Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
LiisaO
profiilit
LiisaO
LiisaO
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
1021
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olisin+jatkanut+vaikenemistani+sinun+ketjusi+suuntaan,+ellet+olisi+maininnut+'Auroraa'+eli+toista+käyttämääni+nimimerkkiä+noin+kielteisessä+yhteydessä.+
Ihmettelen+vain,+mikä+on+se+viina+tai+muu+päihde,+jolla+ihminen+menee+noin+ahdistuneeseen+tilaan.+Melkeinpä+säälin+sinua.
31.12.2019 09:37
Miksi+juuri+Whoo+ja+minä+ansaitsisimme+oman+ketjun?+Tuossa+Elämässä+meidän+on+hyvä+olla.+Mikäs+sullakaan+on+täällä+poristessa?
Älä+ota+enää,+jos+se+noin+negatiivisesti+vaikuttaa.+Kirjoittele+vaan+selvin+päin+kukkasista+ja+kynttilöistä.
31.12.2019 07:30
Samanlaista+liioittelua+kuin+ihon+jatkuva+hinkkaaminen+on+siitä+seuraava+rasvaus.+Kun+luonnollinen+rasva+pestään+huolellisesti+pois,+keinorasvan+tarve+lisääntyy.+Ainakin+minulla+on+muutakin+tekemistä+kuin+jatkuvasti+askarrella+nahkani+kimpussa+"fiilaten+ja+höyläten".
Suihku+pari+kertaa+viikossa+ja+välipäivinä+kriittisten+kohtien+puhdistus.+Eihän+näin+vanha+ihminen+esim.+kainaloista+hikoile+alkuunkaan+yhtä+paljon+kuin+nuorempi.
Naamaakaan+ei+tarvitse+olla+koko+ajan+käsittelemässä,+kun+ei+meikkiä+harrasta.+En+tosin+nuorenakaan+käyttänyt+kaiken+maailman+puhdistusemulsioita+tai+elvytysampulleja.+Turhaa+rahanmenoakin.+Taidan+olla+saituri,+mrs.+Scrooge.
30.12.2019 10:02
"Suihkun+alla+nautiskellaan+parikin+kertaa+päivässä"
Tuota+minä+en+ymmärrä+ollenkaan,+enkä+jatkuvaa+vaatteiden+vaihtoa+ja+pyyhkeiden+kulutusta.+Kun+yhden+kerran+on+pyyhkinyt+ennestään+puhtaan+kroppansa,+pyyhe+vain+lattialle+ja+likapyykkiin.+Muistan+jonkun+professoritason+hygieenikon+jopa+suositellaan+tätä.
Itse+asiassa+ajattelin+kertoa,+keistä+julkimoista+tykkään+viimeaikaisten+tv-ja+radio-ohjelmien+perusteella.+Aloitan+viimeisestä.+Kyllä+tuo+"Peltsi"+Peltola+esitti+radiossa+viisaita+ajatuksia+Itämerestä+ja+kalastuksesta.+Syökää+silakkaa,+oli+hänenkin+pontensa+(subst.+ponsi).+Olisiko+silakan+vieroksuminen+lähtöisin+ajalta,+jolloin+kaupunkikotien+rapussa+paistettu+silakka+oli+johtava+hajutekijä.+Silakan+haju+leimautui+ikään+kuin+köyhyyden+tunnusmerkiksi.+Eikä+sitä+hajua+pääse+vieläkään+pakoon,+ellei+sitten+purkita+silakkaa+raakafileinä.+
Toinen+hajuhallitsija+suomalaisissa+huusholleissa+on+lanttu,+joka+kuten+me+vanhat+tiedämme,+haisee+jopa+seinien+läpi.
Yksi+ylivoimainen+puhuja+omalla+kansanomaisella+tavallaan+on+se+historioitsija+Keskisarja.+Hän+ei+arkaile+pudottaa+suurmiehiä+jalustoiltaan+tai+heppojensa+selästä.+
Ja+kolmas+on+ikihauska+Mansen+mummo+Eila+Roine,+jonka+haastattelu+Itse+asiassa+kuultuna+-sarjassa+oli+täysin+vailla+tärkeilyä+ja+ujostelua.+Ja+miksipä+yhdeksääkymppiä+lähentelevä+ihminen+tekisikään+itsestään+numeroa.+Sen+sijaan+hän+lämmitti+tämänkin+torpan+koko+loppupäiväksi+säteilyllään.
29.12.2019 15:28
Minä+tein+ekan+kuolinsiivouksen+tänne+muuttaessani.+Monta+sänkyä,+kirjahyllyä,+piirongin+ja+loputtomasti+kirjoja+sekä+vaatekamaa+tilasin+erikoisauton+viemään+kaatikselle.+Maksoin+siitä+hyvästä+isohkon+summan,+mutta+pääsinpähän+niistä+eroon.+Muuttokuormani+mahtuikin+sitten+kahteen+reissuun+tyttären+pakettiautolla,+joten+tänne+tuli+lähinnä+enää+se+antiikkinen+herrainkalusto+sekä+itse+"kuolinvuode".
+Edellinen+omistaja+jätti+minulle+muodikkaat+keittiökalusteet,+nojatuolit,+lamput,+matot+ym.+Asuntoni+oli+palvellut+lähinnä+rouvan+vieraskotina,+joten+kaikki+oli+hyväkuntoista+ja+uutta.
Sen+pakollisen+mummon+kiikkustuolin+ostin+täältä+Stemmasta.
Eli+paras+kuolinsiivous+on+se,+että+muuttaa+pienempään+asuntoon.+Nuorempi+ihminen+ei+sellaisia+vielä+ajattele;+kun+tytär+osti+ensimmäisen+talonsa,+se+oli+iso+ja+keltainen+maalaistalo.+Siellä+oli+ennestään+pirttikalusto+ja+muuta+maalais-tilpehööriä.+Kirppikseltä+sinne+löytyi+monta+metriä+pitkät+räsymatot,+jotka+olivatkin+tarpeen,+koska+1800-luvun+pytingin+lattianraoista+veti+jonkin+verran.+Sen+hämäläistalon+irtaimistosta+tulikin+aika+riesa,+mutta+onneksi+silloin+kymmenkunta+vuotta+sitten+oli+keksitty+nettikirppis,+jonne+saa+vähällä+vaivalla+uppoamaan+liiat+kamansa+muuton+tultua+ajankohtaiseksi.
Kuinka+ollakaan,+vaikka+pukki+toi+monta+uutta+kirjaa,+olen+palannut+Eeva+Joenpellon+Lohja-sarjan+huikean+hauskaan+ja+tarkkapiirteiseen+20-luvun+kuvaukseen.+Sarjan+ekan+osan+nimi+onkin+sattuvasti+Vetää+kaikista+ovista.
27.12.2019 15:33
Minua+alkaa+pikkusen+kiukuttaa+tuon+Martta+Kaukosen+yksinvalta+teeveen+elokuvaohjelmiston+arvostelussa.++Jos+monet+kotimaiset+ja+suositut+ulkomaiset+leffat+teilataan+mitättöminä+parilla+lauseella,+ei+kai+niitä+kukaan+genreä+tuntematon+viitsi+katsoakaan.+
Parhaillaan+katson+Fritz+Langin+klassikon+uusintaa+M-+murhaaja+keskellämme.+Jännärinä+se+on+hyvä+ja+monituntisena+leffana+se+kattaa+hyvin+sotaa+edeltävän+saksalaisen+kuohunnan,+kauhean+vieraan+pelon+ja+epäluulon,+joka+kulminoituu+järjettömissä+lapsenmurhissa.+Mutta+eihän+uusi+versio+tietenkään+kriitikon+mielestä+ole+mistään+kotoisin.
25.12.2019 18:32
Potilas+on+paranemassa,+kun+ei+se+niin+kovin+suuri+leikkaus+lopulta+ollutkaan.+Antibiootti+auttaa.+Sikäli+vähän+harmillista,+että+tänään+on+sinne+tulossa+etelästä+"kurssilaisia"+ja+juuri+tuo+potilas+olisi+ollut+aika+välttämätön+letkan+johtajana.
Kyllä+tuo+Jope+Ruonansuu+on+hauska,+uudemmat+stand-upit+jäävät+kauaksi+jälkeen.+Kohta+aion+katsoa+Varkaitten+paratiisin.+On+harvinaista+juhlaa+nähdä+telkkarista+Hitchcockia.
Sää+ei+ole+yhtään+hullumpi+ainakaan+meidän+takapihalta+katsoen.+Lunta+satelee+hiljalleen.+Kyllä+tämä+joululta+tuntuu,+vaikkei+mitään+erityistä+ohjelmaa+olisikaan.
25.12.2019 12:55
Meillä+on+aaton+kohokohta+ohi+eli+söimme+runsaan+jouluaterian,+jonka+jälkeen+tytät+lähtikin+hoitamaan+koiriaan.+Itse+sain+tehdä+selvää+kalapöydästä,+vieras+ei+ollut+kalan+ystävä,+jollei+niin+lihankaan.+Lämpimät+kasvikset+maistuivat.+Joulupukki+toi+yhteensä+monta+kirjaa,+tyttärelle+jännäreitä,+minulle+uuden+Finlandia-voittajan,+kovasti+kansainvälistäkin+huomiota+herättäneen+Pajtim+Statovcin+uuden+romaani+"Bolla",+jonka+aiheena+on+kahden+miehen+intohimo+Kosovan+sodan+kynnyksellä.+Pidin+kovasti+hänen+ensimmäisestä+suomennetusta+romaanistaan+"Kissani+Jugoslavia".+Jo+nimikin+hurmasi!
Vaatetavaraa+tuli+parempaa+plaatua,+minulle+esim.+muodikkaasta+bambusta+kudotut+leggingsit+ja+tyttärelle+silkkivillainen+kerrasto,+joka+sopii+ulkoharrastuksiin.+Minua+nauratti,+kun+tyttären+naapuri+(tavallaan+mieskaverikin)+oli+tuonut+lahjaksi+naulalaatikon.+Korjatessaan+yhdessä+laituria+viime+kesänä+mies+oli+havainnut+sellaisen+tarpeellisuuden.+Lisäksi+mies+toi+vanhan+ja+pienen,+mutta+hienosti+nikkaroidun+hevosreen,+joka+sopii+passelisti+tyttären+moottorikelkan+perään+puiden+ja+vesien+kuljettamiseen.
Hyvää+joulun+jatkoa!
24.12.2019 15:46
Ed+sonnikin+tuntuu+viihtyvän+Elämässä+paremmin+kuin+täällä.+Siellä+luetaan+tarkkaan+sodomian,+eläinrääkkäyksen+ja+muun+perverssin+aineksen+täyttämät+juttusi.+Puhumattakaan+huumoristasi,+joka+on+parhaimmillaan+rollaattoreille+ja+niitä+käyttäville+liikuntavammaisille+naureskellessasi.
Kehotinkin+juuri+sinua+lähtemään+kumppanisi+seuraksi+kotihoitokierrokselle.+Voisitte+nauraa+kihertää+yhdessä+Kuhmoisten+vanhoille+ja+vaivaisille.+Tosin+saattaisit+hankkia+naisellesi+fudut,+mutta+kai+se+maksaa+vaivan.
23.12.2019 19:01
Ed+sonnin+mielestä+rollaattoreista+irtoaa+näköjään+maailman+hauskinta+huumoria.+Etkö+joskus+lyöttäydy+sen+kumppanisi+mukaan+kotihoitokierrokselle?+Yhdessä+siellä+hihittelette+ja+hohottelette+vanhoille+invalideille.
23.12.2019 18:48
Minäkin+toivon+elämäläisille+hauskaa+joulua.
Täällä+oli+marketti+täpötäynnä+kansaa+vielä+äsken.+Ruuat+on+hankittu+aikaisemmin,+nyt+kävin+katsomassa+jotain+pientä,+josta+kuitenkin+kasvoi+monen+kympin+summa.
Eilen+oli+yhdellä+tyttären+koiralla+hätätilanne.+Sen+kohdusta+kasvoi+yhä+suureneva+kipeä+pallo,+jota+se+nuoli+tuskaisesti.+Täällä+oli+päivystämässä+tarkalleen+yksi+eläinlääkäri+monen+kunnan+alueella,+ja+tämäkin+tuntui+kokemattomalta+ja+vastahakoiselta+kirurgiseen+operaatioon.+Lupasi+kuitenkin+katsoa.+No,+kävi+ilmi+että+se+oli+luumumainen+kasvi,+joka+oli+kiinni+pitkän+narun+päässä.+Uskaltautui+leikkaamaan+ja+nyt+vain+odotetaan,+mitä+tapahtuu.+On+tyypillistä,+että+aina+pitkien+pyhien+edellä+tapahtuu+joku+haaveri.
23.12.2019 18:05
Mikäs+paskaporinalaisten+anonyymikampanja+täällä+on?+Voi+voi,+kun+ei+tullut+luetuksi+uutta+sääntöäsi+eli+puolelta+öin+piti+tapahtua+jotain+kamalaa+meille+elämäläisile,+jos+emme+vaikene.
Eipä+ole+näkynyt+kuin+tuttua,+äärivetelää+saarnaamisen+ruikkua.
Se+on+tuo+sonni+sellainen+vekkuli+ihmeidentekijä.+Taidat+todella+uskoa+Weepelin+tulleen+takaisin.+Ei+tyhmyydellä+rajaa!
23.12.2019 16:53
Olen+ilmiantanut++tuon+9.05+pykäämäsi+paskakasan.+Jos+ylläpito+ei+sitä+poista,+haluaa+kai+säilyttää+esimerkkinä+siitä+miten+ei+pidä+kirjoittaa+edes+pahimmassa+maniakohtauksessa.
Mikäs+käki+se+räsäskäki+on?
23.12.2019 14:58
Odotas+sonni,+kun+käyn+kertomassa,+mitä+olen+kuullut+sen+teidän+yhteisen+dooriksen+hommailleen+tuolla+Hietalahden+satamassa.+Kuollut+tai+elävä,+joillekin+tuntuu+teidän+jätteenne+kelvanneen.
Likainen+vanha+mies+olet,+et+muuta.+Hyvän+parin+muodostat+sen+kuolaavan+pulunnus**jan+kanssa.
23.12.2019 14:42
"Laitatte+ensin+broileriämmän+ruotuun+niin+voitte+mahdollisesti+pläp+pläp+lää."
+Sinäkö+täällä+annat+luvan+yhtään+mihinkään?+Olet+törkeyksilläsi+vienyt+itsesi+pois+oikeiden+ihmisten+kirjoista,+samoin+kuin+tuo+hännystelijäsi.+Mitä+tulee+kirjoittajien+elävien+tai+kuolleiden+omaisten+pilkkaamiseen,+siiihen+syyllistytte+vain+te+kaksi+perin+pohjin+säädytöntä+miehenkuvatusta.
Mikäs+nyt+ukon+keskellä+päivää+herätti?+Käy+nyt+siellä+Kantsun+asemalla+ostamassa+se+kaipaamasi+pimeä+pullo.+Taitaa+Kaaren+alkokin+olla+vielä+tovin+auki.
23.12.2019 14:28
Kaiken+vihan+ja+vainon+keskellä+olen+saavuttanut+joulurauhaa.+Kaivoin+esille+ammoin+Kyprokselta+ostamani+seimiasetelman.+Siihen+kuuluu+kymmenkunta+pientä+hahmoa+Raamatun+kertomuksesta.+Niitä+olen+sitten+täydentänyt+mieikuvituksen+mukaan+esim.+luterilaisella+kynttiäkirkolla+ja+lapsen+eläinkokoelmalla.+Jeesus-lapsi+on+kadonnut+aikoja+sitten,+mutta+muovailuvahasta+tehty+pikku+käärö+tekee++saman+asian.+Tytär+joka+joulu+tsekkaa,+että+kaikki+hahmot+ovat+paikallaan,+kuten+silloin+kun+nyt++jo+vainajien+isin+ja+enon+kanssa+vietimme+joulua.
22.12.2019 17:24
Eihän+sulla+mitään+kiirettä+ole+saada+vastausta.+Kaverisi+aamuvuoro+ohi.
Sinun+naiskuvasi+hieman+ihmetttää.+Jos+nyt+joku+Whoo+vastaa+parilla+rivillä,+mukava+pieni+ironia+mielessään,+se+on+teistä+heti+imelää+mielistelyä.
Näinkö+kävi+sen+dooriksen+kanssa,+että+hän+vahingossa+jutteli+vaikka+miehisen+työkaverinsa+kanssa.+Sinä+siitä+kimpannuit+ja+vähän+vetelit...
Mitä+pahaa+Whoo+on+sinulle+tehnyt?+Luulen,+että+hän+on+liian+"etenkehtainen"+pannakseen+sinulle+vastaan.++Koeta+arvata+mitä+tuo+tarkoittaa.
22.12.2019 17:10
Mene+sinä+hakemaan+pimeetä+pulloa,+Kantsun+aseman+tienoilta+varmasti+löydät.+Alkohan+on+jo+kiinni.+
Loukkaamisyritykset+menee+harvinaisen+tasan:+läski+vastaan+letku.
22.12.2019 14:52
Koska+omat+kykysi+ovat+menneet,+elät+likaisista+kuvitelmista.+Hanki+toki+se+kurttuinen+shar+pei,+sitä+voit+kutitella+poimujen+välistä+sillä+pienellä+"aseellasi".
Mutta+kouluta+se+ensin,+että+se+osaa+nuolla+sinua+nätisti+purematta+irti+muutenkin+vähäistä+ulokettasi.
Hihhahhei,+näkisipä+Alin+rimpuilemassa+dogo+argentinon+hampaissa!+
On+parempi+että+te+koiravihaajat+pysyttelette+vain++p-grafiassa,+eikä+sitäkään+suositella++kovin+vahvana+enää+tuon+ikäisille+hemmoille.+Sydän,+nääs.
22.12.2019 12:41
"Kun+pallon+rakenteet+hajoavat"
Niinpä,+ota+iso+votkapaukku,+sitä+kuitenkin+kaipaat.+Kun+Ali+herää+rommikännistään,+voitte+vertailla+kumman+pallo+on+paremmassa+kunnossa.+Mutta+keksikää+ihmeessä+jotain+uutta.
22.12.2019 11:34
42 / 52