Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
arshka
profiilit
arshka
arshka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
17
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vähän asian vierestä, kun mulle ei anneta suojatiellä tietä jalankulkijana tahi pyöräilijänä, niin valtaosa kuskeista on nuoria äitejä. Olen pitänyt kirjaa siitä, että tosi on. Ja miksi ei anneta tietä ? Miettikääpä sitä.
11.03.2023 21:22
Voi kuule
11.03.2023 21:13
Silly
Oktoberklub
Pankow
11.03.2023 20:50
5+minuutissa+kaapattiin+facebook-tili.
Tapahtui+tänään.
Ensin+hakkeroija+onnistui+lisäämään+puhelinnumeron+tililleni.
Sitten+parissa+minuutissa+hän+vaihtoi+ensisijaisesti+käytettävän+sähköpostiosoitteen+omakseen.+
Sitten+parissa+minuutissa+minun+oma+sähköpostiosoite+poistettiin+facebook-tililtä,+jonka+jälkeen+facebookin+tunnistus+ei+enää+tunne+alkuperäistä+käyttäjää.+Ei+auta+mitkään+tunnistautumiset,+kun+alkuperänen+sähköposti+ja+puhelinnumero+on+pyyhitty+pois+tilin+tiedoista.++Game+over.+En+kyllä+ymmärrä,+mitä+rosvo+sillä+facebook-tilillä+tekee,+muutama+loma-+ja+koirakuva+ja+jokunen+kaveri.
20.06.2022 21:48
Niin.+Tää+ei+ehkä+suomessa,+tai+nykypäivänä+oo+mitään.+"Akalla"+on+ehkä+ollut+syynsä,+miksi+tahtoo+sitoutumista.+Äijä+on+pelimies+jolle+tuskin+löytyy+suomesta+vertaistaan.
21.01.2022 22:05
tossa+se+nyt+on+jos+joku+jaksaa+kuunnella
https://youtu.be/C11MzbEcHlw
21.01.2022 21:19
se+on+duetto,+tai+vuoropuhelu.+jäi+brittinaiselle+ihan+tärkeä+osa
21.01.2022 20:35
No,+mun+muisto+ei+liity+koronaan+eikä+kuolemaan.+Mulla+jäi+pitkään+vaivaamaan,+kun+joskus+ehkä+v.+2007+oltiin+Kyproksella+ja+iltaa+istuttiin+yhessä+baarissa,+missä+oli+karaokea.+Yksi+brittinainen+halusi+laulaa+Meatloafia,+mutta+vain,+jos+karaokeisäntä+laulaa+Meatloafin+vuorosanat.+En+ollut+ikinä+kuullut+tyypistä+enkä+siitä+biisistä,+mutta+se+jäi+mieleen+ja+vaivaamaan+mikä+se+oikein+on+.++Biisi+on+ihan+perus+meatloafia,+mutta+siinä+tarvii+vähän+kärsivällisyyttä++loppuhuipennukseen.+Ja+kielitaitoa.+No+siinä+tarvii+aika+paljon+kärsivällisyyttä+että+se+palkitsee.+Biisi+on+"Paradise+by+the+Dashboard+Light".+Ois+kiva+kuulla+kommentteja,+muuta+kuin+että+tapa+ittes+tai+vast.
Tähän+mennessä+en+ole+ketään+saanut+ymmärtämään+tätä+biisiä+mutta+katotaan+jos+nyt+netissä+sitten...
21.01.2022 20:06
Tuliko+juuri+nyt+joku+mukaan?+Tyhjä+on+huone
28.08.2021 15:56
Eka+järkkärini+oli+D50,+se+joutui+eläkkeelle,+kun+salamavalon+kansi+ei+enää+auennut.+Oli+muuten+oikein+hyvä+kamera+se+D50.
Seuraava+kamerani+D5100,+enää+ei+salamavalon+kansi+pysy+kiinni.+No,+pysyyhän+se+nyt+maalarinteipillä+kiinni...++Heikoin+lenkki+5-sarjan+kameroille,+oletan
04.04.2021 12:04
Chapter+three.
Oltiin+ei+ihan+rannalla,+oisko+neljännen+kioskin+kohdalta+sisämaahan.+No+en+ole+varma+onko+neljää+kioskia+edes,+mutta+reunimmaisen.
loikoiltiin+nakuna+yhden+rinteen+juurella+ja+alkoi+muutama+heppu+lähestyä,+kaikki+miehiä+ja+erillään,+ei+siis+mitään+seuruetta+lähestynyt.
Yksi+mies+runkkasi+muutaman+metrin+päässä.+Ei+seurattu+sen+kummemmin.+Sitten+juomakauppias+tuli.+Meillä+oli+omat+juomat+mutta+kuuma+oli+joten+vaimo+kysyi+olisiko+jääpalaa,+Juomakauppias+kaivoi+kylmälaukusta+jääpalan+ja+alkoi+sillä+hivellä+vaimon+ihoa.+Jääpala+siinä+kierteli+iholla,+rinnoilla,+vatsalla,+ja+läheni+pillua.+Siinä+vaiheessa+minä+en+enää+halunut+jatkaa+ja+näytin+stop+stop.+Juomakauppias+lopetti+heti.
Runkkarikin+sai+tyydytyksen+ja+poistui.
Minä+kiihotuin+ja+lähdettiin+syvemmälle+dyynien+suojiin+mutta+siitä+ensi+kerralla....
28.11.2020 21:49
Korjaan+itse+...+
....+by+the+...
28.11.2020 20:53
Ei+ole+ihan+tutti+alue,+mutta+voidaan+puhua+cruisingmapissa.+Olen+siis+se+sinulle+vastannut.
08.08.2020 18:53
Meillä+on+matkatoimistosta+ostettu+matka+Espanjaan+huhtikuussa,+lennot+Finnairilla.+Nyt+Finnairin+palvelupisteestä,+joka+jostain+kumman+syystä+on+saksalainen+tällä+kertaa,+tuli+muutosilmoitus+:+menolento+on+peruttu+mutta+paluulento+on+voimassa.+Pyytävät+meitä+varmentamaan+muutoksen.+Mitä+ihmettä+he+ajavat+takaa+ja+mitä+pitäisi+vastata+?+Liekö+heillä+ajatuksena+saada+meidät+jotenkin+maksumiehiksi+paluulennosta+?+Onko+muilla+käynyt+näin+?
25.03.2020 16:39
Niinpä..+mutta+miten+saada+takertuja+nainen+lähtemään+kun+ei+ole+paikkaa+minne+mennä+?+Asiahan+ei+minulle+kuulu+mutta+kysyn+vaan
08.02.2020 22:15
Vieläkö+haluat+?+Vantaalta+niinikää
[email protected]
+tulisi+enemmän+kuin+mielellään
25.12.2019 00:57
Lukuisia+ainakin+aika+mahtavia..Chapter+one+:+kun+alkoi+hämärtyä,+niin+mentiin+kynttilöiden+kera+dyyneille,+ei+kauaksi+kävelykadulta,+Inglesin+kohdalla+siis.+Kynttilä+sytytettiin+,+vähän+viiniä+hörpittiin,+sitten+alkoikin+jo+vaatteen+vähenemään.+Alkoi+olla+pikemminkin+pimeä+kuin+hämärä.+Kynttilän+valossa+sitten+seksiä,+ei+tietoa+näkikö+joku+meidät+vai+ei.+Ei+ainakaan+tullut+häiritsemään.
25.12.2019 00:48
1 / 1