Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Landel
profiilit
Landel
Landel
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kestän+kyllä+ja+syön+kyllä+itsekkin+hevosta+ihan+ilman+mitään+mutinoita,+mutta+olen+aivan+liian+kauan+kuullut+tuota+samaa+puhetta+ETENKIN+mies+puolisilta+ystäviltäni+ja+loppujen+lopuksi+heKIN+ovat+vain+kammonneet+hevosia+:D
Mutta+en+kyllä+ymmärrä+miksi+juuri+hevoset+eikä+vaikka+lehmät+tai+lampaat+tai+jotkin+muut+joista+voisi+yhtälailla+kiistellä(+tai+en+ole+ainakaan+kuullut)
29.11.2019 16:07
Help!?
28.11.2019 16:29
Eipä+mitään!
28.11.2019 16:27
Tekstiä*
27.11.2019 20:19
Olen+huomannut+että+yleensä+juuri+tällaiset+henkilöt+jotka+tällaista+kekstiä+kirjoittavat+tai+puhuvat+ovat+ihmisiä+jotka+eivät+ole+koskaan+edes+tutustuneet+hevosiin+vaan+pelkäävät+niitä+ja+raukkamaisina+henkilöinä+purkavat+pelkoaan+tuollaisen+paskan+jauhamiseen+ikään+kuin+se+oliski+kovinki+upeata+ja+sinuna+miettisin+että+etenkin+ilman+suomenhevosta+et+itse+välttämättä+olisi+siinä+juuri+tuollaisena+kuin+olet+tai+jos+ollenkaan...
27.11.2019 20:18
Itse+hankin+hevoseni+2+vuoden+tauon+jälkeen+ratsastuksesta+ja+sitä+ennen+olin+harrastanut+ratsastusta+vain+n.4+vuotta.+Mielestäni+kuka+vain+on+valmis+hankkimaan+hevosen,+kunhan+kokemusta+riittää+ja+mielestäni+sillä+ei+ole+väliä+kuinka+taitava+on+ratsastamaan+(+kuhan+osaa+silti+hevosta+satuttamatta+selässä+pysyä)+ja+kunhan+osaa+huolehtia+hevosen+perustarpeet,+hoitaa+ja+käsitellä+hevosta+oikein.+Ja+on+alussa+ainakin+hyvä+olla+joku+kokeneempi+apuna+ja+neuvomassa+jos+on+jotain+kysyttävää+:)+++Eikä+lisäoppivuodet+ole+koskaan+pahasta+ja+luulen+että+tiedät+itse+parhaiten+kun+olet+valmis+ottamaan+vastuun+omasta+ponista!+Ja+jos+olet+hieman+epävarma+niin+suosittelen+aluksi+ponin+vuokraamista+tai+ylläpitoa+:)+++++Ja+HUOM.+Tämä+on+vain+minun+mielipiteeni+kokemukseni+perusteella!+Toivottavasti+oli+apua+:)
Ps.+Minkä+ikäinen+olet+jos+saan+kysyä?😊
27.11.2019 19:47
1 / 1