Vapaa kuvaus

Aloituksia

223

Kommenttia

11607

1. Uskovan+olemus+muuttuu+Kristuksen+kaltaisuuteen+päin+...pikkuhiljaa+kun+ihminen+sallii+Jumalan+voiman+toimia+.++++Uskova+uudestisyntynyt+on+saanut+uuden+Hengen+ja+se+on+se+asia+,mikä+tekee+muutoksen+tässä+uudessa+liitossa+ja+se+todella+näkyy+ihmisessä+....viimeksi+tänään+kuulin+itsestäni+sanottavan+...Siinä+on+luotettavan+näköinen+mies.+++++Meni+ehkä+kehumisen+puolelle+,mutta+mielessäni+ajattelin+,että+se+Kristuksen+Henki+...Se+Kristuksen+Henki...+ei+minussa+itsessä+mitään+ole+,mutta+se+uusi+Henki.
  2. Niinpä+tietysti+....
  3. Homoutta+harjoittava+on+sellaisessa+synnissä+elävä+,joka+tuo+kadotuksen+raamatun+mukaan++ja+tämä+on+tiedetty+aina.++++Jos+homouteen+kiintynyt+yrittää+ja+on+ilman+homo+suhdetta+niin+silloin+homo+tekee+sitä+mihin+uskovatkin+on+ohjattu+eli+parannuksen+tekoon+..se+mitä+sitten+tapahtuu+onkin+ihmisen+ja+Jumalan+välinen+asia+ja+Jumalaa+voi+rukoilla+ja+pyytää+voimaa+tuon+synnin+voittamiseen+ja+se+aihealue+onkin+sellainen+"yliopisto+opiskelua+suurempi+kokonaisuus+"+näin+lennokkaasti+sanottuna.++On+ihmeellistä+huomata+kun+Jumala+todella+antaa+voimaa+erilaisten+syntien+voittamiseen+ja+silloin+kun+sen+voiman+tuntee+ja+huomaa+niin+nöyräksi+vetää+pienen+ihmisen+.Samoin+kun+oppii+niin+tapahtuu+raamatullinen+asia+toinenkin+eli+Jumalan+voima+paljastaa+ne+ansat+,joita+saatana+pudottaa+polulle+...itsellä+esim+käy+niin+,että+aamulla+minulle+tulee+ymmärrys+päivän+asioista+ja+myös+varoitus+niistä+ansoista+ja+kun+olen+asian+kohdalla+niin+tajuan++varoa+sillä+se+asia+tuli+esiin.+++Samoin+kun+kirjoitan+Jumalan+asiaa+niin+jo+aamulla+tiedän+,mitä+kirjoitan+ja+samalla+tiedän+,että+kuljen+niissä+raamatullisissa+valmiissa+askelissa+.Se+on+turvaa+ja+voimaa+ja+suojelusta+ja+hyvää+kaikki+,mitä+Pyhä+Henki+tekee+.Kaunista+ja+ihmeellistä+,että+Jumala+noin+huolehtii+pienestä+ihmisestä+ja+tätä+samaa+yritän+kertoa+myös+homoille+ja+lesboille+eli+älkää+antako+periksi+lihan+himoille+vaikka+kuinka+korventaisi+sillä+se+Jumalan+voimavaikutus+voi+olla+sinuakin+varten+olemassa+,mutta+se+vaatii+myös+suoraan+puhumista+suoraan+sydämmeltä+Jumalalle.
  4. Sen+voi+kertoa+,että+...minä+en+koskaan+voi+ymmärtää+Jumalan+korkeutta+ja+syvyyttä+tai+sitä+,miten+Hän+on+näkymättömän+tehnyt+näkyväiseksi+.++++Olen+kylläkin+saanut+nähdä+sen+hetken+kun+maailmankaikkeus+alkoi+ja+se+oli+ihmeellinen+näky.++++Ihminen+ei+koskaan+yllä+Jumalan+tasolle+omalla+ns+viisaudellaan+ja+lopullinen+havannointi+on+niin+vajavaista+ihmisellä...on+vain+parempi+olla+ja+ihmetellä+Jumalan+suuruutta+ja+viisautta+,johonka+me+emme+yllä+..se+on+kuin+toinen+ulottuvuus+joka+on+poissa+meidän+ulottuvilta+.ihmeellistä+ihmeellistä+.