Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

39

1. Minulla+henkilökohtaisesti+on+niin+että+perjaattessa+ensisilmäyksellä+mä+tajun+sen+haluanko+mä+sitä+miestä+nähdä+vielä+toisenkin+kerran.+Tiedenkin+jos+ei+tuu+nyt+treffin+aikana+jotain+outoja+piirteitä+esiin+ja+mielipiteet+menee+ihan+eri+suuntaan+mutta+sitä+ei+ole+tapahatunut.+Eli+tämä+siis+on+se+kemia+että+onko+ollennkaan+kemiaa+tai+ei.+Mutta+kyllä+mä+voin+sen+sanoa+aika+heti+parin+tapamisen+jälkeen++onko+sen+ihmisen+kanssa+mikään+parisuhde+mahdollinen.+Mulla+oli+kerran+semmonen+poikkeus+mitä+mä+en+yleensä+tee.+Yks+kunti,+hän+oli+fiksu+,+intohimoinen++sekä+söpö,+perjaates+oli+niku+kiva+mun+mielestä,+mutta+se+oli+ainut+asia+mitä+mä+pystyin+ajattelemaan+hänestä.+Mä+kuitenkin+näin+sitä+ja+mietin+että+tuleeko+siitä+tunteita+vai+ei+?+Ja+ajan+myötä+mä+vaan+tajusin+et+ei+mitään+tunteita+ja+oli+tosi+kamala+fiilis+koska+mies+oli+mulle+ehdinyt+sanoa+et+rupee+kyllä+ihastumaan+minuun+ja+ajattelee+mua+paljon,+Hu+huh,+tuntui+kamalalta+ja+loppujen+lopuksi+mä+sanoin+ei+täst+tuu+mitään,+mun+fiilikset+ihan+nolla.+Hän+kiitti+rehellisyydestä+ja+siinä+se+oli.+Ainakin+mul+tulee+tämmonen+ihastuminen+aika+nopeesti+jos+tulee+ja+jos+ei+tulee+alussa+sitten+todennäköisesti+ei+tuu+sitä+myhämminkin.
  2. Ok,+tää+keskustelu+on+jotenkin+outo+ja+sä+oot+vissi+omassa+päässä+keksinyt+tiedetty+syyt+miksi+esimerkiks+naiset+matkustaa+ja+sä+oot+tosi+kovin+kiinni+niissä.+Ootko+sä+niku+kadeellinen+matkustaville+ihmisille+koska+sä+itte+et+tekee+sitä+vai+mikä+on+see+syy?+Mun+mielestä+ihmiset+(naiset+sekä+miehet)+matkustaa+nähdäkseen+muita+kauniita+maita+ja+kulttuureja.+Ei+siellä+tarvi+olla+muuta+syytä,+kyllä+ne+seksituristit+ovat+siis+ihan+eri+juttu+ja+must+tuntuu+että+sä+siinä+tapauksessa+puhut+niistä+seksituristeista+:D+Yleensä+oon+ollut+matkalla+kavereiden+kanssa+ja+on+ollut+myöskin+yksin.+Siis+ihan+saman+verran+on+ollut+miehiä+kun+naisi+länsimaista.+Miksi+nyt+saa+naiset+koko+paskan+puhen?+Ja+tää+juttu,+että+joku+menee+ja+seikkailee+ennen+parisuhdetta,+no+varmaan+paljot+tekee+sitä,+mutta+se+ei+ollut+kyll+mun+tavoite,+mä+en+edes+ajattelenut+sillä+tavalla.+Mä+tavasin+nimenomaan+miehiä+jotka+sanoivat+että+juu,+no+ei+missään+nimessä+mikään+tyttöystävää+koska+haluaa+matkustaa+vielä+paljon+ja+tehä+sitä+ja+tätä.+En+kuullut+sitä+paljon+naisilta.+Mistä+10+vuodesta+sä+puhut?+Mistä+se+määrä+tulee?+Totta+kai+mulla+on+ollut+vakavia+suhteitä+elämässä+ja+ne+on+loppunut+jostain+syistä.+Oon+nyt+sinkku+ja+sun+näkökulma+vaan+tuntuu+joku+katkera+ja+keksitty+syy+miksi+pitäis+vihata+naisia+sen+takia+että+ne+reissaa.Kysyn+sama+että+miten+liitty+sosiaalisuus+ja+luonnen+muuttuminen+tähän+mun+vastaukseen+ollennkaan?+Oon+sosiaalinen+ihminen+ja+tykänyt+ainat+sosiaaliseista+miehistä+koska+en+voi+kuvitella+elämä+liian+erilaisen+miehen+kanssa,+pitää+olla+kuitenkin+jonkun+verran+sosiaalinen.+Ja+on+ollut+mun+ex-kumppanit+sosiaalisia+ihmisiä.
  3. En+jaksanut+kaikkia+vastauksia+lukea+eli+saatta+olla+että+toistan+jonkun.+Aika+ärsyttävä+on+sellainen+juttu+että+aina+puhutaan+yhdestä+puolesta+eli+naisesta+mikä+koskee+lapsia+ja+perheen+perustamista,+Naiset+ja+naiset+ja+syytetän+siitä+miksi+ne+ei+halua+nuorena+lapsia.+Ajat+muuttuvat,+ihmiset+muuttuvat+ja+maailma+muuttuu.+Ei+niitä+miehiä+kyll+löyty+paljon+ketkä+oikeesti+haluaisi+lapsia+alle+25+vuotiaana,+siis+kenen+ihmeen+kanssa+pitäis+se+nainen+niitä+lapsia+hankkia??+Nykyaikana+on+niin+paljon+muita+mahdollisuuksia+ja+miksi+edes+pitäis+lasta+niin+ajoissa+hankkia.+en+vaan+taju+sitä!+Käyn+itteki+matkustamassa+ja+hiljaittain+tulin+juuri+takaisin+pidemmästä+reissusta,+mutta+kotiinpalu+oli+oikein+mukava+ja+olin+tosi+onnelinen+myös+siitäki.+Ei+tämä+tarkoitta+että+ei+kävis+mikään+paikallinen+mies+kenen+kanssa+ei+kelpaa+enään+mennä+vaikka+sinne+Nuuksion.+Miksei?+Totta+kai+on+se+Nuuksio+ja+Suomen+luonto+ihan+alytömän+kaunis+ja+jonkun+kivan+miehen+kanssa+olis+luontoon+mennä+vielä+kivempi.+Mistä+tulee+sellaiset+ennakoluulot+ja+luokkitukset?+Oon+28+vuotias+nainen+ja+mikään+parisuhde+ei+haittais+nyt+ollennkaan.+Reissussa+ihmeteltiin+paljon+miten+on+mahdollista+että+mä+oon+sinkku.+Mutta+silti+mä+pelkään+että+löytykö+mies+kenen+kaa+toiveet+ja+kemia+kohtaisi.+Taita+olla+että+mä+vaan+tykkän+liika+noista+jännämiehistä+ja+kunnoliset+nörtit+mua+ei+vetää+:D:D+Mutta+sellaista+se+vaan+on+että+tunteita+ei+saa+pakotta+ja+sitä+varmaan+tiedä+jokainen+ihminene.+Jotenkin+tämä+aihe+tuntuu+olevan+jonkun+tosi+pettynyt+ja+ei+niin+haluttun+ja+katkeran+miehen+aloitte.+Anteeks+virheistä(suomen+kieli+ei+ole+äidinkieli)
  4. "Olen+vaan+huomannut,+että+jos+nainen+huomaaETTEN+OLEKAAN+NIIN+PALAVASTI+kiinnostunut+(mieliala+voi+olla+alhaalla)...+niin+heti+sitten+menee+poikki."+Siis+mitä+sä+vielä+haluat+vai+odottelet?+Että+naine+kuitenkin+saalistais+sinua+jatkossa?+Sä+myönnät+että+et+ole+kuitenkin+kiinnostunut+ja+sitten+syyttät+naisi,+että+ne+suuttuu.+Voi+herra+jumala
  5. Mä+jotenkin+uskon+että+se+ei+ole+kiinni+nättisyydest+vaan+siitä+millä+tuulella+nainen+näyttää+olevana+ja+ihan+varmasti+se+kuinka+paljon+nainen+itse+flirttailee+ja+niin+sanottuna+itteki+antaa+huomiota+miehille.+Omista+kokemuksista+voin+kertoa+että+olen+myös+tosi+kaunis+nainen,+miehet+kehuu+koko+aika+ja+baarissa+saan+pirusti+huomiota,+ei+vaan+baarissa,+myöskin+kaduilla,+miehet+sano+moi+ja+kattelee.++Tulee+oikeesti+iskemaan+kaikenlaisia+miehia,+ulkomaalaiset,+suomalaiset,+nuoremmat+ja+vanhemmat.+Joku+mainitsi+täällä+että+vaaleatukkaiset+naiset+saa+huomioon+mutta+ei+oo+totta,+olen+itse+ihan+mustatukkainen,+voin+olla+baarissa+vaikka+ihanan+vaaleatukkaisen+nätin+ystävän+kanssa+ja+huomio+perjaates+on+ihan+puoleeksi.+Olen+semmonen+iloinen,+hymyilen+paljon+ja+näyttän+tosi+ystävälliseltä.+Eli+mä+suosittelisin+olla+itse+myös+avoimella+tuulella+ja+ei+vaan+niku+toivota+sitä+huomiota+jos+itse+istuu+ja+ole+vittumaisella+ilmeellä+ja+sitten+toivo+että+tulis+joku+iskemaan.+Antakaa+itte+hymy+ja+vinkki+sun+kiinnostuksesta.+Mä+tuon+yhen+esimerkin-olin+tanssilattialla+kavereiten+kanssa,+tanssisin+ihan+vapaasti+ja+huomasin+yhen+tosi+söpön+nuoren+miehen,+mä+en+ollut+varma+oliko+se+minua+huomanut+mutta+mä+katoin+sitä+tosi+syvällisesti+jonkun+verran+ja+kun+se+vaikka+hetkeks+kattoi+sitten+mä+hymyilin+kevyesti+ja+silloin+kun+mä+tanssisin+selkä+sen+suuntaan+seurava+hetki+sitte+se+oli+mun+selän+takana+tanssimassa+ja+oli+jo+mun+kimpussa+:)+Flirttailekaa+itte+myös+niin+mies+tiedää+että+ootte+itteki+kiinnoustunut.+Anteeks+mun+virheitä+jos+niitä+tuli,+en+oo+suomalainen:)