Vapaa kuvaus

Aloituksia

215

Kommenttia

11382

1. No+onneksi+moni+ateisti+ympäri+maailmaa+vielä+kuuntelee+ja+tekee+muutoksen+elämässään+ja+ottaa+vastaan+Kuninkaan+Jeesuksen+pelastajanaan.Silloin+asiat+on+todella+hyvin+ja+juhlat+voi+alkaa+.++++Mitä+tulee+uskontoon.Minä+en+puhu+,muusta+kuin+raamatun+Jumalasta+ja+hänen+pojastaan+Jeesuksesta+Kristuksesta+,jolla+on+pelastus+ja+ikuisen+elämän+avaimet+hallussaan+sillä+Hän+on+Tie+,Totuus,+Elämä.+++++Kuten+monesti+olen+kirjoittanut+ne+muut+uskomukset+ja+keksityt+ns+uskonnot+on+saatanan+keino+eksyttää+ihmisiä+Jeesuksen+luota+pois+ja+kauemmaksi+ja+siksi+vastustaja+tekee+uskontoja+ja+uskomuksia+lisää+ja+lisää+ja+siis+syy+se+,että+ihmiset+eksyvät+,mutta+tässä+kirjoitan+vain+Jeesuksesta+.
  2. Hah+hah+:)+++no+kun+asia+ei+mene+ateisteille+perille+,vaikka+kuinka+kertoisi+,että+...jos+ateisti+ei+halua+olla+Jumalan+kanssa+tekemisissä+vaan+kieltää+ja+kääntää+selkänsä+..sylkee..+pilkkaa+yms+yms+niin+,miksi+Jumalan+tarvitsee+Luojana+jotain+tehdä+tai+käskeä+uskovien+jotenkin+ihmeellisesti+ilmoittaa.+++On+nimittäin+niin+,että+Jumala+kunnioittaa+päätöksiä+,mitä+ihminen+tekee+ja+jos+ateisti+haluaa+olla+olematta+Jumalan+kanssa+tekemisissä+niin+silloin+on+ja+piste+.+++Sitten+se+kuka+haluaa+Jumalan+kanssa+olla+tekemisissä+ja+mielellään+palavasti+niin+Jumala+ilmoittaa+itsensä+niille+,kuten+minullekkin+on+ilmoittanut+.Näyt+puheet+tehtävät+ja+niitä+olen+vuosien+varrella+tehnyt+.+++Lähtenyt+auttamaan+ihmisiä+..kertonut+vääryyksistä+jne+jne+jne+ja+olen+kuullut+myös+puheena+ja+tämä+kaikki+on+normaalia+uskovien+keskuudessa+,mutta+ei+me+uskovat+henkseleitä+paukutella+vaan+toimitaan+kaikessa+hiljaisuudessa+ja+Jumalan+työmiehinä+/naisina+omilla+paikoillamme+,joihin+Jumala+meitä+ohjaa+.++++Siis+lyhyesti+ottakaa+pelastus+vastaan+ja+kysykää+Jumalalta+sitten+asiaa...Jumalan+voima+toimii+myös+Hengen+lahjoina+ja+parantumiset+ja+ihmeet+seuraa+myös+,kuten+itsekkin+olen+parantunut+ja+paljon+muuta+,mitä+en+viitsi+tällaisella+palstalla+alkaa+avaamaan+,mutta+sellaista+on+vaellus+Jumalan+kanssa+ja+täyttä+totta+enkä+mistään+hinnasta+vaihtaisi+pois+tai+luopuisi+kun+Jumalan+kanssa+oloni+on+hyvä+ja+täyteläinen+ja+kylläinen+ja+ei+tunnu+enää+,kuten+nuorena+,että+jotain+puuttuisi+vaan+nyt+asiat+on+kohdallaan+sisällä+itsessä.
  3. Babylonin+porton+yksi+haara+on+paljastunut+tässä+lopunajassa+ennen+Herran+tuloa+.....evankelis+luterilainen+kirkko.+++++Vääryys++tulee+esiin+vääjäämättä+eikä+pysy+piilossa+kun+vääryyden+antikristuksen+henki+tuo+sen+esiin+omalla+voimallaan+ja+se+nyt+näkyy.++++Voi+ev.lut+kirkko+parkaa+.....
  4. joopa+joo...taas..