Vantaan savipatsas Luomisen ajoilta!

Anonyymi

Vantaalta 30 vuotta sitten löydetty savipatsas on nyt ajoitettu noin 5500 vuoden ikäiseksi. Tämä tarkoittaa, että se on ajalta ennen Vedenpaisumusta ja itse asiassa tehty Aadamin, ensimmäisen ihmisen, vielä eläessä! Totisesti tämäkin todistaa, että Raamattu on totta!

https://www.hs.fi/kaupunki/vantaa/art-2000006567875.html

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      <<Mies löysi oudon savimöykyn Vantaalta vuonna 1989 – Nyt selvisi, että se on 5 500 vuotta vanha patsas

      Vantaalta löytyi Tuima-niminen patsas 31 vuotta sitten. Arkeologit ovat kiivaasti yrittäneet selvittää sen ikää, ja tänä keskiviikkona se lopultakin valkeni.<<

      No, kyllä - aivan uskomatonta. Olen sitä epäillytkin, että Aatami ja Eeva ovatkin olleet suomalaisia, kun heillä on suomalaiset nimetkin!

      • Anonyymi

        Tämä on todella mielenkiintoista, kun katsoo Tuima-nimisen patsaan ulkonäköä ja tatuointeihin viittaavia piiroksi, niin kyseessä on selkeästi myös mayaintiaanien esi-isä, jota mayaintiaanien kalenterilukua 144.000 olen ihmetellyt Ilmestyskirjassa. On siis mayojen kalenterin viimeinen baktun - 144.000 vrk, joista viimeinen eli 13. tuli täyteen 21.12.12. Ja ilmestyskirjassa se on niiden luku 144.000 maasta ostettua joiden luvun täytettyä alkaa maailmanloppu Ilmestyskirjan mukaan.

        <<Erityisen kiinnostuneita mayat olivat kalenterien laatimisesta. Heidän kalenterinsa alkuhetki on 13. elokuuta 3114 eaa.<<

        Eli tuosta hetkestä on aikaa nyt 5134 vuotta, ja patsaan iäksi on arvioitu 5500 vuotta, joten Aatamin ja Eevan lisäksi on Suomessa asunut selvästi myös mayaintiaanit, jotka mahdollisesti sitten pohjoisen kautta vaelsivat Etelä-Amerikkaan. Mayaintiaanien eepos Popol Vuh kertoo tarinaa, että miten piru pääsi vaikuttamaan Raamatun kirjoittamiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on todella mielenkiintoista, kun katsoo Tuima-nimisen patsaan ulkonäköä ja tatuointeihin viittaavia piiroksi, niin kyseessä on selkeästi myös mayaintiaanien esi-isä, jota mayaintiaanien kalenterilukua 144.000 olen ihmetellyt Ilmestyskirjassa. On siis mayojen kalenterin viimeinen baktun - 144.000 vrk, joista viimeinen eli 13. tuli täyteen 21.12.12. Ja ilmestyskirjassa se on niiden luku 144.000 maasta ostettua joiden luvun täytettyä alkaa maailmanloppu Ilmestyskirjan mukaan.

        <<Erityisen kiinnostuneita mayat olivat kalenterien laatimisesta. Heidän kalenterinsa alkuhetki on 13. elokuuta 3114 eaa.<<

        Eli tuosta hetkestä on aikaa nyt 5134 vuotta, ja patsaan iäksi on arvioitu 5500 vuotta, joten Aatamin ja Eevan lisäksi on Suomessa asunut selvästi myös mayaintiaanit, jotka mahdollisesti sitten pohjoisen kautta vaelsivat Etelä-Amerikkaan. Mayaintiaanien eepos Popol Vuh kertoo tarinaa, että miten piru pääsi vaikuttamaan Raamatun kirjoittamiseen.

        Minulla tuli mieleen nuo Pääsiäissaaren patsaat.


      • Anonyymi
        TolkunIhminen kirjoitti:

        Minulla tuli mieleen nuo Pääsiäissaaren patsaat.

        Joo pääsiäissaarten patsaat, mutta mistä ostettu aikanaan.


    • Ei olisi paljon tarvittu, että patsas olisi tehty jo ennen Luomista. Ihmeellistä, ihmeellistä. Keskustelu Raamatun totuudellisuudesta voidaan lopettaa tähän!

      • Anonyymi

        Äläs nyt! Patsashan osoittaa evoluutioteorian huuhaaksi Kun se on muovattu Aatamin ja Eevan vielä ehkä eläessä, niin voimme huomata, että ihminen on ollut luomisen hetkestä asti samanlainen, patsas se todistaa.


      • No eihän nyt kukaan tavallinen luterilainen enää usko luomiskertomuksen eksantisuuteen. Ollaanhan me varmaan monen mielestä vähän hauskaa kansaa kun siellä kirkossa käydään mutta ei nyt sentään mitään mehtäpököjä. Suurinosa lukee muutakin kuin Raamattua ja onkin hyvinkin kiinnostunut vaikkapa historiasta.


      • No harvemmin aamusta iltaan. Minulla tämä on tavallaan työpaikkaetu jonka itse kustannan. Silloin kun töissä olen.


      • Aatamihan eli tuohon aikaan koska Raamattu sanoo että hän eli 930 vuotiaaksi eikä kuollut hukkumalla eikä häntä arkkiinkaan tarinassa raahattu .Näin ollen patsas on vedenpaisumusta edeltäneeltä ajalta ja todellinen harvinaisuus, ihan hilkulla on ettei ollut jo ennen luomista.


    • Anonyymi

      Mikä on kun uskovaiset eivät ole patsaasta innostuneet???

      • Anonyymi

        niitä on jokaisella omiksi tarpeiksi omilla tonteillaan.

        uskovat ei juuri lokerotaloissa asustele.


    • Hieman Vaahteramäen Eemelin tyyliä tuossa patsaassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      153
      3010
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      95
      1614
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1537
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      124
      1435
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      374
      1423
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1225
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      15
      941
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      48
      862
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      259
      815
    10. 60
      805
    Aihe