Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

39

  1. Minulla+on+komea+ja+tosi+hyvä+poikaystävä.+Ei+ole+mitenkään+kusipää.+Loistava+ihminen+on.+En+ymmärtää+mistä+on+tullut+ajatus+että+komeat+ovat+kusipäitä+ja+rumat+miehet+ne+parhaita.+En+ole+havainnut+sitä+että+jonkun+ulkonäkö+määräisi+ihmisen+luonteen.+Olen+nähnyt+yhden+alkoholia+rakastavan+ja+tosi+rumannäköisen+miehen+olevan+oikea+mulkku+joka+petti+sen+lapsen+äitiä+jokaisessa+tilanteessa+ja+iski+kaikkia+jolla+oli+reikä+jalkojen+välissä.
  2. Voisin+sanoa+että+kyllä+mä+olen+aloitteen+tekijä+nainen.+Mutta+toisalta+mun+kokemuksien+perusteella+viime+vuosina+on+tuntunut+että+onko+se+oikeesti+hyvä+idea.+Siis+mä+oon+niku+tosi+rohkea+ja+ei+epäilis+tehdä+mitään+aloitetta,+mutta+jotenkin+tuntuu+että+jos+nainen+silti+pitä+aloittaa+asioita+liikaa+niin+tulee+ahdistelijan+tunne+:D+Mutta+kyllä+ma+voin+sanoa+että+mä+oon+saanut+saalistamalla+yhden+miehen,+nimenomaan+mun+ensimmäisen+rakkauksen,+sieltä+puolelta+oli+aika+viilea+aluks+mutta+loppujen+lopuks+sain+mä+sen+minkä+halusin+ja+oltiin+me+pari+vuotta+parisuhdeessa+ja+pojalla+oli+siis+iso+rakkaus+minkä+mä+lopetin.+Mun+mielestäni+media+ja+kaikki+sukupuoliroolien+käsittely+on+tehnyt+semmosen+aivopesun+että+kyllä+mies+on+saalistaja+ja+jos+ei+ota+yhteyttä+niin+se+ei+ole+näköjään+kiinnostunut.++Ok,+mutta+nyt+siis+ihan+aikusena+oon+tehnyt+rohkeita+asioita+ja+lähestynyt+miehiä,+toisaalta+tuntuu+että+jos+mies+ei+oikeen+tulee+mukaan+ja+jotenkin+epäile+niin+mä+haluan+lopettaa+sen+asian+äkkiä.+Jos+pitäis+määrittä+tämä+määrä+sukupuolien+aktiivisuudesta+sanoisin+nainen+40%+ja+mies+60%+tai+siis+ihan+fifty+fifty+käy+myöskin,+mutta+mies+ei+vähemmän!+.Vaikka+miehet+kertoo+miten+naiset+eivät+vasta+Tinderissä+ja+on+tosi+passiivisia,+kyllä+on+ne+miehetki+aika+lailla+passiivisia+ja+on+keskusteluja+jäänyt+kesken+jossa+mä+oon+ollut+viimeinen+keskustelija+ja+olen+aloittanut+keskustelun+ja+ei+tuu+mitään+vastausta.+Siis+ihan+sama+käy+naisille,+ei+ainoastaan+miehille.++Tuntuu+vaan+että+jos+mies+on+saanut+jo+riittävän+vaikutuksen+että+naisen+puolinen+kiinnostus+on+olemassa+ja+se+silti+ei+tee+mitään+niin+en+kyll+haluais+saalista+loputoman+ajan.
  3. Mä+ihmettelen+joskus+sitä+logiikkaa,+että+miten+houkutaan+Tinderia+ja+muitaki+treffisivustoja.+Esimerkiks+juuri+see+että+on+nii+pinnalista+siellä,+ei+tule+matcheja,+naiset+eivät+vasta+jne.+Mikä+ero+on+tosielämässä+siihen+verratuna,+onhan+ne+ihmiset+siis+tosielämässä+ihan+saman+pinnalisia,+kuitenkin+jokaisella+on+oma+maku+kumppanin+löydämiseen+ja+ei+se+muuttu+jotekin+maagisesti+online-is+erilaiseks.+Miksi+ette+ole+kaikki+valittajat+löydäneet+kumppanin+tosielämästä,+vaikka+sieltä+kassajonosta+jos+tää+on++niin+paljon+helpompi?+Näköjään+ei+tuu+mistäkään+muualta+naista+jos+pitä+mennä+Tinderiin+itsensä+tarjoamaan+ja+lisäksi+tule+valituksia+että+ei+löydy+sieltäki,+onpas+paska+tää+online+juttu.+Naisena+mä+voin+sanoa,+että+totta+kai+on+ihan+kiva+vaihdoehdo+löydä+joku+niin+että+näkee+sen+heti+millainen+kuitenkin+on+ihmisena+ja+ei+kuvissa.+Että+vaan+klikka+niin+ja+siinä+se+on.+On+mulla+kyll+tullut+vastaan+miehiä+jotka+valitettavasti+on+ollut+varattuja+ja+kaikenlaisia+muita+syita+ollut+tosielämässä+vaikka+olis+ollut+ihan+mahtava+ja+symppis+mies.+Ja+toinen+juttuki+,+omien+kokemuksien+perusteella+voin+sanoa+että+kyllä+ihan+saman+verran+miehiä+etsi+baareista+ja+festareilta+ja+missä+vaan+paikasta+seksiä+kun+Tinderissäki+ja+rakkaus+on+aika+samalla+lailla+mahdollinen+löydä+netistä+kun+se+on+muuallaki.+Ne+ketä+isketään+tosielämässä,+isketään+myös+Tinderis.
  4. Hahaa+apua+:D+Mikä+ilkeä+kommenti.+Eli+siis+kyllä,+mä+näytän+nuoremmalta+ja+tiedätkö+miksi+mä+sen+tiedän?+Mä+en+oo+itte+ikinä+yritänyt+ymmärtä+sitä+millaiseltä+mä+näytän+eli+kuinka+vanhalta.+Teiniikäisenä+mua+ärsytti+se+että+ihmiset+oikeesti+luulivat+mua+vielä+nuoremmaks+ja+tiedenkin+en+tykänyt+siitä.+Mutta+se+alkoi+sit+taas+noin+25+ja+sen+jälkeen.+Mä+en+ajattelenut+et+mul+pitäis+oikeesti+ennen+30+näyttää+nuoremmalta+koska+mulle+on+aina+ollut+30+vieläki+nuori+ikä.+Ja+sitten+ihmiset+,+siis+ihan+oikeesti+varmaan+niitä+on+ollut+lähes+montakymmentä+jos+edes+ei+50+henkilöä+jotka+ei+usko+mua+sen+ikäiseks+kun+mä+olen.+Ne+ihmiset+on+ollut+20+v+tytot,+alle+25+vuotiaat+miehet,+myös+minua+vanhemmat+miehet+että+mä+näytän+vapaasti+23,+vanhemmat+ihmiset,+siis+kaikista+ikäluokistä+ihmiset+on+mulle+sitä+sanonut.+Mä+en+ikinä+sano+kenelläkään+että+mä+näytän+nuoremmalta,+ihmiset+vaan+veikka+itte.+Mulla+on+hyvät+geenit+mä+luulen+koska+mun+äidi+ja+isoäidi+on+myös+ollut+aina+nuoremmannäköiset.+Mulla+oli+baarissa+yksi+semmonen+kokemus+,+yks+poika+tanssoi+mun+kanssa+ja+mä+ihan+mielenkiinnon+takia+kysyin+kuinka+vanha+hän+on+koska+mä+tiesin+että+nuorempi.+Hän+sanoi+että+26+ja+häneltä+tuli+kysymys,+"olenko+mä+liian+vanha+sulle".+Usko+pois,+mä+halusin+naura.+Ja+se+on+mul+ihan+arkipäivä.+Ok+eli+mä+en+ees+tiedä+miksi+mä+selittelen+sitä+täällä+koska+mä+oon+itteki+tavannut+tosi+paljon+naisi+ketkä+näyttää+paljon+nuoremmalta.+Mikä+siinä+on+sulle+uskomatonta-ghkshguryaeh?+Mä+luulen+kans,+että+jotekin+mun+olemus+ja+kasvopiirtet+on+semmosia+tyttömäisiä.+Ja+jos+mä+katon+nykyajan+18-23+ikäisiä+tyttöjä+siis+juu,+mul+ei+tuu+fiilistä+että+mä+näyttäisin+niitä+vanhemmalta,+mä+näytän+ihan+samanlaiselta.