Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
LiisaO
profiilit
LiisaO
LiisaO
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
1021
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo,+tervetuloa+Ali+vain+Elämään+kehumaan+lapsiasi.+Kiva+että+ed+sonni+suosittelee+sua+sinne+muiden+"äitien"+joukkoon.
Eiks+muuten+sonninkin+akka+ole+hoitoalalla?+Tuntuu+sielä+Kuhmoisissakin+vajavaisia+löytyvän.++Mitenkähän+korkea+tohtorintutkinto+on+tullut+lapsenteon+lomassa+suoritettua.
Mikähän+siellä+itärajalla+teitä+idiootteja+oikein+härnää?+Onhan+tää+isoherrakin+syntynyt+siellä+sorjosen+murhamaisemissa,+liekö+ollut+vahinko+vai+muuten+vaan+lehtolapsi.+Ei+oo+äitiraukka+ehtinyt+viimeiseen+Kouvolan+junaan.
09.12.2019 19:55
Millon+se+mutsis+lakkasi+kiertämästä?+Mikä+paikkakunta+joutui+teidät+ruokkimaan+ja+majoittamaan?
Ei+kantsis+sunkaan+paljon+kertoa+syntyperästäs,+vaikka+muitten+periä+oot+niin+ahnas+mittailemaan.+Sekasikiö+olet.
09.12.2019 19:42
Milloin+sä+mun+persettäni+oot+päässy+mittailemaan?+Minä+sen+sijaan+oon+nähnyt+sun+mahareppusi+kuvassa.+Rumuudessaan+sille+vetää+vertoja+vain+pärstäsi.+Iso+nenä,+pienet+silmät+ja+koko+ukko+pystyyn+nostetun+sian+pituinen.+Kumma+ettet+oo+äitisi+heimolta+perinyt+kauniimpia+piirteitä.
09.12.2019 19:35
Minäkin+pidän+Halla-ahosta,+kuten+pidin+Soinistakin.+Nyt++voit+sonni+taas+repiä+pelihoususi.
09.12.2019 18:48
Onkohan+se+teidän+kapujen+keskustelu+lapsistanne+ollut+yhtä+mielenkiintoista+kuin+mitä+täällä+on+käyty+tuntemattomien+naiskeskustelijoiden+lapsista?
+Jos+on,+niin+nostitte+varmaan+jokaisen+yksilön+tikun+nokkaan+ja+analysoitte+puhki,+sopiiko+kyseinen+olio+teidän+arvomaailmaanne.+Näinhän+olette+tehneet+esim.+tyttärelleni,+jonka+pienituloisuutta+ja+miehettömyyttä+ed+sonni+jaksaa+"sääliä",+ja+jota+sinä+olet+kritisoinut+poikkeavan+elämänmuodon+takia++"huonoa"+äidinkasvatusta+syyllistäen.
+Menkääpä+tarjoamaan+patavanhoillista+ja+ennakkoluuloista+elämän+mallianne+tuonne+nykynaisten+Vauva-keskusteluun.+Siellä+saisitte+kunnolla+turpiinne,+se+on+sillä+saletti.
09.12.2019 18:36
Apua,+yksi+a+jäi+puuttumaan!+Sen+paikan+saa+kielinero+edson+etsiä+itse.
08.12.2019 08:40
Annetaan+nyt+sille+vähän+käähkän+kiljuntaa,+kun+se+sitä+niin+kovasti+kaipaa.
Enhän+minä+sinun+elämäntapasi+kyseenalaiseksi+aseta,+hyvä+että+tyydyt+siihen.+Varsinkin+se+senioritalo+kuulostaa+hyvältä,+siellä+voisit+elää+kuin+kukkona+tunkiolla+mummujen+seassa.
Sen+sijaan+tuo+hokeminen+paskahuussista+suolammen+rannalla+kuulostaa+pelkästään+vaivaannuttavalta.+Moni+eläkeläinen+viettää+mielellään+kesää+maalla,+reippaimmat+ihan+alkeellisissakin+oloissa,+luonnon+hiljaisuutta+kuunnellen.
Kuten+ystäväsi+edson+tietää,+tämä+eläkeläinen+omistaa+myös+toisen+asumuksen,+surkea+tietysti+sekin.+Kaikilla+ei+ole+onnistuneista,+pitkistä,+katkeamattomista,+hyvätuloisista+työvuosista+johtuen+yhtä+loistavaa+eläkettä+kuin+edsonilla+eikä+sillä+hankittua+omakotipalatsia+ja+paria+luksusautoa+päälle+päätteeksi.+
Vaatimattomalle+mummukalle+kerrostaloasuntokin+riittää,+varsinkin+kun+siitä+on+lyhyt++loikka+niin+kirjastoon+kuin+kolmeen+isoon+marketiin.+Sekä+terveyskeskukseen,+jolla+tulee+olemaan+suuri+sija+tulevassa+elämässäni,+koska+minua+ei+ole+siunattu+edsonin+ja+Alin+rautaisella+terveydellä.
Tuliko+kiljuntaa+tarpeeksi?
08.12.2019 08:38
Miksi+olet+huolissasi+tyttäreni+toimeentulosta+minun+kuolemani+jälkeen?+En+ole+ennenkään+häntä+elättänyt.+Hän+on+nuoresta+pitäen+ollut+töissä.
+Enemmän+olisin+sinuna+huolissaan+kumppanistasi.+Miksi+et+ole+vienyt+häntä+vihille,+jotta+hän+saisi+jälkeesi+leskeneläkkeen?+Ei+sillä+rikastu,+mutta+joku+viisisatanenkin+on+hyvä+lisä+muiden+tulojen+päälle.
06.12.2019 22:29
Syytät+käähkää+siitä,+että+se+lentelee+kiusaamassa+niitä+jotka+löytävät+itselleen+elämää+toisaalta.
Aivan.+edson+elääkin+juuri+minun+ja+tyttäreni+kautta,+ei+hän+muusta+puhukaan.
06.12.2019 20:49
Työnnä+se+amaryllis+perseeseesi,+niin+saat+pienen+nautinnon.
06.12.2019 20:46
Edsonin+raivon+voi+selittää+se,+että+olimme+aikoinaan+Facebook-kavereita,+kunnes+sain+hänet+pahasta+juoruilusta+kiinni+ja+lopetin+kaveruuden.++Nyt+se+sitten+kostaa,+kostaa+ja+kostaa.+Ikävintä+on,+että+myös+minun+tyttäreni+otetaan+työkaluksi+tuossa+perin+likaisessa+juonittelussa.
Minun+ei+tulisi+mieleenkään+kaivaa+tietoja+hänen+kahdesta+pojastaan.+Eivähän+nämä+ulkopuoliset+sukulaisemme+ole+mitenkään+syyllisiä+meidän+keskeisiin+riitoihin.
06.12.2019 20:19
Mikähän+siinä+onkin,+että+ihmisyys+on+häviävää+luonnonvaraa.+Ei+tuota+härskiyttä+voi+muuten+selittää.
Miten+ihmeessä+ovat+pärjänneet+työelämässä+ihmisten+ilmoilla?
06.12.2019 20:10
Tuotahan+ne+tekee+päivästä+toiseen,+ei+niistä+kannata+välittää.+Luulisi,+että+halkeaisivat+kiukkuunsa.+Sitä+odotamme.
Vanhuus+ei+tule+yksin.+Noloa,+koska+edson+täyttää+jo+85+kahden+päivän+päästä.+Nuorempi+torvi+taas+kipuilee+työttömyyttään.
06.12.2019 19:54
Kukkaspoikaa+neuvoisin,+että+jos+samaa+toistaa,+se+menettää+tehonsa.+Ettekö+te+tosiaan+keksi+ketään+muuta+solvausten+kohdetta?+Esim.+tuolla+Elämässä+on+mielenkiintoinen+tilanne,+kun+Whoo+yrittää+haastaa+puosun+ed+sonnin+törkeistä+puheista.+Saas+näkee,+uskaltaako+puosu+riskeerata+"puolueettomuutensa".
06.12.2019 14:34
Mihin+oikein+pyrit?+Surkea+hyökkäyksesi+puhuu+ainoastaan+siitä,+että+olet+pelkkä+materialisti,+panet+arvoa+pelkästään+rahalle.+Entäs+jos+jollekin+pienen+maapläntin+omistaminen+ilman+sen+maan+hyväksikäytön+aikeita+olisi+itseisarvo?+Sitähän+et+käsitä+ollenkaan.
"Vanhan+piian+hoivattavaksi"
Elätkö+sinä+poikiesi+kustannuksella?+No+sitähän+minäkin.
Kysyn+vielä:+mistä+kiikastaa?+Mitä+jakoa+sinulla+on+rahoihini,+suohoni,+tyttäreeni+tai+yhtään+mihinkään?
06.12.2019 14:06
Kovana+tappelupukarina+tietänet,+että+kosto+on+suloisin+tuoreena.
06.12.2019 12:22
Jos+et+niin+usein+kömpisi+jääkaapille+etsimään+huurua,+nukkuisit+paremmin+ja+unesi+olisivat+hauskempia.+Missä+ne+doorikset+ovat,+kun+eivät+anna+edes+virtuaalista+lohtua,+vaan+seuraa+joudut+kaipaamaan+itseäsi+vanhemmista+rouvashenkilöistä.
Älä+nyt+sonni+vastaa+tähänkin,+kyllä+minä+sinuakin+muistan.+Itselläsi+on+ihana+kumppani+vai+pitävätkö+naapureiden+puheet+paikkansa,+että+on+ollut+liiankin+ihana+siihen+torppaan?+No,+voithan+uneksia+kademielellä+seutusi+fiksuista+kesänaapureista,+että+josko+pääsisit+heidän+kanssaan+samalle+varallisuustasolle.+Vähän+lisää+raatamista+pokasahalla++iijokilaisen+Kalle+Päätalon+malliin.+(Päätalo+on+kirjailija,+jos+et+satu+tietämään.)
06.12.2019 11:45
Silti+moni+moderni+mies+ei+tuohon+harakanpyrstöön+tyydy,+vaan+haluaa+nimenomaan+erottautua+joukosta.+On+nähty+smokkia+ja+tummaa+pukua,+lapinpukuakin,+diplomaattien+vermeistä+puhumattakaan.+Päässä+baskeria,+jaloissa+lenkkaria.+
+Näistä+miehisyyden+muodoista+täytyy+ottaa+esiin+myös+metroseksuaali.+Sellaiseksi+esittäytyi+takavuosina+muuan+tyttäreni+sulhasehdokas.+Kuinkahan+olisi+metromies+pärjännyt+L:n+korvessa?
Ehdottomasti+vaarallisin+miespuolisista+luojanluomista+on++toksinen+maskuliini,+josta+leviää+myrkkyvana+minne+hän+kulkee+ja+mitä+hän+kirjoittaa.+Toksinen+on+aina+pyrkyri+ja+siksi+pitää+varmana+pukeutua+samoin+kuin+isäntänsäkin,+kun+ei+muodistakaan+mitään+ymmärrä.+
Tuota+tyyppiä+on+yhteisessä+lähipiirissämme+kaksin+kappalein.+Toki+ei+ole+vaaraa,+että+juuri+näitä+kahta+minnekään+kutsuttaisiin+ilmaa+pilaamaan.
06.12.2019 11:27
https://eioototta.fi/mita-on-toksinen-maskuliinisuus-tee-kiva-ruudukkoharjoitus/
Ei+mitään+vitsejä,+niitä+on+tulut+viime+yönä+tarpeeksi+palstamme+armoitetulta+vitsiniekalta.+Mutta+panempa+teidät+tekemään+hauskan+ruudukkotehtävän.+Ensiksi+saatatte+kyllä+tarvita+sanakirjaa,+kun+näin+äkkiseltään+pitää+tuntea+oikein+ulkomaankielisiä+sanoja.
Älä+sinä+ed+sonni+sotke+muita+naisia+tähän.+Kaverisi+AB+tietää,+että+ei+tänne+uskalla+kirjoittaa+kuin+yksi+ainoa+naispuolinen.+Ainakaan+hän+ei+muihin+vihjaile+herttaisilla+ja+tuoksuvilla+nimityksillään.
06.12.2019 10:54
Täytyypä+oikaista+nimimerkki+AliBaban+käsitystä,+että+vain+synnyttäneitä+naisia+sanotaan+rouviksi.+Olet+ollut+liian+paljon+ulkomailla,+jotta+olisit+pysynyt+kärryillä+nykyisestä+puhuttelukulttuurista:+kaikkia+selvästi+neiti-iän+ohittaneita+(tuntemattomia)+naisia+on+tapana+puhutella+rouviksi,+oli+näillä+lapsia+tai+ei.
Oikeastaan+tällä+oikaisulla+ei+ole+merkitystä,+sillä+yleiset+sivistyssäännöt+eivät+aina+päde+somekulttuuriin.+Varsinkin+kyseisen+herran+sanastossa+on+naisille+varattu+leegio+paljon+mehevämpiä+ilmaisuja+kuin+rouvat+ja+neidit.
Lähimmät+esimerkit+löytyvät+hänen+viimeöisistä+kyhäelmistään.+Tuntuu,+että+sitä+mukaa+kun+herralta+asiatekstit+vähenevät,+sitä+suuremmaksi+nousee+haukkumatermien+volyymi.+Nythän+ollaan+jo+jättiläispai****sa.
06.12.2019 09:19
44 / 52