Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kaalikas112
profiilit
kaalikas112
kaalikas112
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
11
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mietin+kans+tuota+vaihtoehtoa,+varsinki+nyt+korona+aikaan+kun+ei+oikeen+pääse+mihinkään+uloskaa++"reffeille"
10.02.2021 20:19
Molemmat+tykkää+edetä+hitaasti+ja+olin+itse+vasta+eronnut+edellisestä+suhteesta+kun+aloimme+useammin+pitäämään+yhteyttä.+On+kyllä+pakko+myönttää,+että+tunnetaan+nykyään+oikeesti+hyvin,+vaikka+se+tutustuminen+onki+tapahtunut+lähinnä+vaa+netin+välityksellä.+jaja+kiitos!+:)
10.02.2021 20:18
Ymmärsinkö+nyt+sitten+vihdoin+oikein?+
Elikkä+ei+ole+mitään+estettä+ettenkö+voisi+ilmottaa+vaikka+huomenna+(28.12)+vuokranantajalleni,+että+haluan+irtisanoa+jo+31.12.+tämän+sopimuksen,++jollonka+se+irtisanomiskuukausi+olisi+tammikuu?+Minkä+aikana+vielä+voin+olla+kuitenki+kämpässä+ja+maksan+vielä+sen+tammikuun+vuokran+?+Ja+siitä+sitten+voin+ongelmitta+helmikuussa+asua+jo+uudessa+kämpässä+max+sillä+sopimussakolla?
27.12.2020 20:55
haha,+tuon+selvemmi+en+osannu+lyhkäsesti+kirjottaa+mikä+on+ongelmana:D+Lähinnä+haluisin+tietää,+että+miten+muut+tuossa+tilanteessa+tekisi+ja+jos+joku+osais+kertoa+tuoasta+sopimussakko+hommasta,+eli+iha+vaa+muitte+kokemuksia!
27.12.2020 19:54
Mä+tein+sen,+kaksi+päivvää+puhuimme+putkeen+asioista+ja+hän+alkoi+kai+ymmärtmään+kun+perustelin+oikeesti+hyvin.+Nyt+kuitenki+oon+kokoajan+vaan+miettinyt+ja+eppäillyt,+että+teinköhä+varmasti+oikein...+
Mutta+kiitos,+tuon+viestin+luettua+(ja+muidenkin+auttaneiden)+tuli+helpotusta+ja+varmuutta+siihe,+että+nyt+oikeesti+oli+se+tehtävä+ja+täö+oli+vaan+parasta.
21.05.2020 20:11
joo+no+se+tulee+olee+vaikeeta+erota,++kun+hän+sitä+ei+halua
20.05.2020 16:00
niin+ja+ennen+tätä+tän+hetkistä+suhdetta+olin+sinkkuna+ehkä+vain+muutaman+kuukauden...+Eli+sinäänsä+on+kokoaika+ollut+joku+nii+tuntuu,+ettei+oo+pystynyt+edes+kunnolla+tutustumaan+itseensä+tai+jotenki+sellane+olo,+että+ei+vaan+tiedä+mistään+mitään...
20.05.2020 15:19
kai+se+on+niin+tehtävä,+että+paremmin+tunnistais+itseäänkin+ja+mitä+oikeesti+haluan+ja+tarvitsen,+jospa+paras+oiski+olla+yksin+enkä+tarviikkaan+ketään+vierelleni,+ainakaan+vielä...
20.05.2020 15:15
No+oon+eroa+yrittäny+kauan,+mutta+sitte+sieltä+poikaystävältä+tulee+vaa+just+kaikkea,+että+hän+ei+halua+ketään+muuta+ja+vaan+minä+teen+hänet+onnelliseksi,+hän+ei+tarvii+muuta+kun+vaan+minut...+Vaikka+kuinka+yrittääkin+sanoa,+että+kun+ei+tämä+toimi+ja+piste+
Ja+kun+olemme+tuon+ihastuksen+kanssa+puhuttu+ollaan+niin+paljoista+asioista+vaa+sammaa+mieltä,+hänellä+vaan+on+niin+samalaiset+ajattelutavat+jne,+mitä+en+oo+taas+kokenu+pitkään+poikaystäväni+kanssa+tai+lähes+aina+riidellään+edes+jostakin.
20.05.2020 15:13
Sitä+olen+itsekin+paljon+pohdiskellut,+vaikka+kuinka+yritimme+sitä+arkea+saaha+jotenki+toimimaan,+puhuimme+ja+riitelimme+mutta+ei+kyllä+silti+lähteny+rullaamaan!+Tuntui+kun+olisin+hänelle+just+vaan+jokin+huoltaja,+mitään+hän+ei+voinut+itse+tehä,+eikä+asia+muuttunut+mihinkään+suuntaan+edes+vaikka+lukemattomia+kertoja+puhutttiin+asioista.
Niinpä+muutinki+sitten+oman+asuntoon+pois+hänen+luotaan.+Aikalailla+mun+oma+elämä+alko+siinä+muutenkin+jäämään+kun+oli+meidän+kotona+niin+paljon+tehtävää+ja+"huolehtia"+poikaystävästä...
19.05.2020 18:51
Itsekkin+olen+pohdiskellut+jospa+olen+vaan+ihastunut+miehen+ulkonäköön+koska+en+kuitenkaa+tunne+häntä+perinpohjin...++Ja+elelen+vaan+jossain+ihastus+kuplassa..+
Tai+onhan+hän+todellakin+siis+hauska+ja+meiän+ajatusmaailmat+kohtaavat+hyvinkin.+
Yritän+olla+hänelle+puhumatta,+etten+vaan+ruokkisi+mun+tunteita,+mutta+siis+sehän+vasta+vaikeeta+onkin!+
Niin+tuntuu+just+siltä,+että+jotain+pitäisi+tehä,+koska+jollain+tavalla+pelottaa+vaa+liikaa+että+päädytään+jonnekin+ja+sitten+ihastuneena+petän+poikaystävääni,+kuitenkin+käydään+usein+py:n+kanssa++kyseisellä+paikkakunnalla+ja+nään+hänet+pakolla!
19.05.2020 18:44
1 / 1