Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MrHyvis
profiilit
MrHyvis
MrHyvis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
204
Kommenttia
11182
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Erot on aina surkeita asioita jos vielä lapset kuvioissa.
Toivotaan, että järki voittaa ja sopu ja siihen tarvitaan 2, että se onnistuu.
06.04.2025 10:58
Ihminen tuomitaan TEKOJENSA MUKAAN.
05.04.2025 10:57
Jos katsotaan aloitus toisesta kulmasta eli ketkä tuomitaan lopussa ?
Miten tuomitaan ?
Mistä tuomitaan ?
Käy selväksi, että vauvat ja pienet lapset ovat pelastuksessa.
05.04.2025 09:32
Varautukaa aikaan joka on edessä.Itse Kristus hakee omansa ns maanalle suojaan kotiseurakuntiin.
Näette tämän ajan ja varokaa eksyttäjiä ja kaikenlaisia vääriä profeettoja, jotka puhuu sitä ja tätä.
Olemme luopumuksen ajassa kuitenkin toivoen, että Jumala vielä herättäisi kansaa.
Kiinnittäkää katseenne Kristukseen ja rukoilkaa .
05.04.2025 07:18
Yleisesti.Kristuksessa Jeesuksessa ei ole kymmenys lakia eikä koskaan ole edes mainittu raamatussa.
Sitten voitte itse miettiä, miksi olette jossain lahkoissa.
Jumala armahda.
05.04.2025 07:09
Hyvä käytös, hyvät teot elämässä ja auttaa ihmisiä kaikesta sydämestä ei niin ,että siitä jotain itse hyötyisi vaan ilosta kun näkee autettavan vilpittömän ilon, että itse voi iloita mukana.
05.04.2025 07:03
Itse en ennätä kirjoittaa enkä lukea kaikkia, mutta yritän .
Hyvä kun otit asian esille.
Sen anonyymin järjettömät heitot tietysti kuuluu jumalattoman heitellä, mutta mitään järjeä niissä ei ole vaan täytyä lähinnä sontaa mitä pulppuaa sen tyypin päästä.
Näitä riittää pilkkaamaan Jumalaa nykyaikana, etenkin kun Laodikea kristityt ei puutu yhdellä aakkosellakaan asiaan.
Jos kristityt kirjoittaisi niin tuollaisille herjaajille ei olisi sijaa.
Hyvä siis kun otit asian esille. Kiitos.
30.03.2025 10:50
Kymmenyksiä ja pakkoja ei ole olemassa Kristuksessa.
Kuulostaa karmealta jos tuollaista valhetta on ja sillä ahdistellaan köyhiä.
Asian kuuluisi olla toisinpäin eli armosta ja Rakkaudesta pitäisi ihmisten auttaa köyhiä.
30.03.2025 10:39
Israelilaiset teki varmaan maailmanennätyksen hölmöilyssä.
Kun lukee vtn niin siitä ei liene epäilystä ja monessa kohtaa naiset ne vieraiden alueiden vaimot oli eksyttäjiä.
Salomon taisi siinä kohtaa olla hölmöin vaikka suuren viisauden sai.
30.03.2025 10:04
Yllättävän vähän kommentointia.
30.03.2025 09:59
Sinä voit vapaasti etsiä viisautesi wikipediasta ja uskoa niihin valheisiin, mutta ei pidä tyrkyttää sitä sontaa muille.
30.03.2025 08:10
Jumala on Henki. Jumala on kaikkialla.
Jumala personoi itsensä ja sen Hän ilmoittaa kirjoituksissa.
Isä ja Poika ovat samaa Henkeä.
Tämä Sama Henki, joka on Israelin Jumala.
Tämä sama Jumala yhdistää pakanat ja Israelin.
Näin Jumala järjesti pelastuksen kaikille.
30.03.2025 08:05
Sinun juttusi on niin typeriä, ettei mitään rajaa.
29.03.2025 14:01
Minä kerron juutalaisille Totuutta.
Se kuka ottaa vastaan on oma asiansa.
29.03.2025 14:00
Sinä olet itse valehtelija. Se on Totuus.
29.03.2025 13:58
Kuka niin väittää, että kristityt vihaa.
Me odotamme Israelia.
Onko se vihaa ?
29.03.2025 13:56
Sodat vielä tulee.
29.03.2025 11:50
Kyllä.. Raamattu nimenomaan on JATKO-OSA Jumalan ilmoituksista jossa Israel on se 1.
Pakanat sai Jeesuksesta Kuninkaan kun koska se ei kelvannut heille, joille kaikki oli valmiiksi pedattu.
Nyt se on kristityt eli entiset pakanat.
Tämä on todella ihmeellistä kuten raamatussakin ihmetellään Jumalan viisautta korkeutta syvyyttä eli miten ihmeellinen onkaan Jumala.
Toki myös se lupaus Jumalalla.
Jokaisen juutalaisen kannattaa lukea raamattu sillä siinä on Totuus.
29.03.2025 10:50
Edelleen tuo saatanan synagooga päästää eksyksissään antikristuksen valtaan.
Kunhan temppelin rakentaminen alkaa.Tuo saa.synagooga on ympöri läntistä maailmaa ja tavoite maailman herruus ja siihen orjuuttaminen , väestön vähentäminen joka on jo menossa täysillä esim kororonarokote jo yksi ja lisää tulee.
Ruokiin laitetaan erilaisia myrkkyjä.
Itsellä erit.herkkä keho kertoo jo monista myrkyistä esim sammakkokahvi ja muut sammakkotuotteet ha pistos kielenpäässä ..aspartamiini ja väriaineet , ruoka öljyt jotka on hitaita myrkyttäjiä ja moottorikin toimii kun lämmittää ..jne jne.
Ruuassa ei ole energiaa vaan syömme, mutta emme tule ravituksi.
Taivaalle levitetään myrkkyä ja ruotsissa luontoa tappavaa saastuttavaa pohjoisosassa (b gates)
Nämäkin oli muka foliokamaa muutama vuosi sitten vaan ei enää.
Ne muutamat tyypit onkin yllättävän hiljaa olleet kun syöpiä kerrotusti on paljon ja kuolemia.
Urheilijat kuulemma jo osaa varoa ja hyvä niin.
Tämä vielä paljastuu ,että ne rotat Suomessa, jotka luulette selvinneen niin kerron, että te jäätte vielä kiinni.
Te jotka toimitte ulkomaan ohjeiden mukaan niin toivon teidän saavan sen lopun minkä ansaitsette.
Te ette ole edes ihmisiä.
29.03.2025 09:06
Juutalaisia kääntyi tuhansia kristityiksi, mutta pakanoista tuli Kristuksen todistus.
Juutalaiset kun hylkäsivät Kristuksen niin Jumala antoi Totuuden pakanoille ympäri maailmaa.
Juutalaiset menetti kaiken ha tänä päivänäkään ne ei tajua Totuutta vaan ovat laput silmillä ja kävelevät karvahatut päässä ja laatikko otsallaan kuin järkeä vailla.
Jumala kuitenkin armahtaa osaa noista onnettomista.
Sitten tuo osa joka kääntyy niin he ovatkin voimakkaita Kristuksessa, mutta muun saatanan synagoogan osa on poiskarsiminen Pyhästä puusta ja oksat viedään ja poltetaan, kuten raamattu kertoo.
29.03.2025 08:47
11 / 560