Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
45
Kommenttia
6107
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun+PH+toimi+pääasiassa+ulkomailla,+ei+hänestä+julkisuudessa+puhuttu+negatiivista+juttua.
Onko+nyt+niin,+että,+kun+on+näkyvällä+paikalla+kotimaassa,+alkaa+oikea+karva+tulla+näkyviin.
02.12.2019 19:09
Kun+lukee+vaikka+tvohjelmien+tekstityksiä,+huomaa,+että+suomen+kielen+hallinta+ei+ole+hanskassa,+niin+kuin+ennen.
Toki+kielien+osaaminen+sinänsä+on+hieno+asia.
Me+olemme+tottuneet+siihen,+että+usko/uskonto+on+yksityisasia.+Toivottavasti+se+on+tulevaisuudessakin.
Sitähän+se+ei+ole+kaikkialla+ollut.
02.12.2019 19:00
Tuosta+olen+samaa+mieltä.+
Ei+ulkoisillla+seikoilla+ole+merkitystä,+vain+sillä+mitä+sisäisestä+maailmasta+löytyy.
02.12.2019 18:02
Ilmastoahdistustakin+potee++ja+lietsoo+nuoremmat.+
Ei+ole+olemassakaan+mitään+hölmöjä+olettamuksia.+Kaikenlaisista+asioista+pitäisi+voida+keskustella,+ilman,+että+aletaan+vähättelemään+muita+kommentoijia.
02.12.2019 16:07
Hyvin+sanottu+tuosta+nimimerkkiasiasta,+ettei+viestittely+oikein+kohtaa.
Sama+tunne+on+itselläni.
Tuo+meidän+pieni+on+kanssa+4+kuukauden,+jouluaattona+tulee+5kk+täyteen.
Juuri+vähän+aikaa+sitten+tulin+ulkoa,+nyt+jo+hämärtää,+lämmintä+taas+luvattiin+torstaista+alkaen.
Enpä+tässä+nyt+ihmeenpiä+ole+touhuillut,+mukavaa+arkipäivää.
Viihdyn+hyvin+kissan+kanssa+elellen.
02.12.2019 15:39
Tuota+olemme+jossain+määrin+nähneet+vanhuspalveluissa.
02.12.2019 14:42
Niinhän+se+niitä+yritti+omia,+vaan+kaikelle+kansalle+ne+kuuluu,+jos+kansa+tahtoo.
Tuntuu+vaan,+että+ovat++laimenemassa.
02.12.2019 14:31
Itselle+tulee+Hymy,+kun+olen+sen+lukenut,+vien+sen+veljelle,+sieltä+pojan+huusholliin+ja+sieltä+se+menee+miniän+äidille.
Miniän+äidiltä+saan+Avun.
Eli+kierrätystä.
En+juurikaan+osta+irtonumeroita.+Netistä+joskus+jotain+katselen.
02.12.2019 13:38
Tämähän+tuli+ohjelmistoon+sen+jälkeen,+kun+ajankohtainen+kakkonen+lopetettiin.
Harvoin+olen+katsonut,+kun+ei+aiheet+oikein+kiinnosta.
Samoja+asioita+tulee+tuutin+täydeltä+jokapuolelta.
01.12.2019 14:53
Lunta+siellä+vähän+sateli,+kun+tuossa+pienen+lenkin+tein.
Kahvinkeitinkin+on+jo+ladattuna,+kohtapa+sen+tiputtelen.
Näin+pikkuisenkin,+vähän+alkuun+vierasti,+mutta+oli+sitten+tyytyväisenä+sylissä.
No+väsyykin+siinä+pikkuinen,+kun+sylistä+syliin+viedään,+kun+on+ensimmäinen+neljättä+sukupolvea.
Näyttää+monella+olevan+konehuolia.
Itsellä+toimii+nyt+hyvin.+Tuo+kirjautuminen+nyt+katoilee,+mutta+niin+se+näyttää+olevan+muillakin.
01.12.2019 14:48
Luin+tuon+laittamasi+linkin.
Koko+juttuhan+oli++´´mahdollista+ja+todennäköistä.´´
Ilmoittajia+oli+6,+juttu+vouhkasi+yhdestä+perussuomalaisesta,+mitä+ne+muut+5+sitten+olivat.
Sen+enenpää+puuttumatta+siihen+kuka+teki+ja+mitä,+sanoisin,+että+juttu+oli+asenteellinen,+huonoa+journalismia,
01.12.2019 14:05
Kyllä+täälläkin+voi+jonottaan+mennä+ilman+varausta.+Varauksella+ei+tarvi+jonottaa.
Sitten+on+jotain+nopsa-systeemejä+ja+jotain,+että+voi+tulostaa+itse+lähetteen+netistä.
En+tiedä+niiden+systeemeistä+tarkemmin.
Joitain+verikokeita+voi+otattaa+ilman+lähetettäkin,+mutta+silloin+ne+täytyy+itse+maksaa.
27.11.2019 19:12
Jaa,+että+verikoeseurannan+vuoksi+pitää+lääkäri+tilata.
Minulla+on+hoitunut+niin,+että+soitan+hoitajalle,+hän+pistää+pyynnöt+koneelle.
Tilaan+labra-ajan.+Käytyäni+soitan+hoitajalle,+saan+vastaukset.
Vain+jos+tulisi+jotain+häikkää+kokeissa,+niin+sitten+lääkärille.
27.11.2019 18:13
Siittä+sen+tietää,+jos+se+auttaa+siihen+vaivaan+mihin+se+on+määrätty.
27.11.2019 15:44
Lui+juuri+tuon+Teemu+Keskisarjan,+Vihreän+kullan+kirous.
Pidin+hänen+kirjoitustyylistään+ja+asioiden+kuvauksestaan.
27.11.2019 14:03
Mukavan+pirtin+taas+sisustit.
Ovat+ihmiset+jo+pari-+kolme+viikkoa+sitten+laittaneet+ikkunavaloja+ja+pihavaloja.
Kivahan+noita+on+katsella.
Itse+kuulun+myöhäisiin+laittajiin.+Ensimmäisen+ehkä+itsenäisyyspäiväksi.+Kukin+tyylillään.
Yöllä+on+satanut+muutama+sentti+lunta.+Valoisuuttahan+tuo+lisää.+Huomenissa+pitäisi+päivällä+tulla+vettä.
Huomenna+pitäisi+liikenteeseen+lähteä,+onneksi+tuo+minun+reittini+kulkee+noita+pääteitä,+lienevät+sulana.
Tuo+lakkokin+loppui.+Luin+tekstitv:ltä,+että+jouluposti+ehtii+kyllä+perille.
27.11.2019 13:56
Yhdenlaiseen+sairauteen+voi+olla+useanpaa+erilaista+lääkettä+tai+yhdistelmälääkitystä.
Jokainen+ihminen+on+reaktioiltaan+erilainen.
Joku+saa+jostain+lääkkeestä+sivuvaikutuksia,+toinen+ei.
Joku+lääkemuoto+tehoaa+toiselle,+toiselle+ei,+vaikka+diagnoosi+olisi+sama.
Aina+ei+ensimmäisellä,+eikä+välttämättä+toisellakaan+kerralla+löydy+potilaalle+sopivaa+lääkettä.
Itse+sain+varenpainelääkityksen+noin+35+vuotta+sitten.+Vasta+kolmas+lääke+antoi+hyvän+vasteen.
27.11.2019 13:34
Juuri+näinkin.
Minulla+oli+muutama+vuosikymmen+sitten+työkaveri,+joka+sairasti+fibromyalgiaa.
Kipujen+lisäksi+hän+sai+juuri+tuota+´´ei+sua+mikään+vaivaa´´-kohtelua.
Kunnes+sitten+alkoi+asiasta+tutkimusta+tulla+ja+sairaus+löydettiin,+se+sitten+helpotti+hänenkin+oloaan,+mutta+monta+vuotta+sai+vähättelyä+osakseen.
Ei+ole+kauaakaan,+kun+ainakin+täällä+Suomessa,+ei+tätä+punkin+pureman+aiheuttamaa+borrelioosia+ollut+olemassakaan.
Joillakin+lääkäreillä+kesti+kauan,+ennenkuin+tauti+myönnettiin.
Alkuun+potilaat+eivät+välttämättä+ensimmäiseltä+lääkäriltä+edes+saneet+sitä+tässä+asiassa+tärkeää+antibioottireseptiä.
27.11.2019 13:23
Myös+näin+tapahtuu,+että+ihan+fyysiseen+sairauteen+ei+apua+saa+ja+aiheuttaa+monia+käyntejä.+Varsinkin,+jos+on+vähän+tuntemattomanpi+sairaus.
Vuosia+sitten+eräällä+lähiomaisellani+oli+aika+vaikeita+oireita,+jotka+toistuivat+ajoittan,+oli+pakko+mennä+ensiapuun+useati.
Ei+vaan+todellista+apua+löytynyt.+No++´´pönttövikaa´´+tyrkytettiin,+kun+ei+muuta+keksitty.
Kerran+hän+kuuli+vahingossa,+kun+lääkäri+sanoi+hoitajalle,+´´anna+sille+Diapamia,+että+se+pysyis+poissa+täältä´´.
Sitä+kesti+toista+vuotta.+No+eräs+uusi+lääkäri+otti+sen+asiakseen+ja+selvisihän+se.+Diagnoosi+ja+apu+tuli.
26.11.2019 22:10
Jos+tosiaan+noin+usein+joku+käy,+eikä+lääkärillä+ole+mitään+uutta+tarjota,+minusta+ammattitaitoisen+lääkärin+pitäisi+miettiä,+mistä+on+kysymys.
Mikä+olisi+oikea+osoite+ko.+henkilölle.
Henkilöhän+saattaa+tulla+autetuksi+vaikkapa+vertaistuella,+ystäväpalvelulla+tms.,+ei+vaan+osaa+itse+etsiä+niitä.
26.11.2019 20:48
295 / 306