m+m fantasia

Anonyymi

Mistä fantasioit toisen miehen kanssa? Itsellä jokin julkinen paikka yhteiseen suihinottoon ja runkkailuun, mielihyvän tuottaminen molemminpuolin. Suutelu, nännien imeminen, 69. Kerro omasi 🙂

80

2957

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei edes rahasta sun kanssa hönö

      • Anonyymi

        en mä hulluille antaiskaan


    • Anonyymi

      Kun nyt ensiksi pääsisi kokeilemaan runkata toisen omaa, niin sekin olisi alkuun riittävä.

      • Anonyymi

        Minä voin tulla kuohimaan


      • Anonyymi

        samaa mieltä,olis varmaan kivaa.


    • Anonyymi

      Veikkaanpa että olet vanha ukko jolla jo nahat roikkuu ja vanhuus haisee. Naisia ei enää kiinnosta niin pitää miehistä yrittää etsiä. Ihan tiedoksi vaan että suurinta osaa miehistäkin oksettaa vanhukset.

    • Anonyymi

      Suoraa toimintaa julkisilla ja salaisilla paikoilla. Ei mitään suutelua ikä hyväilyä, vaan kullista kiinni, suikkiin ja anukseen. Molemmin puolin.

    • Anonyymi

      uimarannalla tuntea suuren kalun työntyvän takaa sisään hiljalleen liikkuen saisi orkun varmasti mut en päästäis ulos

      • Anonyymi

        joo en minäkään puristelemalla uuteen kovuuteen ja ihanuus jatkuu


    • Anonyymi

      istua puiston penkillä iso kalu syvällä pepussa julkisesti puristella mieheltä kaikki ulos ja jättää sisälle kunnes uudelleen kovettuu tätä vois jatkaa koko päivän kerran tuli yks kaveri viereen ja sekin halus ei muuta kun vaihto

    • Anonyymi

      junassa on kiva ottaa suihin oudoilta ei haittaa vaikka muut näkee ja aina on uutta tulijaa suuhuni lounas reissu eväät saatu

    • Anonyymi

      Haluaisin naida miehekkään, isokokoisen ja isokyrpäisen miehen kanssa koko yön ilman mitään kiirettä. Sellainen kiimainen sonni, joka ottaa ensimmäisen kerran kiihkeästi ja rajusti ja laukeaa sisälle viikon spermat. Sitten voisi rauhallisemmin naida ja rakastella koko yön, niin että hän pitää ohjat käsissään ja tyydyttää minut isolla kullillaan ja laukeaa sisälle monta kertaa yön aikana.

      • Anonyymi

        on myös ihanaa ottaa spermainen kulli välillä suuhun tuntea miten kovettuu sitten panoks


      • Huh. Eipä se tuosta paljon paremmaksi voisi muuttua. Tulla oikein kunnolla siemennetyksi.


      • Anonyymi
        JoneTampereelta kirjoitti:

        Huh. Eipä se tuosta paljon paremmaksi voisi muuttua. Tulla oikein kunnolla siemennetyksi.

        Se on mahtavaa, kun iso sonni ottaa rajusti takaaapäin ja antaa viikon satsin tulla sisälle. Parhaimmillaan isokullisen kanssa naiminen on tajunnanräjäyttävää.


    • Anonyymi

      Naisesta tietysti!!

    • Anonyymi

      Haluaisin imeä kyrpää samalla kun imettäjä kuvaa videota siitä. Ois kiihottava kun imettäjä samalla haukkuis hintiksi ja kiusais että taidat todella tykätä kyrvästä..
      Sellaista videota ois kiva näyttää eräällä entiselle tyttöystävälle joka jo aikoinaan kiusoitteli että enkö haluaisi kokeilla miltä tuntuu imeä munaa. Silloin aina olin muka niin hetero että ei käy..

      • Anonyymi

        kun ero tuli ex-tyttöystävästä seuraava olikin mies saunassa näin niin ison halusin mutta en osannut kertoa miten onneks hän oli myös samanlainen ei kuulemma kukaan nainen antanut peppua liian iso tuohon oli pakko tarttua kullin pää jo tuntui suurelta mutta panin vastaan ulvoin mutta olihan mahtava tunne kun 30cm sisällä taju lähti mutta hän vaan jatkoi voi tytöt kun tietäisitte mistä jäitte vaille


    • Anonyymi

      Mäki haluisin julkisesti jossain nakurannalla toimia kulli-imurina.

      • Anonyymi

        Samoin,kuvittelen usein makaavani nakurannalla ja luokseni tulee pari kaveria ja pyydän rasvaamaan selkäni.
        Rasvaajan käsi vaeltaa selkää pitkin ja alkaa rasvaamaan jalkoväliä,siirtyen pyllyreiälleni.
        Tässä vaiheessa oma kalu jo kovana,siirtyy toinen kaveri eteeni,jolta otan kovan kalun suuhun ja alan imeä,toisen rasvatessa reikäni liukkaaksi ja alkaa työntyä sisääni.
        Saan suuhuni ja suoleeni lastit spermaa,jonka jälkeen minulta runkataan liemet päälleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin,kuvittelen usein makaavani nakurannalla ja luokseni tulee pari kaveria ja pyydän rasvaamaan selkäni.
        Rasvaajan käsi vaeltaa selkää pitkin ja alkaa rasvaamaan jalkoväliä,siirtyen pyllyreiälleni.
        Tässä vaiheessa oma kalu jo kovana,siirtyy toinen kaveri eteeni,jolta otan kovan kalun suuhun ja alan imeä,toisen rasvatessa reikäni liukkaaksi ja alkaa työntyä sisääni.
        Saan suuhuni ja suoleeni lastit spermaa,jonka jälkeen minulta runkataan liemet päälleni.

        Yyterissä tuo olisi ollut ihan mahdollista ainakin pari kesää sitten. 😁 Itse kävelin ujona seisokkia peitellen kun näin miten miehet imee toistensa kaluja. Helle kai sekoitti heidän päitä. Todellisuudessa itsekkin olisin halunnut saada sediltä kullia ja siksi olin kalu kovana mutta ujous...🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yyterissä tuo olisi ollut ihan mahdollista ainakin pari kesää sitten. 😁 Itse kävelin ujona seisokkia peitellen kun näin miten miehet imee toistensa kaluja. Helle kai sekoitti heidän päitä. Todellisuudessa itsekkin olisin halunnut saada sediltä kullia ja siksi olin kalu kovana mutta ujous...🙈

        Itse käyn kesäisin Helsingin Pihlajasaaressa ,jossa toi vois olla mahdollista....toivottavasti,kesää odotellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse käyn kesäisin Helsingin Pihlajasaaressa ,jossa toi vois olla mahdollista....toivottavasti,kesää odotellessa.

        Mäki haluan Pihlajasaareen jos siellä on samaa meininkiä kuin yyterissä oli. Tai tuskin yyterissä enää kovin on mitään nykyään virallisen nakurannan loputtua.


      • Anonyymi

        sittenhän meitä ois 2


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yyterissä tuo olisi ollut ihan mahdollista ainakin pari kesää sitten. 😁 Itse kävelin ujona seisokkia peitellen kun näin miten miehet imee toistensa kaluja. Helle kai sekoitti heidän päitä. Todellisuudessa itsekkin olisin halunnut saada sediltä kullia ja siksi olin kalu kovana mutta ujous...🙈

        Tuo toi muistoja mieleen 90 luvulta. Olen kotoisin pikku pitäjältä ja siellä ei homostelua sallittu. Satuin yhden kerran pienen teollisuusalueen vierellä kulkemaan heinikkoista ja pusikkoista polkua pitkin ja näin että vanhassa autonrenkaita täynnä olevassa riihessä oli kaksi koulusta tuntemaani poikaa imuttamassa. Toinen piti paitaa ylhäällä ja seisoi ja yritti tarkkailla joka suuntaan. Housut olivat nilkoissa. Toinen poika oli polvistuneena, housut ja kengät kokonaan riisuttuna, runkkaamassa itseään ja imemässä kullia. Kiihotuin rajusti, ihan tärisin kiimasta ja olisin halunnut mukaan naimaan ja naitavaksi. Mutta pojat olivat vanhempia ja nuoren logiikalla pelotti että "jään kiinni". Hitto että harmittaa vieläkin etten päässyt mukaan koska omat kokemukset on jääneet pelkkiin leluihin.


    • Anonyymi

      Kiinnijäämisen pelko tuo kiksejä. Olen kaapissa sen suhteen että miehet kiinnostaa. Mulla on yksi serkku nainen ja pari muuta naispuolista kaveria jotka aina yrittää etsiä mulle uusia tyttöystävä ehdokkaita ja silti pysyn sinkkuna. Jotenkin mua kiihottais jäädä kiinni kyrpä suussa tai toisen miehen nussittavana kun em. naisista tulisi "väärään aikaan" paikalle. Ja samalla pääsisi kaapista edes yhden ihmisen suhteen. Ja kaverikin viimein tajuaisi miks musta ja heidän nais ehdokkaista ei ole tullut komeaa ja täydellistä paria koska olenkin kullin himoinen lutka ... 🙈

      • Anonyymi

        Eli siis fantasia olis jäädä ehkä tahallaankin kiinni harrastamassa seksiä miehen kanssa nais kavereille t: kullin himoinen lutka .😁


    • Anonyymi

      Kiihottais katsella toisen miehen kanssa alastonkuvia ja videoita naisistamme ja samalla hyväillä toistemme kalut loppuunasti.

    • Mua kiihottas jonku kans olla saunas ja siel ku mul alkas seisoo ni toinen huomais sen ja sanois et runkkaa vaa et se ei välitä, sit mä alkasin runkkaa sen vierel ni silki alkais sit seisoon. Mä kysyisin silt sit et saanko kokeilla imeä.Se suostuis ja mä alkasin ottaa poskeen silt siinä saunan lauteilla samalla kun runkkaan omaa kyrpääni, lopulta se laukeis mun suuhun ja mä kans lauteille. Sit suihkuun mentäs, saippuoitas toisiamme nii kysyisin siltä et haluisko se panna mua, minkä jälkeen ohjaisin sen saippuoidun kyrvän mun takapuoleen ja se työntys sisää ja alkas panee mua siin suihkus. Ois ihana tuntea ku se laukeis mun sisää.. :P

      • Anonyymi

        Sama ajatus mullakin,höyrysaunassa näen kun vieruskaverilla alkaa kulli kovenemaan,niin oma kalu kovenee seisokkiin nopeasti.
        Toinen huomaa seisovan kaluni,jota en edes pyri peittelemää,vaan annan näkyä ja kaveri kysyy,voisiko tota runkata.
        Vastaan että,mielellään,jos voin samalla imeä sun kullia.
        Ei kauaa,kun tunnen toisen huipun lähestyvän ja saan suun täyteen spermaa,oman kalun laskiessa lastin kaverin käteen.
        Siitä voisi siirtyä johonkin rauhalliseen paikaan imemään kalut uudestaan kovaksi ja saada rasvattuun reikään spermat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama ajatus mullakin,höyrysaunassa näen kun vieruskaverilla alkaa kulli kovenemaan,niin oma kalu kovenee seisokkiin nopeasti.
        Toinen huomaa seisovan kaluni,jota en edes pyri peittelemää,vaan annan näkyä ja kaveri kysyy,voisiko tota runkata.
        Vastaan että,mielellään,jos voin samalla imeä sun kullia.
        Ei kauaa,kun tunnen toisen huipun lähestyvän ja saan suun täyteen spermaa,oman kalun laskiessa lastin kaverin käteen.
        Siitä voisi siirtyä johonkin rauhalliseen paikaan imemään kalut uudestaan kovaksi ja saada rasvattuun reikään spermat.

        Mul kyl nyt kyrpä niin kovana ku oon näitä miettiny ja lueskellu. Ois vieres joku kenen kaa vois toteuttaa ton. Niin kiihottais ku toisen kaa sohval istues kun alkas kiihottuu ni vois vaa riisua vaatteet ja alkaa hommailee, mä niin haluisin tuntea miltä toisen kyrpä tuntus mun sisäs, kuhan vaa ei hirveen iso ois ;P ja se mielikuva et toisen mällit ois mun naamalla :P


      • Anonyymi
        MindfullXx kirjoitti:

        Mul kyl nyt kyrpä niin kovana ku oon näitä miettiny ja lueskellu. Ois vieres joku kenen kaa vois toteuttaa ton. Niin kiihottais ku toisen kaa sohval istues kun alkas kiihottuu ni vois vaa riisua vaatteet ja alkaa hommailee, mä niin haluisin tuntea miltä toisen kyrpä tuntus mun sisäs, kuhan vaa ei hirveen iso ois ;P ja se mielikuva et toisen mällit ois mun naamalla :P

        Mäkin kovana täällä...ajattelen riisuvani toiselta housut, paljastaen ison kovan posliinin kullin ja otan sen suuhun,imien sitä ja sitten istuisin sen päälle,ottaen sen sisääni.
        Toisen runkatessa omaa posliinia kalua,antaisin ison kullin luikua suoleeni laueten kaverin päälle.
        Kohta toinen laukeaisi runkaten mällit mun kasvoille.
        Oon aivan kovana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin kovana täällä...ajattelen riisuvani toiselta housut, paljastaen ison kovan posliinin kullin ja otan sen suuhun,imien sitä ja sitten istuisin sen päälle,ottaen sen sisääni.
        Toisen runkatessa omaa posliinia kalua,antaisin ison kullin luikua suoleeni laueten kaverin päälle.
        Kohta toinen laukeaisi runkaten mällit mun kasvoille.
        Oon aivan kovana.

        Mul alko aiemmin ihan kipeetä käymää ku seiso nii kovasti mut en päässy runkkaamaa kun muita paikal nii pidin taukoa et rauhotun. Nyt kun istun sohval ja kun tulin kattoo oks ilmotuksia tääl ja sun viestin luin nii rupes taas seisoo. Niin tekis mieli vaa mennä runkkaa, laukeisin varmaa heti ku nytki ihan kovana, vittu mua haluttas nyt olla jonku jätkän kaa ketä kans kiinnostas sama. Kiihottaa miettiä et toisen jätkän kaa riisuutuis ja mulla kun alkais seisoo nii päädyttäs paneen, tai no se panis mua, mä voisin kyl imeä sen kyrpää.. :P


      • Anonyymi
        MindfullXx kirjoitti:

        Mul alko aiemmin ihan kipeetä käymää ku seiso nii kovasti mut en päässy runkkaamaa kun muita paikal nii pidin taukoa et rauhotun. Nyt kun istun sohval ja kun tulin kattoo oks ilmotuksia tääl ja sun viestin luin nii rupes taas seisoo. Niin tekis mieli vaa mennä runkkaa, laukeisin varmaa heti ku nytki ihan kovana, vittu mua haluttas nyt olla jonku jätkän kaa ketä kans kiinnostas sama. Kiihottaa miettiä et toisen jätkän kaa riisuutuis ja mulla kun alkais seisoo nii päädyttäs paneen, tai no se panis mua, mä voisin kyl imeä sen kyrpää.. :P

        Sama homma. Itse tukeva 45-v. kaveri ja tukeva/lihava suht samanikäinen kaveri haussa. Löytyispä paikka ja aika, niin pääsis vähäisiä konemuksia uudistamaan;)

        T. Bi ukm 45 pks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama homma. Itse tukeva 45-v. kaveri ja tukeva/lihava suht samanikäinen kaveri haussa. Löytyispä paikka ja aika, niin pääsis vähäisiä konemuksia uudistamaan;)

        T. Bi ukm 45 pks

        Sovitaan tuut Hyvinkäälle kotiani joku päivä kun vaimo töissä. Ukm 57


      • Anonyymi
        MindfullXx kirjoitti:

        Mul alko aiemmin ihan kipeetä käymää ku seiso nii kovasti mut en päässy runkkaamaa kun muita paikal nii pidin taukoa et rauhotun. Nyt kun istun sohval ja kun tulin kattoo oks ilmotuksia tääl ja sun viestin luin nii rupes taas seisoo. Niin tekis mieli vaa mennä runkkaa, laukeisin varmaa heti ku nytki ihan kovana, vittu mua haluttas nyt olla jonku jätkän kaa ketä kans kiinnostas sama. Kiihottaa miettiä et toisen jätkän kaa riisuutuis ja mulla kun alkais seisoo nii päädyttäs paneen, tai no se panis mua, mä voisin kyl imeä sen kyrpää.. :P

        Mulla oli illalla tappi pyllyssä kun runkkailin ja kirjoitin. Ajattelin kuinka saisin ottaa ison kovan kullin suuhun ja oltaisi ensin 69ssä ,sitten sen työntyvän mun rasvattuun reikään ja alkavan panna mun ollessa kontillani.
        Sitten vaihdetaan paikkaa ja panisin posliinilla kalulla tiukkaa pyllyä.
        Lopuksi runkkaamalla mällit kasvoille ja suuhun molemmille.
        Taas kiimassa kalu kovana,mut illalla lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli illalla tappi pyllyssä kun runkkailin ja kirjoitin. Ajattelin kuinka saisin ottaa ison kovan kullin suuhun ja oltaisi ensin 69ssä ,sitten sen työntyvän mun rasvattuun reikään ja alkavan panna mun ollessa kontillani.
        Sitten vaihdetaan paikkaa ja panisin posliinilla kalulla tiukkaa pyllyä.
        Lopuksi runkkaamalla mällit kasvoille ja suuhun molemmille.
        Taas kiimassa kalu kovana,mut illalla lisää.

        Mua saat panna!!ja 69 käy kyllä😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua saat panna!!ja 69 käy kyllä😉

        Missäpäin olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin olet?

        Lahti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli illalla tappi pyllyssä kun runkkailin ja kirjoitin. Ajattelin kuinka saisin ottaa ison kovan kullin suuhun ja oltaisi ensin 69ssä ,sitten sen työntyvän mun rasvattuun reikään ja alkavan panna mun ollessa kontillani.
        Sitten vaihdetaan paikkaa ja panisin posliinilla kalulla tiukkaa pyllyä.
        Lopuksi runkkaamalla mällit kasvoille ja suuhun molemmille.
        Taas kiimassa kalu kovana,mut illalla lisää.

        En tiiä ooks sama kenen kaa eilen illal oon kirjotellu mut kiihottaa näit tekstei silti lukea. Jos samas paikkaa oltas ja sanoisit et sul kalu kovana nii kysyisin et haluuks et autan, sen jälkee riisusin sun housui alas ja ottasin sun kyrvän suuhun ja alkasin imee ;P Mä en tiiä miks mua on alkanu kiihottaa ajatus et saisin jonku mällit naamalle/suuhun..


      • Anonyymi
        MindfullXx kirjoitti:

        En tiiä ooks sama kenen kaa eilen illal oon kirjotellu mut kiihottaa näit tekstei silti lukea. Jos samas paikkaa oltas ja sanoisit et sul kalu kovana nii kysyisin et haluuks et autan, sen jälkee riisusin sun housui alas ja ottasin sun kyrvän suuhun ja alkasin imee ;P Mä en tiiä miks mua on alkanu kiihottaa ajatus et saisin jonku mällit naamalle/suuhun..

        Olen sama,mua on pitkään kiihottanut myös ajatus lastista kasvoille,sekä kalusta perseessä.
        Jos kohdattaisi,olisin varmaan kulli kovana ja voisit vapauttaa sen housuista ja ottaa mun posliinin suuhun,69ssä saisin sun kalun imettäväksi,samalla kun hyväilen sun peppureikää.
        Olis mahtavaa tuntea,kun toinen työntyy syvälle peppuun ja alkaa naida,kunnes laukeaa sisälle,vetää kullin ulos ja tuntea sperman valuvan reisiä pitkin.
        Sitten runkkaisin mällit suuhun ja kasvoille.
        Kesä lämpöisten tullessa vois saman toteuttaa luonnossa,missä usein kuljen alasti ja runkkailen.
        t.69
        p.s illalla tarvii varmaan dildoilla,on niin kiimainen olo ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen sama,mua on pitkään kiihottanut myös ajatus lastista kasvoille,sekä kalusta perseessä.
        Jos kohdattaisi,olisin varmaan kulli kovana ja voisit vapauttaa sen housuista ja ottaa mun posliinin suuhun,69ssä saisin sun kalun imettäväksi,samalla kun hyväilen sun peppureikää.
        Olis mahtavaa tuntea,kun toinen työntyy syvälle peppuun ja alkaa naida,kunnes laukeaa sisälle,vetää kullin ulos ja tuntea sperman valuvan reisiä pitkin.
        Sitten runkkaisin mällit suuhun ja kasvoille.
        Kesä lämpöisten tullessa vois saman toteuttaa luonnossa,missä usein kuljen alasti ja runkkailen.
        t.69
        p.s illalla tarvii varmaan dildoilla,on niin kiimainen olo ;)

        Joo jos nähtäis livenä nii mullaki alkais varmaan samantien seisoo kun alkasin heti miettiin et sun kans pääsee hommailee. Huomaisin et sulki housut pullottais nii tulisin heti sun "kimppuu", riisuuduttais alasti ja alettas imeen toisiimme.. Ois ihana vaa makoilla alasti sun vierel ja olla sun pantavana, itteäki niin kiihottaa et joku laukeis mun sisälle ja sit osa mälleistä valuis persereiäst.. :P Itteä ei oo kiinnostanu ketään jätkää panna mut oisin varmaa niin kovana ja kiihottunu et mielellää työntysin sun sisää.. ;P


      • Anonyymi
        MindfullXx kirjoitti:

        Joo jos nähtäis livenä nii mullaki alkais varmaan samantien seisoo kun alkasin heti miettiin et sun kans pääsee hommailee. Huomaisin et sulki housut pullottais nii tulisin heti sun "kimppuu", riisuuduttais alasti ja alettas imeen toisiimme.. Ois ihana vaa makoilla alasti sun vierel ja olla sun pantavana, itteäki niin kiihottaa et joku laukeis mun sisälle ja sit osa mälleistä valuis persereiäst.. :P Itteä ei oo kiinnostanu ketään jätkää panna mut oisin varmaa niin kovana ja kiihottunu et mielellää työntysin sun sisää.. ;P

        Hyväilen kaluani joka alkaa kovettua ajatuksesta,et ottaisin sun kalun suuhun ja alan imeä sun imiessä minua.
        Kohta rasvaisin sun peppureiän ja alan varovasti työntymään sinuun,sun rentouduttua alan panemaan ja samalla runkkaan sun kovaa kullia.
        Orgasmin tullessa lasken mällin sun suoleen,jonka jälkeen sä runkkaisit mun suuhun ja saisin maistaa sun spermaa.
        Mun kulli ihan kovana taas,pitää ottaa dildoa peppuun ja kuvitella,että se olis sun kova kalu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväilen kaluani joka alkaa kovettua ajatuksesta,et ottaisin sun kalun suuhun ja alan imeä sun imiessä minua.
        Kohta rasvaisin sun peppureiän ja alan varovasti työntymään sinuun,sun rentouduttua alan panemaan ja samalla runkkaan sun kovaa kullia.
        Orgasmin tullessa lasken mällin sun suoleen,jonka jälkeen sä runkkaisit mun suuhun ja saisin maistaa sun spermaa.
        Mun kulli ihan kovana taas,pitää ottaa dildoa peppuun ja kuvitella,että se olis sun kova kalu.

        Kiimassa unohtui
        t69


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyväilen kaluani joka alkaa kovettua ajatuksesta,et ottaisin sun kalun suuhun ja alan imeä sun imiessä minua.
        Kohta rasvaisin sun peppureiän ja alan varovasti työntymään sinuun,sun rentouduttua alan panemaan ja samalla runkkaan sun kovaa kullia.
        Orgasmin tullessa lasken mällin sun suoleen,jonka jälkeen sä runkkaisit mun suuhun ja saisin maistaa sun spermaa.
        Mun kulli ihan kovana taas,pitää ottaa dildoa peppuun ja kuvitella,että se olis sun kova kalu.

        Kävin tänään suihkussa, siinä sit samal kun aloin saippuoimaa itteeni nii tietyt ajatukset kun rupes pyöriin päässä ja alko munaki sit seisoo nii pitihä se sit runkata. Samal kun vetelin kätee nii toisen käden sormia tungin anuksee,samal fantasioin et oisin jonku jätkän kaa siel suihkus ja se panis mua. Ennätysvauhtia kyllä laukesin :P


      • Anonyymi
        MindfullXx kirjoitti:

        Kävin tänään suihkussa, siinä sit samal kun aloin saippuoimaa itteeni nii tietyt ajatukset kun rupes pyöriin päässä ja alko munaki sit seisoo nii pitihä se sit runkata. Samal kun vetelin kätee nii toisen käden sormia tungin anuksee,samal fantasioin et oisin jonku jätkän kaa siel suihkus ja se panis mua. Ennätysvauhtia kyllä laukesin :P

        Otan juuri sauvaa pyllyyn,kuvittelen sen olevan oikea kalu.


      • Anonyymi
        MindfullXx kirjoitti:

        En tiiä ooks sama kenen kaa eilen illal oon kirjotellu mut kiihottaa näit tekstei silti lukea. Jos samas paikkaa oltas ja sanoisit et sul kalu kovana nii kysyisin et haluuks et autan, sen jälkee riisusin sun housui alas ja ottasin sun kyrvän suuhun ja alkasin imee ;P Mä en tiiä miks mua on alkanu kiihottaa ajatus et saisin jonku mällit naamalle/suuhun..

        Sama homma alkanut kiinnostaa;)


      • Anonyymi
        MindfullXx kirjoitti:

        Kävin tänään suihkussa, siinä sit samal kun aloin saippuoimaa itteeni nii tietyt ajatukset kun rupes pyöriin päässä ja alko munaki sit seisoo nii pitihä se sit runkata. Samal kun vetelin kätee nii toisen käden sormia tungin anuksee,samal fantasioin et oisin jonku jätkän kaa siel suihkus ja se panis mua. Ennätysvauhtia kyllä laukesin :P

        Laitan kohta saunan lämpiään,olis mukava saada kaveri lauteille ja suihkun alle,vois toisen pestä huolella ja siinä ohessa vaikka kullilla toisen pyllyyn hiljakseen painaa.
        Vielä jos omaankin kovaa saisi.
        Mites tän vois toteuttaa,mistäpäin olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitan kohta saunan lämpiään,olis mukava saada kaveri lauteille ja suihkun alle,vois toisen pestä huolella ja siinä ohessa vaikka kullilla toisen pyllyyn hiljakseen painaa.
        Vielä jos omaankin kovaa saisi.
        Mites tän vois toteuttaa,mistäpäin olet?

        Siis taas t.69


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitan kohta saunan lämpiään,olis mukava saada kaveri lauteille ja suihkun alle,vois toisen pestä huolella ja siinä ohessa vaikka kullilla toisen pyllyyn hiljakseen painaa.
        Vielä jos omaankin kovaa saisi.
        Mites tän vois toteuttaa,mistäpäin olet?

        Vitsi ku luin ton nii alkoha se taas seisoo ;) oon pohjosesta päin. Mut ois kyl kiva olla toisen kaa suihkus ja saippuoida toisiimme ja sit panna toisiimme, vaik haluisin ite olla vaa se "ottava" osapuoli mut varmaa tuos tilantees haluisin laittaa kovana seisovan kyrvän sun sisääs ja laueta sinne :)


      • Anonyymi
        MindfullXx kirjoitti:

        Vitsi ku luin ton nii alkoha se taas seisoo ;) oon pohjosesta päin. Mut ois kyl kiva olla toisen kaa suihkus ja saippuoida toisiimme ja sit panna toisiimme, vaik haluisin ite olla vaa se "ottava" osapuoli mut varmaa tuos tilantees haluisin laittaa kovana seisovan kyrvän sun sisääs ja laueta sinne :)

        Hitto mulla sykkii ja kiimalima kiiltelee kyrvän päässä kun luin nuo teidän viestit. Mindfull, sinulla on ihan samanlaiset fantasiat ja toiveet kuin minullakin. Hieman vanhempana, toiveet on vähän muuttuneet. Aikaisemmin halusin ottaa vaan perseeseen, mutta nykyään voisin myös naida ja laueta esimerkiksi sinun perseeseen.

        Esimerkiksi kuvittele kavereiden kanssa saunailtaa viettämässä. Muut ei tiedä meidän harrastuksista mitään, ja ovat jo pois saunasta. Kun viimeinen saunoja häipyy ja ovi menee kiinni, näen että sinulla alkaa seisomaan ja kun minusta vaikuttaa että haluat runkata, niin rohkaisen aloittamaan. Oma kulli ei pysty pysymään rauhassa kun katselen kun runkkaat, vaan kovettuu ja kohta jo sykkii ihan kovana. Me ei uskalleta kunnolla puhua ettei kaverit kuule ja melkein viittoillaan että saat ottaa suihin jos haluat. Itsekin rohkaistun kun imet sykkivän kullini suuhusi ja tuntuu että taju meinaa lähteä kun tunnen kielesi hyväilevän terskaa ja vartta. Asetun paremmin lauteille makaamaan ja pyydän että istuisit kullini päälle. Olen jo niin herkässä että kun tunnen että aukkosi on kohdallaan, niin spermani alkaa samantien lentämään. Terska ei ole syvällä, hädin tuskin aukossa, mutta kaikki sperma syöksyy aukon läpi sisällesi aivan ennen aikojaan. On pakko vetää henkeä ja niin me menemme suihkuun. En pysty olemaan sinusta erossa ja suihkun alla hyväilemme toisiamme vaikka pelkkä yksinkertainen ovi on kavereiden ja meidän välissä. Kun kuiskaat että tunsit spermaani valuvan sinusta ulos, pyydän sinua nojaamaan seinään ja sperma liukasteena, työnnyn siitä sinun sisään. Samaan aikaan runkkaan sinua ja kohta ruiskutan toisen kerran spermaa perseeseesi samalla kun sinun kulli suihkuttaa spermat ja peräaukkosi sykkii kullini ympärillä. Pidän sinua vielä pitkään tiukasti sylissäni ja varrellani, ja vasta pitkän ajan kuluttua eroamme ja jatkamme pesua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hitto mulla sykkii ja kiimalima kiiltelee kyrvän päässä kun luin nuo teidän viestit. Mindfull, sinulla on ihan samanlaiset fantasiat ja toiveet kuin minullakin. Hieman vanhempana, toiveet on vähän muuttuneet. Aikaisemmin halusin ottaa vaan perseeseen, mutta nykyään voisin myös naida ja laueta esimerkiksi sinun perseeseen.

        Esimerkiksi kuvittele kavereiden kanssa saunailtaa viettämässä. Muut ei tiedä meidän harrastuksista mitään, ja ovat jo pois saunasta. Kun viimeinen saunoja häipyy ja ovi menee kiinni, näen että sinulla alkaa seisomaan ja kun minusta vaikuttaa että haluat runkata, niin rohkaisen aloittamaan. Oma kulli ei pysty pysymään rauhassa kun katselen kun runkkaat, vaan kovettuu ja kohta jo sykkii ihan kovana. Me ei uskalleta kunnolla puhua ettei kaverit kuule ja melkein viittoillaan että saat ottaa suihin jos haluat. Itsekin rohkaistun kun imet sykkivän kullini suuhusi ja tuntuu että taju meinaa lähteä kun tunnen kielesi hyväilevän terskaa ja vartta. Asetun paremmin lauteille makaamaan ja pyydän että istuisit kullini päälle. Olen jo niin herkässä että kun tunnen että aukkosi on kohdallaan, niin spermani alkaa samantien lentämään. Terska ei ole syvällä, hädin tuskin aukossa, mutta kaikki sperma syöksyy aukon läpi sisällesi aivan ennen aikojaan. On pakko vetää henkeä ja niin me menemme suihkuun. En pysty olemaan sinusta erossa ja suihkun alla hyväilemme toisiamme vaikka pelkkä yksinkertainen ovi on kavereiden ja meidän välissä. Kun kuiskaat että tunsit spermaani valuvan sinusta ulos, pyydän sinua nojaamaan seinään ja sperma liukasteena, työnnyn siitä sinun sisään. Samaan aikaan runkkaan sinua ja kohta ruiskutan toisen kerran spermaa perseeseesi samalla kun sinun kulli suihkuttaa spermat ja peräaukkosi sykkii kullini ympärillä. Pidän sinua vielä pitkään tiukasti sylissäni ja varrellani, ja vasta pitkän ajan kuluttua eroamme ja jatkamme pesua.

        Voi vittu kun mulla rupes seisoon tota lukiessa, pakko kohta mennä runkkaan.,tuntu et meinas jo tota lukiessa laueta housuihi.. :P
        Toi saunahomma ois kiva kyl toteuttaa,niin kiihottais kun lauteil olles alkas selsoon ja toisen edes alkais runkkaa, sit sitäkin alkas kiihottaa se tilanne minkä jälkee hyväiltäis toisiamme, samal hierottais toistemme kyrpiä,kumpiki ku on lauennu niin siirryttäis suihkuun. Sinneki mentäis yhes suihkun alle ja siin saippuaa levittäes alkais taas seisoon minkä jälkeen tulisin sun eteen ja tarttusin kii sun munasta ja ohjaisin sen mun perseeseen, sit alkasit työntyy mun sisää ja panee mua. Mä samal alan runkkaa itteeni, koitan hitaasti runkata etten heti laukeis vaikka se on mahdotonta kun samalla tunnen sun kyrpäs mun sisällä kun panet mua, ja ajatus että tuut mun sisään saa mut laukeemaan..:P


      • Anonyymi
        MindfullXx kirjoitti:

        Voi vittu kun mulla rupes seisoon tota lukiessa, pakko kohta mennä runkkaan.,tuntu et meinas jo tota lukiessa laueta housuihi.. :P
        Toi saunahomma ois kiva kyl toteuttaa,niin kiihottais kun lauteil olles alkas selsoon ja toisen edes alkais runkkaa, sit sitäkin alkas kiihottaa se tilanne minkä jälkee hyväiltäis toisiamme, samal hierottais toistemme kyrpiä,kumpiki ku on lauennu niin siirryttäis suihkuun. Sinneki mentäis yhes suihkun alle ja siin saippuaa levittäes alkais taas seisoon minkä jälkeen tulisin sun eteen ja tarttusin kii sun munasta ja ohjaisin sen mun perseeseen, sit alkasit työntyy mun sisää ja panee mua. Mä samal alan runkkaa itteeni, koitan hitaasti runkata etten heti laukeis vaikka se on mahdotonta kun samalla tunnen sun kyrpäs mun sisällä kun panet mua, ja ajatus että tuut mun sisään saa mut laukeemaan..:P

        Olen tällä hetkellä runkkaamasssa kun tuo vastauksesi alkoi kiihottaa. Hitto kun olisi saanut olla siinä vieressäsi, tai olisit istumassa kullini päällä sylissäni kun alat lukemaan tuota viestiäni. Olisin pitänyt kättäni housujesi päällä ja tuntenut kuinka kullisi alkaa jäykistymään ja tuntisit että minun kulli alkaa myös seisomaan yhtä aikaa. Hieroisit persettäsi sitä vasten. Hitto että haluaisin työntyä sinuun siinä kun luet. Ohjaisit minut syvälle sisällesi. Pitäisin sinua varrella ja pelkästään sisälläsi jäykistelisin kulliani. Meinaa jo tulla kun kuvittelen että pidän sinua lanteilta ja sitten hitaasti työnnän sisään ja sitten vedän taas ulos. Sitten kurottaudut ottamaan kuvan jalkovälistä, jossa näkyy kuinka minun kulli katoaa pakaroittesi väliin peräaukkoosi ja kun yhdessä katsotaan sitä kuinka me ollaan yhdessä, me molemmat lauetaan. Minä ruiskutan sisällesi ja sinun spermat ruiskahtelee lattialle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen tällä hetkellä runkkaamasssa kun tuo vastauksesi alkoi kiihottaa. Hitto kun olisi saanut olla siinä vieressäsi, tai olisit istumassa kullini päällä sylissäni kun alat lukemaan tuota viestiäni. Olisin pitänyt kättäni housujesi päällä ja tuntenut kuinka kullisi alkaa jäykistymään ja tuntisit että minun kulli alkaa myös seisomaan yhtä aikaa. Hieroisit persettäsi sitä vasten. Hitto että haluaisin työntyä sinuun siinä kun luet. Ohjaisit minut syvälle sisällesi. Pitäisin sinua varrella ja pelkästään sisälläsi jäykistelisin kulliani. Meinaa jo tulla kun kuvittelen että pidän sinua lanteilta ja sitten hitaasti työnnän sisään ja sitten vedän taas ulos. Sitten kurottaudut ottamaan kuvan jalkovälistä, jossa näkyy kuinka minun kulli katoaa pakaroittesi väliin peräaukkoosi ja kun yhdessä katsotaan sitä kuinka me ollaan yhdessä, me molemmat lauetaan. Minä ruiskutan sisällesi ja sinun spermat ruiskahtelee lattialle.

        Ja taas alko seisoon kun luin ton tekstin. On kyl niin kiihottavaa lukemista ja päähän kun alko samal tulee mielikuvia tosta tilanteesta.. Voi kun oisit tääl nyt ja näkisit kun mulla alkais seisoo sun tekstei lukies niin kiihottis nytki vaan riisua housut pois ja ottaa munan käteen ja alkaa runkkaa tässä.
        Ei vitsi mä haluisin jonku jätkän kaa olla jossai ihan vaan kahestaa ja siellä vois tehä mitä huvittaa. Siellä päättäis nukkua samas sängys ja sit illal nukkumaan mennes, kummallaki pelkät bokserit päällä,kumpaaki kun alkais jostain syystä kiihottaa niin alettas sit riisuun toisiamme ja runkkaan toisiamme.
        Nytki aloin kyl niin kiihottuu kun mietin tuota. Tekis mieli vaan työntää käsi housuihin ja runkata, samalla lukea tota sun tekstiä, kuvitella et sun kyrpäs ois mun sisäl, haluisin niin ottaa sun lastit mun sisään. Mielellään kyllä ensin voisin nuolla ja imeä sun kyrpää, ois kiihottava saada sun mällit naamalle tai ehkä suuhunki ;P koittasin varmaa niellä


      • Anonyymi
        MindfullXx kirjoitti:

        Ja taas alko seisoon kun luin ton tekstin. On kyl niin kiihottavaa lukemista ja päähän kun alko samal tulee mielikuvia tosta tilanteesta.. Voi kun oisit tääl nyt ja näkisit kun mulla alkais seisoo sun tekstei lukies niin kiihottis nytki vaan riisua housut pois ja ottaa munan käteen ja alkaa runkkaa tässä.
        Ei vitsi mä haluisin jonku jätkän kaa olla jossai ihan vaan kahestaa ja siellä vois tehä mitä huvittaa. Siellä päättäis nukkua samas sängys ja sit illal nukkumaan mennes, kummallaki pelkät bokserit päällä,kumpaaki kun alkais jostain syystä kiihottaa niin alettas sit riisuun toisiamme ja runkkaan toisiamme.
        Nytki aloin kyl niin kiihottuu kun mietin tuota. Tekis mieli vaan työntää käsi housuihin ja runkata, samalla lukea tota sun tekstiä, kuvitella et sun kyrpäs ois mun sisäl, haluisin niin ottaa sun lastit mun sisään. Mielellään kyllä ensin voisin nuolla ja imeä sun kyrpää, ois kiihottava saada sun mällit naamalle tai ehkä suuhunki ;P koittasin varmaa niellä

        On teillä ollu kiihkeä yö,kalu kovana luin noita juttuja.
        Vielä kun käytettäis nimimerkkiä,tietää kenen kanssa kirjoittaa,jos sillä mitään väliä.
        T69


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen tällä hetkellä runkkaamasssa kun tuo vastauksesi alkoi kiihottaa. Hitto kun olisi saanut olla siinä vieressäsi, tai olisit istumassa kullini päällä sylissäni kun alat lukemaan tuota viestiäni. Olisin pitänyt kättäni housujesi päällä ja tuntenut kuinka kullisi alkaa jäykistymään ja tuntisit että minun kulli alkaa myös seisomaan yhtä aikaa. Hieroisit persettäsi sitä vasten. Hitto että haluaisin työntyä sinuun siinä kun luet. Ohjaisit minut syvälle sisällesi. Pitäisin sinua varrella ja pelkästään sisälläsi jäykistelisin kulliani. Meinaa jo tulla kun kuvittelen että pidän sinua lanteilta ja sitten hitaasti työnnän sisään ja sitten vedän taas ulos. Sitten kurottaudut ottamaan kuvan jalkovälistä, jossa näkyy kuinka minun kulli katoaa pakaroittesi väliin peräaukkoosi ja kun yhdessä katsotaan sitä kuinka me ollaan yhdessä, me molemmat lauetaan. Minä ruiskutan sisällesi ja sinun spermat ruiskahtelee lattialle.

        Piti tulla muistin virkistämiseks uudellee lukee näitä viestei nii prkl ku alko taas seisoon housuis. Kirjotit et sul meinannu housuihi tulla ku ajattelit tuota nii alko jostain syystä alko kiihottaa ihan vitusti. Pakko kohta mennä runkkaa.. Laukeen varmaa samantien ku koskenki munaani...


      • Anonyymi
        MindfullXx kirjoitti:

        Piti tulla muistin virkistämiseks uudellee lukee näitä viestei nii prkl ku alko taas seisoon housuis. Kirjotit et sul meinannu housuihi tulla ku ajattelit tuota nii alko jostain syystä alko kiihottaa ihan vitusti. Pakko kohta mennä runkkaa.. Laukeen varmaa samantien ku koskenki munaani...

        Runkkaan tällä hetkellä taas. Tuntuu hyvältä kädessä kun sykkii ihan kivikovana. Yritän jäykistellä ilman kosketusta. Kiihottaa lukea ja ajatella sinua runkkaamassa, niin älyttömän paljon että ei meinaa tulla pelkästään siitä. Ihan varmasti jos vain työntyisin sinun sisään ja oltaisiin liikkumatta siinä, ja minä pelkästään sinun perseessäsi jäykistelisin tasaiseen tahtiin, yhtäkkiä alkaisi sperma pulppuamaan. Haluaisin pitää sinut siinä sylissä sen jälkeenkin ja kymmenen minuutin kuluttua olisi taas uusi seisokki, ja eikä olisi uusi orkkukaan kaukana, vaikka silloin varmaan pitäisi kyllä päästä naimaan.

        Aah, hitto että sykkii nyt kovana! ihan tsump, tsump, terska hyppää ylöspäin! Meinasi äsken lähteä ja roiskua lattialle, vaikka mieluummin haluaisin nämä syvälle perseeseesi. Jos ottaisit juuri nyt tällä hetkellä tuon munani käteen, niin spermat lentäisi samantien! ja nyt kiima tippa valuu jo vartta pitkin kohti kiveksiä. Hitto kun voitaisiin imutella ja naida ja hyväillä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkaan tällä hetkellä taas. Tuntuu hyvältä kädessä kun sykkii ihan kivikovana. Yritän jäykistellä ilman kosketusta. Kiihottaa lukea ja ajatella sinua runkkaamassa, niin älyttömän paljon että ei meinaa tulla pelkästään siitä. Ihan varmasti jos vain työntyisin sinun sisään ja oltaisiin liikkumatta siinä, ja minä pelkästään sinun perseessäsi jäykistelisin tasaiseen tahtiin, yhtäkkiä alkaisi sperma pulppuamaan. Haluaisin pitää sinut siinä sylissä sen jälkeenkin ja kymmenen minuutin kuluttua olisi taas uusi seisokki, ja eikä olisi uusi orkkukaan kaukana, vaikka silloin varmaan pitäisi kyllä päästä naimaan.

        Aah, hitto että sykkii nyt kovana! ihan tsump, tsump, terska hyppää ylöspäin! Meinasi äsken lähteä ja roiskua lattialle, vaikka mieluummin haluaisin nämä syvälle perseeseesi. Jos ottaisit juuri nyt tällä hetkellä tuon munani käteen, niin spermat lentäisi samantien! ja nyt kiima tippa valuu jo vartta pitkin kohti kiveksiä. Hitto kun voitaisiin imutella ja naida ja hyväillä!

        Menee näköjään ajatukset ihan sekaisin kun on niin kiihottunut. Siis pitäisi lukea että kiihottaa lukea, ja ajatella sinua runkkaamassa niin älyttömän paljon että meinaa tulla jo pelkästään siitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkaan tällä hetkellä taas. Tuntuu hyvältä kädessä kun sykkii ihan kivikovana. Yritän jäykistellä ilman kosketusta. Kiihottaa lukea ja ajatella sinua runkkaamassa, niin älyttömän paljon että ei meinaa tulla pelkästään siitä. Ihan varmasti jos vain työntyisin sinun sisään ja oltaisiin liikkumatta siinä, ja minä pelkästään sinun perseessäsi jäykistelisin tasaiseen tahtiin, yhtäkkiä alkaisi sperma pulppuamaan. Haluaisin pitää sinut siinä sylissä sen jälkeenkin ja kymmenen minuutin kuluttua olisi taas uusi seisokki, ja eikä olisi uusi orkkukaan kaukana, vaikka silloin varmaan pitäisi kyllä päästä naimaan.

        Aah, hitto että sykkii nyt kovana! ihan tsump, tsump, terska hyppää ylöspäin! Meinasi äsken lähteä ja roiskua lattialle, vaikka mieluummin haluaisin nämä syvälle perseeseesi. Jos ottaisit juuri nyt tällä hetkellä tuon munani käteen, niin spermat lentäisi samantien! ja nyt kiima tippa valuu jo vartta pitkin kohti kiveksiä. Hitto kun voitaisiin imutella ja naida ja hyväillä!

        pakko vielä lisätä että oma kiimatipan maku on aina maistunut hyvälle. Voin vaan kuvitella että ottaisin sinulta nyt suuhun ja maistaisin sinun kiimatipan että maistuuko se vielä paremmalle!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Runkkaan tällä hetkellä taas. Tuntuu hyvältä kädessä kun sykkii ihan kivikovana. Yritän jäykistellä ilman kosketusta. Kiihottaa lukea ja ajatella sinua runkkaamassa, niin älyttömän paljon että ei meinaa tulla pelkästään siitä. Ihan varmasti jos vain työntyisin sinun sisään ja oltaisiin liikkumatta siinä, ja minä pelkästään sinun perseessäsi jäykistelisin tasaiseen tahtiin, yhtäkkiä alkaisi sperma pulppuamaan. Haluaisin pitää sinut siinä sylissä sen jälkeenkin ja kymmenen minuutin kuluttua olisi taas uusi seisokki, ja eikä olisi uusi orkkukaan kaukana, vaikka silloin varmaan pitäisi kyllä päästä naimaan.

        Aah, hitto että sykkii nyt kovana! ihan tsump, tsump, terska hyppää ylöspäin! Meinasi äsken lähteä ja roiskua lattialle, vaikka mieluummin haluaisin nämä syvälle perseeseesi. Jos ottaisit juuri nyt tällä hetkellä tuon munani käteen, niin spermat lentäisi samantien! ja nyt kiima tippa valuu jo vartta pitkin kohti kiveksiä. Hitto kun voitaisiin imutella ja naida ja hyväillä!

        Vähän aikaa sit kävin runkkaamas, nii eiköhä saanu nää sun viestit kyrvän taas ihan kovaks menee. Ois kyl ihana päästä sun luokse, en malttas oottaa et saatas toistemme vaatteet riisuttua. Niin haluaisin tuntea sun kyrvän mun sisää ja saada sun lastit sinne. Tuos runkates kyl mietin tilannetta et sä panisit mua takaa, ja miltä sun kyrpä tuntus mun sisäl. Laukesinki tosi nopeeta sit.


      • Anonyymi
        MindfullXx kirjoitti:

        Vähän aikaa sit kävin runkkaamas, nii eiköhä saanu nää sun viestit kyrvän taas ihan kovaks menee. Ois kyl ihana päästä sun luokse, en malttas oottaa et saatas toistemme vaatteet riisuttua. Niin haluaisin tuntea sun kyrvän mun sisää ja saada sun lastit sinne. Tuos runkates kyl mietin tilannetta et sä panisit mua takaa, ja miltä sun kyrpä tuntus mun sisäl. Laukesinki tosi nopeeta sit.

        Voi kun olisin saanut runkata sinua. Multa lentää ihan kohta spermat. Oli pakkotauko tässä välissä, mutta nyt kuvittelen täällä sekä tuota saunaa että nukuttaisiin samassa sängyssä., Esimerkiksi nojaisit lauteilla taaksepäin, niin että perse on ihan reunalla, ja sitten polviltani pystyisin työntämään siitä sisälle. Siitä näkisi kuinka minun kulli uppoaa hitaasti sinun sisään ja kuinka sinun kulli sykkii siinä meidän edessä. Siinä voisin samaan aikaan kevyesti runkata sinua kun painan paljaan kullini suoleesi. Tulisin varmasti samantien kun tuntisin kädessäni ja näkisin että sinun spermat lentää siinä vatsallesi. Yöllä olisi taas mukava, runkkailun jälkeen tulla päällesi kun olet mahallasi ja kullisi on patjan ja vatsan välissä. Hiljaa liikkuisin edestakaisin sisälläsi ennenkuin päästäisin spermat sisällesi. Vetäisin siitä itseni pois ja näkisin kuinka tuoretta spermaa olisi peräaukolla. Nyt ei enää pysty pidättelemään. Laukean spermat ja annan niiden lentää lattialle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun olisin saanut runkata sinua. Multa lentää ihan kohta spermat. Oli pakkotauko tässä välissä, mutta nyt kuvittelen täällä sekä tuota saunaa että nukuttaisiin samassa sängyssä., Esimerkiksi nojaisit lauteilla taaksepäin, niin että perse on ihan reunalla, ja sitten polviltani pystyisin työntämään siitä sisälle. Siitä näkisi kuinka minun kulli uppoaa hitaasti sinun sisään ja kuinka sinun kulli sykkii siinä meidän edessä. Siinä voisin samaan aikaan kevyesti runkata sinua kun painan paljaan kullini suoleesi. Tulisin varmasti samantien kun tuntisin kädessäni ja näkisin että sinun spermat lentää siinä vatsallesi. Yöllä olisi taas mukava, runkkailun jälkeen tulla päällesi kun olet mahallasi ja kullisi on patjan ja vatsan välissä. Hiljaa liikkuisin edestakaisin sisälläsi ennenkuin päästäisin spermat sisällesi. Vetäisin siitä itseni pois ja näkisin kuinka tuoretta spermaa olisi peräaukolla. Nyt ei enää pysty pidättelemään. Laukean spermat ja annan niiden lentää lattialle.

        Tuntuu et laukeen housuihin ku aloin kuvitteleen tuota tilannetta.Haluisin olla ottamas sun mällit mun suuhu,niellä sun spermat, osa valuis suupieliltä. Kiihottaa kyl ku vierekkäin nukkuun mennes sä riisusit mut alasti ja alkasit työntyy mun sisää ja hiljallee panee mua, tuntis ku laukeet mun sisää. Mun on kyl taas mentävä runkkaa,mielellää kyl haluisin runkata sun edessä tai sun panies mua takaa :P


      • Anonyymi
        MindfullXx kirjoitti:

        Tuntuu et laukeen housuihin ku aloin kuvitteleen tuota tilannetta.Haluisin olla ottamas sun mällit mun suuhu,niellä sun spermat, osa valuis suupieliltä. Kiihottaa kyl ku vierekkäin nukkuun mennes sä riisusit mut alasti ja alkasit työntyy mun sisää ja hiljallee panee mua, tuntis ku laukeet mun sisää. Mun on kyl taas mentävä runkkaa,mielellää kyl haluisin runkata sun edessä tai sun panies mua takaa :P

        On pakko tulla kysymään nopeasti kun on hetki aikaa yksin, vaikka harmittavasti nyt en ehdi runkkaamaan. Kullini kuitenkin sykkii taas housuissani kun pikaisesti kävin läpi viestisi ja hoksasin erään toisen viestisi. Kerroit ettet halua naida toista miestä, kun taas minä olen jo kertonutkin että mielelläni runkkaisin, imuttelisin ja naisin sinua ja saisit täysin vapaasti imeä minua kun samalla runkkaat. Mutta suostuisitko esimerkiksi naimaan vaimoani paljaalla, samalla kun työnnyn sinun sisään? Luin toisesta ketjusta erään fantasiasi ja vaimoni olisi vanhempi nainen, joka sopisi siihen fantasiaasi.


      • Anonyymi
        MindfullXx kirjoitti:

        Tuntuu et laukeen housuihin ku aloin kuvitteleen tuota tilannetta.Haluisin olla ottamas sun mällit mun suuhu,niellä sun spermat, osa valuis suupieliltä. Kiihottaa kyl ku vierekkäin nukkuun mennes sä riisusit mut alasti ja alkasit työntyy mun sisää ja hiljallee panee mua, tuntis ku laukeet mun sisää. Mun on kyl taas mentävä runkkaa,mielellää kyl haluisin runkata sun edessä tai sun panies mua takaa :P

        Tässä muutama kuva joita katsoessa ajattelin sinua.

        kuvittelin että lentäisit mun kullille ja sitten imisit, tai että sinun spermaa käytettäisiin liukasteena.

        https://cdnh.imagefap.com/images/full/108/200/2000259699.gif?se=1650451756&ss=4a2822b0989fc6df0ab81cd59930472d

        ja tuolta se näyttäisi kun minulta lentää sinun kasvoille
        https://cdn.imagefap.com/images/full/108/121/1210324168.gif?end=1650451543&secure=092a5bb23015a38726b91

        ja tämä on jotain sellaista mitä olisi kiva tehdä puolin ja toisin
        https://cdnh.imagefap.com/images/full/108/659/659731493.gif?se=1650451382&ss=97a0ee87234f58593f785daf841422b6

        ja kaiken huipuksi saisit kokea tämän
        https://cdnh.imagefap.com/images/full/108/829/829826542.gif?se=1650451043&ss=ab62d2dd66fb020fd2eb48f797fe1e04

        ja sen aikana voisin avittaa että koet yhtä aikaa tämän
        https://cdnh.imagefap.com/images/full/111/266/266097864.gif?se=1650450771&ss=5376860b3b4f30f13e3d27fc7bb052d0

        Lopuksi vielä extra bonus. Tuo kuvaa kullini mallia suhteellisen hyvin.
        https://cdnh.imagefap.com/images/full/108/722/722312686.gif?se=1650451693&ss=7fd9b75de46a491468d498fdf19bb999


    • Anonyymi

      puiston penkillä istuisin suuri kalu syvällä pepussa verkkarit polvissa olis siinä ohi-kulkijoille katseltavaa voisin istua vaikka tunnin

      • Anonyymi

        Kunnes joku ahdasmielinen pilaa koko jutun ja soittaa kytät,mitään hauskaa ei saisi olla.


    • Anonyymi

      uimaranta otan isoa suuhun ohikulkijat saavat katsoa nousen ratsaille iso kalu pepussani joskus ohikulkija tuo kalunsa imettäväksi kun kiihottuu mitä näkee joskus myös nainen haluaa katsoa kun mies ottaa suurta peppuun näin on käynyt kaikki ei ole fantasiaa

    • Anonyymi

      yleinen puisto upea paikka ottaa suihin ohikulkijoilta naiset katselee mielellään

    • Anonyymi

      Fantasioin et ois monta miestä ja nussisivat peppuun suuhun ja saisin olla naisten alusasus ja ehkä jo kesällä Porvoon motarin levarilla siellä on aina ihania homoja
      olen saanut usein imeä kullia ihana tunne kun saa spermaa suuhun nam nam transmummo

    • Vähän jännittäisi miehen kaa. Seisoisko? Ehkä pitäs katsoo homopornoo ja molemmat runkkais itseensä ja siitä vois olla helppo jatkaa...

    • Sellainen spontaani juttu olis parasta. Tehdä hommia ulkona jonkun komearunkoisen kaverin kanssa ja sit se imettäis kulliaan siinä hommien lomassa. Ottais vain kullinsa sepaluksesta, sanois ”Ime!”. Ottais vahvalla otteella niskasta kiinni, painais polvilleni eteensä. Ja seuraava mitä se sanoin olis, ”Niele”. Ja sit jatkettais töiden tekoa ihan normaalisti. Missä vain, milloin vain, miten usein vain.

    • Anonyymi

      junassa istua iso kalu pepussa

    • Anonyymi

      Metrossa kehä ykkösellä tekis mieli panna miestä.

    • Anonyymi

      Voisin hypätä gollage verkkarisen kundin autoon ja apparin paikalta ensin hosujen päältä jäykistellä kalua sit runkkailla herkku kohdista hitaasti kohti laukeamista......

    • Anonyymi

      Kiihkeestä seksistä pitkän kaavan mukaan. Panen monesta asennosta ja lopuksi laukean suuhun. Ukm60

    • Anonyymi

      haluaisin rannalla imeä ja ottaa peppuun ihmisten katsoessa

      • Anonyymi

        Mäkin haluan,odotetaan kesää ja kullia!


    • Anonyymi

      Se on kiihottavaa, kun saa imeä uuden isokyrpäisen miehen loppuun asti, kun tietää että hän on ollut tarkoituksella viikon runkkaamatta.Ennen tapaamista on nähnyt kuvasta millainen kyrpä miehellä on, niin se aina nostaa itsellä kiiman huippuunsa. Ensimmäisen kerran, kun olen imenyt isokyrpäistä miestä, niin sen jälkeen olen ollut pelkästään isokullisten kanssa. Hieman herkässä oleva kivikova iso kulli on äärimmäisen kiihottava, jos miehellä meinaa ensimmäinen satsi karata, kun ottaa suihin ja pitää välillä lopettaa. Ihana tunne, kun saa nuolla isoja kiveksiä hitaasti ja sitten ottaa iso terska huulille. Loppu on aina yhtä ihana, kun mies kiihdyttää vauhtia ja sitten sanoo, että nyt tulee ja iso kalu alkaa sykkimään spermaa suun täydeltä.Juu, kyllä. Isokyrpäinen mies on ihana.

    • Anonyymi

      tykkään laskea sortsini alas istua ison pohjaan nauttia kesä illasta puiston penkillä hitaasti keinuen kauan

    • Mulla oli ensimmäinen kokemus toisen jätkän kans hommailust tässä reilu kuukausi sitten.
      Se jätkä oli suht uus tuttu ja tiesinki ennestään et se oli Bi, mut siinä sit kun kahdestaan jäätiin ja juteltiin niin kerroin sille että itteäki kiinnostais ajatus toisen jätkän kans olemisesta tai että olin ainaki fantasioinu siitä monesti.
      Pian sit oltiinki alasti siinä kumpiki ja alettiin touhuilee. Kohta runkkasin omaani samalla kun otin suihin siltä minkä jälkeen sekin vielä otti multa suihin.En tiedä johtuiks jännityksestä mutta ei tullut lauettua.Ihan panemiseen asti ei homma sillä kertaa edenny.

    Ketjusta on poistettu 140 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe