Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6294
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pari+pientä+länttiä+velipojan+kanssa+kimpassa.
Ei+niistä+paljon+kostu,+no+ovathan+hiilinieluna,+joten+tulee+tuo+oma+hiilijalanjälki+kompensoitua,
Monta+on+vuotta+kulunut,+kun+mitään+on+myyty,+joten+ei+tarvi+veroilmoitustakaan+täyttää.
Hullua+se+olikin,+sen+tyhjän+ALV-paperin+lähetys.
08.02.2020 16:29
Olen+maltillinen.+En+raivoa.+Napakasti+saatan+sanoa,+mutta+harkiten.
Jos+tunnen,+että+kiukku+alkaa+jostain+syystä+nousta,+muistutan+itselleni,+että+liiallinen+adrenaliinintuotanto+on+vahingollista+terveydelle.
Seuraavaksi+sanon+itselleni,+anna+olla,+ei+siitä+mitään+hyötyä+ole.
Tuo+edellisen+kommentoijan+sanoma+´´laskea+kymmeneen´´+on+myös+vanha+hyvä+konsti.
08.02.2020 16:25
Sen+on+pakko+olla+mustarastas,+ei+oo+mustaa+keltanokkasta,+en+ainakaan+löytänyt,+vaikka+selasin+nettiä+monella+hakusanalla.
Tuli+mieleen,+että+kun+sillä+on+sitä+valkoista+ja,+että+se+on+isompi,+niin+olisiko+sillä+joku++sairaus.
08.02.2020 14:51
Olen+skeptinen+tämän+asian+suhteen.
Ensinnäkin+yksi+laadun+varmistus+olisi+saada+pääsykoetestit,+niinkuin+ne+ennen+oli.
Nykysysteemillä+koulutuspaikkoja+vievät+ne,+jotka+eivät+alalle+sovi,+eivätkä+siellä+kauaa+viihdy.
Sekin+auttaa,+jos+nyt+saadaan+näi+hoitopaikkoihin+se+järjestys,+että+hoitajat+voivat+oikeasti+tehdä+työtä,+johon+heidät+on+koulutettu+ja+muihin+töihin+tulee+omat+ammattilaiset.
Nykykäytännöt+ovat+järkyttävää+hoitohenkilöstön+haaskausta.
Meillä+on+hyvä+koulutus+niin+sairaan-+kuin+lähihoitajillakin.
Paljon+varmaan+tulevaisuudessa+eläköityneitä+hotajia+käytetään.
Palkkaus+on+yksi+ongelma.+Eikä+nuoret+välttämättä+halua+viettää+jouluja,+juhannuksia,+vappuja+töissä.
Muistan+erään+sijaispojan+aikoinaan,+hällä+oli+koko+juhannus+laitettu+vapaaksi,+kun+oli+toivonut,+mutta+juhannuksen+jälkeinen+arkipäivä+oli+töitä.
Minulla+oli+koko+juhannus+töitä+ja+se+ensimmäinen+arki+vapaa,+niin+tämä+nuorimies+kysyi+vaihtaisinko+vapaapäivän,+että+saisi+vapaaksi+vielä+sen+ensimmäisen+arkipäivänkin.
No+en+suostunut,+vaikka+yleensä+vaihtelin+vuoroja,+jos+joku+tarvitsi.
08.02.2020 14:00
Nooh,+ei+tullut++''leipälävestä´´+maahanmuutto.
Millähän+mallilla+se+asia+olisi,+jos+persut+eivät+siitä+olisi+meteliä+pitäneet,+vaan+vihervasemmisto+olisi+saanut+rauhassa+touhuta.
Äläkä+nyt+rupea+kuvittelemaan,+että+minä+olen+persu,+minä+en+ole+mikään,+katselenpahan+vaan+asioita+laaja-alaisesti.
08.02.2020 13:06
Mustanokkasia+lintuja+ei+täällä+kovin+paljon+ole.
Muuten+sopisi+mustarastasnaaraaksi,+mutta+selän+valkoinen+kohta+ei+täsmää,+ellei+ole+värivirhe.
Nykyään+niitä+tulee,+kun+syövät+kaikkia+roskaruokajätteitä.
07.02.2020 22:16
Katselin+äsköisen+uusinnan.
Samat+jutut,+joita+jo+moneen+kertaan+jauhettu.
Melkoista+toistensa+päälle+puhumista.
07.02.2020 16:47
Tavalliset+kertakäyttösuojukset+eivät+paljon+auta.
Bakteerit+ja+virukset+ovat+niin+pieniä,+että+läpi+pääsevät.
Pitäisi+olla+suodattimella+varustettuja.
07.02.2020 16:45
Kiitos+linkistä,+jostain+syystä+ei+video+toimi,+muut++videot+kyllä+pyörivät.
07.02.2020 16:42
Anonyymi+11.50
Minua+pisti+tuo+kelajuttu+kanssa+korvaan.
Eikös+edellinen+hallitus+juuri+vääntänyt+siitä,+että+samalla+hinnalla+voisi+valita+yksityisen+lääkärin+vastaanoton.+
Verorahoja+palaa+kaikenlaiseen+vääntämiseen,+eikä+valmista+tule.
Miten+lääkehuollosta+voi+tinkiä.
Kolmen+vuoden+päästähän+tuo+mitoitus+vasta+tulee+voimaan.
07.02.2020 15:50
Taannoinhan+oli+se+miljoona-linnunpönttöä+juttu,+mitä+telkkarissakin+seurattiin.
Kai+ne+kaikki+paikkansa+ovat+löytäneet.
07.02.2020 15:36
En+löytänyt+kameraa,+kuvia+ja+juttuja+kyllä.
Näyttää+jo+töyhtötiainen+ja+hömötiainenkin+olevan+uhanalaisia.
Silloin,+kun+vielä+maalla+talvisinkin+olin,+kyllä+niitä+lintulaudalla+kävi.
07.02.2020 15:25
Eipä+tuossa+Satosen+jutussakaan+maita+mullistavia+ollut.
Kyllä+seuraan+Yleä.
Uutisista+olen+sitä+mieltä,+että+muuten+ihan+asiaa,+mutta+asioiden+uutisointi+valikoivaa.
Hyviä+asiaohjelmia+lopetettu+(suomi+express,+ajankohtainen+kakkonen,+kuningaskuluttaja,+Stiller)+ei+mitään+vastaavaa+tilalla.
Toimittajien+pitäisi+olla+neutraaleja,+mutta+kyllä+vaan+oma+agenda+(vai+onko+johdon+sanelema)+useasti+läpi+paistaa.
07.02.2020 14:19
Villalankakeriä+ostin+pukinkonttiin+pojantyttärelle,+enää+ei+minun+tarvitse+sukkia+kutoa.
Ennen+niitä+kudoin+syksyisin+jouluksi.
Vaan+nyt+on+homma+siirtynyt+seuraavaan+sukupolveen.
Kesällä+mökillä+päällystin+vanhoja+puutuoleja.+Löysin+äidiltä+jäänyttä+kaunista+kangasta,+mustalla+pohjalla+kullanvärisiä+kiemuroita.
Kesällä+on+montaa+lajia+mökkimaisemissa+porukalla+remontoidaan,+rakennetaan,+työstetään+polttopuuta.+huolletaan+paikkoja/autoja,+ihan+sitä+arkista+askaretta+jota+monet+muutkin+tekee.
07.02.2020 13:58
Janitskin+on+kuollut.
07.02.2020 13:48
Tämä+aloitus+ei+ole+politiikoista,+eikä+veronmaksajista,+niitä+on+palstalla+varmasti+kaikkien+tarpeisiim+riittävästi.
05.02.2020 15:38
Enpä+ole+ennen+kuullutkaan,+että+eri+lintulajit+noin+risteytyvät.
Noita+pyitä+on+meilläkin+mökillä.
Kerran+hämärällä+oli+metsän+puoleisella+terassilla+ja+yht´äkkiä+iso+parvi+lähti+metsästä+miltei+vierestä.+Että+säikähdin.
Niinhän+se+on+luonnossa,+että+toinen+on+toisen+ruoka.
05.02.2020 15:04
Nuoripari+tiesi,+minkä+kirjan+haluan,+niinpä+oli+paketissa+tuo+Helena+Telkänrannan,+Matka+kissan+mieleen,+uusinta+tutkimusta.
Kissaihminen+kun+olen.
Kyllä+se+luettua+tuli+heti,+paljon+on+vanhoja+luuloja+kissastakin+olemassa.
Jo+sen+velikin+luki.+Kesällä+taas,+kun+mökillä+väkeä,+voi+lukijoita+lisääkin+tulla.
05.02.2020 14:59
Tuo+muutolintujen+pyydystäminen+on+kyllä+surullista.
Itsekin+olen+nähnyt+värivikaisia+variksia,+valkoista+siellä+missä+pitäisi+olla+mustaa.
Oravia+näkyy+olevan+joka+puolella.+Söpöjähän+ne+ja+luontoon+kuuluu+siinä+missä+muutkin+eläimet.
Ikävä+puoli+on+se,+että+hävittävät+pikkulintukantaa.
En+tiedä+tuosta,+että+suosivatko+jotkut+lajit+tiettyjä+hyönteisiä,+vai+kelpaako+kaikki+ötökät.
Eipä+tässä+enää+kauaa,+kun+saa+mustarastaan+laulua+kuulla.
05.02.2020 14:50
Piti+ihan+kolme+varttia+torkutella+kisu+kainalossa,+kun+piti+aikaisin+aamulla+lähteä+labraan.+20+minuutin+kävely+sinne+vaan+on.
Tuli+mieleeni+tuosta+Kiasmajutusta+yksi+näyttely.
Oli+markka-aika,+taidenäyttelyssä+100+000+markan+palkinnon+sai+tilataiteeksi+sitä+kai+nimitettiin,+iso+kasa+tyhjiä+maitopurkkeja.
Sen+jälkeen+oli+viikkokausia+paikallislehden+yleisönosasto+täynnä+mielipiteitä,+eikä+ne+juurikaan+ylistäneet+valintaa.
Demeter+tuosta+puunkaadosta+puhui.+Tuli+mieleen,+kun+kotitilalla+pihassa+oli+erittäin+isoja+koivuja,+joita+ei+itse+voitu+kaataa,+kun+oli+rakennusta+ja+sähkölinjaa+vierellä.
Metsurilla+oli+jotain+erikoistyökaluja,+homma+hoitui+hujauksessa,+eikä+maksanut+paljoa.
05.02.2020 14:39
288 / 315