Vapaa kuvaus

Aloituksia

223

Kommenttia

11607

1. Hyvä+blogi+aihe+,johonka+ei+ole+tullut+törmättyä+vuosiin+,vaikka+joitakin+kymmeniä+tuhansia+asioita+on+tullut+kirjoitettua+ja+luettua+vuosien+varrella+.++++Niin+kyllä+elävässä+uskossa+oleva+kuulee+Jeesuksen+äänen+ja+sen+myös+oppii+ja+harjaantuu+kuulemaan+.Itsekkin+myös+kuulen+ja+olen+muutaman++sanan+sanonut+ja+vastauksen+saanut+heti.+++Ilmestyksistä+suoraa+keskustelua+ja+rukoustaistelusta+esim+kotisataman+deitissä+kun+siellä+oli+hyvin+vaarallisia+ja+turmiollisia+Jumalan+sanaa+vastaan+hyökkääviä.++++Myös+erilaisia+asioita+arjessa+,joihinka+paljon+vastauksia+ja+välillä+saa+nauraa+,kuten+tänään+viimeksi+kun+sain+avun+puolen+vuoden+jälkeen+ihan+arjen+asiaan+ja+minä+kanssa+nauroin+ja+se+oli+oikeaa+iloa+sydämmen+pohjasta+.++++Jumala+siis+puhuu+meille+monin+tavoin+,mutta+täytyy+oppia+kuuntelemaan+ja+harjaantumaan+.++++Toki+on+myös+selvää+puhetta+...esim+kun+vieressä+oleva+sanoi+minulle+monia+vuosia+sitten+kun+olin+peltotöissä+maatilalla+,että+...muistatko+kun+varoitin+sinua+.................+++sitten+tajusin+,mitä+asia+tarkoittaa+,mutta+se+onkin+toinen+juttu+se.++++Kun+Jumala+ei+puhu+tai+olen+itse+ns+maallisessa+olotilassa+liikaa+niin+alan+ikävöidä+Jumalan+puhetta+ja+joskus+tulee+morkkis+,että+olenko+tehnyt+jotain+väärää+kun+ei+kuulu+mitään+,mutta+Jumala+kertoo+asioita+kun+on+asiaa+...eli+ei+mitään+sellaista+menoa+kuin+näissä+srk+tilaisuuksissa+kun+meno+olis+enemmän+...kerro+lottonumerot+...saanko+puolison+.....minkä+auton+ostan+???+ei+ihan+mene+putkeen+tuollaiset+asiat+.
  2. Eihän+tuossa+ole+mitään+ihmeellistä+kun+raamattu+ON+vanha+ja+uusipuoli+.++Kaksi+eri+liittoa+.Vanha+juutalaisten+ja+uusi+kaikkien+Kristuksessa+.