Kansainvälistä keskustelua

Eilistä tietoa:
"Trump, Johnson, Merkel, Paavi ja 10-vuotias koulupoika lentokoneessa, koneen moottorit lakkaa toimimasta, vain neljä laskuvarjoa. Mitä tehdä?
Trump: Olen maailman viisain mies. Tehtäväni on tehdä Amerikka suureksi. Tarvitsen laskuvarjon". Hän tempaisee yhden ja hyppää koneesta. Boris Johnson sanoo: "Minulle on vielä kesken Britannian Brexit-sotkun selvittäminen" Johnson ottaa yhden laskuvarjoista ja hyppää. Paavi sanoo: "Katolista kirkkoa tarvitaan maailmassa", paavi ottaa laskuvarjon ja hyppää. Merkel sanoo pojalle ota sinä se viimeinen, olet vasta elämäsi alussa. Minä olen jo vanha ja työni tehnyt. Poika sanoo:" "Ei huolta täti Merkel, kaksi varjoa on vielä jäljellä .Maailman viisain mies hyppäsi juuri minun koulurepullani".

32

1036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hymyä huuleen. Se parhaiten nauraa, joka pitää suunsa kiinni kiperässä paikassa.
      Mkr.

    • Ei mutta, uudella mantereella on tosiTV ihan oikeasti juontajana Donalt Trumppi jos ei muuten nii Twiittailee ja kansa kohahtaa pudoten jakkaralta.

    • Tuli mieleen todella, todella vanha lentokonetarina 60-luvulta, kuka muistaa?
      Lentokone oli putoamassa Atlantin yllä, Kapteeni kertoi matkustajille että koneessa oli vika ja että he joutuivat dumppaamaan kaikki matkatavarat ruumasta mereen. Niin tehtiin ja kone sai lisää korkeutta. Kohta ongelma toistui ja sitten kun kaikki irrallinen oli heitetty mereen kone nousu hetkeksi ja alkoi taas menettää korkeutta. Kapteeni kehotti matkustajia uhrautumaan yhteisen yhyvän vuoksi. Englantilainen matkustaja nousi ensimmäiseksi ja huutaen "Eläköön kuningatar" hän hyppäsi koneesta. Häntä seurasi hetken päästä ranskalainen, huutaen "Eläköön De Gaulle!" Ja niin edelleen, kunnes koneessa oli vain norjalainen, tanskalainen, ruotsalainen ja suomalainen. Toisiaan vilkuillen muut tarttuivat ruotsalaiseen ja heittivät hänet koneesta alas, huutaen "Eläköön pohjoismainen yhteistyö!"

      • Anonyymi

        Nämä "vitsit" taitavat kuulua 16 palstalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nämä "vitsit" taitavat kuulua 16 palstalle.

        Höpsistä! 16-vuotiaat ei olleet edes vielä syntyneet kun näitä eka kerran kerrottiin.


      • Paloma.se01 kirjoitti:

        Höpsistä! 16-vuotiaat ei olleet edes vielä syntyneet kun näitä eka kerran kerrottiin.

        Tuo oli kyllä ketjun paras. :)


      • Anonyymi
        Eliaana kirjoitti:

        Tuo oli kyllä ketjun paras. :)

        Ai oli vai?
        Ei ihme, jos palstalta ei enää huumoria löydy.
        Nauroitko ihan kippurassa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai oli vai?
        Ei ihme, jos palstalta ei enää huumoria löydy.
        Nauroitko ihan kippurassa?

        Kaikkina aikoina 16-vuotiaat ovat syntyneet 16-vuotta sitten.
        Vai luuletko, ettei 16-vuotiaita ollut silloin, kun noita ekakerran kerrottiin.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Höpsistä! 16-vuotiaat ei olleet edes vielä syntyneet kun näitä eka kerran kerrottiin.

        Uusia vitsejä ei olekaan. Aina joku on ne aikaisemmin kuullut, jonain toisena versiona.


    • Anonyymi

      Sinun Trump-vihasi tuntuu olevan melkoinen kivi kengässäsi.

      • Ja edelleen höpsistä.
        Mun sivulle oli jaettu tällainen helmi ja minä laitoin sen jakoon heti. Näin maailma näkee Trumpin. Paitsi jotkut perussuomalaisten lammaslaumassa määkivät harhaanjohdetut yksilöt.


    • Edelleenkin:
      tämä ketju on tarkoitettu kevennykseksi. Poliittiset vitsit tervetulleita.
      Emmehän viitsi keskustella Paloman tyhmyydestä, tylsä aihe :)

      • Anonyymi

        Toi lentokone oli tuttu 60-luvulta, entä pierukisa; venäläinen römäytti kuin ison karhun ärjyntä, ruotsalainen töräytti oikean norsun huudon savannilla, suomalainen ähki ja puhkui ilman kuuluvaa , mutta seuraavana päivänä Kiinan radio kertoi siellä sataneen kakkaa taivaalta.


      • Anonyymi

        Valitettavasti se on niin, jos oma politiikan suosikki on vitsin kohteena, niin ei se vitsi ole silloin tervetullut.


        ps. molemmat kertomasi vitsin olen kuullut 12-vuotiaalta lapsenlapseltakin, mutta ei se sitä tarkoita, etteikö niitä saa täälläkin kirjoittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti se on niin, jos oma politiikan suosikki on vitsin kohteena, niin ei se vitsi ole silloin tervetullut.


        ps. molemmat kertomasi vitsin olen kuullut 12-vuotiaalta lapsenlapseltakin, mutta ei se sitä tarkoita, etteikö niitä saa täälläkin kirjoittaa.

        Minulle toi Trump-vitsi oli uusi. Mutta ei kai uusia vitsejä usein kuule. Suurin osa kaikista vitseistä ovat uudelleen lämmitettyjä tai vähän muunneltuja edellisestä versiosta.


    • Kosmonautti Sergei Krikaljov palasi pitkäksi venähtäneeitä lennolta:

      SK: Olen kiertänyt avaruudessa 10 kuukautta ja odottanut, Gorbatsov toivottaa minut tervetulleeksi takaisin....
      Virkailija: Gorba on poisssa pelistä....
      V: ....Neuvostoliitto on hajonnut...
      SK: ..Gorbatsoko poissa !...Neuvostoliitto ..hajonnu ?!...Anna Vodka !...
      V:. vodka ? Selvä........se on sitten 12 Ziljoonaa ruplaa...

      • Anonyymi

        Missä kohtaa pitäisi nauraa?


    • Anonyymi

      Entäpäs, jos siinä koulurepussa olisi ollut koko Ferrante-kirjasarja?
      Olisiko vielä naurattanut?

      • ??? Nyt en pystynyt seuraamaan ajatuksen kulkuasi. Mikä siinä olisi ideana?


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        ??? Nyt en pystynyt seuraamaan ajatuksen kulkuasi. Mikä siinä olisi ideana?

        Ihan sama kuin omassa "vitsissäsi".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama kuin omassa "vitsissäsi".

        Älä välitä.
        Niinhän se menee aina huumorin väkisin vääntäjillä, että yhtäkkiä se huumorintaju pysähtyy kuin seinään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama kuin omassa "vitsissäsi".

        Ei se repun sisällys pelannut mitään roolia...ja sitäpaitsi mun Ferrantet on tabletissa :)


    • Ikivanha vitsi.
      Nimiä vain muunneltu.

      Siks toisekseen, Johnssonilla on korona ja luultavasti kaikki muutkin siinä seurueessa jo saaneet häneltä tartunnan. Helpompi kuolema hypätä pelkän koulurepun kanssa kaikkien.

      • Meinaat ne oli tosiaan kaikki samassa koneessa ja sai tartunnan toisiltaan? Mitenkä suuri kuolleisuusprosentti on coronassa?
        Entäs koulurepulla hyppääjillä? Sinä kun olet tiedenainen niin kerro ja valaise!


      • Paloma.se01 kirjoitti:

        Meinaat ne oli tosiaan kaikki samassa koneessa ja sai tartunnan toisiltaan? Mitenkä suuri kuolleisuusprosentti on coronassa?
        Entäs koulurepulla hyppääjillä? Sinä kun olet tiedenainen niin kerro ja valaise!

        Aloituksen niinsanotun "vitsisi" mukaan ne olivat samassa koneessa (vai pettääkö muistisi jo noin pahasti?):

        """"Trump, Johnson, Merkel, Paavi ja 10-vuotias koulupoika lentokoneessa, koneen moottorit lakkaa toimimasta, vain neljä laskuvarjoa."""

        Eiköhä nuo kaikki muut ala olla jo sellaisessa riskryhmässä, että kuolleisuus voi hyvinkin olla 100%, kunhan ensin kituu helvetillisiä vaivoja, paitsi ehkä tuo poika, sillä nuorin kuolluthan lienee se 16v tyttö.


      • Anonyymi

        Sanokaas kun olette vitseistä perillä, missä on se naurettava kohta Englannin kuningattaren ja pääministerin valokuvissa, joista on tullut suuri naurunaihe briteissä. Kuvat löytyvät netistä. Minä en tosikkomaisuudessani älynnyt.


    • Minua nauratti :D Olen kuullut saman muunneltuna, mutta ihan tuoreelta tuntui vieläkin.

      • Monenlaista versiota siitä. Yhdessä se repun varastanut oli mustaihoinen, mutta silloinhan se olisi rasistinen vitsi, mitä se ei näköjään suinkaan ole Trumpista puheenollen.


    • Anonyymi

      Onko se vitsiksi tarkoitettu kun venezuelan presidentti Maduro sanoo korona viruksen olevan kiinan kehittämä biologinen ase?

      • Anonyymi

        Ei päheesti taloudessa porskuttanu Kiina voi olla "bioaseen, covid 19 kehittämä, koska kuka ny itte itteään noin rankast jalkaansa ampuis, hyväin aika! Virus rokottaa kiinan taloutta tähtitieteellisillä summilla renmimbejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei päheesti taloudessa porskuttanu Kiina voi olla "bioaseen, covid 19 kehittämä, koska kuka ny itte itteään noin rankast jalkaansa ampuis, hyväin aika! Virus rokottaa kiinan taloutta tähtitieteellisillä summilla renmimbejä.

        Tässä linkissä tiettävästi uusin tieto viruksen lähtökohdista.
        https://yle.fi/uutiset/3-11276930


    • Saman otsikon alle, mutta tää ei ole mikään vitsi.
      Kuuntelin eilen illalla kaikki 17 minuuttia Robert Zimmermanin (paremmin tunnettu taiteilijanimellään Bob Dylan) levytystä , jossa hän tilittää koko USA:n lähihistoriaa, popkulttuurin ja poliittisten tapahtumien osalta, eräänlainen henkinen testamentti nimeltään Murder Most Foul (Kaikkein häijyin murha) joka alkaa presidentti Kennedyn murhasta, käännekohtana Amerikkalaisen sivistyksen kehityksessä, josta alkaa hidas hiipuminen ja dekadenssi.
      Komppaan Aftonbladetin toimittajaan joka ylistää Dylanin verbaalia ja kattavaa älykkyyttä: ei se mies turhaan kirjallisuuden Nobelilla palkittu, vaikka maailma ihmetteli huuli pyöreänä.

      https://www.youtube.com/watch?v=Rkr6TVnGtAM

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      249
      3635
    2. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      65
      1372
    3. Taasko on ammuskeltu kaupungilla

      Mitä,mitä,mitä??? Tämä ei vetele!
      Kokkola
      40
      1152
    4. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      67
      1096
    5. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      10
      1051
    6. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      55
      1010
    7. Mitä muka hyvää kaivatussasi on?

      Kysymys otsikossa
      Ikävä
      42
      819
    8. Onko kaivattusi

      ressukka? Miten on?
      Ikävä
      37
      788
    9. Koko maailma elää valhetta

      Lähestulkoon koko maailma elää valhetta. Tietomme on valhetta, luulomme arvailuja ja pahuus jokaisessa sydämessä, jos ei
      Uskonnot ja uskomukset
      358
      787
    10. Vuoden loppuun asti kaipaan

      Enkä katso sinä aikana muihin suuntiin. Jos tämä juttu ei etene mihinkään nykyisestä, niin unohdan sinut. En päätä ystäv
      Ikävä
      68
      775
    Aihe