempaa+tekemistä+ole,+kun+saattuttaa+päätäsi+typeryyksillä.
Sääliksi+käy.
15.01.2021 14:21
Kyllähän+se+tuoltakin+näyttää+käytännössä.
Nämä+lait+on+laadittu+siihen+maailman+aikaan,+kun+ei+kukaan+osannut+kuvitellaan+sellaista,+mitä+2015+tapahtui.
Yhtäkkistä+kaaosta+ei+voi+hetkessä+hallita+kukaan.+Siinä+rytäkässä+varmaan+tuli+kaikennäköistä+väkeä.
Uskoisin,+että+nyt+ne+taas+toimivat+paremmin+(lait),+kun+tulijoita+ei+ole+enää+niin+paljon+vuosittain.+Paremmin+pystytään+seulomaan+oikeat+tarvitsevat.+Ei+se+vissiin+kovin+helppoa+työtä+ole.
15.01.2021 13:24
Vaikka+noita+sukupuolia+enemmänkin+ilmaantuisi,+ei+ne+entiset+nainen-+ja+miessukupuolet+mihinkään+katoa.
Tuo+turvapaikkaoikeushan+on+päivänselvä,+nykyisten+kansainvälisten+sopimusten+mukaan,+muttei+se+sitä+tarkoita,+että+kuka+vaan+saa+vapaasti+maahan+tulla+ja+olla.
Se+kun+on+turvapaikkaa+tarvitseville+tarkoitettu.
15.01.2021 12:56
Virusta+tuo+tuskin+tuhoaa.
Täälläkin+se+lukema+kiipesi+yöllä+28+asteeseen.+Luntakin+riittää,+joten+kunnon+talvi+on.
Kyllä+sitä+varmaan+yksi+jos+toinenkin+niitä+villapaitoja+ymnnämuita+varusteita+on+esiin+kaivellut.
Luin+miten+Tampereellakin+useissa+bupeissa+on+virus+levinnyt+vauhdilla.
Ei+näytä+jotkut+ihmiset+oppivan+mitään,+tässä+asiassa+ainakaan.
Onko+se+illan+kiva,+sen+väärti,+että+saa+viikkojen+riesan.
15.01.2021 12:45
Kiitos+vaan+Demeter,+myönteistä+arviota+on+aina+mukava+lukea.
Vähän+nuo+arviot+vaihtelee.+Itse+muistan,+että+ainakin+ennen+sanottiin,+että+jos+6+viikossa+ei+paranemista+tapahtu,+pitää+mennä+lääkärin+arvioon,+onko+syytä+vapauttaa+hermopäätteet+leikkauksella.
No+kipu+lie+sellainen+mittari,+että+varmaan+asianomainen+itse+on+paras+arvioija,+milloin+lääkärin+puoleen+kääntyy.
Itselläni+on+ollut+vain+vähän+aikaa+kestäviä+kipuja,+niin,+että+jalkaan+vetää,+mennyt+ohi+särkylääkkeellä.
Noidannuolen+kerran+sain,+enkä+tehnyt+sen+kummempaa,+kun+lakaisin+mökin+lattiaa.
Kaksin+kerroin+sängyn+päälle+retkahdin+ja+ilman+Buranaa,+en+päässyt+siitä+ylös.
No+pikkujuttuja+nuo,+jatkuvaan+vaivaan+verrattuna,+niinkuin+nyt+Sinulla+tuntuu+olevan.
Tuolla+jo+aiemminkin+mainitsin,+että+jotkut+kuuluu+hyvinkin+apua+saaneen+kalevalaisesta+jäsenkorjauksesta.
Sen+enenpää+en+siitä+tiedä,+mitä+vähän+lueskellut+jostain+netistä.
14.01.2021 20:17
Pakkanen+kipusi+22+asteeseen,+pysyen+siinä+koko+päivän.+Aurinko+paisteli+pitkästä+aikaa.
Pieni+lenkki+tuli+kyllä+tehtyä,+kasa+vaatteita+päällä.
Pistinpä+sellaiset+turkisvuoriset+kengätkin,+ikivanhat,+mutta+hyväkuntoiset+ja+joustavat,+eipä+noita+usein+ole+tarvinnutkaan.
Noita+äitin+kutomia+mattoja,+veljellä+ja+mulla+on+kanssa+iso+kasa.+eri+levusia+ja+sellaisella+nelipoljennalla+tehtyjä.
Ovat+pisemmät+niin+painavia,+että+jo+sisko+aikoinaan+pätkäisi+ja+minäkin+yhden+ja+solmittiin+päät+uusiksi.+Jaksoi+paremmin+käsitellä.
Kesällä+kun+vanhassa+suulissa+katselin,+näyttää+vanhaa+tavaraa+kertyneen+edesmenneiltä.
Tynnyreitä,+yhdessä+joku1800-luvun+vuosilukukin.+häkilä,+kirnuja.+
Paljon+taitaa+olla+ihmisten+nurkissa+maalla+tuon+tapaista+tavaraa.
Tuossa+juuri+setvinnän+alla+pellavaisen+perintöpöytäliinan+hapsut,+ovat+niin+linttaan+menneet+pesussa.+Niitäkin+varmaan+löytyy+ikäihmisten+kaapeista.+Itsellä+on+kaksi.
14.01.2021 16:56
20+euroa+tekee+2,85+per+päivä.
Jos+vaikka+lihamaroonilaatikkoa+tekee,+lihan+ja+makaroonin+lisäksi+tarvitaan+munaa+ja+maitoa+ja+suolaa+vähintään.
Moni+varmaan+haluaisi+kahvia+tai+teetä+tai+tuoremehua+esim.+päivän+mittaan.
Tuo+on+hyvä+huomio,+että+jos+kaapissa+on+säilyvää+tavaraa+ennestään,+se+auttaa+asiaa.
Kuinka+käy+sen+paljon+puhutun+terveellisen+ruokavalion,+ettei+tarvitsisi+sen+puutteessa+potemaan+ruveta.
Muistan+ajan,+kun+oltiin+naimisiin+menty+ja+poika+oli+vauva.+Emme+olisi+pärjänneet+millään,+ilman+perheiden+apuja.
Kyllä+sitä+sinne+pienempituloisten+päähän+saisi+vähän+korotusta+tulla+eläkkeisiinkin.
14.01.2021 16:31
Minä+en+näe+tuossa+mitään+hienoa.
Ei+kuulu+minun+tapoihini+tuollainen.+
Kun+aikanaan+tulin+60+palstalle,+olin+juuri+ostanut+läppärin.
Olin+ekaa+kertaa+missään+keskustelupalstalla.+
Jossain+yhteydessä+mainitsin+ikäni,+en+muista+missä.+
Jos+olisin+tiennyt,+että+ikäkin+täällä+on+joku+ilkeilyn+väline,+en+totisesti+olisi+hiiskunut+iästäni+mitään.
14.01.2021 14:49
Kyllä+vaan+käsketään+menee+sinne+minne+kuuluu.+Ikäryhmään+viitaten.
14.01.2021 14:43
Niin,+että+millaisiahan+ne+aloitukset+sitten+pitäisi+olla.
Tein+äskettäin+kaksi+aloitusta+tuonne+70++palstalle.
Toinen+oli+heikoille+jäille+menemisestä,+toinen+bio-jäteasiaa.
Eipä+ne+juuri+kiinnostanut.
Sitten,+kun+taas+on+aloituksia,+missä+haukutaan+persuja,+Trumppia,+palstaa+tai+palstalaisia,+niin+kommentteja+tulee+kyllä.
Käyn+täällä+kommentoimassa,+mutten+ole+tänne+aloituksia+tehnyt,+koska+olen+ns.+´´alaikäinen´´+ja+kun+poiskin+on+ajettu.
(Itse+en+ymmärrä+mitään+piirun+tarkkaa+ikäjakoa.)
14.01.2021 12:56
Niimpä.+Mikä+syy+on+jonkun+ulkoisen+seikan+perusteella+ketään+karsinoida.+Ei+mikään.
Mutta+ajatelkaapas+kaikki,+miten+vuosituhansia+jalkovälin+perusteella+on+sanottu,+ettei+nainen+kykene+siihen+ja+tuohon+hommaan.
+(Sekin+on+nykyään+jo+onneksi+vääräksi+todistettu).
14.01.2021 12:42
Nyt+Sinä+ymmärsit+ihan+väärin.
Juttu+meni+näin.
Puhuit+tyttöystävästä,+joka+johti+siihen,+että+niinkuin+kateus+kohdistuisi+siihen,+että+Sinulla+on+tuollainen+tyttöystävä.
Minä+nyt+en+voi+olla+kateellinen+kenenkään+tyttöystävästä,+koska+olen+heteronainen.
Kommenttini+oli+siis+tarkoitus+olla+huuli.
Anteeksi,+jos+vääriskäsitys+närkästytti+Sinua.
14.01.2021 12:35
Jaa+kateelliset.
En+mää+mikään+lesbo+ole.
13.01.2021 20:56
212 / 315