Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

71

  1. Mä menin joskus -en täysin selvinpäin- ollessani laittamaan mun siskolleni viestiä jossa kerroin sille näistä mun "vääristä" ajatuksista ja että olin silloin jo pidemmän aikaa fantasioinu siitä.Sanoin sille että haluisin harrastaa seksiä sen kans ja että en vaa pääse eroon siitä ajatuksesta.

    Vastaus ei yllätys, yllätys ollu sellanen mun toivoma.
    Ja kyllähän tuo sen jälkeen hävettikin aikalailla ja vieläkin hävettäny kun muistanu tuon.
    Mutta silti, mulla vieläkin sen luona käydes pyörii päässä ajatus että se joku ilta tuliskin ja kysyis että vieläkö mä oon sillälailla ajatellu sitä. Vastaisin myöntyvästi ja yks asia johtais toiseen
  2. Ite+muistan+joskus+tosi+pienenä+ollessani+joskus+siskon+kanssa+suihkus+käydes+tuijotin+silmät+suurena+sen+alapäätä,+eka+kerta+kun+näki+tytön+alasti.+Sit+teini-iässä+eksyin+eräälle+itsetyydytys.+Org+sivustolle+josta+aloin+lukee+seksinovellei,+eniten+alko+kiihottaa+jutut+sisaruksista+minkä+jälkeen+aloin+iteki+sit+omaa+siskoani+miettiin+runkates.+Sen+luona+sit+jonku+aikaa+kun+asustelin+ja+wc:s+kerran+käydes+satuin+huomaan+sen+käytetyt+pikkarit+pyykkikoris+niin+jo+ajatus+sen+pikkareista+mun+naamalla+sai+mut+kiihottuun,+minkä+jälkee+olin+jo+kiertomas+sen+pikkareita+mun+munan+ymäpärille+ja+alkanu+runkkaamaa,+sit+ottasin+naaman+etee+ne+samalla+ku+lauennu,+aina+tekis+mieli+laueta+niille,jättää+esille+et+se+näkis+et+jonku+mälliä+niis.+Se+sit+tajuais+et+mä+oon+runkannu+sen+pikkareille+minkä+jälkeen+se+tulis+ottaa+sen+puheeks.+Mul+alkais+jo+siinä+vaiheessa+seisoon+ku+kiihottaa+ajatus+et+jäisin+kiinni+sille,+sanoisin+sille+et+voin+maksaa+satasia+sille+jos+ees+saisin+alastonkuvia+siitä,+sit+se+suostuis+siihe+ja+alkas+riisuutuun+mun+eessä.+Se+huomais+ku+mul+alkanu+seisoon+niin+sanois+et+-voit+sä+runkata+jos+haluat+:P+Sit+laskisin+housui+ja+ottaisin+kovana+olevan+munani+käteeni+ja+alkaisn+runkkaamaa+sen+edessä,+alaston+isosiskoni+nyt+reilun+kahdenkymmenen+vuoden+jälkeen+taas+edessäni,+laukean+samantien+sen+sen+vartalolle.+Mutta+näky+mälleistäni+sen+vartalolla+saa+mut+kovaksi+heti+uudelleen,+siskoaki+alkas+kiihottaan+ja+se+kysyis+et+haluunko+mä+panna+sen+kaa.+Ajatus+et+päätyisin+paneen+sen+kans+kiihottaa+ihan+perkeleesti,+pakko+alkaa+nytki+runkkaa,+tuntuu+et+laukeen+jo+pelkästään+mietties+näitä+juttui,+kaks+tuttua+vieres+istuen+niin+tulis+kiusallinen+olo+ku+tulisin+housuihini+mikä+näkyis+mun+farkuista+ulospäin+ja+muut+tajuais+et+lauennu+niihi.+Monesti+kyllä+käynytkin+noin+mutta+onneksi+silloin+ollu+tummat+housut+jalas.+:D
  3. Itteä+monta+vuotta+kiihottanu+ajatus+ja+siitä+on+tullu+fantasioitua,+mutta+koskaan+en+sellaiseen+tilanteeseen+ole+päässyt.Tehnyt+mieli+monesti+runkates+kun+samalla+nuuhkinut+sen+pikkareita+että+laukeis+niihin+ja+jättäis+esille,+kiihottanu+miettiä+et+se+näkis+ne+ja+tajuais+et+mä+oon+lauennu+sen+pikkareihin...