Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MrHyvis
profiilit
MrHyvis
MrHyvis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
207
Kommenttia
11242
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kirves puun juurelle ....kuten sana sanoo
19.10.2024 19:43
Alkaako olla kirveelle töitä ??
19.10.2024 19:42
Kannattaa aloittajan kääntyä Kristinuskoon.
19.10.2024 17:48
Älä yritä esittää viisasta.
19.10.2024 17:40
Kuuntele Kennedyn paljastus asiasta.
19.10.2024 17:32
Sinulle ateistille tiedoksi ruoka on ruokaa.
19.10.2024 16:56
Vahvat perheet on Jumalan mieleinen suunnitelma, mutta nyt kun näemme tämä globaali ahneus on hajoittanut ne sekä myös saanut rikki sen Pyhän mikä perheessä on kun useampi sukupolvi on samassa rakennuksessa.
Samalla on myös lastenhoitajat jotta pääsee illalla vaikka omiinkin menoihin heitä ei ole vaan on toinen vuoro työn päälle eikä vapaata saa.
Olemme tehneet itsellemme ansan tällä sosiaali kommunismilla.
Toki kaikille tämä ei ole mahdollista saati, että kaikki ei saa lapsia .
Nykyinen Suomi tulee pian tiensä päähän.
Muuta mahdollisuutta ei ole kuin vähentää 40 pros tehdyistä laista ja veroistakin.
Sekä kielto, että nämä paskat puolueet ei saa tehdä yhtään lakia ja kansaa maksumiehiksi sillä että nuolevat itsensä hallitukseen.
Tämä Suomen byrokrati on täysin hullu ...ihan täysin hullu ja ero eusta on heti tehtävä ja harkittava omaa rahaa ja mahdollista vertaamista kurssia uuteen valuuttaan mikä nousee..ei liittää vaan verrata.
Suomi pysyy puolta pienemmällä pystyssä ilman talouskasvua. Se on vain pörssimeklareiden suurin valhe sillä illuusioillahan ne rahaa tekee milloin haluaa rikkaiden osakesalkkuun.
19.10.2024 09:23
Tuo on mielenkiintoinen asia.
19.10.2024 09:12
Ehkä 500 kerran... Maailman lopussa tuomitaan lain nojalla ne jotka lainalla ovat.
Samoin ne jotka eivät ole kuulleet Kristuksesta heidän omatuntonsa ja tekonsa verrataan lakiin.
Tuomitseeko vai vapauttaako.
Kristitty joka on Jeesuksen oma ei ole tuomion alainen .
Ne, jotka nousee meidän aikana ylösnousemuksessa ovat laista vapaat.
19.10.2024 09:09
Jeesus puhui paikasta missä tuli ei sammu eikä mato kuole.
Tulijärvi ja Jeesus jatkoi ilmoitusta Johannekselle ja Paavalikin ties, mutta oli hyvin varovainen lausunnoissan.
19.10.2024 09:05
Ihan kirjoitit tutusti valhetta.
19.10.2024 09:01
Kirjoittaisin mutta tämä järjestelmä blokkaa kirjoitukset
19.10.2024 08:59
Sinun isääsi en tiedä, mutta minulla ei ole lakia vt puolelta eikä muillakaan kristityillä ja uskon vakaasti, että tämän opin olen saanut itse Jeesukselta Kristukselta joka antoi ymmärryksen Paavalin teksteihin.
Uusiliitto alkoi täysin puhtaalta pöydältä, kuten raamattu selvästi ilmoittaa.
Moraaliohjeet on toki Universaalit eli käskyt on hyvät ja Pyhät.
Koska niiden mukaan jokainen elää joka on Jumalan Hengen kuljettama.
Älä tapa, älä varasta jne, ne on siis hyviä kaikille ja kaikki muu on sitten täysin uutta.
Rakkauden kaksoiskäskyt ja tähän samaan kaavaan tulee liittymään se jäännös.
14.10.2024 13:46
Kristuksessa on vain Kristuksen ruumis eli koko kristittyjen joukko.
Nämä puolueet on sitten uskonnollisuutta.
Jeesuksen opetus ja vaatimukset ovay hyvin helpot ja kuorma kevyt, kuten Hän itse näin mainitsee, mutta kun tulee uskonnollisuus ..eriseurat, lahkolaisuus niin sitten saatana iskeytyy mukaan.
Siis on vain Kristus ja Hänen omansa.
Muut uskonnollisuudet on turhuutta.
14.10.2024 12:48
Hyvä kun on asiasta pörinää. Ehkä sattuu joku uusikin lukemaan ja kiinnostuu tästä ihmeellisestä ajasta jossa elämme ja joka pahenee ja synkkenee tästä aivan pilkkopimeydeksi.
Että ihmiset ymmärtäisi miksi hulluus tulee ja luonnonkatastrofit, raakuus, pahuus, kylmyys,ä jne jne...mikä henkivalta sen tuo.
14.10.2024 12:43
Kyllä... Johanneksen ilmestys vahvistaa sen, että kristittyjä PYHIÄ on siinä vaikeassa hetkessä jossa pedonmerkki on ja kristittyjä kuolee, mutta nousevat hyvin nopeasti koska Jeesuksen tulo taivaalle on siitä hetkestä melko lähellä.
14.10.2024 12:41
Minä olen kristitty ja osaan kyllä raamatun tekstin, että jos peiliin katsot niin sieltä näet sen mitä olet.
Minulle ei ole ruoka kielletty eikä kenellekään muullekaan jotka ovat kristittyjä Jeesuksen omia.
14.10.2024 11:41
Niin... raamatun teksti on hyvin selvää.
14.10.2024 11:38
Tulijärvi on raamatussa ja kirjoitukset on selvät.
14.10.2024 11:37
Kai sinä jo sen perusasian ymmärsit korona valherokotteesta, että ...se ei estänyt tartuntoja eikä ollut edes millään lailla toimiva.
Kokeellinen ihmiskoe.
Jos kansa tietäisi totuuden tästä korona rokote asiasta niin ehkä tyhminkin jo heräisi.
Se rokote on kaikkea muuta kuin perinteinen rokote.
Sillä ei ole mitään tekemistä vanhanajan rokotteiden kanssa kuten tuo yksi mistään tietämätön kirjoitti edellä.
Kirjoittaa vaikka ei tajua mitään.
14.10.2024 06:33
52 / 563