Vapaa kuvaus

Aloituksia

47

Kommenttia

6656

  1. Vuosikausia, on asiasta jauhettu ja epäkohtia julki tuotu.
    En usko, että päättäjät eivät tiedä.
    Kyllä tietävät, eivät voi olla tietämättä tai ovat tekokuuroja.

    On kyse poliittisesta tahdosta. Siitä minne rahat jaetaan.
    Vanhusten hoitajien pitäisi olla ehdottomasti suomenkielentaitoisia.
    Vaikka vanhus osaisi muitakin kieliä, sairaus saattaa tuoda sen, että vain suomenkieli jää ymmärrettäväksi tai ruotsi, jos se on lapsuuden kieli.

    Nyt vouhkataan siitä, kuinka pitäisi saada työntekijöitä ulkomailta.
    Entä sitten, kun hekin vanhenevat, eivät ole ikuisesti nuoria työntekijöitä.
    Tarvtisevat omankielisiään palvelutaloja tulevaisuudessa.
    Yhteiskunnassa on ylipäätään se vika, että kaikki nykyään ajatellaan lyhyellä tähtäimellä.
  2. Keskustelua peräänkuulutetaan.
    Kuitenkin isompi osa kommenteista on toisten negatiivissävyistä arvostelua.
    Sitäkö se on, sitten se keskustelu, että etsitään toisten kommenteista jotain ikävää sanottavaa, useinpa vielä väärin vääntäen.


    Suomi 24 on aloituksia väärällään, jos jonkinlaisista asioista.
    Luulisi löytyvän keskustelunaihetta.
  3. ok. Kiitos tiedosta.