Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
45
Kommenttia
6109
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Selvis,+ku+kissanpoijalle+silmät.
Sanat+eivät+riitä+kertomaan,+mitä+tästä+touhusta+ajattelen,+niinpä+en+kerro.
07.01.2020 20:50
En+minäkään.
07.01.2020 20:30
Hyvä+kommentti+Sinulla+18.19.
07.01.2020 19:59
Ei+ole+kaikki+hyväksi.
Toiset+häipyvät+hiljaa+historiaan.+Myös+niin+on+käynyt,+ettei+aika+ole+ollut+kypsä+ja+innovaayio+putkahtaa+uudelleen+pintaan,+jonkun+toisen+tuomana+vaikkapa+100+vuoden+kuluttua.
Myöskin+hyvältä+vaikuttavat+ratkaisut+voivatkin+synnyttää+uudenlaisia+ongelmia.
Tuosta+aivokapasiteetista:+Minä+ryhdyin+viime+syksynä+harjottamaan+tuota+oikeaa+aivopuolta.
Rupesin+kryptoja+tekemään+vasemmalla+kädellä,+nyt+sujuu+jo+ihan+mukavasti.
07.01.2020 19:10
Kameraihmiset+eivät+saa+puuttua+tapahtumiin.
Sitäpaitsi+Alaskassa+elää+paljonkin+ihmisiä+erakkomaisissa+olosuhteissa.
Minä+en+näe+siinä+mitään+hölmöä,+enkä+myöskään+meissä,+jotka+sita+katsomme.
Ymmärrän+kyllä+sen,+että+suuremmalta+osalta+ihmisiä+on+yhteys+luontoon+kadonnut.
07.01.2020 18:09
Just+noin,+luovuus+on+monitahoinen,+monelle+alueelle+levittäytyvä+asia.
Äkkiseltään+tuli+vielä+mieleen+ihmisen+kyky+nähdä+uusia+asiayhteyksiä.
Myös+vanhojen+asioiden++´´päälle´´+luodaan+uutta.+Esim.+vaikkapa+auto.+Kehitys+on+kulkenut+pitkän+tien+ja+kulkee+edelleen.
07.01.2020 17:53
Minä+tykkään,+se+on+niin+tiivis+perhe.
Olen+seurannut+sitä,+poika+on+katsellut+uudenpia+jaksoja+maksukanavilta,+muuttavat+johonkin+sieltä.
Varsinkin+se+keksijä+on++jännä+tyyppi,+kaikesta+romusta+tekee+kaikenlaista+tarvekalua.
07.01.2020 17:34
Ongelmaratkaisu+on+arkiluovuutta,+joka+syntyy+juuri+tarpeesta.
Epätavallisiakin+ideoita+ja+ratkaisuja.
07.01.2020 17:21
Katselen+tässä+tuota+´´erakkoperhe+erämaassa´´+heillä+on+elämässä++joka+hetki+luovuus+läsnä.
07.01.2020 17:14
Inspiraatiollakin+on+lähde.
07.01.2020 17:07
Kuulemma+johdolle+paineita+palkankorotuksiin.
TV1+tekstitv+sivu+105.
07.01.2020 16:02
Koko+elämä+on+jonkinasteista+seikkailua.+Jännittäviä+hetkiä+ja+taas+tasaista+kulkua.
Yhdenlaista+seikkailua+oli+kohdallani+se,+kun+korkeanpaikankammoisena+ajoin+autolla+asuntovaunu+perässä+Norjan+vuoristossa.
Joskus+Ruotsista+tullessa,+tuuli+puhalteli+19m/sek+ja+pärskeet+löivät.+Toiset+tulivat+merisairaaksikin,+itse+en.
Kaipa+se+suurin+seikkailu+on+kuitenkin+se,+kun+yrittää+tutustua+itseensä.
07.01.2020 15:51
Toden+totta.+Eivät+kaikki+perusta+taiteista,+eikä+musiikista,+joiden+miltei+ensimmäisenä+mielletään+kuuluvan+luovuuden+saralle.
Myöskin+omien+ajatustensa+uudistaminen+on+mitä+suuremmssa+määrin+luovaa.
07.01.2020 15:45
Harmaalta+näyttää+ulkona.
Päivänä+muutamana+olen+joulua+purkanut,+aamulla+sitten+viimeisen,+eli+kuusen.
Se+on+tuollainen+vajaan+parin+metrin+mittainen+pöytäkuusi.+Ihmettelen,+kun+ei+ole+juurikaan+tiputtanut+neulasia.
Se+on+tuossa+parvekkeen+oven+vieressä.+Siirrän+sen+siitä+sinne+ja+sieltä+alas.+Helppo+viedä+jäteastioiden+viereen.
Näyttää+hieman+rauhoittuneen+tuo+mesominen+ketjuissa.
Tuota+ikäjankutusta+en+ole+ikinä+ymmärtänyt.+Ihmiset+kun+tapaa+keskustella+live-elämässäkin+monen+ikäisten+kanssa.
Jos+täällä+nyt+kommentoi+vaikka+60-80v+sektorilla,+mikä+siinä+on+toisille+niin+vaikeata.
On+kiva+lukea+toisten+touhuja+ja+itsekseen+verrata+omiinsa.
Myös+elämänkaaressa+tapahtuneet+muistelot+saattaa+yllättäen+herättää+jo+kauan+uinuneen+muiston.
07.01.2020 14:00
Laitan+hyasintit+vaatekomeroon,+siis+pimeässä+ovat+kevääseen.+Lakastuvat+itsekseen.
Keväällä+riivin+lakastuneet+osat+pois,+ja+istutan+maahan.
Ihan+tavalliseen+multaan.+Kukkivat+heinäkuussa+yleensä.
Joskus+ovat+pienenpiä,+joskus+oikein+komeita.
Mitkään+hiiret/myyrät+eivät+ole+niihin+koskeneet.+Voi+olla+kissankin+ansiota,+en+osaa+sanoa+sen+tarkemmin.
07.01.2020 13:35
Joskus+oli+juttua+jostain+hoito-kodista,+missä+oli+oma+kissa,+että+se+meni+aina+sellaisen+potilaan+sänkyyn+viereen,+joka+oli+lähdössä+tästä+maailmasta.
Minä+sain+miniältä+joulutähden,+nostan+sen+yöksi+pöydältä+hyllykön+päälle,+vaikkei+tuo+kissa+kukkiin+ole+koskaan+koskenut.
Itse+ostin+sinisen+hyasintin,+ihan+nuppuna.+Se+lykkäsi+kolme+kukkavanaa+yhtä+aikaa.
Nyt+näyttää+rupeaan+lakastumaan.+Sipulin+istutan+taas+kesällä+maalle.
Tuntematon+sotilas+se+näyttää+menevän+tuolla+töllössä.
06.01.2020 21:57
Kun+katsoo+maailmanlaajuista+metsäpalokarttaa,+niin+suuria+paloja+on+joka+puolella.
Esim.+siperiassa,+etelä-amerikassa+ja+ihan+pitkin+palloa.
Kuitenkaan+valtamedia+ei+hiisku+sanakaan+täällä+siitä,+paljonko+vaarallisia+päästöjä+tulee+ja+ilmasto+lämpiää.
Täällä+vaan+näytetään+henkilöauton+pakoputkea+(Suomen+päästöistä+0,9%)+ja+vouhkataan+ihmisten+saunan+lämmittämisestä.
06.01.2020 21:49
Olen+ihan+samaa+mieltä.
Muistan+lukeneeni,+että+50-60+luvulla+hiilijalanjälki+on+neutraali.
06.01.2020 21:18
Samperi+soikoon,+minen+mitään+silikonitissejä+tarvitse.
Mulla+ei+ole+mitään+räiskäleitä,+eikä+kärpäslätkiä.
Kyllä+hinkeissä+löytyy+vieläkin,+vaikka+oon+jo+70v.+(hihhii...hehhee..,+meinaan,+kun+ne+kunnon+liivien+sisään+kokoo.)
06.01.2020 21:12
En+usko,+että+tuo+ensimmäisen+lauseen+´´yleensä´´+pitää+paikkansa.
Ne+vaan+huutavat+lujenpaa+ja+sitten+tulee+vastahuutoa,+josta+seuraa+kilpalaulanta.
Ei+maahanmuuttajia+vastaan+olla,+vaan+sitä,+että+tänne+tuodaan+uskonsodat+ja+naisten+sorto.
En+ole+kuullut+esim,+että+virolaisten+ja+venäläisten+maahanmuuttoa+olisi+vastustettu,+vaikka+heitä+kuulemma+on+enemmän,+kuin+muita.
06.01.2020 14:14
288 / 306