Vapaa kuvaus

Aloituksia

207

Kommenttia

11249

1. Itse+olin+herkkä+hipiäinen+aikoinaan+ja+itse+Kuningas+Jeesus+antoi+työtehtävän+minulle+ja+siinä+sitte+kristittyjen+toimesta+kuulin+pilkkaa+ihan+riittäväati+päivästä+toiseen+ja+lopulta+sanoin,+että+pitäkää+tunkkinne+ja+mitta+tuli+enemmän+kuin+täyteen+ja+kun+nuo+sanat+sanoin+ja+otin+pari+askelta+niin+kuulin+sanat+:+Rakastatko+Minua......................+tiesin+,että+sanoja+oli+Jeesus+.Hän+ei+tuominnut+minua+,vaan+rakkaudella+sanoi+ja+lempeydellä.++Siinä+sitten+loppu+illan+olin+kuin+Pietari+,joka+omantunnon+tuskissaan+häpesi+pikkusieluisuuttaan+kun+pilkkaa+ei+mies+edes+kestänyt+ja+mitä+Jeesus+ja+apostolit+ja+ties+kuinka+monet+sadat+tai+tuhannet+ovat+kärsineet+ja+kuolleet+Evankeliumin+julistuksen+tähden+ja+Jumalan+Totuuden+tähden,+mutta+minä+en+edes+sanoja+.Siinä+oli+rakkaudellinen+oppitunti+,mutta+huomaan+,että+Jumala+teki+minuun+uusia+säätöjä+ja+nyt+pilkka+ei+enää+satu+vaan+näen+asiat+oikeassa+valossa+ja+ymmärrän+,että+ei+palvelija+ole+Herraansa+suurempi+ja+kun+Jeesusta+pilkattiin+niin+kyllä+silloin+kaikkia+Totuudessa+vaeltavia+pilkataan.+Se+on+kristityn+osa+tässä+maailman+prinssin+ajassa+,joka+aivan+pian+päättyy+ja+alkaa+Kuninkaan+Jeesuksen+aika.Valvokaa+siis+ja+olkaa+joka+hetki+valveilla+.
  2. Täyttä+valetta
  3. En+ymmärrä+,miksi+niin+selvä+teksti+raamatussa+saa+aikaan+hämmennystä+.Kun+kaikki+tiedot+laitetaan+kasaan+tempauksesta+niin+...+tempaus+ajankohtana+on+antikristus+maanpäällä+ja+Kristuksen+omilla+tietty+vaikeat+ajat+ja+joitakin+kuolee+ymp+maapalloa+saatanan+tekemiin+vainoihin.On+se+pedon+merkki+ja+kristityt+ovat+siinäkin+ajassa+ja+ilm.+varoittaa+juuri+etenkin+meitä+,jotka+valumme+siihen+aikaan+jotkin+meistä+,että+älkää+ottako+sitä+pedonmerkkiä,ettette+joudu+kärsimään+kuten+muutkin+kadotuksessa+sillä+se+on+saatanan+valtajärjestelmä+järjestelmineen+,joita+kaikkea+emme+vielä+tiedä+,mutta+sitten+näemme+kun+aika+koittaa+ja+nälkä+monilla+ja+kurjuus.Monia+tapahtumia+noina+päivinä+ja+tulee+se+konkreettinen+pimeyden+päivä++,josta+puhutaan+maanjäristyksenä+,mutta+voi+olla+sotakin+samassa++jne+tapahtumia+,mutta+vaikeat+ajat+koko+ajan+ja+ellei+juuri+noita+päiviä+olisi+Jumala+lyhentänyt+niin+kaikki+eläväiset+kuolisi+,mutta+Jumalan+suunnitelman+mukaan+Pyhien+ihmisten+vuoksi+päivät+lyhenee+...ehkä+maapallon++akselin+huojumisen+takia+..maa+huojuu+ja+vaappuu+...maa+huojuu+ja+vaappuu++ja+näin+voimme+nähdä+taivaanrannalla+olevan+auringon+joka+kohta+on+keskitaivaalla+ollen+pian+taivaan+rannalla+ja+aallot+pauhaa+merissä+ja+vesissä+ja+ihmiset+kuolee+pelkoon+,mikä+odottaa+maapalloa+kun+kaikki+on+sekaisin+ja+pimeys+on+päällä......+Silloin+ilmestyy+taivaalle+Kristuksen+merkki+ja+Kuningas+näkyy+koko+maapallolle+loistaen+ja+kaikki+Hänet+näkevät+ja+Kuningas+nostaa+Pyhät+maanalta+ja+silm+räpäys+Pyhät+maanpäällä+muuttuu+ja+he+nousevat+Kuningastaan+vastaan+ja+pidot+taivaassa+voi+alkaa.++MrHyvis
  4. Aamen..+täyttä+asiaa..