Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
LiisaO
profiilit
LiisaO
LiisaO
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
1021
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinä+se+jaksat+unelmoida+minun+kauniista+tyttärestäni.+Ei+taida+muuten+"ottaa+eteen"+kuin+kuolaamalla+jonkun+vieraan+naisen+urheiluharrastusta.+Eikö+sen+oman+akan+per*e+olisi+lähempänä+ettei+aina+tarvitse+myöskään+minun+ahteristani+fantasioida.
Eikos+sulla+ollut+joitain+kuvitelmia+myös+Inkerin+suhteen?+Niistä+sinut+muistetaan,+vaikka+siitä+on+jo+kauan.
Sinulla+taitaa+kaikesta+olla+kauan...
22.12.2019 11:29
Sinä+pieni+lilliputtikohde+saat+kadehtia+isoveikkaasi+AB:tä,+että+kyllä+hän+kirvoittaa+meiltä+sinua+enemmän+kommentteja.+Joten+huono+kohde+olet+häneen+verrattuna.
22.12.2019 08:52
Huomenta+armaat+rouvat+ja+herrat
Koska+parjauskampanja+tuolta+Mätäjoen+seutuvilta+jatkuu,+laitanpa+robon+varalta+tännekin+sen+mitä+osaltani+vastasin+rivosuiselle+kiukuttelijalle.
"Letkun+kautta+ravintonsa+saava+ja+ties+mitä+kautta+paskova+ei+liene+sopivin+ylenkatsomaan+sänkyynsidottuja+vanhuksia.+Vaikka+onhan+se+niinkin,+että+kun+on+tuollainen+vihaan+taipuvainen+luonne,+jolta+kaikki+inhimillisyys+puuttuu,+pilkkaa+mielellään+vielä+itseäänkin+heikompia.+Minä+ja+a-mummu+emme+kuulu+niihin,+vaikka+AB+tekee+parhaansa+mustatakseen+maineemme.+Valetta+valeen+perään:+minäkin+kuulemma+olen+luonnottoman+ylilihava,+vaikka+AB+itse+myöntää,+ettei+tunne+minua+eikä+tiedä+ulkonäöstänikään+mitään.+Kaipa+sitten+olen+rehellisyydessäni+niin+valtava+este,+että+AB+halluusioittensa+kautta+näkee+minut+hyvinkin+kookkaana+"vuorena".+Samaan+valevyyhteen+kuuluu+se,+että+joudun+muka+käyttämään+"erikoisvalmisteista+rollaattoria".+Tulin+joskus+Elämässä+maininneeksi+että+ostin+potkupyörän,+ja+kyllä+sen+nimenkin+pitäisi+sanoa,+ettei+sillä+ketään+työnnetä+eteenpäin,+vaan+laite+toimii+omilla+potkuvoimilla.+Kun+tuontasoista+parjaajaa+joutuu+päivittäin+hillitsemään,+kyllä+se+työstä+käy."
Eikö+Suomen+historiassa+ollut+sellainenkin+vaihe+kuin+läskikapina?+Alanpa+käyttää+sitä+'asiasanana'+vastatessani+rehdin+merimiehemme+älyttömiin+syytöksiin.+On+sitten+sekin+ase+ukolta+poissa.
Hauskaa+sunnuntaita+lihavien+lihapatojen+tai+hentoisien+itulautasten+äärellä!
22.12.2019 08:43
Letkun+kautta+ravintonsa+saava+ja+ties+mitä+kautta+paskova+ei+liene+sopivin+ylenkatsomaan+sänkyynsidottuja+vanhuksia.+Vaikka+onhan+se+niinkin,+että+kun+on+tuollainen+vihaan+taipuvainen+luonne,+jolta+kaikki+inhimillisyys+puuttuu,+kiusaa+mielellään+vielä+itseäänkin+heikompia.+Minä+ja+a-mummu+emme+kuulu+niihin,+vaikka+AB+tekee+parhaansa+mustatakseen+maineemme.+Valetta+valeen+perään:+minäkin+kuulemma+olen+luonnottoman+ylilihava,+vaikka+AB+itse+myöntää,+ettei+tunne+minua+eikä+tiedä+ulkonäöstänikään+mitään.+Kaipa+sitten+olen+rehellisyydessäni+niin+valtava+este,+että+AB+hallusioittensa+kautta+näkee+minut+hyvinkin+kookkaana+"vuorena".+Samaan+valevyyhteen+kuuluu+se,+että+joudun+muka+käyttämään+"erikoisvalmisteista+rollaattoria".+Tulin+joskus+Elämässä+maininneeksi+että+ostin+potkupyörän,+ja+kyllä+sen+nimenkin+pitäisi+sanoa,+ettei+sillä+ketään+työnnetä+eteenpäin,+vaan+laite+toimii+omilla+potkuvoimilla.+Kun+tuontasoista+parjaajaa+joutuu+päivittäin+hillitsemään,+kyllä+se+työstä+käy.
22.12.2019 08:18
"Sitäkö+esimerkiksi+suolammen+kana-akka+haluaa+ilmoittaessaan+kykenevänsä+seuraamaan+perässä+minne+vaan?+Varmasti+kykenee,+mutta+ei+seuraamuksitta.+Nytkin+olisi+jo+voinut+elää+ihan+rauhassa+mutta+piti+taas+innostua+sekä+kana-akan+että+hamemiehen+yllytyksestä."
+Anteeksi+vaan,+mutta+kenestä+oikein+horiset?+Onko+meitä+siis+kaksi+kana-akkaa???
Mummo+kanasensa+niitylle+ajoi+ja+pienet+äijänräähkät+seurasi...
21.12.2019 23:49
Ei+se+mitään,+a-mummu.+Sillä+raukalla+nyt+on+tuo+pakkomielteensä+vai+toiveensako,+että+olisin+ainoa+joka+haluaa+pahaa+hänenlaiselleen+jalolle+persoonalle.+Ilmeisesti+minusta+on+helpompi+keksiä+solvattavaa,+kun+on+tuo+suolampikin+"taakkana".
Enpä+arvannut+kertoessani+Elämässä+ostaneeni+palan+maata,+johon+kuuluu+suota+ja+pieni+lampikin,+että+siitä+tulee+ikuisen+pilkan+aihe.
21.12.2019 22:36
Jaa,+tulikin+kirjoitettua+pakomielle+pakkomielteen+sijasta.+Kunpa+seuraisitkin+sisäistä+pakomiellettäsi+ja+häipyisit+täältä.+Sitä+me+kaikki+muut+toivomme,+including+edson.+Hänkin+viihtyy+paremmin+Elämässä.
21.12.2019 22:12
Alan+olla+vakuuttunut+siitä,+että+Ali+on+jotenkin+sairaalla+tavalla+kiintynyt+minuun.+Jos+en+kirjoita+tänne,+hän+keksii+itse+juttuja+minun+nimissäni+houkutellakseen+minut+"rippituoliin"+kuuntelemaan+moitteitaan.+Mikähän+pappi+se+on+olevinaan+meille+syntisille,+jotka+uskallamme+loukata+tämän+ketjun+pyhyyttä.+On+siinä+meillä+teeskentelijä!
Suolammen+kana-akka+oli+taas+jotain+uutta.+Alatko+pehmetä?
Kumpihan+meistä+ensin+joutuu+krematorioon?+Veikkaan,+että+sinä+hengenvaarallisen+pakomielteesi+kanssa.+Minusta+haukkusi+valuu+kuin+vesi+kanan+selästä,+hih.
21.12.2019 22:08
MInä+en+tunnu+pääsevän+tuonne+porinaan,+en+rekattuna+enkä+anonyymina.+Silti+siellä+joku+katala+tyyppi+kirjoittaa+minuna+ja+minä+viaton+(ainakin+mainitun+kommentin+suhteen)+saan+Alilta+sen+seitsemät+haukut.
Katsoin+jälleen+kerran+lempifilmini+Naisen+tuoksu.+On+se+Al+Pacino+vastustamaton.+Siinä+on+joitain+nykyfilmin+huippukohtia+kuten+sokean+everstin+kurvailu+ferrarilla+New+Yorkissa.
Liitänpä+tähän+vastaukseni+Alin+viimeisimpiin+solvauksiin:
"Sori+vaan+big+boss.+Minä+en+ollut+tuon+anonyymin+takana.+Eikö+paksuun+kalloosi+mahdu,+että+joku+muukin+voi+olla+näreissään+sinun+ikuisista+syytöksistäsi?+Taitaa+ed+sonnikin+mielellään+tehdä+sinulle+jekkujaan+muiden+nimissä.+Tuskin+hän+sinua+rakastaa,+vaikka+kieli+ruskeana+liehitteleekin.+
Millä+ihmeellä+nytkin+olen+sinut+suututtanut?+Olisit+ennemminkin+huolissasi++tuosta+oudosta+ja+vaarallisesta+obsessiostasi.+Se+vie+sinulta+hengen.+Ja+olisi+kai+noloa+kuolla+jonkun+"suolammen+kanan"+takia,+hih.
21.12.2019 21:57
Pidätä+henkeä+tarpeeksi+kauan+niin+kaikki+loppuu,+hik+heijaa!
12.12.2019 10:00
Syntyperäni+arvauksessa+enää+n.+60+prossaa+meni+pieleen.+Isäni+oli+turkulainen,+öhöm.
Nukutusaineita?+
Millä+tavis+maallikko+sellaisiin+pääsis+käsiks?+"Jaakkosen+Mikko"+kai+käytti+niitä+mutta+hän+olikin+miljonääri.
Jatkan,+jatkan,+milläs+pysäytät?+Sulla+ei+ole+käskyvaltaa+edes+omaan+ämmääsi.
12.12.2019 09:56
En+ollut+uskoa+silmiäni.+Tässä+on+varmasti+tapahtunut+virhe+tekstin+kohdennuksessa.+Eihän+sonni+uskalla+noin+tylysti+Alille+vastata.
12.12.2019 09:23
kuntulikirjitettuansenjenkkilehteej
Taas+tuli+sitä+hiilikellarikieltä.+Koeta+nyt+selittää+parhain+päin,+mitä+hiilien+lapioija+n:o+666+yrittää+sanoa+tulilientä+juotuaan.
12.12.2019 08:17
Kuka+täällä+mitään+takakansia+mainostaa?+Katso+että+oma+"takakantesi"+on+siistissä+kunnossa,+kun+housut+kintuissa+laahustat+huussistasi.
12.12.2019 08:09
Ylläoleva+on+kopioitu+suoraan+julkisesta+lähteestä+varsin+sävyisenä+kannanottona+työntekijöihin+ja+työnantajiin.+Tuntuu+että+että+et+ihan+tyrmännyt+pomojakaan+silloin+pari+vuotta+sitten.
Kiitäpä+onneasi,+etten+muunnellut+tekstiäsi+itsellemme+edullisempaan+suuntaan.
12.12.2019 08:05
"Hyväksyvän+keskustelun+tasoa+minäkin+olen+yrittänyt+vanhasta+HS+elämänperinnöstä+etsiä."
Ohoh,+ohi+pomppas!+Jo+käyttämäsi+kieli+käähkäpommeineen+ja++mukana+roikotettavine+matkustajineen+on+äärimmäisen+epäystävällistä.+Sinun+yhteistyösi+Edsonin+kanssa+on+törkeintä+mitä+näiltä+palstoilta+saa+lukea.+Henkilöön+käyvät+loukkauksenne+ovat++täysin+kohtuuton+vastaisku+siihen+pienen+pieneen+erimielisyyteen,+johon+tietyt+keskustelijat+"syyllistyivät"+tiedät-kyllä-missä+-+U+-kysymyksessä.+Lähdettyäsi+ovet+paukkuen+Elämästä+olet+toiminut+pelkkänä+hyökkääjänä+vanhoja+elämäläisiä+kohtaan.+Itseäsi+saat+syyttää+siitä,+että+naisista+solidaarisimmatkin+hylkäsivät+juttukavereina+niin+sinut+kuin+suojelemasi,+hirmuisiin+hirttopuheisiin+yllyttämäsi+kaverisi.
+
Mitä+tulee+kenenkin+yhteiskuntakelpoisuuteen,+katsopa+peiliin+näkyykö+sieltä+suopeasti+myhäilevä+vanha+keskustelija+vai+itserakas,+kunniastaan+herkkää+herkempi+riidanhaastaja.
12.12.2019 07:53
Mitähän+niin+suurta+ja+täyteläistä+ihanuutta+tuon+Alinkin+elämässä+on,+jotta+hänellä+on+varaa++arvostella+toisia+kirjoittajia+elämättömästä+elämästä?+
Pitkässä+vuodatuksessa+oli+yksi+ainoa+varteenotettava,+suorastaan+toivoa+herättävä+lause,+johon+me+naiset+yhdymme+riemumielin+ja+joka+koski+kimpussamme+riehuvaa+tasmaniantuholaista+edsonia:
+"jos+hänkään+enää+viitsii+käähkäpommeja+lukea"
11.12.2019 07:30
Ehdotan+että+siirrymme+kaikki+Porinaan.+Teemme+kunnon+invaasion+jonka+keskellä+ed+sonni+haukkoo+henkeään+kun+ei+tiedä+minne+päin+haukkuisi.+Nytkin+hänen+huonoilla+hampaillaan+on+liiaksi+purtavaa,+kun+kerroin+tänä+aamuna+totuuksia+hänen+rakkaastaan.+En+tarkoita+ketään+eukkoa+vaan+ihan+tuota+Toivosen+aikamiespoikaa+vaan.
Kyllä+72+on+monelle+miehelle+sellainen+ikä,+että+jos+ei+ole+mitään+saanut+aikaan,+ei+sitä+enää+saakaan.+Ottaisi+nyt+lusikan+kauniiseen+käteen+ja+tyytyisi+auttamaan+"kumppania"+kotiaskareissa.+Ensi+alkuun+menisi+varastamaan+joulukuusen+naapurin+metsästä.+Tosin+siellä+pimeässä+on+vaara+joutua+käähkän+suuhun+ja+se+olisikin+hänelle+ansaitsemansa+loppu.
10.12.2019 05:37
Oma+"taiotten+lajinsa"+on+myös+väkisin+ujuttaa+käähkäkammoa+kaikkiin+mahdollisiin+yhteyksiin.+Mitähän+joku+ulkopuolinen+lukija+ajattelee+itseään+merikapteeniksi+mainostavasta+kiukkupussista,+joka+Eino+Leinon+Tumma-runon+mukaisesti+"näkee+kauhut+kaikkialla,+ei+hyviä+ensinkänä"?+Raparperinkin+katoaminen+Suomesta+on+käähkän+syytä!!!Siksi+Toivosen+on+tyydyttävä+mansikkaan+mansikin+maidon+kera,+joskin+hän+haikailee+vuohien+perään.+Omista+varpaistaan+tuttu+haju+houkuttaa.+
Tämän+megalomaanisella+itsetunnolla+varustetun+pikku+miehen+maailmassa+kaikki+on+pikimustaa,+yhtä+mustaa+kuin+tietsikan+johtojen+lonkerot+ja+vyyhdit+hänen+yksiössään.+Lempijuomaansa+on+oletettavasti+mustan+äklö+salmiakkikossu.+Talvisaikaan+ei+tyyppi+uskaltaudu+lainkaan+ulos,+koska+pelkää+pimeää.+Avuttomana+hän+olisikin+hyvä+uhri+siellä+Mätäojan+mutkissa+vaaniville+rikollisille.+Jokainen+stadin+kundi+haistaa+tuosta+pitkästä+mutta+hennosta+miehen+hujopista+lähtevän+pelon+lemun+ja+syöksyy+tämän+raha-apajille,+jota+on+yhtä+paljon+kuin+muinaisella+hanoirokkarilla+joka+ei+lompsansa+kanssa+paskalle+taipunut.
Vielä+ottaisin+huomioon,+kuinka+väärin+ja+tolkuttomasti+MT+käyttää+ulkomaan+termejä.+Collateral+damagen+hän+luulee+tarkoittavan+yhden+tai+kahden+naiskirjoittajan+suunnattomia+kärsimyksiä+-+naisten+jotka+eivät+olleet+sota-aikana+syntyneetkään,+kuten+ei+hän+itsekään.+Mutta+niin+vain+täytyy+osoittaa+'mieskuntonsa'+sivistyssanoilla,+kun+ei+muuhun+kuntoon+pysty.
Naisiin+tuolla+raukalla+on+ambivalentti+suhde:+kutsuu,+kutsuu,+karkoittaa,+karkoittaa.+On+siis+kunnon+meripoika
10.12.2019 05:14
Noi+sonnin+väärennökset+alkais+harmittaa,+mutta+onneksi+jokainen+tietää,+etten+koskaan+allekirjoita+nimimerkillä+ara.
Sonnille+lisäisin+vielä,++että+lähe+p***ele+jo+kiertämään,+se+on+sulla+verissä.+Oot+niinku+kissa+pistoksissa+ja+siksi+raivoot+kaikille.
09.12.2019 20:23
43 / 52