Ystävää naisesta

Mistä vanhempi 50 mies löytäisi ystävän? Viihdyn pääasiassa kotona, en käy pubeissa tai ravintoloissa. Sinkkutapahtumat sun muut eivät kiinnosta. Senssisivustot tuntuvat olevan aika tyhjänpäiväisiä, enkä niistä välitä maksaa. Chateissa täytyy roikkua läppärin takana pitkään.

Onko jotain keinoa löytää viestikaveria että saisi uusia tuttuja?

31

683

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naiselta

      Harrastusten kautta ehkä? En usko, että täältä ainakaan.

      • Naiselta

        Tai työpaikalta ja lähipiiristä?


      • Naiselta kirjoitti:

        Tai työpaikalta ja lähipiiristä?

        Lähipiiri ei kiinnosta eikä työkavereissakaan ketään ole.


      • muukalainenmuualta

        Mistä sitten tällainen 70 nainen saa ystäviä? Parhaimmat kuolleet,työvuodet oli oli niin ruuhkaisia että mitkään kahvikuppikerhot ei kiinnosta,en harrasta mitään sellaista.
        Matkustaisin,kävisin näyttelyissä,ihan vaan jutteluseuraa niistä näistä,ei sen kummempaa kuin mitä elämä on tuonut ja vienyt.
        Some on vallannut nykymaailman,saattaa mennä viikkoja että kukaan ei soita,ihan sama vaikka olisi kuollut,ketään ei kiinnosta.Päiväni kuluu tikusta-asiaa tyyliin.
        Aiempi elämäni on ollut hyvinkin rikasta menoineen ja seuraa oli liikaakin.


      • Naiselta

        Harrastuksen kautta siis? En nyt tarkoita, et aloittaisit uuden harrastuksen vaan sen takia, et löytäisit naisen. Mut jos joku uusi harrastus kiinnostaa niin se naisystävä vois tulla bonuksena. Ja pidä silmät auki....mistä sitä tietää vaikka sun lähellä olis jo joku sopiva :)


      • Somerotar
        muukalainenmuualta kirjoitti:

        Mistä sitten tällainen 70 nainen saa ystäviä? Parhaimmat kuolleet,työvuodet oli oli niin ruuhkaisia että mitkään kahvikuppikerhot ei kiinnosta,en harrasta mitään sellaista.
        Matkustaisin,kävisin näyttelyissä,ihan vaan jutteluseuraa niistä näistä,ei sen kummempaa kuin mitä elämä on tuonut ja vienyt.
        Some on vallannut nykymaailman,saattaa mennä viikkoja että kukaan ei soita,ihan sama vaikka olisi kuollut,ketään ei kiinnosta.Päiväni kuluu tikusta-asiaa tyyliin.
        Aiempi elämäni on ollut hyvinkin rikasta menoineen ja seuraa oli liikaakin.

        Ota ihmeessä yhteyttä Ystävää naisesta - nimimerkkiin, jos kumpikin kärsii yksinäisyydestä. Mitä siinä valittamaan, jos kerta elämästä jotain puuttuu.
        Meillä yli 70- vuotiailla on vielä ehkä jokunen elinvuosi jäljellä, ne pitäisi kokea jollain tavoin merkityksellisiksi.


    • kotirouva

      miun mies löytää naisia kun kärpäsiä. En tiiä onko mite läheisiä ystäviä kaikki, mut netistä ja ympäri maakuntaa kuules löytyy kun viittii vaan. Ite oon varattu, mut vapaa vissiin.

    • Jospa löytäisin jonkun kivan kotirouvan :)

      • Naiselta

        Vai sellasta etsit :)


      • Naiselta kirjoitti:

        Vai sellasta etsit :)

        Avoimin mielin :)
        Kotirouva tai kärttyinen vanhapiika. Vanhempi tai nuorempi. Vapaa tai varattu. Rikas tai köyhä.
        Ei sitä etukäteen tiedä kenen kanssa juttua riittää ja ajatukset kohtaa sekä kemiat sopii.


    • Etsiikö ap ystävää naisesta vai naisystävää? Jäi minulle epäselväksi.

      • Sanoisin että jompaa kumpaa tai molempia.


      • Eli kaikki käy. Kunhan saa pesää..? Heh. Ei pahalla.


      • Pirpanainen kirjoitti:

        Eli kaikki käy. Kunhan saa pesää..? Heh. Ei pahalla.

        Ei sentään. Olen aika kranttu tuon pesän suhteen.


      • Pirpanainen1

        Jaa, no eikös se kumminkin ole ihan luonnollinen osa eri sukupuolten välistä kanssakäymistä. Mutta oli pakko vähän tölväistä kun kuulosti aloitus yli viiskymppisen vongunnalta. Sori.


      • falle-
        Pirpanainen1 kirjoitti:

        Jaa, no eikös se kumminkin ole ihan luonnollinen osa eri sukupuolten välistä kanssakäymistä. Mutta oli pakko vähän tölväistä kun kuulosti aloitus yli viiskymppisen vongunnalta. Sori.

        Voi olla että kuulosti vongunnalta :) En kuitenkaan seksiä vongannut, ainakaan vielä. Seuraa olen etsimässä, sen sitten näkee mihin asti johtaa.


      • falle- kirjoitti:

        Voi olla että kuulosti vongunnalta :) En kuitenkaan seksiä vongannut, ainakaan vielä. Seuraa olen etsimässä, sen sitten näkee mihin asti johtaa.

        Kai kuitenkin ymmärrät ettei anonyymipalstalta varmaan onnista. Täällä ei ole suurempia mahiksia saada ystäviä. Palstariippuvaisuus iskee ja siitä ei seuraa mitään hyvää.

        Mutta on palstalla puolensakin - kuka tahansa voi suoltaa mitä tahansa.

        Sinä vaikutat kuitenkin aidolta, aidolla asialla olevalta täysjärkiseltä kaverilta. Joten toivotan menestystä.


      • Uteliasko
        falle kirjoitti:

        Ei sentään. Olen aika kranttu tuon pesän suhteen.

        No mistäpäin Falle,joka kyseli...


      • Uteliasko kirjoitti:

        No mistäpäin Falle,joka kyseli...

        Turun läheltä.


      • Myönnäsentään
        falle kirjoitti:

        Ei sentään. Olen aika kranttu tuon pesän suhteen.

        Just joo. Paistaa pillujahti läpi selkeesti


    • Olis

    • yli60

      Mistä vanha nainen löytäisi ystävän en myöskään harrasta ym juttuja

    • luovutus

      Meistä vanhoista hyvistäkin naisista on ylitarjontaa,hyviä miehiä ei vaan yksinkertaisesti ole.He ovat varattuja ja eipä ihme.
      Itseltäkin on alkanut pikkuhiljaa hiipua nekin vähät toiveet kunnollisen kaverin löytämiseksi. Empä kyllä ole ollut missään markkinoilla tyrkylläkään,pitäis vaan löytää joku uusi kanava,missä ihmiset voisivat tutustua toisiinsa.
      Nää nettien senssi palstat ei kiinnosta puupennin vertaa,aikoinaan kurkin Suomi24 sivuille silloin tällöin,samat naamat ja nikit vuodesta toiseen.
      Joskus tein nikin ja laitoin itsestäni jotain ihan kokeilumielessä,nää samat ukot epätoivoisesti hyökkäsi heti vastaamaan vaikka vastasinkin heille että ei kiinnosta,kiitos.
      Joten,yksin on ihan hyvä mutta joskus vois myös olla joku pöydän toisella puolella haastelemassa.

      • väinämö

        Ala käymään sunnuntaisin kirkossa siellä saattaa löytyä hyvinkin ystävä.


      • Anonyymi

        Täälä tämmöne 65v. Täysraitis ukkeli valittellee yksinäisyyttä. Kolomas vuosi menosa erakkoelämää. Tietenni ois nuita kapakoita yms. mutta ku en niitä harrasta. Kyllähä se kylenrapsuttelija ois mukava,tiijä vaa mistä semmose löytäs? Ukonkäppyrä oulustapäin.


    • väriMummoTorilla

      Ylitarjonta ?? En vain ole huomannut ! Vanhoja ryppyotsaisia raatoja kyllä riittää, "Kokeilumielessä" yrität ampua puuntakaa, se ei ole rohkeutta, se on just sitä mitä miehissä moitit !
      Piilottaisit nyt ne nilkka-ja polvisukat sinne niin tyylikkään mummonmekon alle. Navettatakin.....
      Jos hepillä huitasee niin lirahtaako ? Jospa vaihdat saittia

    • yhkaööökoo

      Töshäilkää tush tilanne täl


      Höshösjh pröötsh oplöts

    • Silittelijä

      Älkää olko kateelisia, mutta minulla kävi taivaallinen tuuri, löysin maamuskan kuin vahingossa. Nyt pidetään kädestä toisiamme, poskisuudellaan ja joskus kokeillaan, vieläkö kovenee ja kostuu? Voi tätä taivaan esikartanon onnea. Kaikki tämä tapahtuu päivänvalossa tai iltavalaistuksessa. Tehkää perässä, toivotan onnea!

    • silittelijä

      HÖpöhöpö, vai vastaus puuttuu?

    • edessävaikeitaaikoja

      Voi hemmetti sentään,tätäkö tää tulee sitten olemaan kun teidän juttuja nyt sai lukea?

      Tässä minullakin tilanne se että yksin jään,pitkä liitto takana ja vielä nykyinen vaimo haluaa muuttaa yksin asumaan,on jo hankkinut asunnon ym,ensi kuussa muuttaa.

      Yksin jään omakotitaloon kaupunkiin,ikää 46v,kyllähän sen arvaa ettei saa edes juttuseuraa,en ole kovinkaan toiveikkain mielin,ois edes kavereita mutta ei ole niitäkään juuri.

      Olenko oikeassa tässä suhteen?

      Naiset haluavat varakkaan koulutetun kaverikseen,jos noin on niin olen ulkona tuostakin ryhmästä.

      Onko niitä netti palstoja missä oikeasti josta jotkut voi saada seuraa? minkä nimisiä mahtaavat olla ja onko se hankalaa kirjoitella kun en ole kirjoitus miehiä ja olen pirun huono keskustelemaan puhelimessa niin että toinen osa puoli voisi tuntea jotain,minä kun en lirkuttele tai keksi jotain valheellisia houkutuksia toiselle jotta ei pettyisi,

      Onko 46 vuoden ikäinen mies aivan onneton tapaus jos etsii ystävää tai kavereita?

      • kotirouva

        Mun ukko ei oo mun seurassa puhelias, mutta kyllä kirjoitaa puhuu koskee ja nauraa muitten naisten kanssa. Mitä nuorempia, niin sitä enemmän.
        Internetti on täynnä kaikkee seuranhakuu. Mun ukko on varmaan kaikissa. Eläkkeellä on aikaa notkua. Riippuvainen erilaisen näköisistä värkeistä ja pärstistä. On varaa valita. Eikä tartte lisrkutella. Ole vaan tarpeeks ressukan näköinen. Säälistä tulee juttelee. Kerro jotain naisiin vetoavaa, niin kyllä tulee akat tykö lohduttaa, jos et kaipaa hirveen älykästä seuraa.
        Googlesta löytyy kun haet treffi tai seksiseura tai sellaista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4299
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2110
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1560
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1381
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      253
      1070
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1057
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1035
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      136
      1033
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      908
    Aihe