Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
AIDS_OG
profiilit
AIDS_OG
AIDS_OG
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oot+hämmentynyt+nuoruuden+hormonitasojen+nousun+ja+näiden+uusien+fetissien+kannustamisen+takia.+Odottaisin+18-vuotiaaksi+asti,+vaihe+menee+varmasti+ohi.
07.08.2020 00:35
Kyllä+sen+tietää.+Käsite+on+aika+vaikea+määrittää,+mutta+kyllä+sen+itse+tietää.
07.08.2020 00:28
Normaali+ja+yleinen+fetissi.++Samanlaista+tulee+itsekin+katsottua.++Tarkoititko+18v+vai+13v?++Jokatapauksessa+voi+laittaa+viestiä,+lakisyistä+kysyn+vaan.
07.08.2020 00:05
Ajattelin+käyttää+amfea,+metaa,+alpratsolaamia,+buprenorfiinia+(näitä+mennyt+jo),+dxm+ja+vähän+pilveä.+Myös+tupakoin,+koska+haluan+kuolla.+Voisin+ostaa+kaljaa+tai+pullon+gambinaa+lisäksi.
01.07.2020 10:46
Olin+joskus+5-vuotta+sitten+laudan+kuningas.+Wanhoina+hyvinä+aikoina.+Mäntä+pohjaan+toista+hautaan+asti+moikkaan+viikatemiestä+kuin+vanhaa+frendiä+ja+kävelen+hymy+huulilla+helvetin+porttien+läpi.
01.07.2020 02:15
Ylipainosta+en+tykkää.+Tärkein+et+muija+on+hyvää+seuraa,+molemmat+on+mielummin+toistensa+kaa+kuin+yksin+ja+tietty+se,+että+pitäis+elää+samaa+elämäntyyliä+kuin+minä+tai+hyväksyä+se.
01.07.2020 02:08
Kristalia+myynnissä+halvalla.+Vaarallista+porukkaa+perässä.+Kädet+täynnä+reikiä,+pää+täynnä+demoneita,+kämppä+täynnä+saastaa.+Palovaroitin+revitty+irti,+seinältä+voi+lukea+"666+suicide",++"hail+satan"+ja+muuta+samantyylistä,+virtsan+haju+iskee+ensiksi,+pilven,+röökin,+hien+ja+teen+miedommat+tuoksut+tulevat+tutuksi+myöhemmin,+piikkejä+ja+epämääräisiä+kotikemistiliuoksia+saattaa+olla+lattialla,+mutta+suurin+vaara+on,+että+jäät+tähän+ajattomaan+eskapismiluukkuun+jumiin+ja+liityt+mukaani+varjojen+maailmaan,+siihen+synkempään+todellisuuden+versioon.
01.07.2020 02:00
1 / 1