saviksen kysymys Lutherilaisille. !!

Onko muuten niin että savis on saanut jotkut teistä ensimmäinen kerta kysymään Herralta olenko matkalla Taiivaaseen ?? Tähän menessä olet vain pitänyt itseesi että olet uskossa synneissä ja sen hyvä fiilis joka irstasta armosta tulee. Sorry että herätän sut illuusiosta,, uskosta missä sä te se itse uskosi kautta hoidat oma usko ja missä et tarvi kysellä Jumalalta mitään,,. Vaan suruttomuudessa pidät itsesi mainio maailmanuskova jossa sun paras ystävät on maailmasta.

12

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et todennäköisesti ole onnistunut tavoitteessasi.

    • Anonyymi

      Olen oppinut ainoastaan sen, että jos aloituksessa mainitaan Jumalan galluppi, niin se on saviksen avaama ketju.

      Erotukseksi usko./usko_ aloittamista ketjuista.

      Todennäköisyys on erittäin suuri, että kaikki muut kirjoittajat, paitsi edellämainitut rekatut, ovat todellakin matkalla Taivaaseen. Siksi saviksen ja usko-ryhmittymän hengellinen hapuilu löytääkseen edes omat peukkunsa on yksi vuosisadan suurimpia hengellisiä haasteita. "Taiivaaseen" kun on ainakin savis menossa ;D

      Näitä eksyneitä lampaitamme täytyy kärsivällisesti Hyvän Paimenen ohjata oikeaan suuntaan, vaikka kuinka mäkättävät, märehtivät ja paskovat kunnollisten ihmisten poluille.

      👍

    • Anonyymi

      Minun vastaukseni savikselle poistettiin.

      Jos savis saa vittuilla meille lutherilaisille, miksi vastaava, lyhykäisempi vastaus hänelle oli kielletty?

      Huomatkaa, että hän käytti itse viljelemääni sanaa "lutherilaiset", joka on erotettava käsitteestä "luterilaiset". Me emme ole välttämättä samaa joukkoa.

      En edes kehoittanut häntä haistamaan kakkaa, vaan kevyempää, hometta.

      Mutta... meillä luterilaislla ja etenkään lutherilaislla ei ole samoja oikeuksia kuin vihollisillamme, sillä meidän vihollisemmeksehän (olipas vaikea sana, piti oikein miettiä) savis on ryhtynyt.

      • Anonyymi

        Uusi yritys: "Viholliseksemmehän"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi yritys: "Viholliseksemmehän"?

        Itse käyttäisin "viholliseksemmehan" ennemmin kuin "-hän"

        Saviksen äidinkieli kun selkeästi ei ole suomi, niin hän ei varmaan tässä näe mitään eroa, miten käännösbotti sen tekstin tänne luettavaan muotoon vääntää.

        👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse käyttäisin "viholliseksemmehan" ennemmin kuin "-hän"

        Saviksen äidinkieli kun selkeästi ei ole suomi, niin hän ei varmaan tässä näe mitään eroa, miten käännösbotti sen tekstin tänne luettavaan muotoon vääntää.

        👍

        "ä" vai "a"?
        Mielestäni "ä" on ikäänkuin hienostuneempi... 🤔


    • Anonyymi

      Pehmeä savi on kamalaa liejua.

    • Anonyymi

      <<Onko muuten niin että savis on saanut jotkut teistä ensimmäinen kerta kysymään Herralta olenko matkalla Taiivaaseen ??<<

      Mistä uskonnosta puhut? Kristinuskossa ei ole taivaaseen menoa.

    • Täytyy ihmetellä, teet aloituksen itsestäsi monessako persoonassa ?

    • Se on hieno nähdä että on vain pieni joukko joka vastustaa Ristinkuolema ja sen kautta Kuoleman Tie Taivaaseen. Kuolema on minulle VOITTO julisti Paavali.

      • Anonyymi

        Miksi sinun pitäisi "nähdä" mitä me uskomme? Mitä se sinulle kuuluu? Luuletko todellakin olevasi itse Jumala, jolle olisimme tilivelvollisia?

        Uskomme halveksunta, pahansuopuutesi ja narsismisi on aivan uskomaton, mutta niiin helluntailaista. Olet itse sokea.

        Jos näkisit, sinun ei tarvitsisi kysyä. Teet myös jumalastasi sokean, olennon, jonka täytyy aina gallupeillaan "kysyä", kun ei muuten äly leikkaa. Ei kovin heppoinen "herra".

        Älykkään ei tarvitse kysyä. Riittää, kun pitää silmänsä ja korvansa auki ja myös ymmärtää näkemänsä ja kuulemansa. Ei galluppeja tarvita.

        Nämä terveiset gallup-jumalallesi. Osaako se itse kirjoittaa vastaukset paperille, vai laittaako rukseja ruutuihin?

        Minulla / meillä "lutherilaisilla" on toinen Jumala.


    • Jossakin vaiheessa olet kirjoitellut ihan järkeviäkin aloituksia ja kommentteja. Tämä aloituis ei niihin lukeudu . Sanoisin erittäin sekavaksi.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2487
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      250
      2289
    3. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      148
      1302
    4. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1300
    5. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      37
      1251
    6. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1151
    7. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      63
      1104
    8. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      59
      968
    9. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      942
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      910
    Aihe