Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

8510

1. Ei+ole++ollut+mitään+matemattista++mahdottomuutta+vaaleissa-++minkä+tason+matematiikkaa+olet+koulussa+lukenut?++Kiina+on+suurvalta++joka+pyrkii+vaikutusvaltansa++kasvattamiseen++kaikkialla+eli+on+Usa:n+kilpailija,+ja+myös+Venäjän++jotka+molemmat+ovat+USA:n+vastustajia+++ja+yrittävät+heikentää+USA:an+asemaa+ja+voimaa.++Putin+tästä+++ykkösesimerkkinä,+vaikka+"älykäs"+Trump+sitä+kai+ei+vieläkään+ymmärrä++vaikka+ainakin+osan+avustajista+on+tarvinnut+sitä+yrittää+hölmölle+presidentille++tolkuttaa.+++Hunter+Biden++ei+ollut+presidenttiehdokas,++isänä+oli+ja+on+nyt+valittu+presidentiksi++ja+astuu+virkaan++tammikuussa+vaikka++Trump+kuinka++itkupotkuparkuisi++-ja+todennäköisesti+tekee++niin+nyt+vuoden+2024+vaalien+takia.+Jos+silloinkin+häviää,+totta+kai+on+kyse++petoksesta,++ei+Trump+muuten+voi+hävitä.+Älköön+tulko++trumpin+toinen+presidenttivaltakunta+ja++sitä+ennen+toivon,+että+jenkit+ymmärtävät+että+maski+ei+ole+tyhmyyden+vaan+järjen+asia,++ja+ettei+jenkeissä+rokotusvastaisuus+kasvaisi++vaan+että+Bidenin+++kaudella+järki,++tieto,+rehellisyys++ja+todellinen+vastuunkanto+voittaisivat.+Ja++tähän+sanokaa+amen!
  2. Kerrotko+miten++Yhdysvallat+oli+kahdeksan++vuotta++täysin+kommunistinen+maa+?+Mitkä+kaikki+oikeudet+peruttiin+siis+perustuslakikaan+ei+enää+ollut+voimassa+?++Aseet++takavarikoitiin,+kaikki+jumalanpalveluspaikat+suljettiin?++Olen+itse+vieraillut+Yhdyvalloissa+++kun+Obama+oli+presidentti+++ja+minulla+asuu+Yhdysvalloissa+++sukulaisia+++ja+++monia+ystäviä.+Kukaan++heistä++ei++ole+moista++huomanut+ja+++synagogat++kumma+kyllä+olivat+++auki,++kävin++itse+++yhdessä+Rosh+Hashanana++ja+osa+kristityistä++ystävistäni+oli+aktiivisia++jenkkitapaan+omien+kirkkojensa++toiminnoissa+ja+kyllä++kirkotkin+auki+olivat+.+Kai++sinä+sentään+ymmärrät+että+valehtelet?