Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

8510

1. Hoosea+puhuu+Israelin+kansasta++jonka+JHWH+nouti+Egyptistä+mutta++joka+sen+jälkeen++alkoi+palvoa+vieraita+jumalia,+ei++Jeesuksesta.++”Kun+Israel+oli+nuori,+minä+rakastin+sitä,+Egyptistä+minä+kutsuin+poikani.+ 2+Sitten+Israel+kuuli+muita+kutsuja+ja+kääntyi+pois.+Seuhrasi+baaleille,+poltti+uhreja+kivipatsaille.” Jeesus+tuodaan+temppeliinLuukas:+21”+Kun+oli+tullut+kahdeksas+päivä+ja+lapsi+oli+ympärileikattava,+hän+sai+nimen+Jeesus,+jonka+enkeli+oli+ilmoittanut+ennen+kuin+hän+sikisi+äitinsä+kohdussa.+22+Ja+kun+tuli+päivä,+jolloin+heidän+Mooseksen+lain+mukaan+piti+puhdistautua,+he+menivät+Jerusalemiin+viedäkseen+lapsen+Herran+eteen”.+Eli+vauva+oli+viikon+ikäinen++ja+sitten+perhe+meni+kotiin+Nasaretiin.+Luukas++39+”Kun+he+olivat+tehneet+kaiken,+mitä+Herran+laki+vaati,+he+palasivat+Galileaan+kotikaupunkiinsa+Nasaretiin.”++Ei+suinkaan+perhe++tullut+Herodeksen+nenän+alle+ja+sitten++keksinyt++että+oho,+mennäänkin+äkkiä+pakoon+Egyptiin.++Matteus:Pako+Egyptiin 13+Tietäjien+lähdettyä+Herran+enkeli+ilmestyi+unessa+Joosefille+ja+sanoi:+"Nouse,+ota+lapsi+ja+hänen+äitinsä+mukaasi+ja+pakene+Egyptiin.+Pysy+siellä,+kunnes+käsken+sinun+palata.+Herodes+aikoo+etsiä+lapsen+käsiinsä+ja+surmata+hänet."+Siinä+lapsi++viedään+Betlehemistä++Egyptiin+jossa+ollaan++kunnes+Herodes+kuoli.++Kukaan+ei+lasten+murhaa+huomannut+eikä+murhassa++olisi+ollut+mitään+mieltäkään+kun+ei+kukaan++tiedä+missä+messias++syntyy
  2. Kirjautuminen+unohtui.
  3. Oletko+itse+seurannut++paikan+päällä?+Kaikki+++vaalivirkailijat++niin+republikaanit,demokraatit+++kuin+ulkopuoliset+tarkkalijat,++++yhtenä+heistä++mm+Harri++Hursti+Georgiassa,+++ovat+todenneet+ettei+väitettyjä+vaalivilppejä+ole.+Georgiassa+on+äänet+jopa+laskettu+kolmeen+kertaan+uudelleen++ja+tulos+on+aina+ollut+sama:+Biden+voitti+.Ainahan++väittää+voi+ja+aina++jotkut++ovat+niin++huijattavia+että+uskovat++melkein++mitä++hyvänsä,++mitä+mielikuvituksellisemmatkin++valheet.++Joillakin+on+meneillään+Trump-+hysteria+ja+evankeelisten+puolella++Trump++lienee++ohittanut+suosiossa++Jeesuksenkin.+Eräät+evankeelisten+johtajat+ovat+ilmoitaneet+että+ovat+valmiita++jopa+kuolemaan++Trumpin+puolesta.+Ennen+v.+2016+vaalejaTrump++kehui,++että+voisi++vaikka++ampua+jonkun+5.+Avenuella++eikä+silti+menettäisi+yhtään+kannattajia.Trump+taisi+tuntea++hengenheimolaisensa?