Suomalaiset ovat rasisteja ja heidän toimintastrategia oli ruokkia sikahumalaan romaanit.
varokaa nyt, sillä juoni on tässä paljastettu!
eläkää terveenä ja opiskelkaa yliopistossa vapaasti ja parantakaa maailmaa!
Yliruokittu romaani oli sosiaalitoimiston juoni
9
<50
Vastaukset
Ystäväni Persekärpänen päätti sitten loistaa aivan ikiomalla aloituksellaan ja oikein hyvinhän se meni. Hieman korjattavaa toki jäi kuten jokainen toki huomaa.
Ostin ensimmäisen autoni romaneilta. Se oli teräksenharmaa Mini countryman pienellä kattoluukulla varustettuna. Ehkä se oli tuuletusluukku; en tiedä?
Öljyä sai kaataa litran joka tankkauksella mutta mitä valiä; naperon riemu oli rajaton ikiomasta autosta.
Kojelauta oli hieman nuhraantunut joten maalasin sen Jokerilla kirkkaan keltaiseksi ja hieno tuli.
Että kiitoksia vain romanimyyjille!- Anonyymi
Yliruokittu romaani. Ehheh! Se on sosiaalitoimiston vika ellei posket näy takaapäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yliruokittu romaani. Ehheh! Se on sosiaalitoimiston vika ellei posket näy takaapäin.
Huomasko porukat. Mun viesti poistettiin ja alotuskin on ollut vasta voimassa alle puoli tuntia. Minun viestin poistoon meni sekuntti. Laitan sen tähän perään ihan kohta. Olkaa valmiit aukasemaan tää ketju. Ei tartte kopioida. Näette vaan kuinka ylläpito toimii.
- Anonyymi
Kas mikä nyt oli kun ei kehdannutkaan poistaa. Ainakin näette etti tässä ole mitään sääntöjenvastaista. Eikö ne ole ne säännöt mitä palveluntarjoaja tiedottaa kaikille ja kaikkien olisi niitä noudatettava. Ei se saa alkaa ketään yksittäistä kirjoittajaa alkaa syrjimään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas mikä nyt oli kun ei kehdannutkaan poistaa. Ainakin näette etti tässä ole mitään sääntöjenvastaista. Eikö ne ole ne säännöt mitä palveluntarjoaja tiedottaa kaikille ja kaikkien olisi niitä noudatettava. Ei se saa alkaa ketään yksittäistä kirjoittajaa alkaa syrjimään.
Niin ne vaan poistaa sen viestin. Näyttääkö ne edes sitä muille. Onko tää ihan fasistinen foorumi. En tarkoita millään pahaa fasismia kohtaan jos se on yhtä hienostunutta ja älykästä niin kuin eräällä, vaan tarkoitan että ei ole reilua poistaa vain minun viestiäni. Laitan sen tämän jälkeen vielä kerran ja te jotka ehditte sen lukea niin kertokaa että ehditte eikä tartte edes kommentoida. Tämä on periaate kymysys sananvapaudesta. Ei palveluntarjoaja voi tehdä omia sääntöjä.
- Anonyymi
Ei kirjaa voi ruokkia mitenkään!!
- Anonyymi
Jos novellia ruokkii niin siitä tulee raomaani, mikä on aina paksumpi kuin short story eli novelli.
Anonyymi kirjoitti:
Jos novellia ruokkii niin siitä tulee raomaani, mikä on aina paksumpi kuin short story eli novelli.
Olen aina pitänyt novellien kirjoituksista. Takavuosina niitä sain myytyä erilaisiin lehtiin pilipalihinnoista. Aiheet tempaisin mielikuvitusmaailmastani joka on sanoisinko rikas.
Aiheeksi kelpaa mikä tahansa ajatuksenpoikanen ja juoni kehittyy siinä sitten paukutellessa.
Minua on yllytetty kirjoittamaan kirjoja; sanovat että niillä voisi olla kysyntää.
Yksi kustantaja tarjosi ennakkopalkkiota ja saisin valita aiheen vapaasti.
Kieltäydyin.- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Olen aina pitänyt novellien kirjoituksista. Takavuosina niitä sain myytyä erilaisiin lehtiin pilipalihinnoista. Aiheet tempaisin mielikuvitusmaailmastani joka on sanoisinko rikas.
Aiheeksi kelpaa mikä tahansa ajatuksenpoikanen ja juoni kehittyy siinä sitten paukutellessa.
Minua on yllytetty kirjoittamaan kirjoja; sanovat että niillä voisi olla kysyntää.
Yksi kustantaja tarjosi ennakkopalkkiota ja saisin valita aiheen vapaasti.
Kieltäydyin.Tuolla kirjootetahan susta. En ymmäärtäny pualiakaa, mutta ei kai sen väliä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16620221/luovaa-keskustelua
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001003
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599