Vapaa kuvaus

Aloituksia

47

Kommenttia

6656

  1. No tulin klo 23 aikaan kalasta, joten avasin TV:n. Tuossahan nuo nyt pyörii.
    En varmaan loppuun asti jaksa katsoa.
    Nuorempana katsoin aina. Sittemmin into hiipui. aina en ole katsonut nykyään ollenkaan.

    En pidä siitä, että maailmanpolitiikka ja sukupuoliset suuntautumiset on sotkettu
    (ja mitähän seuraavaksi) mukaan.

    Iltalehti uutisoi eräänä päivänä, että menikö voitto nyt, kun harjoituksissa hameen helma jäi tuolin alle ja tuulikone ei heiluttanutkaan helmaa. Naurettavaa. uutisointia.

    Välillä tulee olo, että mistä on kysymys. Mitä artistit itse ajattelevat tästä kaikesta oheistouhusta, joka mediassa nousee milteipä pääasiaksi.
    Espanjakin Israelin takia kieltäytyi osallitumasta.
    Miksi, onko tämä poliittinen areena vai eurovision laulukilpailut.