Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mrx007
profiilit
Mrx007
Mrx007
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4f37a1d0-d2b5-4858-b287-09729068faac nuin lähelle, jospa tämä herättää varomaan tai pelastaa
05.10.2024 10:34
Ootko joku haispesialisti kato tuo minun laittama linkki ja vastaus!:)))https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4f37a1d0-d2b5-4858-b287-09729068faac
05.10.2024 09:50
Mistä tiiät, että siellä on haiverkko!?
Olen käynyt siellä monia kertoja ja ei ole se naru siellä pomppulinnaliukumäkien takana haiverkko!
Olen käynyt sen narun nostamassa viimeksi 2020 ja ei siinä kyllä mitään verkkoa ole vaan se on uintiraja!
Verkko pitäis kyllä rakentaa ja ei voi kun ihmetellä, että semmoselle rannalle sitä ei ole tehty. Ranta täynnä lapsia ihmisiä helppoa riista haille ja ihan turha kommentoida, että se on niin harvinaista koska kyllä se vaan jonkun kohalle aina sattuu olkoon vaikka yks 10000 uimarista, niin se voit olla sinä tai sinun lapset eli miettikää ja varokaa. On tullut uitua tuollakin syvällä vedessä, mutta enää en mene vaikka meri on kyllä niin ihana. Tässä kaikile esimerkki linkki, että kyllä vaan rantaveteen asti hyökkää!
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4f37a1d0-d2b5-4858-b287-09729068faac
05.10.2024 09:47
Hei+ei+ole+muuta+kokemusta+vielä+kuin+tämä,+mutta+liittyy+aiheseen.+Kysyn+tässä,+että+kun+ollaan+menossa+Canarialle+ja+loveholidaysilta+suoraan+on+hotelli+varattu.+Eli+maksut+on+nyt+maksettu+18.2.2020+eräpäivään+mennessä+kokonaan+niin+siitä+ei+tulekaan+varausvahvistusta+enää,+että+varauksennen+on+ok+maksut+näkyy+kyllä+maksettuna+varus+ok+hotelli+ok+esimerkiksi+kun+on+vaan+yksi+varausvahvistu+olemassa+eli+se+ensimmäinen+varaus+vahvistus,+jossa+maksettiin+enakko+maksu+15€.+Nyt+kun+on+tosiaan+kaikki+maksettu+niin+siltikään+ei+tule+lukemaan+tuohon+ensimmäiseenkään+varausvahvistukeen,+etää+kaikki+maksettu+vaan+siinä+lukee+maksettuna+vaan+se+eka+15€+erämaksu.+Onkohan+tuo+normaalia+mun+mielestä+ei+kun+vertaa+muihin+varaus+systeemeihin+ja+on+tullut+kyllä+reissattua+ympäriinsä+kokemustakin+on+kaikenlaista.
22.02.2020 09:35
Kysyn+tässä,+että+kun+ollaan+menossa+Canarialle+ja+loveholidaysilta+suoraan+on+hotelli+varattu.+Eli+maksut+on+nyt+maksettu+18.2.2020+eräpäivään+mennessä+kokonaan+niin+siitä+ei+tulekaan+varausvahvistusta+enää,+että+varauksennen+on+ok+maksut+näkyy+kyllä+maksettuna+varus+ok+hotelli+ok+esimerkiksi+kun+on+vaan+yksi+varausvahvistu+olemassa+eli+se+ensimmäinen+varaus+vahvistus,+jossa+maksettiin+enakko+maksu+15€.+Nyt+kun+on+tosiaan+kaikki+maksettu+niin+siltikään+ei+tule+lukemaan+tuohon+ensimmäiseenkään+varausvahvistukeen,+etää+kaikki+maksettu+vaan+siinä+lukee+maksettuna+vaan+se+eka+15€+erämaksu.+Onkohan+tuo+normaalia+mun+mielestä+ei+kun+vertaa+muihin+varaus+systeemeihin+ja+on+tullut+kyllä+reissattua+ympäriinsä+kokemustakin+on+kaikenlaista.
22.02.2020 09:24
1 / 1