Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pirpanainen
profiilit
Pirpanainen
Pirpanainen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
17
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+olisit+hän+jota+ajattelen,+voisin+muutoin+olla+ystäväsi,+mutta+uskon+ettet+ole+valmis+siihen.+Voisi+olla+haastavaa+monessakin+mielessä.+Minun+ystävyyteeni+kuuluu+aina+myös+läheisyys.+Konkreettinen+lämpö.+Halailu+ja+suukottelu.+Eli+ystävyytemme+ei+toimisi..+olisi+liian+monimutkaista.
27.11.2019 17:19
Osut+oikeaan+että+kirjoittelen+ajoittain+tänne+rakkauttani+huutaen.
Lähestyin,+sain+täystyrmäyksen+ja+toiveen+häneltä+etten+lähestyisi+uudelleen.+
++Sitä+toivetta+kunnioittaen+puran+toivottoman+rakkauteni+palstalle.+
Ikävä+ja+mahdottomat+unelmat+hänestä+kuolivat+jo+aikaa+sitten+pois.+Häpeä+jäi.+Ja+rakkaus.
Kaiken+kattava+rakkaus.+Kestänyt+jo+vuosia+eikä+lähde+kulumallakaan.++
++Ei+tarvita+kuin+yksi+hymyilevä+katse+tai+arjen+sankari+teko+ja+tätä+naista+viedään+taas.+Niin+kyse+on+siis+miehestä+ja+yksipuoleisesta+rakkaudesta.
-Ap-
27.11.2019 03:54
Kivaahan+toisesta+tykkääminen+on.+Se+vaan+et+jos+sun+tykkääminen+aiheuttaa+yhteiselossa+harmeja+niin+ei+enää+ole+kovin+kivaa+..+esim+työyhteisössä,+harrastuksessa+tai+koulussa+tai+missä+ikinä+kohtaatkaan+tykkäyksen+kohdettasi.+
Vaikka+tykätyksi+tuleminen+on+pohjimmiltaan+kivaa.++Silti+pitää+varoa+lieveilmiöitä+ettei+iske+harmitus.
25.11.2019 23:16
Eheii...+siinä+oli+vasta+matematiikan+alkeet.+Yhtälöt+ne+vasta+mielenkiintoisia+ovat...
25.11.2019 23:00
Olen+nainen+ja+puhun+miehestä.
25.11.2019 22:42
Hän+järjesti+asiani+hakemalla+puuttuvat+kortit.+Hän+on+arjen+sankarini.+Yhä+vain+ja+aina+uudestaan.+Hän+tukee+minua+kulisseissa+ja+välillä+kulissien+ulkopuolellakin.+Tosin+sen+jälkeen+hän+vetäytyy+mörökölliksi.+Ei+aina+mutta+usein.+
Hänen+seksikäs+äänensä+pehmenee+minulle+puhuessaan.+Eikä+hän+jätä+pyyntöjäni+enää+huomioimatta,+joskus+pomppasee+kuin+vieterilelu+niitä+toteuttamaan.+Se+on+hellyyttävää,+mutta+tajutessaan+että+muutkin+näkevät+hänen+käytöksensä,+tulee+mörökölli+esiin.+Sekin+on+hellyyttävää.
25.11.2019 22:37
Kutonen+olisi+hyvä.+Riittääkö+jos+jään+tahallani+listallasi+jälkeen.+En+ole+kovin+kilpailuhenkinen.++Sija+23+sulle+ei+ollenkaan+paha,+oikeastaan+aika+tyytyväinen.+Eipähän+tarvi+kahinoida.+Et+kuiteskaan+ole+sen+väärti.+Kahinoinnin+ja+rähinöinnin+meinaan.+Ei+jaksa+vaivautua+vaikka+olisitkin+kuinka+ykkönen.+Että+tsemppiä+vaan+niille+22:lle+ja+meikä+vetäytyy+takavasemmalle.
12.12.2018 19:13
Kai+kuitenkin+ymmärrät+ettei+anonyymipalstalta+varmaan+onnista.++Täällä+ei+ole+suurempia+mahiksia+saada+ystäviä.+Palstariippuvaisuus+iskee+ja+siitä+ei+seuraa+mitään+hyvää.
Mutta+on+palstalla+puolensakin+-+kuka+tahansa+voi+suoltaa+mitä+tahansa.+
Sinä+vaikutat+kuitenkin+aidolta,+aidolla+asialla+olevalta+täysjärkiseltä+kaverilta.+Joten+toivotan+menestystä.
13.11.2018 18:44
Joutuisin+luopumaan+kaikesta+hänen+takiaan.+Ihan+koko+elämän+skaalasta+ja+se+on+liikaa+vaadittu.+Olen+liian+kiltti+ja+rehellinen+muuhun.
13.11.2018 18:27
Kyllä+se+on+sellaisessa+tilanteessa+jossa+minä+olen.+Se+olisi+lähinnä+maailmanloppu.
12.11.2018 17:43
Eniten+pelkään+että+kaivattuni+rakastaisi+minua.+Hajoaisin+miljooniksi+sirpaleiksi+jos+hän+haluaisi+minut.
12.11.2018 17:23
Eli+kaikki+käy.+Kunhan+saa+pesää..?+Heh.+Ei+pahalla.
11.11.2018 19:16
Miehesi+haluttomuudelle+on+varmasti+syy.+Sen+selvittäminen+lienee+ensimmäinen+askel.+Jos+syy+on+miehesi+kyvyttömyys+seksiin+kanssasi+-+ei+siis+haluttomuus+-+niin+avoin+suhde+voi+olla+vaikeaa.++Lähde+selvittämään+ensin+se+kumpaa+se+on.+Siinä+minun+neuvoni.
11.11.2018 19:08
Olen+aidosti+pahoillani+puolestasi.+Mutta+miehen+on+tehtävä,+mitä+miehen+on+tehtävä.+Valintasi+on+vaikea+mutta+varmasti+oikea.+Joskus+vaan+on+luovuttava+omasta+halustaan.
Raskas+päätös.+Ja+ikävää+että+trollilauma+iski+aloitukseesi.
11.11.2018 18:36
Hypoteettisesti+jo+pelkkä+tylsistyminen+voisi+aiheuttaa+joissakin+ihmisissä+kysymyksen+mukaista+toimintaa.+Suoraselkäisyyden+puute+ja+jopa+ilkeä+mielen+laatu.+Noin+niinkuin+kuvitteellisesti+ajateltuna.
11.11.2018 18:05
Palstalle+on+paikkansa.+Itse+otin+yhteyttä+kaivattuuni+ja+sain+kylmää+vettä+niskaan.+Tunteeni+häntä+kohtaan+eivät+siitä+huolimatta+kaikonneet.+Kiva+että+on+paikka+jossa+voi+kertoa+tunteistaan+anonyymisti+kaikesta+palstan+paskasta+ja+trollauksesta+huolimatta.
Ilkeitä+ja+turhanpaivasiä+ihmisiä+on+maailma+pullollaan,+niin+myös+palstalla.+Ja+ehkä+juuri+palstalla+enemmän+kun+voi+tuntemattomana+purkaa+pahaa+oloaan+tänne.+Kuten+ap+asian+ilmaisi+-+jokainen+tavallaan.+
Henkilökohtaisesti+palsta+on+minulle+pienen+pieni+henkireikä+jonne+voin+purkaa+tuntojani+kenenkään+välittämättä..+jokainen+tyylillään.
11.11.2018 17:45
Etsiikö+ap+ystävää+naisesta+vai+naisystävää?+Jäi+minulle+epäselväksi.
10.11.2018 18:26
1 / 1