Vapaa kuvaus

Aloituksia

204

Kommenttia

11164

1. Kyllä+sitä+tarkoitin+,että+alussa+kaikki+oli+hyvää+niin+se+suuri+ja+voimakas+enkeli+,jota+saatanaksi+kutsutaan+.Jumala+siunasi+kaiken+muunkin+alussa+ja+se+oli+hyvää.++++Saatana+ylpistyi+.Se+,että+Jumala+tietää+asiat+ei+muuta+asioita+kun+meillä+ihmisilläkin+on+vapaa+tahto+tehdä+sitä+taikka+tätä+ja+voimmeko+tietää+miten+Jumala+toimii+tietämyksensä+kanssa+.Minä+ainakaan+en+pysty+enkä+voi+tutkia+Jumalan+teitä+kun+minun+ymmärrykseni+ei+yllä+edes+lähellekkään+Jumalan+viisauden+tasoa+ja+korkeutta+.++++Onhan+raamatun+alkutaipaleella+viitauksia+,että+Jumalallekkin+kuin+olisi+jotkut+asiat+tulleet+yllätyksenä+??++++Kuinka+siis+Jumala+haluaa+nähdä+tai+tietää+asiat+???+ja+vielä+kerran+??+Jumala+on+kyllä+käyttänyt+ruoskana+tuota+pahaa+kun+ihmiset+on+ruoskaa+tarvinneet+ja+se+ylpeys+ja+napina+tuntuu+pitävän+otteen+varmaan+loppuun+saakka+.Ne+on+viheliäiset+ne+.Ylpeitä+silmiä+Jumala+vihaa.
  2. Ei+sellainen+joka+on+vielä+saatanan+oma+ymmärrä+Hengen+asioita+ja+siksi+on+täysin+hyödytöntä+ja+mitätöntä+keskustella+tällä+tasolla+,mitä+tämän+saitin+muutamat+ilmeisesti+homoja+osa+rääkyy+kun+synti+todeksi+osoitetaan+ja+se+OSUU.++Helpompaa+on+tehdä+elämässä+suunnan+muutos+jos+on+mahdollista+enää+,mutta+yrittää+kannattaa+aina+sillä+taivas+on+totta+ja+itsekkin+kerran+olen+siellä+päässyt+hetkeksi+käymään.+++++Jeesus+on+totta+ja+olen+kuullut+Hänen+puheensa+ja+se+tulee+Hengen+kautta+ja+siitä+ateisti+ei+voi+tietenkään+mitään+,koska+ei+ole+sitä+millä+kuulla+,mutta+mieti+sitä+kun+voisit+kuulla+ja+Jeesus+sanoo+raamatussa+..minun+lampaani+kuulevat+minun+ääneni.