Mä+uskon+kaverisi+tarinaa.+Voi+olla+ihan+totta.+Koska+itteki+olen+saanut+miehiltä+tosi+paljon+kehuja+mitkä+liittyvät+seksiin.+Siis+ei+ikinä+kukaan+mies+ole+ghostaanut+mua+seksin+jälkeen,+aina+on+ottanut+yhteyttä,+vaikka+olisin+eka+kerta+harrastanut+seksiä.+Mutta+ihan+eksät,+kaikkien+kanssa+olen+erilaisista+syistä+laittanut+suhteen+poikki+ja+kaksi+niistä+on+yrittänyt+saada+minut+takaisin.+Kyllä,+on+ottanut+yhteyttä+ja+sanonut+että+haluavat+takaisin.+Olen+tosi+seksuaalinen+nainen+ollut+koko+elämäni+tai+siis+siitä+lähtien+kun+aloitin+seksielämäni+ja+tosiaan+en+ymmärtä+mitä+muut+naiset+tekee+sängyssä+koska+miehet+on+ollut+aina+yllätynyt.+Ja+mulla+on+esimerkiksi+kaveri+joku+sanoi+mulle+ettei+hän+tee+mitään+erityisesti+seksin+aikana,+varmaan+sit+vaan+lähetyssaarnaja+asento+ja+mä+jo+säälin+niitä+miehiä.+Must+tuntuu+ettei+kukaan+ole+hänestä+oikeesti+ollut+kiinnostunut+tai+innostunut+ja+kysynyt+perään+kuten+sinun+tilanteesta+myös+tuntuu.+Vaikka+mä+yleensä+en+halua+uskoa+niitä+itse-kehumis+tarinoita+niin+sitä+mä+oikeesti+uskon+koska+naiset,+uskokaa+pois,+olkaa+seksissä+aktiivisia+ja+innokaita,+näyttäkää+miehille+nauttivaansa+seksiä(toivottavasti+oikeesti+nautitte+sitä)+ja+ne+eivät+unohda+teitä.+Koska+tylsät+naiset+ihan+varmasti+unohdetaan.
Voisin+sanoa+että+kyllä+mä+olen+aloitteen+tekijä+nainen.+Mutta+toisalta+mun+kokemuksien+perusteella+viime+vuosina+on+tuntunut+että+onko+se+oikeesti+hyvä+idea.+Siis+mä+oon+niku+tosi+rohkea+ja+ei+epäilis+tehdä+mitään+aloitetta,+mutta+jotenkin+tuntuu+että+jos+nainen+silti+pitä+aloittaa+asioita+liikaa+niin+tulee+ahdistelijan+tunne+:D+Mutta+kyllä+ma+voin+sanoa+että+mä+oon+saanut+saalistamalla+yhden+miehen,+nimenomaan+mun+ensimmäisen+rakkauksen,+sieltä+puolelta+oli+aika+viilea+aluks+mutta+loppujen+lopuks+sain+mä+sen+minkä+halusin+ja+oltiin+me+pari+vuotta+parisuhdeessa+ja+pojalla+oli+siis+iso+rakkaus+minkä+mä+lopetin.+Mun+mielestäni+media+ja+kaikki+sukupuoliroolien+käsittely+on+tehnyt+semmosen+aivopesun+että+kyllä+mies+on+saalistaja+ja+jos+ei+ota+yhteyttä+niin+se+ei+ole+näköjään+kiinnostunut.++Ok,+mutta+nyt+siis+ihan+aikusena+oon+tehnyt+rohkeita+asioita+ja+lähestynyt+miehiä,+toisaalta+tuntuu+että+jos+mies+ei+oikeen+tulee+mukaan+ja+jotenkin+epäile+niin+mä+haluan+lopettaa+sen+asian+äkkiä.+Jos+pitäis+määrittä+tämä+määrä+sukupuolien+aktiivisuudesta+sanoisin+nainen+40%+ja+mies+60%+tai+siis+ihan+fifty+fifty+käy+myöskin,+mutta+mies+ei+vähemmän!+.Vaikka+miehet+kertoo+miten+naiset+eivät+vasta+Tinderissä+ja+on+tosi+passiivisia,+kyllä+on+ne+miehetki+aika+lailla+passiivisia+ja+on+keskusteluja+jäänyt+kesken+jossa+mä+oon+ollut+viimeinen+keskustelija+ja+olen+aloittanut+keskustelun+ja+ei+tuu+mitään+vastausta.+Siis+ihan+sama+käy+naisille,+ei+ainoastaan+miehille.++Tuntuu+vaan+että+jos+mies+on+saanut+jo+riittävän+vaikutuksen+että+naisen+puolinen+kiinnostus+on+olemassa+ja+se+silti+ei+tee+mitään+niin+en+kyll+haluais+saalista+loputoman+ajan.
Hahaa+apua+:D+Mikä+ilkeä+kommenti.+Eli+siis+kyllä,+mä+näytän+nuoremmalta+ja+tiedätkö+miksi+mä+sen+tiedän?+Mä+en+oo+itte+ikinä+yritänyt+ymmärtä+sitä+millaiseltä+mä+näytän+eli+kuinka+vanhalta.+Teiniikäisenä+mua+ärsytti+se+että+ihmiset+oikeesti+luulivat+mua+vielä+nuoremmaks+ja+tiedenkin+en+tykänyt+siitä.+Mutta+se+alkoi+sit+taas+noin+25+ja+sen+jälkeen.+Mä+en+ajattelenut+et+mul+pitäis+oikeesti+ennen+30+näyttää+nuoremmalta+koska+mulle+on+aina+ollut+30+vieläki+nuori+ikä.+Ja+sitten+ihmiset+,+siis+ihan+oikeesti+varmaan+niitä+on+ollut+lähes+montakymmentä+jos+edes+ei+50+henkilöä+jotka+ei+usko+mua+sen+ikäiseks+kun+mä+olen.+Ne+ihmiset+on+ollut+20+v+tytot,+alle+25+vuotiaat+miehet,+myös+minua+vanhemmat+miehet+että+mä+näytän+vapaasti+23,+vanhemmat+ihmiset,+siis+kaikista+ikäluokistä+ihmiset+on+mulle+sitä+sanonut.+Mä+en+ikinä+sano+kenelläkään+että+mä+näytän+nuoremmalta,+ihmiset+vaan+veikka+itte.+Mulla+on+hyvät+geenit+mä+luulen+koska+mun+äidi+ja+isoäidi+on+myös+ollut+aina+nuoremmannäköiset.+Mulla+oli+baarissa+yksi+semmonen+kokemus+,+yks+poika+tanssoi+mun+kanssa+ja+mä+ihan+mielenkiinnon+takia+kysyin+kuinka+vanha+hän+on+koska+mä+tiesin+että+nuorempi.+Hän+sanoi+että+26+ja+häneltä+tuli+kysymys,+"olenko+mä+liian+vanha+sulle".+Usko+pois,+mä+halusin+naura.+Ja+se+on+mul+ihan+arkipäivä.+Ok+eli+mä+en+ees+tiedä+miksi+mä+selittelen+sitä+täällä+koska+mä+oon+itteki+tavannut+tosi+paljon+naisi+ketkä+näyttää+paljon+nuoremmalta.+Mikä+siinä+on+sulle+uskomatonta-ghkshguryaeh?+Mä+luulen+kans,+että+jotekin+mun+olemus+ja+kasvopiirtet+on+semmosia+tyttömäisiä.+Ja+jos+mä+katon+nykyajan+18-23+ikäisiä+tyttöjä+siis+juu,+mul+ei+tuu+fiilistä+että+mä+näyttäisin+niitä+vanhemmalta,+mä+näytän+ihan+samanlaiselta.
Mullaki+on+ollut+monta+seksisuhdetta.+Ensimmäinen+oli+niistä+pisin,+kestii+ainakin+vissi+vuoden+ja+ihan+joku+olis+voinut+luulla+että+me+seurustellaan+koska+vietetiin+paljon+aikaa+yhdessä.+Mies+oli+tosi+aktiivinen+mulle+soittelemaan+ja+asuimme+myös+lähellä+toisilleen.+Mutta+mulle+oli+se+vaan+pelkkä+seksisuhde,+ei+mitään+tunteita+ja+ajattelin+ihan+sama+miehestä.+Mutta+vuosia+myöhemmin+kun+tavatiin+sattumalta+niin+mies+jälkikäteen+avautui+ja+sanoi+että+kyllä+oli+tunteita+ja+isoja+:(+Mä+oon+ollut+aina+semmonen+nainen+että+tunteet+ja+rakkaus+ja+seksi+mä+pystyn+ihan+hyvin+pitää+erikseen.+Totta+kai+siis+mies+pitä+oli+mua+varten+tosi+viehättävä+ja+houkutteleva+fyysisesti.+Sitten+on+ollut+lyhyempiä+ja+must+on+tuntunut+että+niku+olis+ollut+mun+puolella+pieni+ihastus,+mutta+toisaalta+kun+ne+seksijutut+on+päättynyt+niin++on+kyllä+saman+tien+unohdunut+.+Yksi+löysi+kumppanin+kenen+kaa+alkoi+suhde+ja+toisen+kaa+niku+vaan+jäi+se+tapaaminen+vähemmäks+ja+loppui+kokonaan.+Mutta+mä+luulen+että+jos+yhellä+puolella+on+tosi+isot+tunteet+niin+varmaan+on+tämmonen+seksisuhde+aika+rankka+ja+ihminen+pitä+itte+päättä+että+miten+pysty+olemaan+semmosessa+suhteessa+ja+kannatako+ollennkaan+ettei+sydä+särkee.+Edellä+mainittu+säännot+on+mun+mielestä+aika+hyvä+idea.