Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

2

  1. Olin+15+vuotias+kun+tämä+ensimmäisen+kerran+tapahtui+(+olen+nyt+17+vuotias):Olin+ennen+tätä+ollut+kiinnostunut+pelkistä+tytöistä.Olimme+parhaan+kaverini+kanssa+uimassa+kuten+yleensä+normaalistikin.+Lähdimme+kaverin+kanssa+pois+vedestä+jä+näin+hänen+peppunsa+märissä+uimashortseissa.+Siinä+vaiheessa+huomasin,+että+kiihotuin+siitä.+Kaverini+ihmetteli+kun+jäin+tuijottamaan+häntä+mutta+yritin+heti+alkaa+käyttäytymään+normaalisti.Tämän+tapahtuman+jälkeen+ajattelin+vain+kaveriani+ja+haaveilin+siitä+että+pääsisin+koskettelemaan+hänen+peppuaan+ja+myöhemmin+aloin+haaveilemaan+seksistä+hänen+kanssaan.+Aloin+huomaamaan+hänestä+muitakin+kuumia+puolia+josta+kiihotuin.+Hänellä+oli+todella+hyvä+ja+laiha+vartalo+jossa+oli+kunnollinen+six+pack.+Kerran+kun+olimme+uimassa+sukelsimme+ja+huomasin+että+kaveri+ei+huomannut+minua+aloin+tuijottamaan+hänen+peppuaan.+Puristin+vähän+hänen+peppuaan+ja+väitin+hänelle+että+se+oli+vahinko.+Tietenkin+hän+uskoi+sen.Olen+nyt+17+vuotias+ja+haaveilen+hänestä+edelleen.+Hän+on+hetero+ja+sen+tiedän+joka+tietenkin+minua+ärsyttää.+Muutoksena+on+tullut+se+että+olen+alkanut+kiihottua+muistakin+pojista+ja+erityisesti+heidän+takamuksistaan.+Mutta+olen+silti+vielä+kiinnostunut+tytöistä,+mutta+pojat+kiinnostavat+silti+vähän+enemmän.Ammattikoulussani+oli+toinenkin+hyvän+näköinen+poika,+mutta+hänellä+oli+tyttöystävä.+En+oikein+tiedä+olenko+homo,+hetero+vai+bi.+Voisitteko+auttaa+ja+jakakaa+jos+teilläkin+on+ollut+samanlaisia+kokemuksia!Kiihotuin+samalla+kun+kirjoitin+tätä+koska+muistot+tupsahtivat+mieleeni+hänen+kuumasta+vartalostaan!