Vapaa kuvaus

Aloituksia

47

Kommenttia

6289

1. Jokunen+vuosi+sitten+kävin+eräässä+museossa.Siellä+oli+ja+on+kai+vieläkin,+50-luvun+koti,+ihmisen+kokoisine+nukkeineen.Täällä+pirtissä+on+samanlainen+leppoisa+tunnelma,+jonka+sain,+kun+tuohon+museon+´´kotiin´´+astuin.Toissapäivänä+palasin+talviharrastukseni+pariin,+eli+kirjojen+lukemiseen.+Onneksi+ei+ole+kirjasto+kaukana.Yöllä+yht´äkkiä+muistin,+että,+kiinteistövero.+Aamulla+sitten+havaitsin,+että+olin+jättänyt+verokirjeen+mökille,+kun+siellä+olin+laittanut+ekaerän+maksuun.Ei+kun+hakemaan.+No+2viikkoa+myöhässähän+tuo+sitten+oli.Sama+pää,+kesät+talvet,+niinkuin+sanotaan,+niin+minkäs+teet.Yöllä+sitä+sitten+oli+tullut,+ensilumi.+Ei+tosin+paljoa,+mutta+heti+huomasi,+että+oli+valoisampaa.Nyt+tuntuu+tämä+palstakin+toimivan,+ainakin+tällä+hetkellä.
  2. Tervehdys+Demeter.+Tuolla+ylenpänä,+kävi+minulle+ihan+samoin,+että+ensin+ei+lähtenyt+ja+sitten+tuli+tuplana.Se+on+se+tämän+iän+yksi+osa,+että+niitä+lähtjiöitä+toiseen+maailmaan+on+lähellä.+Omastani+5+hengen+ydinperheestä+on+jälejellä+2.Elämä+kuitenkin+jatkuu,+niin+kauan+kuin+ikää+riittää.Kannattaa+kyllä+miettiä+mistä+noita+voimaannuttavia+asioita+löytyy.Oman+ajattelun+kääntäminen+tietoisesti+positiiviseksi,+jos+huonot+fiilikset+yrittää+kohdalle.Tuo+mainitsemasi+luonto+on+hyvä+voiman+tuoja+mielestäni.Itselläni+tuota+jaksamista+on+vielä+hyvin+riittänyt.+Tiedostan+hyvin+sen,+että+kaikki+voi+muuttua+silmänräpäyksessä.+Sen+vuoksi+yritän+muistaa+olla+kiitollinen+näistä+suht´+hyvistä+päivistä.Sen+olen+huomannut,+että+asioiden+ajatteleminen+on+hidastunut,+sen+viiveen+huomaa+hyvin+autoa+ajaessa.Noilta+fyysisiltä+krempoilta+harva+säästyy,+jokaisella+niitä+jossain+määrin+on,+itsellänikin.Tsemppiä+Sinulle,+´´eteenpäin,+sanoi+mummu+lumes´´.+(vai+kuinka+se+menikään)