Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kalle2626
profiilit
kalle2626
kalle2626
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ihan+oikeassa+oot.+Menin+niin+huonoon+kuntoon.+Menin+terv.keskuskukseen+josta+ohjattiin+samantien+lääkärin+luokse.+Lääkäri+pisti+akuutti+psykiatrian+poliklinikalle+ja+nyt+olen+toista+kuukautta+ollut+sairaslomalla.+Noin+kk+sitten+irtisanoin+itseni.
14.03.2020 18:53
Vastauksen+sain+kun+se+alkoi+reagoimaan+voimakkaasti+happojen+kanssa.+Selasin+netistä+kaikki+mahdolliset+20litran+kanisterit+ja+sieltä+se+löytyi.++HYPOKLORIITTI
Kerroin+tästä+pomolle+ja+hän+kertoi+tiedon+olevan+merkittävä.+Maksoi+minulle+180e+jotta+olisin+hiljaa,+mutta+ei+sanonut+vieläkään+aineen+olevan+hypokloriittia,+maksoi+vain+ja+thats+it.
14.03.2020 08:39
Kiitos,+siitä+varmaan+kannattaa+aloittaa.++Jos+saan+viranomaiset+puuttumaan+asiaan+niin+mitenköhän+saisin+perittyä+nuo+vuosilta+jääneet/saamatta+olevat+rahat+ylitöistä.+Voi+myös+olla+että+teen+rikosilmoituksen.+
Oon+kyselly+viime+kuukausina+mitä+tuo+kemikaali+on+ja+kertonut+sen+haittavaikutuksista+pomolle+mutta+ei+minkäänlaista+reagointia.++Olen+selvittänyt+itse+mitä+ainetta+se+on,+kesti+vuosia+kun+sitä+tutkin+netistä.
14.03.2020 08:28
1 / 1