Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Artonsuorat
profiilit
Artonsuorat
Artonsuorat
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
90
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mistä+tiedät+että+Isä+Jumala+on+ruumiillisesti+mies?+Ja+samoin+Jeesus+ennen+maailmaan+tuloa.
Jumala+on+Henki+olento+voi+olla+monessa+paikassa+yhtä+aikaa.
Taivas+on+minun+kattoni+ja+maa+minun+jalkojeni+astinlauta.+Aika+iso+ruumiillinen+Jumala.
17.02.2020 16:12
Teillä+on+kolme+Jumalaa
17.02.2020 16:09
En+minä+ainakaan+olisi+mennyt+kirkkoon+vihittäväksi,+jos+en+uskoisi+Raamattuun+.+Siinä+joutuu+valan+vannomaan+Jumalan+edessä.
Miksi+sitten+homojen+pitää+päästä+kirkkoon+vihittäväksi,+jos+he+eivät+usko+Raamatun+sanaan?
17.02.2020 16:09
Sivistystäkö+on+homojen+vihkiminen?
17.02.2020 16:00
Myös+alle+kahdeksan+vuotiaat+kastettiin.
17.02.2020 15:58
Onko+sitten+vain+yli+kahdeksan+vuotiaan+tekemiset+syntiä?
17.02.2020 15:57
Kyllä+tämä+todistaa,+että+lapsetkin+ovat+syntisiä
PS.+51+:+7.+Katso,+minä+olen+synnissä+syntynyt,+ja+äitini+on+minut+synnissä+siittänyt
Jeesuksen+kohdalla+tätä+ei+tapahtunut.
17.02.2020 15:53
"On+valtiokirkko"
Sen+ansiosta+on+uskonnon+opetus+kouluissa.+Ainakin+on+ollut+en+tiedä+onko+nyt+tänäpäivänä.+Monet+lait+ja+asetukset+ovat+myös+tulleet+Raamatusta.+Nykyisin+ei+ole+kuin+valtiopäivien+avajaiset.
17.02.2020 15:49
Myös+valelukastetta+ei+mainita+vaikka+se+oli+ainut+mahdollisuus+suurimmassa+osissa+Raamattua.+Eikä+upotuskastetta,+koska+se+ei+ole+ollut+mahdollinen+useassa+kohdassa.
17.02.2020 15:47
Raamatussa+on+aivan+selvästi.+Tarpeettomia+asioita+ei+vaan+ole+laitettu.
17.02.2020 15:45
Ei+ole+puutteellinen.+Ei+vaan+itsestään+selviä+asioita+ole+laitettu.+Kuten+koko+perhe+kastettiin+silloin+kastettiin+myös+pienet+lapset,+koska+ikärajaa+ei+asetettu.
17.02.2020 15:44
"+Maria+oli+neitsyt."
Oliko+tai+onko+edelleen?+Oliko+Jeesuksen+syntyessä+vielä+neitsyt?+Eikö+teidän+opin+mukaan+Isä+Jumala+ollut+fyysisessä+kontaktissa+Marian+kanssa?
MATT.1:+23.+"Katso,+neitsyt+tulee+raskaaksi+ja+synnyttää+pojan,+ja+tälle+on+annettava+nimi+Immanuel",+mikä+käännettynä+on:+Jumala+meidän+kanssamme.+
24.+Herättyään+unesta+Joosef+teki,+niinkuin+Herran+enkeli+oli+käskenyt+hänen+tehdä,+ja+otti+vaimonsa+tykönsä+
25.+eikä+yhtynyt+häneen,+ennenkuin+hän+oli+synnyttänyt+pojan.+Ja+hän+antoi+hänelle+nimen+Jeesus.
LUUK.+1:+35.+Enkeli+vastasi+ja+sanoi+hänelle:+"Pyhä+Henki+tulee+sinun+päällesi,+ja+Korkeimman+voima+varjoaa+sinut;+sentähden+myös+se+pyhä,+mikä+syntyy,+pitää+kutsuttaman+Jumalan+Pojaksi.+
Jumalan+voima+on+Jeesus+eli+Jeesus+tuli+Marian+päälle+ja+Maria+tuli+raskaaksi.+
1KOR.+1+:+24.+mutta+joka+niille,+jotka+ovat+kutsutut,+olkootpa+juutalaisia+tai+kreikkalaisia,+on+Kristus,+Jumalan+voima+ja+Jumalan+viisaus.
17.02.2020 15:43
Israelin+takaisin+paluu+on+ennustettu+jo+Vanhassa+Testamentissa+ei+yksin+mormonien+kirjassa.
HES.+11:+17+Sano+sentähden:+Näin+sanoo+Herra,+Herra:+Minä+kokoan+teidät+kansojen+seasta+ja+kerään+teidät+maista,+joihin+teidät+on+hajotettu,+ja+annan+teille+Israelin+maan.
Koskaan+ennen+ei+Israelia+ole+karkoitettu+moniin+maihin.
JER.+30+:+3+Sillä+katso,+tulee+aika,+sanoo+Herra,+jolloin+minä+käännän+kansani+Israelin+ja+Juudan+kohtalon,+sanoo+Herra,+ja+palautan+heidät+maahan,+jonka+olen+antanut+heidän+isillensä,+ja+he+saavat+periä+sen.
HES.+11:+16.+Sano+sentähden:+Näin+sanoo+Herra,+Herra:+Koska+minä+olen+vienyt+heidät+kauas+pakanain+sekaan+ja+hajottanut+heidät+muihin+maihin,+olen+minä+ollut+heille+pyhäkkönä+vähän+aikaa+niissä+maissa,+joihin+he+ovat+joutuneet.
17.+Sano+sentähden:+Näin+sanoo+Herra,+Herra:+Minä+kokoan+teidät+kansojen+seasta+ja+kerään+teidät+maista,+joihin+teidät+on+hajotettu,+ja+annan+teille+Israelin+maan.+
"niin+puhu+heille:+Näin+sanoo+Herra,+Herra:+Katso,+minä+otan+israelilaiset+pois+pakanakansojen+keskuudesta,+minne+vain+he+ovat+kulkeutuneet,+kokoan+heidät+joka+taholta+ja+tuon+heidät+omaan+maahansa.+Minä+teen+heidät+yhdeksi+kansaksi+siinä+maassa,+Israelin+vuorilla,+ja+yksi+kuningas+on+oleva+kuninkaana+heillä+kaikilla.+Eivätkä+he+enää+ole+kahtena+kansana+eivätkä+enää+jakaantuneina+kahdeksi+valtakunnaksi."+Hes+37:21-22
16.02.2020 23:55
Paljonko+on+muutettu+mormonien+kirjaa,+vaikka+alkuperäisiä+kirjoituksia+ei+ole+edes+olemassakaan.
16.02.2020 22:19
Tämä+enkeli+oli+Martti+Luther
16.02.2020 22:09
Raamatussa+käsketään+rakastamaan+lähimmäistä.
16.02.2020 22:06
Kerro+miksi+muut+uskontokunnat+ovat+väärässä?+Onko+mormonit+ainoita+jotka+saavat+jatkuvia+ilmoituksia?+Eikö+esim.+Jehovan+todistajat+saa+ilmoituksia+(ainakin+sanovat+saaneensa)
16.02.2020 22:06
Ruotsin+kirkon+Raamatussa+on+Pyhä+Henki+laitettu+feminiini+muotoon.+Onneksi+suomessa+tämä+ei+onnistu.
16.02.2020 17:13
Ylösnousemuksessa+ei+mennä+enään+miehelle+eikä+naiselle.+MARK.+12:+25.+Sillä+kun+kuolleista+noustaan,+ei+naida+eikä+mennä+miehelle;+vaan+he+ovat+niinkuin+enkelit+taivaissa.
16.02.2020 17:08
Mikä+valtuus+puuttuu+Luterilaisilta+papeilta?
16.02.2020 17:03
2 / 5