Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1346

  1. No+ilmeisesti+et+ole+tyytyväinen+joltain+osin+lainsäädäntöön+niin+sano+joku+esimerkki+++jonka+muuttaisit+tasa-arvolaissa,+yhdenvertaisuuslaissa+,+uskonnonvapauslaissa+tai+vaikka+sananvapauslaissa.
  2. No+hienoahan+on+se+,+et+ole+meidän+hyvisten+porukassa+:)Ja+totta+on+Egyptissä+on+hienoja+vanhoja+kulttuureita+ja+suosittelen+niitä+mennä+katsomaan,+kunhan+koronasta+päästään.+Kuolleidenlaaksoon+kannattaa+varata+päivä+ja+runsaasti+vettä+mukaan.Avaruusoliot+sen+sijaan+ovat+ihan+pötyä.+En+tiedä+paljonko+olen+elämäni+aikana+ajanut+yöaikaan+mutta+jos+sanon,+että+helvetisti+niin+kuvanee+aika+hyvin.+Ainahan+taivaalla+näkyy+valoilmiöitä+oikein+pimeässä+jossa+katuvaloja+ei+ole+niin+voi+oikeasti+nähdä+jopa++kun+tähti+syntyy+tai+kuolee.Ja+ihmisen+kyvyt+ovat+toki+rajalliset+mutta+avaruuden+tutkimus+on+jo+niin+pitkällä,+että+vaikkapa+viestin+kuulisimme.+Aivan+kuten+mekin+olemme+lähettäneet+luotaimen+jossa+on+viesti+meistä+;)Pakko+on+myöskin+sanoa+tähän+minkä+aikoinaan+kuulin+juuri+kotiin+ajaessa+keskellä+yötä+radio-ohjelmassa+jossa+puhuttiin+aiheesta+ja+vieraana+oli+silloinen+skeptikko+ry+johtaja.+Hänen+vastaus+oli+jotain+sen+suuntaista,+että+no+eihän+sitä+varmuudella+tiedä+onko+tuolla+ketään+mutta+häntä+mietityttää+kaapattujen+kertomukset+siitä+kuinka+alienit+ovat+kiinnostuneita+peräreijästä,+että+jos+hän+pääsisi+toiseen+galaksiin+kattelemaan+niin+ei+ihan+ekana+tulisi+mieleen.+Itse+olen+samaamieltä.+Ihan+ensimmäisenä+ei+tuo+tulisi+mieleen.Se+on+totta,+että+uskonnon+nimissä+liikaa+riidellään+ja+tehdään+eroja.+Sehän+ei+rakenna+mitään+ja+jos+nyt+yhtään+on+niitä+kristillisiä+arvoja+oppinut+niin+nimenomaan+hyvään+ne+voimat+pitäisi+yhdistää,+ei+keskinäiseen+kalisteluun.
  3. No+eihän+nyt+kukaan+tavallinen+luterilainen+enää+usko+luomiskertomuksen+eksantisuuteen.+Ollaanhan+me++varmaan+monen+mielestä+vähän+hauskaa+kansaa+kun+siellä+kirkossa+käydään+mutta+ei+nyt+sentään+mitään+mehtäpököjä.+Suurinosa+lukee+muutakin+kuin+Raamattua+ja+onkin+hyvinkin+kiinnostunut+vaikkapa+historiasta.