Vapaa kuvaus

Aloituksia

47

Kommenttia

6671

1. Tutkijat tutkivat kaikenlaista, media sitten niitä meille kertoo.
    Niinhän se on että kaikkesta mitä ihminen käyttää ja tarvitsee, voidaan aina löytää se huononpikin puoli.
    Itse olen pannut merkille, että tämäntapaisissa uutisissa se prosentti, mikä terveyttä mahdollisesti heikentää, ei ole kovinkaan suuri.

Jos itselleni tulee sellaista elon aikaa, että tarvitsen unilääkettä nukkuakseni, niin otan varmasti, mitä sitä tuttua ihmistä kiusaa, jos apua on saatavilla.
    Eikä sellaista lääkettä olekaan, millä ei sivuvaikutuksia olekaan.

Hienoa, että noin hyvin meni muistitestisi, kyllä vielä kortin saat.
    Itsellä on tänä kesänä myös uusinta. Enköhän tuosta selviä.

Eipä noita virheettömiä ihmisiä ole olemassakaan.
    Eikä kannatakaan surra asioita, mitä ei kenties koskaan tapahdu.
    Tsemppiä.
  2. Iltaa kohti jo hämärtää. Pienen lenkin tein 21 pakkasta näytti mittari.
    Eilen tultiin kisun kanssa kotio
    Pikkuinen tyttövauva on nimeltään Lydia. 5alle 5-vuotiasta , kyllä siinä vilinää riitti.
    Ajokelit oli huonon puoleiset, vaan siitäkin selvittiin.
    Kaikki muut olivat koolla, vain nuorin pojanpoika morsiamineen nyt puuttui.
    Matkavalmisteluja. Lähtevät kuukaudeksi Malesiaan. Hui, kun minua hirvittää ajatellakin, jollekin retkelle siellä osallistuvat.

Minulla on tuo autoradio aina kulkiessa auki, niin alueuutisista kuulin, kuinka täällä hyvinvointialue etsii säästöjä ikäihmisten- ja vammaisten palveluista.
    Konsulttiapua käytetty kuulemma suurella rahalla, niin, että jo tutkintalautakuntakin kiinnittänyt huomiota.
    On se outoa, kun toisaalta sanotaan, että on pula hoitohenlikunnasta ja kuitenkin samaan aikaan on YT-neuvottelut käynnissä monella osa-alueella.

Hautajaisista näköjään mielipiteitä virinnyt.
    Hiljan tuli jostain idänmaasta joku ohjelma, siinä hautajaisissa tanssittiin kadulla.
    Monenlaisia tapojahan niitä on.
    Ainahan se järkyttää, jos nuori ihminen ikäänkuin kesken elämän joutuu poistumaan täältä, mutta kun on kyseseessä vanha ja sairas, joka jo itsekin on poispääsyä toivonut, eikö silloin voisi iloa tuntea hänen puolestaan. Ei se sitä poista, etteikö kaipaus olisi läsnä yhtäaikaa.
    Toisinaan kun kuulee sellaista puhetta, että kun ´´minä olen menettänyt´´ on käynyt mielessä, että onkohan siinä mukana, joku ripaus ihmisen luontaista itsekkyyttä.
    Paljonhan sitä myös ajatellaan, että kaikilla on oma oikea aikansa täältä lähteä.
    Noh, tällaista pohdintaa tästä asiasta,
  3. Olen muutaman laskun maksun laittanut e-laskuksi, kun nykyään ottavat paperilaskun lähettämisestä 3-4 euroa.
    Käyn kyllä itse hyväksymässä maksun.
    Kerran kävi niin, etten ollut pankin sivuilla käynyt ja 1lasku oli myöhässä.
    En saanut sitä maksuun, kun päivä oli ohi.
    Niin sitten klikkasin päivämäärää, ajatuksella, että vaihdan sen.
    Ei tapahdu mitään.
    Piti pankista kysyä, mitäs nyt teen.
    Piti klikata maksun saajan nimeä, sitä kautta pääsin päivämäärän vaihtamaan.
    Miksihän tuokin asia pitää korjata ikäänkuin mutkan kautta.