Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
LiisaO
profiilit
LiisaO
LiisaO
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
1021
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Huomenta+tyttöset!
Jopa+uni+maistui+ja+ihan+ilman+troppeja.+Ilma+on+mukavasti+viilennyt,+joten+lämpötila+makkarissakin+on+ihanteellinen+kaksikymmentä+astetta.+Edelleenkään+ei+yöpukua+tarvitse,+Chanel+5+riittäisi+kuten+Marilynilla,+jos+sellaista+käyttäisin.+(Nyt+jo+kuuluu+isot+naurut+naapurista,+jossa+minut+nähdään+lähinnä+sikana+ja+mieluiten+kuolleena+sikana.)
Sain+eilen+soiton+terveysasemalta.+He+muistivat+minun+kyselleen,+onko+paikkakunnalla+unikoulua.+No+nyt+sellainen+on+saatu+aikaiseksi:+ensi+maanantaina+alkaa+kuuden+kerran+sarja+käyntejä.+Puhutaan+lääkkeettömästä+hoidosta+ja+vähän+lääkkeistäkin.+Sattuu+niin+hassusti,+että+myös+tiistai+ja+keskiviikko+ovat+terkkaripäiviä,+eka+jalkahoidossa,+toka+hammaslääkärissä.
08.10.2019 05:40
Olisiko+ketjujen+pahin+rivosuu+saanut+huomautuksen+ylläpidolta?+No+nyt+se+on+taas+vähän+aikaa+"kunnolla"+kunnes+ilkeä+luonto+taas+pakottaa+latelemaan+törkeyksiä.+Hetkeäkään+en+usko,+että+nuo+kaksi+rauhoittuisivat.+Oma+vahinkonsa,+itsepä+kunnon+porinat+ovat+pilanneet.
07.10.2019 19:43
Olisiko+ketjujen+pahin+rivosuu+saanut+huomautuksen+ylläpidolta?+No+nyt+se+on+taas+vähän+aikaa+"kunnolla"+kunnes+ilkeä+luonto+taas+pakottaa+latelemaan+törkeyksiä.+Hetkeäkään+en+usko,+että+nuo+kaksi+rauhoittuisivat.+Oma+vahinkonsa,+itsepä+kunnon+porinat+ovat+pilanneet.
07.10.2019 19:43
Juoruilu+on+kivaa,+eiks+niin.+Minkähänlainen+kakara+olit+siellä+sörkkalaisessa+lapsuudessasi?+Melko+alamittainen+mieheksi+olet+vieläkin.
Jos+Alin+silmät+ovat+niin+hämärtyneet,+ettei+näe+lukea+näitä+viestejä,+miksi+sinäkin+tulkitset+hänelle?+Tai+jos+tulkitset,+tulkitse+koko+kommentti.+Olet+valikoidun+ilkeyden+mestari.
Tulee+vain+putkimiehelle+paha+mieli.
07.10.2019 18:13
Vai+kiellät+sinä+porinalaisia+vastaamasta+LiisaO:lle!+Odotas+kun+ilta+koettaa+ja+Ali+herää+horroksestaan,+takuulla+hänen+saarnoissaan+tulee+useita+mainintoja+minun+suuntaani.+Tai+ei+korskea+herra+itse+asiassa+suoraan+minulle+koskaan+vastaa,+vaan+vihjailee+sitäkin+enemmän.
Kyllä+minua+nauratti,+miten+tuo+putkimies+yritti+ketkuilla,+että+se+sinun+kuvasi+olisi+minun+luvatta+kaappaamani.+Miten+helvetissä+pääsisin+käsiksi+sinun+kotialbumeihisi?+Onneksi+lähes+myönsit,+että+kuva+oli+sinun+itsesi+postaama.
Yksi+suuri+este+porinalaisten+keskustelulle+onkin+se,+että+teidän+kahden+on+välttämättä+mentävä+välillä+harhateille+eli+haukkumaan+minua+ja+muita+elämäläisiä+kesken+kaiken+milloin+mistäkin.
Kiitän+minäkin+Ceetä+rohkeudesta+puolustaa+meitä+elämäläisiä.
07.10.2019 15:40
Sinulle+on+tainnut+jäädä+lapsenuskostasi+liian+kaunis+kuva+enkeleistä.+Taidat+ollakin+salauskis.
07.10.2019 12:33
Aurora+kysyi+jne.+Miksi+minä+haluaisin+sinun+kuviasi+yhtään+minnekään.+Itse+sen+sijaan+kysyit+facessa,+miksi+olen+poistanut+itsestäni+tietyn+kuvan.++Ehkä+pidin+parempana+niin,+ettei+kukaan+vahingossakaan+levitä+kuviani+tänne,+kun+muutenkin+olette+tietävinänne,+miltä+näytän+ja+haisen.
07.10.2019 12:27
Olin+jo+vuosi+sitten+lekurilla+ja+otettiin+röntgenkuva,+jossa+ei+kuitenkaan+näkynyt+kuin+vähäistä+kulumista.+Nyt+se+särky+on+levinnyt+koko+raajaan+nivusia+myöten,+joten+jotain+sille+pitäisi+tehdä.+On+täällä+yksityinenkin+ortopedi+Joensuusta+pitämässä+vastaanottoa+tiettyinä+päivinä.+Jospa+sille+koettaisi+tilata+ajan.+
Paras+ostos+mitä+olen+täällä+tehnyt,+on+tuo+nelipyöräinen+potkuri.++Etukorissa+kulkee+kevyesti+kauppa-asiat+ja+toisen+jalan+huonous+ei+niin+haittaa,+kun+sitä+voi+lepuuttaa+laudalla+toisen+jalan+potkiessa+vauhtia.+Koko+viime+talvenkin+hirmupakkasineen+pärjäsin+sillä.
Ystävällisesti+parempaa+vointia+toivottaen
06.10.2019 11:31
"Mitä+helevetin+pohdittavaa"
Katsos+kun+minä+osaan+kirjoittaa+selkokielisesti,+että+tyhmempikin+ymmärtää+liikoja+pohtimatta.+Tiedätkö+muuten+landepaukku,+mistä+'pohtia'-sana+tulee.+Menepä+sinä+nyt+vuorostasi+sinne+kotiseutumuseoon+katsomaan+entisajan+Suomen+ihmeitä.
Kuvista+puheen+ollen,+kaikki+sinun+faceen+postaamasi+kuvat+ovat+olleet+takaapäin+-+miksihän?
06.10.2019 11:02
Kyllä+nyt+tuli+edsonnilta+sellainen+sarja+hätähuutoja,+että+paras+lähteä+pois+"kimpustasi".+Mietin+vain+ihan+vienosti,+kenellä+tänä+aamuna+tuntuu+olevan+henkisiä+vaikeuksia,+minulla+vai+jollain+toisella.
Hyvää+sunnuntain+jatkoa!
06.10.2019 10:55
Kiitos+myötätunnosta.+Hain+eilen+apteekista+omakannan+kautta+määrätyn+Panacodin.+Farmaseutti+sanoi,+että+jos+käytän+samalla+Panadolia,+yhteinen+annostus+ei+saisi+ylittää+kolmea+grammaa,+johon+siis+mahtuu+kaksi+500+mg+Panacodia+ja+kaksi+1g+Panadolia.+Tässähän+tulee+näiden+lääkkeiden+kanssa+oikein+farmasian+asiantuntijaksi.
Minua+se+varsinainen+kipu+ei+niinkään+pelota+kuin+se,+että+koipi+kadulla+hervahtaisi+alta.+Onneksi+tuo+piukkukoira+on+niin+kiltti+ja+tottelevainen.+Ihan+kuin+se+ymmärtäisi+että+nyt+täytyy+ottaa+varovasti+tuon+mamman+kanssa.
Vaivaako+sinua+vieläkin+se+sormi?
06.10.2019 10:43
Simulaattorit+ja+manipulaattorit+nimitelkööt+ja+pyörittäkööt+maailmaa+mielensä+mukaan.+Uskon+järkevien+lääkärien+vakuutusta+siitä,+että+ylikypsässä+iässä+onkin+parempi+olla+vähän+pehmustetta+siellä+täällä,+jos+sattuu+kellahtamaan.
Ja+jos+joku+vetää+yhtäläisyysmerkit+läskien+ja+kipeän+polven+välille,+voin+kertoa,+että+jo+ollessani+hoikahko+tyttö+nelikymppisenä+oikea+polvi+oireili+välillä.
Kuka+meistä+nyt+ihan+terveenä+säilyisi.
06.10.2019 09:52
Huomenta!
Eilen+illalla+tuntui,+että+oikea+jalkani+joka+on+kipuillut+vuosia,+pahiten+viime+kesästä,+on+lopullisesti+lerppuuntunut+eikä+kestä+alla.+Koiran+aamukäyttö+sujui+kyllä+kepin+ja+rollaattorin+avulla,+mutta+vähän+jo+pelkään,+mikä+tässä+on+edessä.+Liikunko+vielä+kasikymppisenä+kolmen+kuukauden+päästä?+Niin+että+suruja+on+täälläkin.
Katsotaan,+kuka+poikkeaa+tänne+ensimmäisenä+lohduttamaan+-+tai+pilkkaamaan.
+Sää+on+kuitenkin+mitä+mainioin+syyssää.+Märkää+on,+mutta+liukkaus+antaa+odottaa+vielä+tuloaan.
06.10.2019 09:36
On+se+karmeaa,+että+tämä+viehättävä+porinointi+heijastuu+yöuniinkin.+Miehet+ovat+jostain+syystä+keksineet+että+minä+olen+ylilihava+-+vaikka+samaan+aikaan+pie*run+ohut+ja+olematon.+No+nyt+kuitenkin+olin+menevinäni+vaa'alle,+joka+huhhuh+näytti+kahtasataa!+Ehkä+myös+seuraamani+tv-sarja+suurista+pudottajista+on+osallinen+tuohon+painajaisuneen.+Ihmeekseni+kuitenkin+nauroin+makeasti+herätessäni+80+cm+leveässä+moottorisängyssäni,+pikku+koira+lämmittäjänä+jalkopäässä.+
Terveisiä+vaan+sille+suurimmalle+pudottajalle!+Tönii+kaikilla+voimillaan,+muttei+saa+minua+putoamaan.
06.10.2019 09:19
Nyt+sitten+vain+odottamaan.+mitä+edson+sanoo.+Eipä+varmaan+muuta+kuin+lisää+mainitsemiani+tuhmia+sanoja.+Eihän+teillä+raukoilla+pojanklopeilla+ole+muuta.+Minä+olen+kyllä+kasvanut+Helsingin+aivan+siedettävissä+hajuympäristöissä.+Joskus+vain+tullut+L.rannan+suunnalta+metsäpalojen+löyhkää.
Rupsuista+muuten,+kovimmat+päästöt+eivät+suinkaan+ole+pahanhajuisimpia.+Sinä+kun+söhläät+noitten+letkujesi+kanssa,+osaat+varmasti+tehdä+"tiedettä"+noidenkin+päästöjen++vaihtelevuudesta.+Fiuuh,+pam...
05.10.2019 20:58
Nyt+sitten+vain+odottamaan.+mitä+edson+sanoo.+Eipä+varmaan+muuta+kuin+lisää+mainitsemiani+tuhmia+sanoja.+Eihän+teillä+raukoilla+pojanklopeilla+ole+muuta.+Minä+olen+kyllä+kasvanut+Helsingin+aivan+siedettävissä+hajuympäristöissä.+Joskus+vain+tullut+L.rannan+suunnalta+metsäpalojen+löyhkää.
Rupsuista+muuten,+kovimmat+päästöt+eivät+suinkaan+ole+pahanhajuisimpia.+Sinä+kun+söhläät+noitten+letkujesi+kanssa,+osaat+varmasti+tehdä+"tiedettä"+noidenkin+päästöjen++vaihtelevuudesta.+Fiuuh,+pam...
05.10.2019 20:58
Otapa+sinä+mallia,+ettet+höpötä+mitä+sylki+suuhun+tuo.+Varsinainen+keskustelija,+oikein+argumentoija.+
Olet+apina,+matkit+ihanteesi++inhorealistisia+määritelmiä+toisista+kirjoittajista.+Pieru,+paska,+vittu,+pissa+itsellesi,+mokoma+kloppi.
05.10.2019 18:07
Hei
Kun+joutuu+näillä+ketjuilla+"miesten"+niljakkaan+keinovihan+kohteeksi,+on+tervehdyttävää+katsoa+ohjelmaa+upeista+kunnon+miehistä,+jotka+ovat+joutuneet+työssään+kamaliin+tilanteisiin+ja+nousseet+niistä+sankareiksi.+Flinkkilä&Tastula+on+paras+keskusteluohjelma!
05.10.2019 17:56
Kyllä+se+Lieksan+obeesi+oli+parempi+kuin+Vienan+p**ru.+Edellisessä+oli+edes+paikannimi+totta,+jälkimmäisessä+ei+mitään.+Koetat+vain+todistaa,+että+tunnet+nuo+Vienat+ja+Aunukset+edes+nimeltä...+jossain+siellä+päin+ne++kai+olivat.
En+lakkaa+nauramasta+sinun+pyrkimyksellesi+eristää+minut+jopa+muista+elämäläisistä+omaan+alhaiseen+luokkaani.+Nyt+on+jo+Rapukin+pääsemässä+suosioosi.+Millä+lailla+se+suosio+ilmenee?+Samalla+tavalla+kohtelet+kaikkia+naisia+ja+heidän+sanomisiaan+kuin+tyhjää+ilmaa+kuten+aina+ennenkin.+Näkisinpä+sen+päivän,+jolloin+juttelisit+Ravulle+ja+a-mummulle++niinkuin+ihmisille+jutellaan.+Ceetä+houkuttelet+tänne+mutta+huonoin+tuloksin,+hänkin+nähnyt+millainen+sinä+olet.
Vastaa+sinä+ensin,+sitten+edson+voi+säestää.
05.10.2019 16:40
Ainoastaan+noin+ahdasmielinen+tyyppi+pystyy+ajattelemaan,+että+jos+on+joskus+ollut+jossain+ketjussa,+on+tuomittu+sinne+ainiaaksi.+Täysin+vanhanaikaista+ajatella+että+tämmöisillä+kirjoitusalustoilla+on+miesten+puoli+ja+naisten+puoli+kuin+entisajan+kyläsaunoissa..
Jos+minä+en+joka+päivä+kirjoita+Elämään,+se+johtuu+siitä,+ettei+ole+ollut+mitään+sanottavaa.+Täällä+on,+siitä+te+kiusaajat+pidätte+huolen.
Kyllä+näytti+kolahtavan+nilkkaan+molemmille+jätkille,+että+leikilläni+sanoin+Alin+valehtelevan+töistään+ja+ammateistaan.+Mitä+valehtelemista+niissä,+ihan+tavallisia+duuneja+ilman+sen+kummempaa+gloriaa+kuin+korkeintaan+Edsonin+mielikuvissa.+Hän+kun+ei+pääse+siitä+maakravun+olostaan+irtoamaan+edes+asuntovaunumatkoille+kuin+"hurjimmissa+kuvitelmissaan"+kartan+avulla.
Mikä+on+kenellekin+soopaa.+Minä+pidän+soopana+edsonin+tapaa+esittää+jotain+koiravihaajaa,+koska+vain+meillä+"dorkilla"+sattuu+olemaan+koiria+ja+joskus+vahingossa+jopa+mainitsemme+niistä.+Toinen+mitä+tämä+vihreä+luonnonystävä+ei+siedä,+ovat+kaupungista+maalle+muuttajat,+vaikka+hän+on+itse+samanlainen.
05.10.2019 13:51
47 / 52