Aja nukelta parta ja kosketa sitä intiimialueilta niin jo vain kikattaa...:
https://laitonlehti.net/2020/10/19/paivan-kuva-463/
Shave and play!
4
67
Vastaukset
- Anonyymi
Teillä on kyllä Marcon kanssa sairaita leikkejä.
Ethän kerro lisää? - Anonyymi
Slave! And Play! Sanoo illuminaattiherra ja kansa kyykistyy herran ja pedon edessä.
Koko korona on huijausta pelkkä illuminaattien peiteoperaatio, joka tähtää ihmiskunnan orjuuttamiseen, joka tapahtuu asteittain seuraavien 5-20 vuoden aikana.Niin.
Aikamme ajattelijat jotka eivät ole alisteisia taloudellisille kuristuksille ovat luonnehtineet aikaamme eri tavoin. Useat ovat sanoneet tämän olevan hyvän ja pahan välistä taistelua viittaamalla siten maailman eliitin pyrkimystä alistaa ja orjuuttaa maailman massoja entisestään.
Uskovaiset ihmiset sanovat taistelujen olevan Jumalan tahdon ja Saatanan tahdon välinen sota jossa katson yksilön vaikutusmahdollisuudet hyvin pieniksi.
Tässä on pohdittavaa filosofeille ja toki myös meille taviksille kellä siihen nyt aikaa ja mielenkiintoa riittää. Varmaa on elämme suurten muutosten aikoja.- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Niin.
Aikamme ajattelijat jotka eivät ole alisteisia taloudellisille kuristuksille ovat luonnehtineet aikaamme eri tavoin. Useat ovat sanoneet tämän olevan hyvän ja pahan välistä taistelua viittaamalla siten maailman eliitin pyrkimystä alistaa ja orjuuttaa maailman massoja entisestään.
Uskovaiset ihmiset sanovat taistelujen olevan Jumalan tahdon ja Saatanan tahdon välinen sota jossa katson yksilön vaikutusmahdollisuudet hyvin pieniksi.
Tässä on pohdittavaa filosofeille ja toki myös meille taviksille kellä siihen nyt aikaa ja mielenkiintoa riittää. Varmaa on elämme suurten muutosten aikoja.nasuvaan on puhellut persekärpäsestään useasti.
Haluaisin tietää mitä mieltä tämä persekärpänen on maailman asioista noin ylensä jos jätetään ton nasun ajatukset kokonansa kuvioista poies?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001003
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599
