Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TolkunIhminen
profiilit
TolkunIhminen
TolkunIhminen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1346
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vähän+vaikea+toteuttaa+koska+olen+itse+itseni+työnantaja.+Toki+voisin+noille+palkallisille+alkaa+pitää+palopuheita+mutta+toisaalta+töistä+niille+maksetaan+eikä+palopuheiden+kuunteluista.+Toki+radiota+saavat+kuunella+kuullokkeilla+ja+voivatpa+jopa+itse+valita+mitä+kanavaa.
25.06.2020 23:48
Niin+tavallaan+tuo+on+siis+jo+tehty+ja+näyttää+siltä,+etteivät+tarvitse+apuja+omien+murojensa+kusemiseen.+Jos+jotakin+positiivista+tästä+yrittää+löytää+niin+ehkä+se,+että+tämän+tekevät+ihan+itse+.
25.06.2020 23:37
Ottamatta+ihan+kantaa+aloitukseen+niin+onhan+se+hiukan+hämmentävää+noin+loppujen+lopuksi,+että+Jeesus+kuvataan+eritäin+valkoisena.+Enkä+tarkoita+tällä+nyt+sitä,+että+hän+mustaihoinen+olisi+ollut+mutta+jos+mietitään+synnyinpaikkaa+niin+ehkä+hmm..+jotakin+tuolta+väliltä.+Tuo+siis+vain+maantieteellinen+totuus.
25.06.2020 23:33
"Homojen+iskut+"+:xd+
Mitä+ne+ovat+?
25.06.2020 23:28
Ei+kyllä+heti+soita+kelloja,+eli+ei+vissiin+suuri+vaikuttaja+mutta+ei+tuo+sitä+muuta,+että+kopioit+jälleen+kerran+koko+jutun.+Sinulla+ei+vissiin+ole+omaa+sanottavaa+?+Nyt+kuitenkin+olisi+mahdollisuus+kuten+kysyin+ylempänä,+että+miten+tuo+sananvapauden+rajoittaminen+on+näkynyt+sinun+elämässäsi+?
25.06.2020 23:25
Voi+kun+en++ole+vassari+edelleenkään.
25.06.2020 23:22
Totta+kait,+asun+suomessa+mutta+tuo+oli+esimerkki+jota+et+selvästikkään+ymmärtänyt.
25.06.2020 23:15
Koko+kirjoitus+kopioitu,+kenties+patmoksen+tehtaalta+;)+
Jos+noin+kuitenkin+on+niin+kerro+nyt+ihmeessä+omakohtainen+kokemuksesi+kuinka+sinun+sananvapautta+on+rajoitettu+ja+mitä+tuosta+kaikesta+on+seurannut+?
25.06.2020 23:13
Niin+mutta+mitä+siitä+huolta+kannat,+etkös+suomessa+asu+?
25.06.2020 23:09
Nimenomaan+mielipiteenvapaus+ja+ilmaisuvapaus+ovat+eriasioita+kuin+sananvapaus+;)
Kyllä+mielipiteen+saa+ilmaista+edelleen+siellä+omassa+tuvassa+voi+jupista+ihan+vapaasti+:d
25.06.2020 23:08
Paitsi,+etten+ole+vassari.
25.06.2020 23:04
Osittain+ehkä+olet+oikeilla+jäljillä+siinä+mielessä,+että+pienestäkin+asiasta+kehitetään+jotakin.+Juurikin+siellä+somessa+loukkaannutaan+milloin+mistäkin+mutta+samaa+uhriutumistahan+on+havaittavissa+tietyissä+uskovaisissa.+Vainoksi+väitetään+ihan+vaan+jo+sitä+jos+et+ole+ihan+samaa+mieltä.+
Tuota+nyt+jenkeissä+tapahtuvaa+tilannetta+ei+voi+kuitenkaan+verrata+mihinkään+suomen+oloihin.
Täällä+saa+tuomion+vain+jos+katsotaan,+että+homma+on+ollut+tarkoituksellista.+Kenenkään+mielipahasta+ei+makseta.
25.06.2020 23:01
Niinpä+muttei+suomessa.+Koska+täällä+on+laki+joka+koskee+kaikkia+tai+tulisi+ainakin+koskea.
25.06.2020 22:37
Ollaan+aika+kaukana+tuosta.+Jos+oltaisiin+lähellä+niin+tuo+olisi+jo+viety+jemma+nimiseen+piiloon+ja+avain+heitetty+pois+;)+
Vihapuhe+ei+myöskään+nauti+sanavapautta+vai+pitäisikö+mielestäsi+olla+noin+?+Haluaisitko+jonku+imaamin+kailottamaan+megafoniin+pihankulmalle+kuin+kaikki+väärän+väriset+,+väärän+uskoiset+tai+muuten+vaan+vääräsääriset+tulisi+palauttaa+jonnekkin+tai+peräti+hoitaa+lopullisesti+?
25.06.2020 22:22
Enpä+usko,+että+vaikutusta+ja+toisekseen+jos+kesät+jatkuvat+näin+kuivina+tulee+vihanneksille+liikaa+hintaa+;)
Ongelmahan+noilla+ihmisillä+on+se,+ettei+ymmärretä+sitä+milloin+asia+muuttuu+vihapuheeksi.+Jokaisellahan+saa+olla+mielipide+jostakin+asiasta.+Itse+voin+vaikka+sanoa,+että+mielestäni+se+ja+se+ihmisryhmä+on+sitä+ja+sitä.+Tuo+on+ok+niin+kauan+kun+teen+sen+ns.+ruokapöytäni+ääressä+mutta+siinä+vaiheessa+kun+lähden+torille++huutelemaan,+hakemaan+näkyvyyttä+sanomalleni+ja+samalla+pyrkien+vaikuttamaan+muihin+juttu+muuttuu+vihapuheeksi+ja+paljon+puhutuksi+maalittamiseksi.
Persuissa+näitä+riittää+kummasti+aktivoidutaan+silloin+kun+on+tv-lähetys+tai+saadaan+jotain+muuta+mediahuomiota.+Toisekseen+olen+sitä++mieltä,+että+kyseiset+ihmiset+nauttivat+jo+nyt+aivan+kohtuuttomia+etuisuuksia+verrattuna+tavalliseen+tallaajaan,+että+kaiketi+se+vaatimus,+että+pitäisi+kyetä+puhumaan+asioista+asiallisesti+ilman+nimittelyä+ja+"piilovittuillua"+ei+liene+kohtuuton.
Sääliksi+kuitenkin+käy+Halla-ahoa.+Vaikka+hän+on+oppinut+itse+siistimään+suuvärkkinsä+niin+silti+siivottava+ei+puolueen+nurkista+lopu.
25.06.2020 22:09
Se+nyt+ei+taida+mennä+ihan+noin,+eli+onko+naiset+paljastavissa+tai+ei+.+Lika+on+sitäpaitsi+lähtökohtaisesti+ihmisen+mielessä.+
Hienoa+kuitenkin+olla+suomalainen+ja+elää+yhteiskunnassa+jossa+naisetkin+voivat+toimia+täysivaltaisina+yhteiskunnan+jäseninä.
20.06.2020 16:16
Tiedän+paljonkin+jopa+sen,+että+ihminen+ei+ole+henkien+vietävissä++tai+onhan+tuo+hieno+tekosyy+omalla+toiminnalle+josta+nuo+köörit+ei+vastuuta+kanna.
En+nyt+tiedä+roikunko+täällä+mutta+asiaa+on+oikaista+lahkouskovaisten+juttuja+ihan+vaan+senkin+takia,+ettei+kaikki+luule+meitä+ihan+idiooteiksi.
20.06.2020 16:00
Hölynpölyä,+olkoon+mikä+sinetti+tahansa.
Ihminen+päättää+itse+omasta+elämästään+eikä+ole+erinäisten+henkien+vietävissä.
20.06.2020 15:08
Tai+siis+luulee+;)
20.06.2020 14:47
Onneksi+ei+tarvitse+koska+edelleenkään+teikäläiset+ei+ole+portsareina+taivaanportilla+määrittelemässä+muita++;)+Kenenkään+ei+tarvitse+siis+määritellä+itseään+ja+tulla+teidän+eteen+viimeisellä+rastilla+,+Jumala+kyllä+tietää+sydämmen+salatkin.
20.06.2020 14:46
30 / 68