Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Sananvapauttaja
profiilit
Sananvapauttaja
Sananvapauttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+ole+todellakaan+näin.+Maksan+tietenkin+papereista.+Käsittäkseni+Kemell+tarkoituksella+salaa+osakkaiden+nimiä.++Etteivät+saa+tietoonsa+itsensä+ja+hallituksen+tekemisiä.
05.04.2020 14:46
Täsmäytys+keskustelun+aloitukseen.
En+ole+uskonnon+uhri+siinä+mielessä,+että+koskaan+minuun++pystyisivät+ideologisella+kannalla+vaikuttamaan.+Olen+sen+verran+vahva+henkilö+että+mikään+henkinen+painostus+tai+aivopesu+ei+kohdallani+onnistu+eikä+ole+koskaan+onnistunut.+Haluan+vaan+tuoda+esille+myös+tämän+puolen+asiasta.+
Jatkuva+kieroilu,+salailu+sekä+kyvyttömyys+vastata+teoistaan+esitetyihin+kysynyksiin+tuntuu+olevan+pikemmin+sääntö+kuin+poikkeus+Sleyn+ja+Lutherin+kirkon+edustajien+keskuudessa.+
Olen+valtion+kirkon+kannattaja.+Siitäkin+voin+tosin+olla+montaa+mieltä.+En+ole+kuitenkaan+mitään+negatiivista+kohtelua+Heidän+taholtaan+saanut.+Työeläkkeellä+olen+ollut+noin+6+vuotta.+Tyhmäänhän+tämä+arvostelu+on,+mutta+toisaalta+hyvää+taistelua+vanhuuden++dementiaa+vastaan.
31.03.2020 07:42
Tiedoitustilaisuudessa+pyysin+tietoja+kilpailutuksesta.+Niitä+en+ole+kuitenkaan+vielä+saanut+kahteen+viikkoon.+Kysynkin+miksi+asioita+pitää+salailla?+Tätä+salailua+ja+kieroilua+on+vuosien+varrella+tapahtunut+paljon.+Se,+että+joudun+yleisesti+näitä+tuomaan+esille+on,+että+kirkko+pyrkii+myös+kaikella+tavalla+estämään+arvosteluja+ja+kysymyksiäni.+Todella+valitettavaa!+
Voinko+tästä+tehdä+sen+johtopäätöksen+että+Sley+ja+Lutherin+kirkko+rahoittavat+toimintaana+osakkeen+omistajien+ja+asukkaiden+kukkarolla.
Onko+tämä+tyypillistä+toimintaa+tällaisten+kirkkokuntien+keskuudessa?
30.03.2020 18:09
1 / 1