Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MrHyvis
profiilit
MrHyvis
MrHyvis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
207
Kommenttia
11249
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse+olin+herkkä+hipiäinen+aikoinaan+ja+itse+Kuningas+Jeesus+antoi+työtehtävän+minulle+ja+siinä+sitte+kristittyjen+toimesta+kuulin+pilkkaa+ihan+riittäväati+päivästä+toiseen+ja+lopulta+sanoin,+että+pitäkää+tunkkinne+ja+mitta+tuli+enemmän+kuin+täyteen+ja+kun+nuo+sanat+sanoin+ja+otin+pari+askelta+niin+kuulin+sanat+:+Rakastatko+Minua......................+tiesin+,että+sanoja+oli+Jeesus+.Hän+ei+tuominnut+minua+,vaan+rakkaudella+sanoi+ja+lempeydellä.
++Siinä+sitten+loppu+illan+olin+kuin+Pietari+,joka+omantunnon+tuskissaan+häpesi+pikkusieluisuuttaan+kun+pilkkaa+ei+mies+edes+kestänyt+ja+mitä+Jeesus+ja+apostolit+ja+ties+kuinka+monet+sadat+tai+tuhannet+ovat+kärsineet+ja+kuolleet+Evankeliumin+julistuksen+tähden+ja+Jumalan+Totuuden+tähden,+mutta+minä+en+edes+sanoja+.
Siinä+oli+rakkaudellinen+oppitunti+,mutta+huomaan+,että+Jumala+teki+minuun+uusia+säätöjä+ja+nyt+pilkka+ei+enää+satu+vaan+näen+asiat+oikeassa+valossa+ja+ymmärrän+,että+ei+palvelija+ole+Herraansa+suurempi+ja+kun+Jeesusta+pilkattiin+niin+kyllä+silloin+kaikkia+Totuudessa+vaeltavia+pilkataan.+Se+on+kristityn+osa+tässä+maailman+prinssin+ajassa+,joka+aivan+pian+päättyy+ja+alkaa+Kuninkaan+Jeesuksen+aika.
Valvokaa+siis+ja+olkaa+joka+hetki+valveilla+.
11.04.2020 19:25
En+ole+rahastus+firmassa+töissä+,mutta+tosiasia++lienee+,että+tämä+korona+on+laittanut+koko+maapallon+sekaisin++ja+olipa+vaikka+naapurin+käsistään+pätevä+Pentti+niin+ei+näille+kuolemille+mahda+mitään,etenkin+kun+niittää+myös+nuoria+ihmisiä+välillä+ja+nopeasti.
Ainoa+asia+,millä+voi+auttaa+,että+kiristetään+toimia+entisestään+ja+ehdottomasti+pidetään+etelä+eristettynä.
Maskit+päähän+jokaiselle+ja+kertis+hanskat+käteen+ja+opetetaan+uutisissa+oikea+tapa+riisua+hansikkaat+,ettei+kontaminointia+tapahdu.
Näillä+mennään.
11.04.2020 15:28
Oliko+se+nim+entinen+osaston+johtava+tumpelo+.
11.04.2020 15:22
Jeesus++ilmoitti+veren+asian+selvästi+ja+kun+testamentti+oli+lainvoimainen+niin+paavali+jatkoi+ja+tietysti+Jeesuksen+antamalla+tiedolla+,että+veri+on+se+voima+Jeesukseen+uskovalla+ja+usko+yhdistettynä+vereen+tuo+kaiken+ihmiselle+sillä+siinä+on+sovitus+ja+pelastus+ja+vanhurskaus+kaikkinensa.
11.04.2020 11:09
Eikö+edelleenkään+ole+sopua+löytynyt+?
10.04.2020 20:17
Mitä+itse+tuumit+kenelle+?
10.04.2020 13:26
Lopeta+suosiolla+se+raamatun+tekstin+väärennys+ja+valehtelu+selvää+sanaa+vastaan+ja+tee+parannus.+Sinä+kiemurtelet+tuskissasi++siksi+,koska+kapinoit+Jumalaa+vastaan+ja+siksi+se+polttelee+.
Se+joka+tekee+tahallisesti+syntiä+ja+vielä+ylpeillen+siitä+ja+ohjaten+toisiakin+vääryyteen+on+todella+heikoilla+kantimilla+......+siis+tee+parannus+,että+saisit+rauhan.
Ihan+sinun+takia+kirjoitan+ja+toki+muillekkin.
Moni+homo+ja+lesbo+sanoo+,että+nyt+on+onnellinen+kun+on+löytänyt+kumppanin+eli+samaa+sukupuolta+,mutta+moni+sanoo+,että+ei+kuitenkaan+ole+tyytyväinen+vaan+jokin+on+pahasti+pielessä+itsessä+siaällä+eikä+rauhaa+saa+ja+se+on+se+kapina+Jumalan+luodulla+Jumalaa+vastaan.
Sitä+se+on.+Samaa+voi+olla+alko++ja+narkki+puolella.
Siis+asiat+tasapainoon+Jumalan+kanssa+,että+ei+riko+itseään.
Se+on+rakkautta+olla+tasapainossa+ja+siitä+alkaa+onnellinen+elämä+kun+ymmärtää+tehdä+niin+kuin+Jumala+on+sinut+Luonut+tekemään.
Jumalalla+on+säännöt+ja+järjestys+ja+niillä+hyvää+tulee+jokaiselle+miehelle+ja+naiselle....
10.04.2020 08:32
Ikävä+tilanne+johonka+ei+voi+varautua+,vaikka+kuinka+yrittäisi.Riittää+kun+yksi+tulee+sisään+päällisinpuolin+hyväkuntoisena+pirteänä+virusta+kantaen+ja+sitten+on+helvetti+irti.
Karmea+paikka+hoitohenkilökunnalle++ja+ei+muuta+kuin+voimia.
Yksi+asia+yleisesti+näissä+rahastuslaitoksissa....+niissä+saattaa+olla+sellaisia+johtajia+johdossa+,jotka+on+vain+otettu+täytehenkilöksi+ja+sitten+jotkut+saattaa+olla+niin+rähmällään+,että+sen+lauluja+laulaa+osastollakin.
Näin+ollen+viruksilla+todella+hyvät+tulevaisuuden+näkymät.
Herää+Suomen+kansa++jo+pikkuhiljaa...
09.04.2020 21:10
Täyttä+valetta+väitteesi+ja+kannattaa+alkaa+tehdä+parannusta+jos+noin+sielussa+jo+polttelee+Totuus.
Totuus+ei+muutu+,vaikka+kuinka+vänkäisi.
Totuus+on+Totuus+ja+se+pysyy.
09.04.2020 20:58
Naisista+on+ilmoitus+raamatussa+kanssa+ja+kuten+sanottua+Pyhä+Henki+on+ohjannut+kirjoittajia+kirjoittamaan.
Ihan+turha+inttää+asiaa+vastaan+kun+asia+on+Jumalan+ilmoituksena+ja+jatkumona+aivan+selvä+ja+kuten+olen+vuosikaudet+sanonut+perverssiys+homous+on+airue+sille+,että+lopunaika+jakso+on+käsillä+tälle+maailman+ajalle.
09.04.2020 20:16
Naisista+on+ilmoitus+raamatussa+kanssa+ja+kuten+sanottua+Pyhä+Henki+on+ohjannut+kirjoittajia+kirjoittamaan.
Ihan+turha+inttää+asiaa+vastaan+kun+asia+on+Jumalan+ilmoituksena+ja+jatkumona+aivan+selvä+ja+kuten+olen+vuosikaudet+sanonut+perverssiys+homous+on+airue+sille+,että+lopunaika+jakso+on+käsillä+tälle+maailman+ajalle.
09.04.2020 20:16
Se+o+täysi+valhe+jos+joku+väittää+,ettei+raamatussa+homous+ole+selvästi++ilmoitettu+Jumalan+tulevan+vihan+kohteeksi+eli+tuomioksi.
++Se+on+aivan+selvä+vt+puolelta+saakka+,jolloin+Jumala+teki+asian+selväksi+ja+jatkuu+ut+puolella+,missä+Paavali+ilmoittaa+saman+asian+,mutta+varovaisin+sanakääntein+kun+tietää+,että+tuomiovaltaa+ei+ollut+edes+hänellä+,vaikka+Jeesuksen+suorassa+alaisuudessa+toimikin+koko+ajan+ja+Jeesus+ankarasti+varoitti+tuomitsemasta+.
Siispä+uskovilla+Hengessä+vaeltavilla+on++velvollisuus+ilmoittaa+,että+homous+on+tuomion+alla+oleva+synti+ja+tehkää+parannus+,mutta+ihmistä+ei+ole+lupa+tuomita+vaan+synti+ja+sitten++ohjata+oikealle+tielle+ja+pelastukseen+,jos+mahdollista.
Siimä+koko+asia+yhteys.+Rakkauden+kautta+Totuuteen.
09.04.2020 18:17
Täyttä+valetta
09.04.2020 16:54
Se+vielä+siihen+tempaukseen+liittyen+.....+katoavainen+ei+peri+katoamattomuutta+eli+se+silmänräpäys+niin+muutumme+siihen+uuteen+taivaalliseen+versioon+meistä+jokaisesta+ja+siinä+on+meidän+olemus++,mutta+lihaa+ja+verta+sitä+katoavaista+emme+vie+taivaaseen...+vaan+olemme+enkelten+kaltaisia+energioiltamme+ja+vt+puolelta+voi+lukea+,miten+enkelit+pystyivät+toimimaan+ja+ilmestymään++yms.
08.04.2020 16:18
En+ymmärrä+,miksi+niin+selvä+teksti+raamatussa+saa+aikaan+hämmennystä+.
Kun+kaikki+tiedot+laitetaan+kasaan+tempauksesta+niin+...+tempaus+ajankohtana+on+antikristus+maanpäällä+ja+Kristuksen+omilla+tietty+vaikeat+ajat+ja+joitakin+kuolee+ymp+maapalloa+saatanan+tekemiin+vainoihin.
On+se+pedon+merkki+ja+kristityt+ovat+siinäkin+ajassa+ja+ilm.+varoittaa+juuri+etenkin+meitä+,jotka+valumme+siihen+aikaan+jotkin+meistä+,että+älkää+ottako+sitä+pedonmerkkiä,ettette+joudu+kärsimään+kuten+muutkin+kadotuksessa+sillä+se+on+saatanan+valtajärjestelmä+järjestelmineen+,joita+kaikkea+emme+vielä+tiedä+,mutta+sitten+näemme+kun+aika+koittaa+ja+nälkä+monilla+ja+kurjuus.
Monia+tapahtumia+noina+päivinä+ja+tulee+se+konkreettinen+pimeyden+päivä++,josta+puhutaan+maanjäristyksenä+,mutta+voi+olla+sotakin+samassa++jne+tapahtumia+,mutta+vaikeat+ajat+koko+ajan+ja+ellei+juuri+noita+päiviä+olisi+Jumala+lyhentänyt+niin+kaikki+eläväiset+kuolisi+,mutta+Jumalan+suunnitelman+mukaan+Pyhien+ihmisten+vuoksi+päivät+lyhenee+...ehkä+maapallon++akselin+huojumisen+takia+..maa+huojuu+ja+vaappuu+...maa+huojuu+ja+vaappuu++ja+näin+voimme+nähdä+taivaanrannalla+olevan+auringon+joka+kohta+on+keskitaivaalla+ollen+pian+taivaan+rannalla+ja+aallot+pauhaa+merissä+ja+vesissä+ja+ihmiset+kuolee+pelkoon+,mikä+odottaa+maapalloa+kun+kaikki+on+sekaisin+ja+pimeys+on+päällä......+Silloin+ilmestyy+taivaalle+Kristuksen+merkki+ja+Kuningas+näkyy+koko+maapallolle+loistaen+ja+kaikki+Hänet+näkevät+ja+Kuningas+nostaa+Pyhät+maanalta+ja+silm+räpäys+Pyhät+maanpäällä+muuttuu+ja+he+nousevat+Kuningastaan+vastaan+ja+pidot+taivaassa+voi+alkaa.
++MrHyvis
07.04.2020 20:49
Aamen..+täyttä+asiaa..
07.04.2020 20:35
Olemme+hyvin+hyvin+lähellä+sitä+päivää+kun+todella+eksyvät+ne+,joilla+ei+ole+RAKKAUTTA+Totuuteen+eli+Kristukseen+ja+Hänen+sanomaansa+evankeliumiin+ja+kaikkeen+,mitä+Hän+on+opettanut.
+Villitseviä+henkiä+pääsee+irti+ja+kristitytkin+menevät+siinä+,missä+ateistitkin+eksytykseen.
Tärkeää+on+se+,että+silloin+on+ylitetty+synnin+ja+vääryyden+määrässä+raja+,josta+ei+ole+enää+paluuta+,vaikka+kuinka+joku+sivullinen+rakkaudella+yrittäisi+auttaa.
Olen+nähnyt+näkynä+sen+tilanteen+ja++ei+paljoa+naurattanut.
07.04.2020 20:27
On+vain+yksi+veri+ja+siinä+on+pelastus+.
07.04.2020 18:32
Sitten+jokainen+voi+miettiä+,mistä+on+tullut+risti+meidän+lippuun+?+Onko+arvauksia.
06.04.2020 16:56
Täysin+väärin...+Suomen+laki+on+perustunut+uskoon+myös+ja+siksi+vielä+merkkinä+vala+vannotaan+käsi+raamatulla.
06.04.2020 16:55
506 / 563