Yliruokittu romaani oli sosiaalitoimiston juoni

Anonyymi

Suomalaiset ovat rasisteja ja heidän toimintastrategia oli ruokkia sikahumalaan romaanit.

varokaa nyt, sillä juoni on tässä paljastettu!

eläkää terveenä ja opiskelkaa yliopistossa vapaasti ja parantakaa maailmaa!

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ystäväni Persekärpänen päätti sitten loistaa aivan ikiomalla aloituksellaan ja oikein hyvinhän se meni. Hieman korjattavaa toki jäi kuten jokainen toki huomaa.

      Ostin ensimmäisen autoni romaneilta. Se oli teräksenharmaa Mini countryman pienellä kattoluukulla varustettuna. Ehkä se oli tuuletusluukku; en tiedä?
      Öljyä sai kaataa litran joka tankkauksella mutta mitä valiä; naperon riemu oli rajaton ikiomasta autosta.
      Kojelauta oli hieman nuhraantunut joten maalasin sen Jokerilla kirkkaan keltaiseksi ja hieno tuli.
      Että kiitoksia vain romanimyyjille!

      • Anonyymi

        Yliruokittu romaani. Ehheh! Se on sosiaalitoimiston vika ellei posket näy takaapäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yliruokittu romaani. Ehheh! Se on sosiaalitoimiston vika ellei posket näy takaapäin.

        Huomasko porukat. Mun viesti poistettiin ja alotuskin on ollut vasta voimassa alle puoli tuntia. Minun viestin poistoon meni sekuntti. Laitan sen tähän perään ihan kohta. Olkaa valmiit aukasemaan tää ketju. Ei tartte kopioida. Näette vaan kuinka ylläpito toimii.


      • Anonyymi

        Kas mikä nyt oli kun ei kehdannutkaan poistaa. Ainakin näette etti tässä ole mitään sääntöjenvastaista. Eikö ne ole ne säännöt mitä palveluntarjoaja tiedottaa kaikille ja kaikkien olisi niitä noudatettava. Ei se saa alkaa ketään yksittäistä kirjoittajaa alkaa syrjimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas mikä nyt oli kun ei kehdannutkaan poistaa. Ainakin näette etti tässä ole mitään sääntöjenvastaista. Eikö ne ole ne säännöt mitä palveluntarjoaja tiedottaa kaikille ja kaikkien olisi niitä noudatettava. Ei se saa alkaa ketään yksittäistä kirjoittajaa alkaa syrjimään.

        Niin ne vaan poistaa sen viestin. Näyttääkö ne edes sitä muille. Onko tää ihan fasistinen foorumi. En tarkoita millään pahaa fasismia kohtaan jos se on yhtä hienostunutta ja älykästä niin kuin eräällä, vaan tarkoitan että ei ole reilua poistaa vain minun viestiäni. Laitan sen tämän jälkeen vielä kerran ja te jotka ehditte sen lukea niin kertokaa että ehditte eikä tartte edes kommentoida. Tämä on periaate kymysys sananvapaudesta. Ei palveluntarjoaja voi tehdä omia sääntöjä.


    • Anonyymi

      Ei kirjaa voi ruokkia mitenkään!!

      • Anonyymi

        Jos novellia ruokkii niin siitä tulee raomaani, mikä on aina paksumpi kuin short story eli novelli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos novellia ruokkii niin siitä tulee raomaani, mikä on aina paksumpi kuin short story eli novelli.

        Olen aina pitänyt novellien kirjoituksista. Takavuosina niitä sain myytyä erilaisiin lehtiin pilipalihinnoista. Aiheet tempaisin mielikuvitusmaailmastani joka on sanoisinko rikas.
        Aiheeksi kelpaa mikä tahansa ajatuksenpoikanen ja juoni kehittyy siinä sitten paukutellessa.

        Minua on yllytetty kirjoittamaan kirjoja; sanovat että niillä voisi olla kysyntää.
        Yksi kustantaja tarjosi ennakkopalkkiota ja saisin valita aiheen vapaasti.
        Kieltäydyin.


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Olen aina pitänyt novellien kirjoituksista. Takavuosina niitä sain myytyä erilaisiin lehtiin pilipalihinnoista. Aiheet tempaisin mielikuvitusmaailmastani joka on sanoisinko rikas.
        Aiheeksi kelpaa mikä tahansa ajatuksenpoikanen ja juoni kehittyy siinä sitten paukutellessa.

        Minua on yllytetty kirjoittamaan kirjoja; sanovat että niillä voisi olla kysyntää.
        Yksi kustantaja tarjosi ennakkopalkkiota ja saisin valita aiheen vapaasti.
        Kieltäydyin.

        Tuolla kirjootetahan susta. En ymmäärtäny pualiakaa, mutta ei kai sen väliä.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16620221/luovaa-keskustelua


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe