Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Talvisin+vien+biojätteet+ulkona+olevaan+keräyslaatikkoon.
Samaan+laatikkoon+tuon+myös+kesämökiltä+biojätteet.
Kun+olen+puolet+vuodesta+mökillä,ei+tule+minulta+muuta+jätettä,+sinä+aikana.
Kun+kuitenkin+maksan+yv.+samalla+lailla,+kun+muutkin,+niin+olisi+se+kumma,+että+siitä+joku+jotain+sanoisi.
12.01.2021 15:12
Näyttää+olevan+KKK-amerikkalainen+tarina,+info+kertoo,+että+kyse+Ku+Klux-klanista.
12.01.2021 13:28
Nii-i,+mutta+jos+se+ruoka+ei+kerran+maita.
12.01.2021 13:24
Olet+kyllä+joutunut+ihan+väärälle+lääkärille+sitten.
Joku+jo+mainitsikin+iskiaksen,+se+tuli+mieleen+kyllä.
Lääkäri+sen+osaa+sanoa+ja+antaa+hoito-ohjeet.+Voi+ihan+ajankin+kanssa+hellittää.
En+nyt+tiedä+missäpäin+asut,+mutta+käsittääkseni+useimmilla+paikkakunnilla+on+mahdollisuus+päästä+sairaanhoitajan,+ainakin+puhelinvastaanotolle,+joka+arvioi+lääkärin+tarpeen.
Tulipa+mieleeni,+kerran+oli+tuossa+Alfa-TV:llä++kansan+kesken-ohjelmassa,+kalevalaisesta+jäsenkorjauksesta.
Monet+kuuluu+siitä+apua+saaneen.+Röntgen-kuvat+vaativat+muistaakseni,+että+näkevät+sopiiko+hoito.
12.01.2021 13:14
Suolisto+tarvitsee+kuitua+toimiakseen+kunnolla.
Apteekista+saatavissa+kuitulisää+Vi-Siblinjauhe+(varmaan+tuttu+monille).
Sen+kanssa+reilusti+juoda+vettä.
12.01.2021 12:58
Luin+Iltalehteä.
Karmeaa+juttua+Capitolin+touhuista.+Oli+tarkoitus+hirttää+Pence+ja+ampua+Pelosi.
Trumppi+sai+kyllä+sellaisen+hulluuden+aikaan,+että+hän+olisi+pitänyt+heti+poistaa+Valkoisesta+talosta.
Vahtisivat+sen+nyt+edes+niin,+ettei+pääse+enempää+vahinkoa+tekemään.
Tuollainen+ihminen,+kun+huomaa+menettäneensä+näyttämön,+muuttuu+arvaamattomasta+vaaralliseksi.
12.01.2021 00:04
Tuota+Stongia+olen+nähnyt+täällä+Tokmannillakin,+itselläni+on+se+tavallinen+vielä+tehonnut.
En+tiedä,+että+onko+niillä+mahdollisesti+hintaeroa+apteekin+kanssa.
11.01.2021 23:02
Tuota+minäkin+ihmettelen.
Luin+just+tänään,+että+moottorikelkkojakin+on+jo+ongittu+jäistä.
11.01.2021 22:35
Mulla,+kun+oli+vuosia+jo+ajoittaisia+vaivoja+polvissa+ja+joskus+lonkassa,+söin+hainrusto-vihersimpukka+kapseleita,+Siinä+vihersimpukassa+on+tätä+glukosamiinia.
Sitten+hoksasin,+että+pelkkä+glukosamiini+on+enemmäm+kuin+puolet+halvenpaa,+siirryin+siihen.
Ainakin+silloin+lääkäritkin+määräsivät+sitä,+en+tiedä+vieläkö.+Kai+vissiin.+Itse+ostanut+aina+Tokmannin+hyllyltä.
11.01.2021 22:05
Glukoosi+on+rypälesokeria,+fruktoosi+hedelmäsokeria.
11.01.2021 21:43
Minäkin+ajattelin,+että+taitaisi+olla+paikallaan+´´musta+hevonen.´´
Miksipä+ei+tuo+Sanna+Marin.+Voisin+kuvitella+äänestäväni.+Naispresidentti,+ihan+hyvä.
11.01.2021 20:01
Lumimylläkkää+luvattu+ja+sen+perään+pakkasta.
Niin+sitten+lähdin+ruokakaapin+täyttöreissulle.+Nyt+pärjään+yli+viikon+noilla+eväillä.+On+tuo+pakastin+mainoa+keksintö.
Hyvään+aikaan+lähdin,+juuri+lähtiessäni+tuli+huollon+aura-auto+pihaan.+Niinpä+oli+parkkipaikkani+aurattu,+kun+tulin+takaisin.
Makriinalla+noita+vanhoja+kuvia+ja+kortteja.+Tuollaiset+ovat+mielenkiintoisia+katseltavia.
Sini-Sirkku+kertoi+tuosta+hääpuvusta.
Minulla+on+sellainen+musta+täyspitkä+pitsipuku,+jossa+vyötärölle+tuleva+jakku,+siin+vieri+vieressä+pitsillä+päällystetyt+pienet+napit.
Olin+18-vuotias,+kun+löysin+sen+anoppilan+vintiltä.+Kysyin,+mistä+se+on.+Vastattiin,+että+se+on+sellaisen+kuolleen+Fanny-tädin.+En+tarkalleen+tiedä,kuinka+vanha+puku+on,+mutta+pitsi+on+aivan+ehjä.
11.01.2021 19:49
Luin+lehdestä,+että+kun+lunta+sataa+päälle,+niin+jää+ei+kovetu,+vaan+siellä+on+sellaista+höttöä+alla.
11.01.2021 19:27
Aika+pappa,+kun+tuossa+iässä+kykenee+itse+ylös+jäistä+nousemaan.
11.01.2021 19:25
Joo+tiedän+kyllä+tuon.+
Mutta,+lääkkeen+tai+ei+lääkkeen+lumetehokin+on+jo+tieteellisesti+todistettu.
Muistan+tapauksen+työuraltani,+se+oli+silloin,+kun+lumelääkkeen+tehosta+ei+ollut+tutkimuksia.
Oli+vanha+mummo.+Istui+yökaudet+hieroen+sääriään+ja+valittaen+kipua.
Lääkäri+määräili+eri+kipulääkkeitä+vuoronperään,+mikään+ei+auttanut.
Lääkärikin+oli+jo+neuvoton,++Sanoi,+antakaa+nyt+vielä+tuo+blacepo.+Mummo+nukahti+ja+sanoi+aamulla,+että+nyt+oli+hyvä+lääke,+hän+nukkui+niin+hyvin.
Niin+se+on+ihmisen+keho+ja+mieli+hyvässä+yhteistyössä,+kun+hetki+on+otollinen.
11.01.2021 19:23
Yleensäkin,+ainakin+minulla+rasituksen+jälkeen+myös+lihaksissa+kipu+tulee+vasta+seuraavana+vuorokautena.
Tuota+Voltarenia+minäkin+olen+käyttänyt.
Näin+talvisaikaan+en+ole+tarvinnut+montaa+kertaa,+kun+ei+ole+rasitusta,+niinkuin+kesällä.
11.01.2021 19:06
Niin+on+juu,+sama+asia.
Tuosta+glukosamiinista+ollaan+kahta+mieltä.
Toiset+sanoo,+ettei+auta,+itsellä+kyllä+kipeytyy+enemmän,+kun+yritän+sen+syömistä+lopettaa.
11.01.2021 19:01
Kyllä+on.+Oikea+on+kuvattu,+kuluman+alkua.+Samoihin+aikoihin+oli+vasemmassa+sellainen+Bakerin+kysta,+aikas+kipeä.+Parani+aikanaan.
Nykyään,+kun+lähden+ulos+huushollista,+laitan+sellaiset+joustavat+siteet+polviin.
Kesällä,+kun+liikun+enemmän+toisinaan+laitan+kipusalvaa+tai+lepäilen+päivän.
Glukosamiinia+otan.
Hyvin+olen+pärjäillyt+niiden+kanssa,+kun+ei+vielä+jatkuvampaa+kolotusta+ole,+kuin+harvoin,++jos+liikaa+rasittanut.
Kannatta+mennä+lääkäriin+ja+selvittää+mitä+on,+usein+juuri+ikäihmisillä+kulumaa.
Itse+kun+aikanaan+kävin,+homma+meni+sujuvasti.
Lääkäri+tutki,+heti+kuvattiin,+takaisin+lääkärin+luo+saman+tien.+Asia+selvitetty+kertaheitolla.
11.01.2021 17:48
Minä+pesen+mökillä+tukan+ulkona.+Nostelen+ämpärillä+veden+siihen.+Huuhtelen+sadevedellä+jos+sitä+on.
Pitkä+tukka,+niin+ei+mene+hiuksia+viemäreiden+tukkeeksi.
Uimassa+käydessä+otan+ämpärillä+vettä+rannalle+ja+pesen+siinä.+Järvivedellä+tulee+kivan+tuntuiseksi.
Vain+erittäin+pahalla+ilmalla+pesen+siellä+sisällä+lavuaarissa+tai+suihkun+alla.
11.01.2021 17:38
Jokainen+saa+rahoillaan+tehdä+mitä+tykkää+elinaikanaan,+jos+ei+ole+holhouksessa.
Joitain+tapauksia+kai+voidaan+katsoa+ennakkoperinnöksi.
Oliko+noissa+sitten+sellaisia+lapsia,+joilla+ei+näitä+mersun+saaneita+lapsia,+tai+ollenkaan+lapsia,+että+katsoivat+jääneensä+vähemmälle.
11.01.2021 17:00
214 / 315