Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nasuvaan
profiilit
nasuvaan
nasuvaan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
258
Kommenttia
1141
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin.
Aikamme+ajattelijat+jotka+eivät+ole+alisteisia+taloudellisille+kuristuksille+ovat+luonnehtineet+aikaamme+eri+tavoin.++Useat+ovat+sanoneet+tämän+olevan+hyvän+ja+pahan+välistä+taistelua+viittaamalla+siten+maailman+eliitin+pyrkimystä+alistaa+ja+orjuuttaa+maailman+massoja+entisestään.
Uskovaiset+ihmiset+sanovat+taistelujen+olevan+Jumalan+tahdon+ja+Saatanan+tahdon+välinen+sota+jossa+katson+yksilön+vaikutusmahdollisuudet+hyvin+pieniksi.
Tässä+on+pohdittavaa+filosofeille+ja+toki+myös+meille+taviksille+kellä+siihen+nyt+aikaa+ja+mielenkiintoa+riittää.+Varmaa+on+elämme+suurten+muutosten+aikoja.
21.10.2020 13:53
Olen+aina+pitänyt+pähkinöistä+ja+toki+olen+saanut+ne+murskattua.
Tiedehän+ei+ole+mitään+faktaa+vaan+se+on+alati+muuttuvaa+ja+itseään+korjaavaa.+Suomeksi+tämä+tarkoittaa+sitä+että+mikä+tänään+todetaan+voi+huomenna+olla+jotain+aivan+muuta.
Eisteinin+suhteellisuusteoria+on+teoria+mikä+on+kyseenalaistettu+useiden+merkittävien+tiedemiesten+taholta.+Sekään+ei+siis+ole+faktaa;+kaikkea+muuta.
En+tiedä+mitä+tuo+navigaattori+asiaan+liittyy?
Kaivoin+juuri+muistojen+laatikoistani+vanhan+Nokia+1202:n+ja+otin+sen+käyttööni.+Olin+ostanut+sen+90-+luvulla+Pattayalta+uutena+hintaan+n.+9+€.+Siinä+on+hienouksina+mm.+Matopeli+ja+taskulamppu.+Akku+kestää+viikon.
Se+oli+niin+vaatimaton+puhelin+että+sen+myynti+suunnattiin+etupäässä+Aasian+köyhille.
Koska+Nokia+oli+silloin+suomalainen+yritys+niin+käyttökielenä+siitä+löytyy+myös+suomenkielinen+valikko.
21.10.2020 13:41
Olen+samoilla+linjoilla.
Katson+myös+että+olkaamme+onnellisia+että+saamme+elää+näitä+historiallisesti+merkittäviä+aikoja+jolloin+ihmiskunnan+suuntaa+ollaan+muuttamassa.
Presidenttimme+sen+sanoo:
"+Tämä+vuosituhannen+alku+tulee+jäämään+maailman+historiaan+uuden+maailmanjärjestyksen++(NWO)+aikana.":
https://www.youtube.com/watch?v=zAA-E0Iauxg
21.10.2020 13:24
Uskonnot+ovat+kuolemanvakavia,+hassuja,+yhdentekeviä+ja+kaikkea+siltä+väliltä+miten+kutakin.
Ranskassa+opettaja+näytti+luokalleen+pilakuvan+Muhammadista+ja+kas;+kohta+hänen+päänsä+leikattiinkin+jo+irtipoikki.
Olen+lukenut+jonkin+verran+Koraania+ja+kauhistunut+lukemaani.+Siellä+sanotaan+suunnilleen+näin:
-+Tappakaa+heidät+(kristityt)+missä+heidät+kohtaattekin.+Onka+tässä+mitään+epäselvää?
Yhtään+Buddhalaisuutta+koskevaa+kirjallisuutta+en+ole+lukenut+ja+myönnän+tietämättömyyteni+tältä+osin.+Olen+kuitenkin+ymmärtänyt+että+se+kunnioittaa+aivan+kaikkea+elollista.+Siinä+on+pyrkimys+oman+nuhteettoman+elämänsä+takaavan+vielä+paremman+elämän+seuraavassa+elämässä.+Se+on+kaunis+ajatus.
Kristinusko+on+jakautunut+syvästi+erilaisiin+kuppikuntiin.+Näiden+johtajat+eivät+edes+tervehdi+toisiaan.+Puhdasoppinen+kristillisyys+oman+näkemykseni+mukaisesti+on+hyvin+yksinkertainen.+Älä+tee+syntiä+ja+kohtele+toisia+ihmisiä+kuten+haluat+itseäsi+kohdeltavan.
Ateismi+on+myös+varteenotettava+uskonto.
Silloin+kuitenkin+elää+elämänsä+vihaisena+aivan+kaikelle+ilman+toivoa+paremmasta.
Toki+pessimisti+ei+pety+koskaan+ja+on+siten+turvassa+pettymyksiltä.....+++:-)
21.10.2020 13:12
Saanen+esitellä+viehättävän+ja+tervejärkisen+nuoren+suomalaisen+naisen+jonka+ajatuksia+saamme+tässä+ihailla:
https://www.youtube.com/watch?v=WTnV_yFasJs
21.10.2020 12:50
Tässä+abortin+kannattaja+puolustaa+oikeuttaa+omaan+kehoonsa:
https://twitter.com/magabritt/status/1317991957013069825
21.10.2020 12:44
En+ole+perehtynyt+Kalevalaan+yhtään+paremmin+kuin+Raamattuunkaan.+Tämän+häpeäkseni+tunnustan.+Mielenkiintoani+ovat+herättäneet+etupäässä+muut+lähiajan+klassikot+joita+tunnen+jo+aikaverran.
Intiassa+olen+käynyt+3+x+ja+siellä+oli+oikein+hauskoja+norsujumalia+ja+sininaamaisia+naisjumalia.+Kovin+hartaina+kantoivat+kukkasia+heille.+Vakavana+minäkin+sitä+seurasin.
Kalkutassa+kävin+katselemassa+kuinka+siinä+paskavedessä+lillui+eläinten+raatoja+ja+hartaat+ihmiset+siinä+kylpivät.+Olin+matkassa+ex-+vaimoni+kanssa+ja+veivät+meidät+joelle+lillumaan+ja+saimme+lähettää+pienellä+lautalla+kukkakynttiläterveiset+ties+kenelle.+Toivon+että+perille+menivät.
Thaimaa+onkin+sitten+jo+paljon+tutumpi+paikka+ja+siellä+olen+lomaillut+vuosikymmenien+aikana+jo+niin+monta+kertaa+etten+ilkiä+ees+sanoa.
Siellähän+on+tuo+Buddha+oikein+suosittu.+Niitä+olen+käynyt+katselemassa.+Bangkokissa+oli+melkein+50m+pitkä+makaava+Buddha+joka+näytti+minusta+laiskalta+munkilta+mutta+onneksi+osasin+pitää+lättyni+kiinni.
Hyvin+hartaita+ovat+ja+kunnioitan+toki+heidän+uskontoaan+suuresti.+Jokaisessa+kodissakin+on+pieni+temppeli+jonne+päivittäin+vievät+hedelmiä+ja+viinapaukunkin.+Tykkään+kyllä+sellaisesta+Jumalasta+joka+myös+rakastaa+arvostamaani+thai-+viskiä.
20.10.2020 22:05
Jospa+pistettäisiin+alapääkamerat+noihin+abortteihin.
"Äidit"+saisivat+sitten+seurata+livenä+kuinka+hänen+lastaan+revitään+kappaleiksi+ja+viimein+pikku+pää+murskataan.
20.10.2020 21:39
"Asiantunijat"+veloittavat+palveluistaan+100-+250+€+tunnissa.
Laskemme+siitä+sitten+kunhan+rva+Ohisalo+paljastaa+käytetyt+työtunnit.
Sen+pitäisi+olla+julkista+tietoa+mutta+saa+nähdä+josko+tämäkin+julistetaan+salaiseksi.......
20.10.2020 21:11
Niin.+Mistäpä+me+pienet+tavikset+voisimme+olla+varmoja+yhtään+mistään.
Ne+jotka+katsovat+ainoastaan+töllöä+ja+lukevat+ainoastaan+Hesaria+ja+iltalehtiä+ovat+tietämättömyyden+huipulla.
Ääripäänä+ja+naurettavuuksien+huipuilla+ovat+korkeasti+palkatut+ja+arvostetut+"tiedemiehemme"+jotka+ovat+lukeneet+läjän+kirjoja;+muodostaneet+niistä+oman+mielipiteensä+jotka+sitten+kertovat+meille.
Pöljät+sitten+näitä+väittämiä+uskovat+varauksetta.
Suosittelen+kaikille+tervettä+epäilystä+aivan+kaikkeen.+Ilkeämieliset+kutsuvat+sitä+salaliittoteorioiksi.
20.10.2020 20:14
En+voine+torua+tätä+kirjoittajaa+mistään.+Terävää+pohdintaa+kaiken+kaikkiaan+mikä+on+hyvin+harvinaista+palstalla.+Olen+tottunut+useimmiten+vain+virheellisiin+ja+solvaaviin+tölväisyihin+persekärpäseni+taholta.
Olen+hyvin+surullinen+koska+islamistit+Euroopassa+pyrkivät+tuhoamaan+kirkkojamme.
Niitä+on+poltettu+Ranskassa+jo+tuhansia+eikä+valtamediamme+kerro+näistä+yhtään+mitään.
Poikkeuksena+toki+Notre+Damen+vihatuhopoltto+mitä+eivät+voineet+olle+uutisoimatta.
Olemme+ottaneet+Eurooppaan+miljoonia+"ihmisiä"+jotka+vihaavat+meitä,+kulttuuriamme+ja+aivan+kaikkea+mitä+edustamme.+
He+haluavat+tuhota+meidät+ja+me+vastaamme+ruokkimalla+heitä.
20.10.2020 20:01
Kiitos+kommentistasi+joka+oli+tosin+hieman+sekavahko.
Muinaiset+ristiretket+on+usein+mainittu+olevan+uskonsotia.+Kyse+on+kuitenkin+ollut+ainoastaan+ryöstöretkistä+eikä+kukaan+kokenut+edustavansa+kuin+omaa+heimoaan+ja+kansaansa?
Myöhempiä+sotia+ei+ole+edes+yritetty+naamioida+uskontojen+varjoon.
Olen+toki+myös+pianoa+aikoinani+pimputtanut.+Minusta+ei+sitten+pianistia+tullut+koska+sormeni+ovat+töppömallia+ja+istuivat+paremmin+painonnostotankoihin.
Tiede+on+alati+muuttuvaa+ja+itseään+korjaavaa+eikä+mitään+tämänhetkistä+faktaa.+Se+meidän+on+tiedostettava.
20.10.2020 18:31
Olen+aina+pitänyt+novellien+kirjoituksista.+Takavuosina+niitä+sain+myytyä+erilaisiin+lehtiin+pilipalihinnoista.+Aiheet+tempaisin+mielikuvitusmaailmastani+joka+on+sanoisinko+rikas.
Aiheeksi+kelpaa+mikä+tahansa+ajatuksenpoikanen+ja+juoni+kehittyy+siinä+sitten+paukutellessa.
Minua+on+yllytetty+kirjoittamaan+kirjoja;+sanovat+että+niillä+voisi+olla+kysyntää.
Yksi+kustantaja+tarjosi+ennakkopalkkiota+ja+saisin+valita+aiheen+vapaasti.
Kieltäydyin.
20.10.2020 18:21
Ystäväni+Persekärpänen+päätti+sitten+loistaa+aivan+ikiomalla+aloituksellaan+ja+oikein+hyvinhän+se+meni.+Hieman+korjattavaa+toki+jäi+kuten+jokainen+toki+huomaa.
Ostin+ensimmäisen+autoni+romaneilta.+Se+oli+teräksenharmaa+Mini+countryman+pienellä+kattoluukulla+varustettuna.+Ehkä+se+oli+tuuletusluukku;+en+tiedä?
Öljyä+sai+kaataa+litran+joka+tankkauksella+mutta+mitä+valiä;+naperon+riemu+oli+rajaton+ikiomasta+autosta.
Kojelauta+oli+hieman+nuhraantunut+joten+maalasin+sen+Jokerilla+kirkkaan+keltaiseksi+ja+hieno+tuli.
Että+kiitoksia+vain+romanimyyjille!
20.10.2020 17:30
Persekärpäseni+ymmärtää+pahansuopaisuuttaan+väärin.+
Nassikkana+minut+opetettiin+rukoilemaan+ruokapöydässä+ja+iltaisin+olin+polvillani+sänkyni+vieressä.+Rukous+meni+muistaakseni+näin:
-+Levolle+lasken+Luojani.
++armias+ole+suojani.
++Sijaltain+jos+en+nousisi
++armias+ota+tykösi.+
Vuodet+sitten+vierivät,+arjen+askareet+painoivat,+partahaiveneita+alkoi+nousemaan+ja+likkaset+kiinnostamaan.+Tupakkia+ja+viinaakin+kokeilimme+ja+tinneriä+imppasimme.+Kaikenkaikkiaan+jumalatonta+menoa+voin+näin+jälkikäteen+häpeäkseni+tunnustaa.
Muutama+vuosi+sitten+törmäsin+litteän+Maan+teoriaan.+Sehän+kiistää+alkuräjähdysteorian.
Ainoaksi+vaihtoehdoksi+jää+sillon+teoria+luomisesta.
Jos+uskoo+että+meidät+on+luotu+niin+ihminen+on+silloin+käsitykseni+mukaan+uskovainen.
Näin+torppaan+pahantahtoisen+persekärpäseni+väitteen+siitä+että+pilkkaisin+Jumalaan+uskovia+ihmisiä.
20.10.2020 17:06
Meillä+on+olemassa+lait+aivan+kaikkeen.
Ilman+henkilötietoja+olevat+tulee+palauttaa+mistä+ovat+tulleetkin.
20.10.2020 16:36
Minulla+oli+naperona+keppihevonen.+Sen+pää+oli+veistetty+puusta+ja+sillä+oli+harjakset.+Sillä+vetelin+ympäri+pihaa+laukaten+ja+hirnuen.
Nykyisin+Suomet+urheat+naiset+ovat+valinneet+sen+taisteluun+rasismia+vastaan.+Tuloksiahan+tässä+julmassa+taistossa+ei+voine+arvioida+mutta+se+voi+olla+merkittävä.
Tässä+he+kokivat+kuitenkin+erätappion+nahkapäille:
https://www.youtube.com/watch?v=NceGxdrHfGw
20.10.2020 16:16
Nalle+Puh+on+ollut+satojen+miljoonien+lasten+ystävä+vuosikymmenenet.
On+persekärpäseltäni+halveksuttavaa+vihjata+satujen+sisältävän+hänen+omia+perversioitaan.
20.10.2020 16:07
Toki+eihän+kaikki+raketit+pääse+edes+meren+päälle.+Tässä+hauska+sikermä+epäonnistuneita+rakettilähtöjä:
https://www.youtube.com/watch?v=7JznGulxaEk
20.10.2020 12:47
Kiitän+kovin+herroja+T+2010+ja+By+NumBallia+ansiokkaista+pohdinnoistaan.+Järkevät+kirjoitukset+ovat+harvinaisia+tällä+palstalla.+
Herrat+olivat+nähdäkseni+hieman+erimielisiä+mitä+poliittisia+sanontoja+tulisi+käyttää+maassamme+loisivista+ja+työtä+tekemättömistä+ihmisistä.
Helpotan+kiistaa.
Nämä+loiseläjät+äänestävät+takuuvarmasti+kommunistisossuviherpiiperoita+jotka+itse+niputan+kaikki+kommunisti-+sanonnan+alle.
20.10.2020 12:25
12 / 58