Hebr. 10:29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä
Herra Suni on tuon perusteella itse saatana.
Kristinuskon ydintotuus on Jeesuksen vuodattaa veri
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
R 1933/-38
Hebr. 9:22 Niin puhdistetaan lain mukaan miltei kaikki verellä, ja ilman verenvuodatusta ei tapahdu anteeksiantamista. - Anonyymi
En minä Teuvoa ihan noin nimittäisi. Mutta harmiton ukkeli hän kyllä on.
- Anonyymi
Ei todellakaan ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole.
Perustele. Itse perustelen niin, ettei hän ole saanut mitään mainittavaa aikaan. Voitto Ramu oli oikeassa hänen suhteensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustele. Itse perustelen niin, ettei hän ole saanut mitään mainittavaa aikaan. Voitto Ramu oli oikeassa hänen suhteensa.
Sen kyllä myönnän, että Teuvo on megalomaaninen uhoaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ramu oli todellakin oikeassa. Ei ole saanut mitään mainittavaa aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainittavasti on häpäissyt itsensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haki suurta kunniaa, sai suuren häpeän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäonnistui kaikessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä.
Eikö edelleenkään ole sopua löytynyt ?
- Anonyymi
Mihin?
- Anonyymi
Mihin?
- Anonyymi
> Kristinuskon ydintotuus on Jeesuksen vuodattaa veri
Jeesus näyttää olevan erimieltä:
"Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä."
Joh. 6:63
On sääli, että nykyään moni "kristittykin" halveksuu Jeesuksen sanoja.Jeesus ilmoitti veren asian selvästi ja kun testamentti oli lainvoimainen niin paavali jatkoi ja tietysti Jeesuksen antamalla tiedolla ,että veri on se voima Jeesukseen uskovalla ja usko yhdistettynä vereen tuo kaiken ihmiselle sillä siinä on sovitus ja pelastus ja vanhurskaus kaikkinensa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2649455IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3056638Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?681594Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61391Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.921225- 1091151
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut721023Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40852Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23746MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311738