Vapaa kuvaus

Aloituksia

3

Kommenttia

1021

1. Sinä+pieni+lilliputtikohde+saat+kadehtia+isoveikkaasi+AB:tä,+että+kyllä+hän+kirvoittaa+meiltä+sinua+enemmän+kommentteja.+Joten+huono+kohde+olet+häneen+verrattuna.
  2. Huomenta+armaat+rouvat+ja+herratKoska+parjauskampanja+tuolta+Mätäjoen+seutuvilta+jatkuu,+laitanpa+robon+varalta+tännekin+sen+mitä+osaltani+vastasin+rivosuiselle+kiukuttelijalle."Letkun+kautta+ravintonsa+saava+ja+ties+mitä+kautta+paskova+ei+liene+sopivin+ylenkatsomaan+sänkyynsidottuja+vanhuksia.+Vaikka+onhan+se+niinkin,+että+kun+on+tuollainen+vihaan+taipuvainen+luonne,+jolta+kaikki+inhimillisyys+puuttuu,+pilkkaa+mielellään+vielä+itseäänkin+heikompia.+Minä+ja+a-mummu+emme+kuulu+niihin,+vaikka+AB+tekee+parhaansa+mustatakseen+maineemme.+Valetta+valeen+perään:+minäkin+kuulemma+olen+luonnottoman+ylilihava,+vaikka+AB+itse+myöntää,+ettei+tunne+minua+eikä+tiedä+ulkonäöstänikään+mitään.+Kaipa+sitten+olen+rehellisyydessäni+niin+valtava+este,+että+AB+halluusioittensa+kautta+näkee+minut+hyvinkin+kookkaana+"vuorena".+Samaan+valevyyhteen+kuuluu+se,+että+joudun+muka+käyttämään+"erikoisvalmisteista+rollaattoria".+Tulin+joskus+Elämässä+maininneeksi+että+ostin+potkupyörän,+ja+kyllä+sen+nimenkin+pitäisi+sanoa,+ettei+sillä+ketään+työnnetä+eteenpäin,+vaan+laite+toimii+omilla+potkuvoimilla.+Kun+tuontasoista+parjaajaa+joutuu+päivittäin+hillitsemään,+kyllä+se+työstä+käy."Eikö+Suomen+historiassa+ollut+sellainenkin+vaihe+kuin+läskikapina?+Alanpa+käyttää+sitä+'asiasanana'+vastatessani+rehdin+merimiehemme+älyttömiin+syytöksiin.+On+sitten+sekin+ase+ukolta+poissa.Hauskaa+sunnuntaita+lihavien+lihapatojen+tai+hentoisien+itulautasten+äärellä!
  3. Oma+"taiotten+lajinsa"+on+myös+väkisin+ujuttaa+käähkäkammoa+kaikkiin+mahdollisiin+yhteyksiin.+Mitähän+joku+ulkopuolinen+lukija+ajattelee+itseään+merikapteeniksi+mainostavasta+kiukkupussista,+joka+Eino+Leinon+Tumma-runon+mukaisesti+"näkee+kauhut+kaikkialla,+ei+hyviä+ensinkänä"?+Raparperinkin+katoaminen+Suomesta+on+käähkän+syytä!!!Siksi+Toivosen+on+tyydyttävä+mansikkaan+mansikin+maidon+kera,+joskin+hän+haikailee+vuohien+perään.+Omista+varpaistaan+tuttu+haju+houkuttaa.+Tämän+megalomaanisella+itsetunnolla+varustetun+pikku+miehen+maailmassa+kaikki+on+pikimustaa,+yhtä+mustaa+kuin+tietsikan+johtojen+lonkerot+ja+vyyhdit+hänen+yksiössään.+Lempijuomaansa+on+oletettavasti+mustan+äklö+salmiakkikossu.+Talvisaikaan+ei+tyyppi+uskaltaudu+lainkaan+ulos,+koska+pelkää+pimeää.+Avuttomana+hän+olisikin+hyvä+uhri+siellä+Mätäojan+mutkissa+vaaniville+rikollisille.+Jokainen+stadin+kundi+haistaa+tuosta+pitkästä+mutta+hennosta+miehen+hujopista+lähtevän+pelon+lemun+ja+syöksyy+tämän+raha-apajille,+jota+on+yhtä+paljon+kuin+muinaisella+hanoirokkarilla+joka+ei+lompsansa+kanssa+paskalle+taipunut.Vielä+ottaisin+huomioon,+kuinka+väärin+ja+tolkuttomasti+MT+käyttää+ulkomaan+termejä.+Collateral+damagen+hän+luulee+tarkoittavan+yhden+tai+kahden+naiskirjoittajan+suunnattomia+kärsimyksiä+-+naisten+jotka+eivät+olleet+sota-aikana+syntyneetkään,+kuten+ei+hän+itsekään.+Mutta+niin+vain+täytyy+osoittaa+'mieskuntonsa'+sivistyssanoilla,+kun+ei+muuhun+kuntoon+pysty.Naisiin+tuolla+raukalla+on+ambivalentti+suhde:+kutsuu,+kutsuu,+karkoittaa,+karkoittaa.+On+siis+kunnon+meripoika