Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Geisha121
profiilit
Geisha121
Geisha121
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
39
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulla+henkilökohtaisesti+on+niin+että+perjaattessa+ensisilmäyksellä+mä+tajun+sen+haluanko+mä+sitä+miestä+nähdä+vielä+toisenkin+kerran.+Tiedenkin+jos+ei+tuu+nyt+treffin+aikana+jotain+outoja+piirteitä+esiin+ja+mielipiteet+menee+ihan+eri+suuntaan+mutta+sitä+ei+ole+tapahatunut.+Eli+tämä+siis+on+se+kemia+että+onko+ollennkaan+kemiaa+tai+ei.+Mutta+kyllä+mä+voin+sen+sanoa+aika+heti+parin+tapamisen+jälkeen++onko+sen+ihmisen+kanssa+mikään+parisuhde+mahdollinen.+Mulla+oli+kerran+semmonen+poikkeus+mitä+mä+en+yleensä+tee.+Yks+kunti,+hän+oli+fiksu+,+intohimoinen++sekä+söpö,+perjaates+oli+niku+kiva+mun+mielestä,+mutta+se+oli+ainut+asia+mitä+mä+pystyin+ajattelemaan+hänestä.+Mä+kuitenkin+näin+sitä+ja+mietin+että+tuleeko+siitä+tunteita+vai+ei+?+Ja+ajan+myötä+mä+vaan+tajusin+et+ei+mitään+tunteita+ja+oli+tosi+kamala+fiilis+koska+mies+oli+mulle+ehdinyt+sanoa+et+rupee+kyllä+ihastumaan+minuun+ja+ajattelee+mua+paljon,+Hu+huh,+tuntui+kamalalta+ja+loppujen+lopuksi+mä+sanoin+ei+täst+tuu+mitään,+mun+fiilikset+ihan+nolla.+Hän+kiitti+rehellisyydestä+ja+siinä+se+oli.+Ainakin+mul+tulee+tämmonen+ihastuminen+aika+nopeesti+jos+tulee+ja+jos+ei+tulee+alussa+sitten+todennäköisesti+ei+tuu+sitä+myhämminkin.
22.03.2018 18:51
"Other+social+media..+aka+on+ottanut+yhteyttä+muita+sosiaalisia+kanavia+pitkin.+Opetelkaa+englantia+hyvät+immeiset."
En+kattonut+videota+kokonaan+ja+ehkä+en+kiinnitänyt+huomiota.+Mutta+onhan+mun+mielestä+tää+mies+komea.+Tämä+mies+ei+oo+varmaan+sitä+ei+matcheja+eikä+vastauksia+luokka+:D
20.03.2018 21:59
Voi+että+kun+säälittäviä+ne+miehet+joskus+on.+Usko+pois,+niitä+naisi+on+jokassa+maassa+ja+koko+maailmassa+jotka+on+kiinnostunut+vaan+rahasta.+Ei+se+ole+mikään+Suomen+naisten+ominaisuus.+Mutta+kuuleman+osa+suomen+miehistä+tykkä+hirveesti+varsinkin+niistä+Thaimaan+naisista+ketkä+sanovat+suoraan+että+ei+niitä+muu+kiinnosta+kun+valkoisen+ja+läskin+miehen+raha+vaikka+samasta+asiasta+Suomessa+ei+tykkä+miehet+mutta+Thaimaassa+käy.+Aika+ristiriittainen.+Mutta+tästä+ei+ollut+ollennkaan+aihe+eli+menee+jonnekin+muualle+valittamaan!+
Ainakin+mä+tiedän+kuinka+paljon+mun+palkka+on+työstäni+ja+ei+se+oo+mikään+Suomen+korkein+palkka+ja+mä+pärjään+ihan+hyvin.+En+osa+sanoa+paljonko+on+tienanut+miehet+kenen+kaa+oon+seurustelenut+mutta+on+ne+tullut+ihan+hyvin+toimeen.+Ei+mua+kiinnosta+paljonko+ne+saa+palkka+jos+niillä+ei+oo+mikään+isoja+talousongelmia.+Aika+surullinen+semmonen+yleistamine+:(
20.03.2018 21:50
Olen+maahanmuuttaja+ja+mun+mielestä+suomalaiset+on+tosi+ystävälliset+ja+lämmit+ihmiset.+Tulen+niiten+kanssa+tosi+hyvin+toimeen,+on+myös+läheisiä+ystävia+suomalaisia.+Koko+aikaa+te+kiidätte+kaikesta,+no+ei+mun+kotimaassa+semmosta+ollut+sen+takia+tuntui+alussa+outolta+kun+koko+aika+oli+kiitos+ja+kiitos.+En+tie+miksi+suomalaiset+vihaa+toisiaan.+Mutta+yks+asia+mitä+mä+oon+huomannut+on+että+kyllä+te+suomalaiset+valitatte+hirveesti+kaikesta.+Hyvä+elämä+on+rikkonut+ja+aina+vaatitaan+lisää,+ei+kelpaa+tämä+ja+ei+kelpaa+mikään+asia.+Siis+ihan+oikeesti+joskus+tämä+vitutta+mua.+Pitä+keksiä+ongelmia+lisä+kun+niitä+ei+ole+riittävästi.++Valtio+tekee+kaikki,+ei+semmosta+oo+suurin+osa+maissa+kun+toimeentulo+tuki+että+perusvaatimukset+pitä+ihminen+saata+ja+jos+ei+saa+niin+valtio+anna+rahaa+tuena+lisää.+Ei+oo+niin+paljon+köyhyyttä+ja+no+miten+ei+pärjä+semmosella+työtulolla+mitä+täällä+Suomessa+ihmset+saat.+Mulle+on+se+ihan+mysteeri.+Mutta+se+joku+tykkä+valitta+,+hän+aina+löydää+syytä+valittamiseen.
20.03.2018 18:49
En+usko+ikinä+että+se+mies+ei+ole+saanut+yhtään+matchia+Tinderissä+4+kuukauden+aikana+:D:D+Ja+ihan+päinselvä+se+kundi+valehdelee+koska+sanoi+että+naiset+ei+vasta+kun+se+lähettäa+viestiä.+Miten+se+lähettää+viestin+jos+ei+oo+matcheja+tullut+:D+hän+vaan+provosoi
20.03.2018 18:36
Tämä+"metoo"+juttu+tuntuu+mulleki+vähän+outolta.+Jos+joku+nainen+sanoo+eli+siis+ihan+niin+kun+täällä+joku+mainitsi+että+melkein+joka+nainen+on+kokenut+ahdistelua+siis+mä,+28+v+hyvännäköinen+nainen+saan+ihan+rehellisesti+sanoa+että+mä+en+ole+kokenut+ahdistelua+tai+siis+mä+en+ole+ainakin+tulkitsenut+mikään+miehen+käyttäydymistä+ahdisteluna.+Mä+oon+ollut+jonkun+ajan+parisuhdeessa+miehen+kaa+joku+käytti+mentaalista+väkivaltaa+mua+kohtaan+mutta+sen+mä+pitän+kuitenkin+erikseen.+Ei+ole+kyll+kukaan+tullut+julkisesti+ja+koskenut+mun+intiimikohteita+,+ei+ole+pakottanut+mua+tekemään+mitään+mitä+mä+en+haluaisi+tehdä+ja+jos+mä+kuulen+että+oikeesti+löydyy+naisi+ketä+vaan+koko+ajan+ahdisteltaan+sitten+on+kyllä+se+kysymysmerkki+että+mistä+se+oikein+johtu?+Ma+oon+luonnelta+tosi+flirttaileva+ja+ystävällinen+mutta+ei+oo+tapahtunut+mitään+ikävää.+Ja+tiedenkin+yksi+vaihdoehto+on+myöskin+se+että+eri+ihmiset+tulkitsee+ahdistelua+eri+tavalla.+Esimerkiks+luin+kokemuksia+mun+kotimaan+julkkisnaisista+ja+yksi+niistä+olis+pitänyt+olla+hiljaa+koska+hän+tulkitsin+ahdisteluks+myäs+sen+kun+baarissa+kaveriporukkassa+mukana+oleva+vanhempi+mies+halusi+sitä+suudella.+Mä+oon+tiedyllä+tavalla+feministi,+mutta+tää+aihe+on+yksi+aika+hysteerinen++mua+varten+ja+jotenki+tuntuu+se+oikeesti+massahysteeria.+Anteeks+naiset+ketä+on+siis+ihan+oikeesti+ahdisteltu!!
20.03.2018 18:24
Ootko+ihan+tossisasi?+:D+luultavasti+et+oo
17.03.2018 16:22
Ok,+tää+keskustelu+on+jotenkin+outo+ja+sä+oot+vissi+omassa+päässä+keksinyt+tiedetty+syyt+miksi+esimerkiks+naiset+matkustaa+ja+sä+oot+tosi+kovin+kiinni+niissä.+Ootko+sä+niku+kadeellinen+matkustaville+ihmisille+koska+sä+itte+et+tekee+sitä+vai+mikä+on+see+syy?+Mun+mielestä+ihmiset+(naiset+sekä+miehet)+matkustaa+nähdäkseen+muita+kauniita+maita+ja+kulttuureja.+Ei+siellä+tarvi+olla+muuta+syytä,+kyllä+ne+seksituristit+ovat+siis+ihan+eri+juttu+ja+must+tuntuu+että+sä+siinä+tapauksessa+puhut+niistä+seksituristeista+:D+Yleensä+oon+ollut+matkalla+kavereiden+kanssa+ja+on+ollut+myöskin+yksin.+Siis+ihan+saman+verran+on+ollut+miehiä+kun+naisi+länsimaista.+Miksi+nyt+saa+naiset+koko+paskan+puhen?+
Ja+tää+juttu,+että+joku+menee+ja+seikkailee+ennen+parisuhdetta,+no+varmaan+paljot+tekee+sitä,+mutta+se+ei+ollut+kyll+mun+tavoite,+mä+en+edes+ajattelenut+sillä+tavalla.+Mä+tavasin+nimenomaan+miehiä+jotka+sanoivat+että+juu,+no+ei+missään+nimessä+mikään+tyttöystävää+koska+haluaa+matkustaa+vielä+paljon+ja+tehä+sitä+ja+tätä.+En+kuullut+sitä+paljon+naisilta.+
Mistä+10+vuodesta+sä+puhut?+Mistä+se+määrä+tulee?+Totta+kai+mulla+on+ollut+vakavia+suhteitä+elämässä+ja+ne+on+loppunut+jostain+syistä.+Oon+nyt+sinkku+ja+sun+näkökulma+vaan+tuntuu+joku+katkera+ja+keksitty+syy+miksi+pitäis+vihata+naisia+sen+takia+että+ne+reissaa.
Kysyn+sama+että+miten+liitty+sosiaalisuus+ja+luonnen+muuttuminen+tähän+mun+vastaukseen+ollennkaan?+Oon+sosiaalinen+ihminen+ja+tykänyt+ainat+sosiaaliseista+miehistä+koska+en+voi+kuvitella+elämä+liian+erilaisen+miehen+kanssa,+pitää+olla+kuitenkin+jonkun+verran+sosiaalinen.+Ja+on+ollut+mun+ex-kumppanit+sosiaalisia+ihmisiä.
11.03.2018 22:58
En+jaksanut+kaikkia+vastauksia+lukea+eli+saatta+olla+että+toistan+jonkun.+Aika+ärsyttävä+on+sellainen+juttu+että+aina+puhutaan+yhdestä+puolesta+eli+naisesta+mikä+koskee+lapsia+ja+perheen+perustamista,+Naiset+ja+naiset+ja+syytetän+siitä+miksi+ne+ei+halua+nuorena+lapsia.+Ajat+muuttuvat,+ihmiset+muuttuvat+ja+maailma+muuttuu.+Ei+niitä+miehiä+kyll+löyty+paljon+ketkä+oikeesti+haluaisi+lapsia+alle+25+vuotiaana,+siis+kenen+ihmeen+kanssa+pitäis+se+nainen+niitä+lapsia+hankkia??+Nykyaikana+on+niin+paljon+muita+mahdollisuuksia+ja+miksi+edes+pitäis+lasta+niin+ajoissa+hankkia.+en+vaan+taju+sitä!+
Käyn+itteki+matkustamassa+ja+hiljaittain+tulin+juuri+takaisin+pidemmästä+reissusta,+mutta+kotiinpalu+oli+oikein+mukava+ja+olin+tosi+onnelinen+myös+siitäki.+Ei+tämä+tarkoitta+että+ei+kävis+mikään+paikallinen+mies+kenen+kanssa+ei+kelpaa+enään+mennä+vaikka+sinne+Nuuksion.+Miksei?+Totta+kai+on+se+Nuuksio+ja+Suomen+luonto+ihan+alytömän+kaunis+ja+jonkun+kivan+miehen+kanssa+olis+luontoon+mennä+vielä+kivempi.+Mistä+tulee+sellaiset+ennakoluulot+ja+luokkitukset?+
Oon+28+vuotias+nainen+ja+mikään+parisuhde+ei+haittais+nyt+ollennkaan.+Reissussa+ihmeteltiin+paljon+miten+on+mahdollista+että+mä+oon+sinkku.+Mutta+silti+mä+pelkään+että+löytykö+mies+kenen+kaa+toiveet+ja+kemia+kohtaisi.+Taita+olla+että+mä+vaan+tykkän+liika+noista+jännämiehistä+ja+kunnoliset+nörtit+mua+ei+vetää+:D:D+Mutta+sellaista+se+vaan+on+että+tunteita+ei+saa+pakotta+ja+sitä+varmaan+tiedä+jokainen+ihminene.+
Jotenkin+tämä+aihe+tuntuu+olevan+jonkun+tosi+pettynyt+ja+ei+niin+haluttun+ja+katkeran+miehen+aloitte.+
Anteeks+virheistä(suomen+kieli+ei+ole+äidinkieli)
11.03.2018 12:33
Olen+nuori+ihminen+ja+tää+kommenti+tuntuu+edes+mulle+hölmöltä.+En+usko+että+40+++yhtäkkiä+eivät+halua+enää+ketään+.+Mutta+peruskysymys+olis-+miksi+tehdä+käyttäjä+tutustumispalstalle+jos+ei++halua+tutustua?+:D:D:DMikä+siinä+on+järkeä+:D
10.03.2018 14:11
Mitä+harvemmin+sitä+parempi.+Useampi+pesu+haittaa+enemmän.+Hiukset+pitää+tottua+oma+luonnolliseen+rasvaan+ja+kun+ne+tottu+sitten+ei+tarvi+enään+niin+usein+pestä.+Mä+itte+pesen+2+kertaa+viikossa+ja+yritän+joskus+sitä+aikaa+pidentää+kun+ei+pese.
03.03.2018 19:23
"Tuhlaanko+minä+vain+aikaani?"+Vastaus+on+KYLLÄ!!+Koko+siitä+tarinasta+tuli+vaikutus+että+sä+oot+omassa+päässä+keksinyt+jotain+mitä+ei+ole.+Eli+tarkoittan+sitä+miten+se+katteli+sua+vaikka+toinen+nainen+oli+kainalossa,+teillä+oli+hyvä+seksi+niin+tunteita+ja+läheisyyttä+ja+kaikkea+oli+niiiin+älyttömän+paljon.+Mä+oon+rehellinen+ja+sanon+sitä,+että+miehet+osaa+tosi+hyvin+feikata+niitä+ns+tunteita+jos+kyseessä+on+seksin+hakeminen.++Hän+ei+ole+ollut+sun+kanssa+yhteyksissä,+ei+ole+kiinnostunut+sun+kuulumisistä+,+ei+ole+mikään+suojaverkkoa+hänellä,+hän+vaan+ei+ole+kiinnostunut+sillä+tasolla.+Mä+tiedän+että+sitä+on+helpompi+sanoa+kun+tehdä+mutta+unohda+se+mies.+Hänellä+ei+oo+mikään+tunteita+sua+kohtaan,+jos+olis+niin+hän+olis+yhdeyksissä+ja+haluas+olla+sun+kaa.+Se+ei+liitty+mitenkään+rapuun+tai+horoskooppimerkkiin.+Onnea+sulle+ja+pysy+vahvana!
04.11.2017 20:31
Se+on+ihan+päivänselvä+ja+normaali+että+kaikille+tulee+ikää,+mutta+sinä+ekana+alkoit+vertailemaan+18+ja+30+vuotiaita.+Mun+mielestä+30+vuotias+on+ihan+nuori+nainen+eli+80+vuotias+ei+ole+edes+vertailukelpoinen+koska+sen+ikäinen+on+vanha+ihminen.+Mutta+säki+et+sais+olla+nyt+niin+vaativa+koska+oot+itteki+30+vuotias+mies+ja+mikä+sust+tekee+paremman+verratuna+sun+ikäisiin+naisiin?+Siis+mitä+keskusteluaiheita+on+30+v+miehellä+ja+18+v+naisella(tytöllä),+koska+mä+muistan+kun+mä+oli+18+vuotias,+ei+mua+kiinnostanut+mikään+30+v+ukkeli.+Joskus+tuntuu+olevan+päässä+kiinni+se+ikä+juttu,+et+passissa+lukee+tiedetty+ikä+sitten+sulle+kelpaa,+näköjään+muuta+sä+et+arvosta+naisessa+kun+vaan+ikää+ja+olis+mahdollisiman++tuore.
04.11.2017 15:58
Oon+itte+27+vuotias+ja+en+kyll+ymmärtä+että+mikä+ihme+numero+toi+18+on.+Oon+ihan+tyytyväinen+mun+kroppaan,+en+oo+vissi+ikinä+ollut+niin+tyytyväinen+kun+nyt.+Rinnatki+on+ihan+kun+kahekymppisellä.+Ja+ei+ole+nykyaikana+enää+teini-ikäiset+ja+nuoremmat+naiset+luonnolisesti+hyvässä+kunnossa,+on+paljon+ylipainoisia+ja+jotain+roikkuu+edes+enemmän+kun+mun+ikäisille.+Ei+ne+harrastaa+urheilua+ja+ruokailutottumukset+on+ihan+perseestä.++Ulkonäko+ja+hyvä+kunto+sekä+kroppa+riippuu+monesta+asiasta+kuten+geenit,+ruokavalinta+ja+elämäntyyli+yleensä,+ei+vaan+iästä+jos+istuu+sohvalla+ja+toivoo+että+nuori+ikä+pelastaa.
03.11.2017 21:33
"Olen+vaan+huomannut,+että+jos+nainen+huomaaETTEN+OLEKAAN+NIIN+PALAVASTI+kiinnostunut+(mieliala+voi+olla+alhaalla)...+niin+heti+sitten+menee+poikki."+Siis+mitä+sä+vielä+haluat+vai+odottelet?+Että+naine+kuitenkin+saalistais+sinua+jatkossa?+Sä+myönnät+että+et+ole+kuitenkin+kiinnostunut+ja+sitten+syyttät+naisi,+että+ne+suuttuu.+Voi+herra+jumala
28.10.2017 19:43
Mä+oon+nainen+ja+yleensä+voin+aivan+varmasti+sanoa+1-3+treffin+perusteella+onko+mul+mitään+kiinnostusta+miestä+kohtaan+tai+ei.+Ja+no+sanotaan+näin+että+kyllä+1+tai+2+treffiä+riittää+että+mä+voisin+antaa+toivoa+miehelle+tuleeko+siitä+jotain+ja+onko+se+mun+mielestäni+tutustumisen+arvoinen.+Sinun+tapauksessa+mulle+jotekin+tuntuu++että+ehkä+sä+vähän+nautit+vaan+siitä+huomiosta+mitä+miehet+sulle+antaa.+Se+on+ihan+normaalni+että+ihminen+halua+tiedä+esimerkiks+5+treffin+jälkeen+mihin+se+asia+oikeesti+johtaa.+En+viittis+itteki+tuhlata+aikaa+miehen+kanssa+joka+ei+osaa+sanoa+eikä+tiedä+mitä+se+tuntee,+koko+aika+on+kiire+ja+tarvi+oma+aikaa+ja+pla+pla.+Mä+voin+omasta+kokemuksita+sanoa,+että+jos+et+leikki+ja+sanot+vaikka+et+ei+ole+oikeesti+kiinnostunut+tästä+asiasta+sitten+mä+nyt+en+tie+kuinka+monet+miehet+on+nii+epätoivoiset+ja+kuitenkin+roikkuu+vielä.+Kyll+miehet+tekee+ihan+sama+naisille+ja+mun+mielest+se+ei+ole+kiva:(
01.10.2017 23:08
Hu+huh.+Näköjään+ei+ole+ongelma+vain+mulla,+kivaa+ja+rehellistä+ihmistä+on+vaikea+löydä+:(++Yks+mitä+olen+oppinut+Tinderin+kautta+miehistä+on+se+-+voi+vitsi+miten+miehet+valehtelevat,+valehtevat+ja+vielä+kerran+valehtelevat.+Siis+oikeesti+niiten+sanoilla+ei+oo+mitään+tarkoitusta.+Olen+sen+myödä+muuttunut+ite+tosi+neutraaliksi+niiden+sanoista+ja+unohdan+ne+saman+tien+kun+ne+sanoo+jotain.+Vaikka+olen+tavannut+aika+monta+tosi+kivaa+ja+miellytävaä+miestä+kenen+kanssa+mä+oikeesti+kuvittelisin++vaikka+seurustelemassa,+mutta+ne+haluaa+kaikkea+muuta+paitsi+parisuhdetta.+Ja+olen+muuttunut+tosi+tosi+varovaiseks.+En+uskalta+luottaa+enään+kenenkään+koska+tiedän+että+se+vain+luokkais+mua+itseni.+Ghostaamista+ei+ole+mulla+tapahtunut+onneks+vissi+tavallaan+koskaan,+mutta+kyllä+jonkun+miehen+yhdeyksissä+oleminen+on+tosi+harvoin+tapahtuva+ja+niillä+sopivana+aikana.+Tulee+tunne+et+en+haluaa+enään+tutustua+miehiin+eikä+toivota+mitään+aitoa+ja+kaunista+vaikka+läheisyyshaluu+on+aika+korkea.+Ja+välillä+kun+olen+ite+ihastunut+enemmään+ja+ymmärtän+että+mieshenkilön+puolella+sitä+sama+ei+tapahtu+sitten+rupen+ite+pikkuhilja+ghostamaan+tai+puhumaan+tosi+harvoin.+Omasta+mielestä+oon+nätti,+hauska,+sosiaalinen+ja+tosi+ystävällinen+nainen.+Mikään+niku+ei+oo+mun+mielest+vajaa.+Aika+vaikea+on+toi+deittailu.
01.10.2017 20:12
Mun+mielestäni+olis+vaan+oikea+teko+kysyä+häneltä+suoraan.+Ainakin+mä+kyllä+luulen+että+3,5+kuukautta+on+jo+aika+riittävä+aika+selvittää+asiotia+mihin+se+johtaa.+Ei+niitä+miehiä+oikeesti+ymmärtä+yhtään,+ikinä+ei+voi+tiedä+mita+ne+ajattelee+koska+mulla+on+esimerkiks+yli+vuosi+sitten+sellainen+kokemus-+vietetiin+paljon+aikaa+yhdessä,+olin+nähnyt+sen+vanhemmat+ja+aika+usein+mentiin+sen+porukkan+luokse,+olin+nähnyt+sukulaisiaki+sekä+kavereita,+se+oli+nähnyt+mun+äidin+ja+itse+suostui+siihen+helposti.+Ei+mikään+ongelma.+No+minä+sit+ihastuin+ja+olin+aivan+varma+että+silläki+tunteita+mua+kohtaan+ja+hänen+aloitteestä+olis+melkein+mennyt+reissuun,+oli+kans+välillä+mustasukkainen+ja+sitten+mä+tein+sen+päättävän+liikkeen,+kerroin+hänelle+mun+tunteista+ja+näköjään+se+ei+tykänyt+siitä+eikä+odottelenut.+Ainankin+sen+jälkeen+se+sanoi+mulle+että+hän+suhtautuu+minuun+kun+ystävään+ja+on+miettinyt+paljon+eikä+oikeesti+tunne+vissi+mitään.+En+olis+voinut+ikinä+odottella+sellaista+vaikka+oli+merkkejä+siitä+et+asia+ei+taidaa+olla+näin+mitä+ma+luulin+olevan.+Sitten+lopetetiin+se+näyttely+kaikille+ja+nyt+olen+iloinen+sen+päättymisestä,+Ei+ollut+varman+oikea+ihminen+mulle+ja+oltiin+ihan+eri+luonteisiä.+Kannatta+kysya+semmosesta+asiasta+ja+selvittää+ajoissa+niin+ei+tuhlaa+aikaa+ja+tunteita.+Ja+ei+ihan+varmasti+me+täällä+emme+voi+sanoa+mitä+kyseessä+oleva+mies+ajattele+ja+tuntee.
25.09.2017 19:50
Mä+jotenkin+uskon+että+se+ei+ole+kiinni+nättisyydest+vaan+siitä+millä+tuulella+nainen+näyttää+olevana+ja+ihan+varmasti+se+kuinka+paljon+nainen+itse+flirttailee+ja+niin+sanottuna+itteki+antaa+huomiota+miehille.+Omista+kokemuksista+voin+kertoa+että+olen+myös+tosi+kaunis+nainen,+miehet+kehuu+koko+aika+ja+baarissa+saan+pirusti+huomiota,+ei+vaan+baarissa,+myöskin+kaduilla,+miehet+sano+moi+ja+kattelee.++Tulee+oikeesti+iskemaan+kaikenlaisia+miehia,+ulkomaalaiset,+suomalaiset,+nuoremmat+ja+vanhemmat.+Joku+mainitsi+täällä+että+vaaleatukkaiset+naiset+saa+huomioon+mutta+ei+oo+totta,+olen+itse+ihan+mustatukkainen,+voin+olla+baarissa+vaikka+ihanan+vaaleatukkaisen+nätin+ystävän+kanssa+ja+huomio+perjaates+on+ihan+puoleeksi.+Olen+semmonen+iloinen,+hymyilen+paljon+ja+näyttän+tosi+ystävälliseltä.+Eli+mä+suosittelisin+olla+itse+myös+avoimella+tuulella+ja+ei+vaan+niku+toivota+sitä+huomiota+jos+itse+istuu+ja+ole+vittumaisella+ilmeellä+ja+sitten+toivo+että+tulis+joku+iskemaan.+Antakaa+itte+hymy+ja+vinkki+sun+kiinnostuksesta.+Mä+tuon+yhen+esimerkin-olin+tanssilattialla+kavereiten+kanssa,+tanssisin+ihan+vapaasti+ja+huomasin+yhen+tosi+söpön+nuoren+miehen,+mä+en+ollut+varma+oliko+se+minua+huomanut+mutta+mä+katoin+sitä+tosi+syvällisesti+jonkun+verran+ja+kun+se+vaikka+hetkeks+kattoi+sitten+mä+hymyilin+kevyesti+ja+silloin+kun+mä+tanssisin+selkä+sen+suuntaan+seurava+hetki+sitte+se+oli+mun+selän+takana+tanssimassa+ja+oli+jo+mun+kimpussa+:)+Flirttailekaa+itte+myös+niin+mies+tiedää+että+ootte+itteki+kiinnoustunut.+Anteeks+mun+virheitä+jos+niitä+tuli,+en+oo+suomalainen:)
10.09.2017 12:17
2 / 2