Onko kenenkään koira viety=varastettu kaupan edestä ? Siis oma koira tai tutun koira mutta ei tutun-tutun tai "olen kuullut yhdestä" ? Suomessa. Tänään eräs rouva läksytti minua kun 5 min pikapyrähdys kauppaan ja sidoin…
Kiinnostaisi kuulla kommentteja, minkälainen asema Arjalla on Theodorakisin musiikin esittämisessä maailman laajuisesti. Suomessa toki ihan ykkönen, mutta onko maailman mainetta ? Kukaan aikalaisista enää hengissäkään v…
Onko paikkaa missä kuunnellaan youtubea yhdessä ja jos on niin miten toimii ? Vai pitääkö tässä ihan oikeita ihmisiä kohdata ?
Onko sellaista sivua missä voidaan kokoontua kuuntelemaan musiikkia netissä ? Luulis etten oo ainoa joka mielellään vähän vaikka juttelis laulujen ohessa. Varsinkin kun nyt ei ole mitään asiaa karaåke tai muihinkaan baa…
Eikö löydy muita faneja ? Upea tarina !
Ainakin sopii Theodorakis musiikkiin kuin nenä päähän.
Viehättävä neito tuli vastaan metsäpolulla ja HYMYILI minulle. Mitä tein minä ? En mitään, vaivalloinen hymy takaisin mutta olisi pitänyt pysähtyä ja sanoa jotain. Eipä ole yleensä vastaantulevat naiset muuta kuin käänt…
Miten lasketaan koronaviruksen tarttuvuusluku ? Angela Merkel ilmeisesti osaa sen laskea, Saksassa 0.7, mutta en kehtaa kysyä Angelalta miten laski. Saisiko sen laskettua niistä tartuntaluvuista, mitä joka päivä julkais…