Vapaa kuvaus

Aloituksia

47

Kommenttia

6661

1. Tuossapa iltaani vietin venettä ja laituria pesten. 2,5 kg kalankin sain, järvellä kun kävin.
    Tässä sitten selailin tätä ketjua ja huomasin kommenttisi.
    ´´Eliaanan töiden monipuolisuudesta tuli mieleen Trumpin ampumisen yhteydessä nostettu naisagenttien toiminta.´´
    Järkytyin todella, kommentistasi, miten minun työni liittyy Trumpin naisagenttien toimintaan.
    Hyvänen aika sentään, minulla ei ole mitään tekemistä minkään tuollaisen kanssa,
  2. Tervehdys
    Tänään iltapäivällä tulin tänne mökkimaahan, alatalolle asetuin. Ylämökillä on väkeä.
    Viikon olin vanhalla tilalla.
    Puuhommia tehtiin, kyllä se vanha traktorikin henkiin heräsi. Poika sillä ajoi. Siitä on kauan, kun itse olen sitä ajanut.
    Toin pölliä tien vierestä tila-auton perässä.
    Talvikotini on 18km päässä mökiltä, joten pojantytär perheineen oli öitä siellä, kun mökit täynnä.
    On se hyörinää ja pyörinää, kun pikkuväkeä on ja eläimet siinä samassa joukossa.

Pieni istutusalue oli täynnänsä kukkia. Varmaan noin 20-30 eri lajia. Harvoin näkee ihania kurjenkelloja, nyt niitäkin oli monta puskaa.
    Siemenet saattavat uinua maaperässä satakin vuotta ja kun sitten valo tulee, ne heräävät eloon.
    Sitten tulevat myös perhoset ja pölyttäjät.

Ostin tuon sähkömoottorin veneeseen, täällä ei metelikoneilla saa ajella ja hyvä niin. Pienehkö järvi, kun on.
    No kyllä sieltä videoo tuli sitten veneretkeltä .
    Poika oli saanut 9,5kg kalan, kyllä siitäkin heti kuvaa lähetettiin minulle.
    Olivat niin innoissaan, pojantyttärenmieskin oli sanonyt, että heti, kun hän saa vapaata, hän tulee mummun kanssa tänne kalaan.

Väinö-kissa on sopeutunut hyvin eri paikkoihin ja tänään teki tuttavuutta miniän koiran kanssa.
    Väinö on oikein hyvä hiirikissa.

Oikein mukavia ilmoja on ollut, vesisadetta nyt oottelen, kun maa taas kaipaisi vähän virkistystä.
    Ihanasti kukkivat tuossa pikkumökin kupeessa valkoiset peurankellotkin.
    Harmaasiepot ruokkivat poikasiaan, nokat näkyvät pesän reunan yli pikkuisilta.