Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarskiL
profiilit
JarskiL
JarskiL
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Omasta+mielestä+kurjaa+ja+ehkä+nykymaailmassa+jopa+turhaa,+sillä+keinotekoisia+materiaaleja+on+olemassa,+jotka+täysin+vastaavat+aitoa.
Mutta+samaan+aikaan+niin+kauan+kuin+Turkiseläimiä+kohdellaan+kuin+mitä+tahansa+tuotantoeläintä,+eli+reilusti+turhaa+kärsimystä+aiheuttamatta,+en+näe+itse+toiminnassa+niin+valtavaa+vääryyttä.
Huom,+Turkistarhat+joilla+kaltoinkohdellaan+eläimiä+pitäisi+kumminkin+lakkauttaa+välittömästi+ja+mielellään+eläinten+kaltoinkohtelu+pitäisi+rinnastaa+samaan,+kuin+kyseessä+olisi+ollut+ihmisten+kohtelua.
30.07.2020 19:12
Kelpais+tännekkii
10.03.2020 00:18
Mikä+tää+ketju+on?+:D+Mistä+tässä+tarkalleen+puhutaan?
09.03.2020 16:31
Mutta+siis+lisätäänkö+tähän+loppuun,+että+jos+hallitus+lisää+pyöräilyn+kannustusta,+haittaamatta+autoilua,+niin+silloin+asia+jotakuinkin+se+ja+sama+minulle.+Mutta+toki+täällä+kauounkejen+ulkopuolella+tuon+pyöräilyrahan+voisi+käyttää+autoilun+tai+julkisen+liikenteen+tukemiseen.
Pari+linja-autoa+kulkee+parin+tunnin+välein,+eli+ei+siinä+hirveästi+sillä+voi+matkustaa.
03.08.2019 16:42
Helsingissä+minun+puolesta+voidaan+kieltää+vaikka+autot,+mutta+se,+että+hallitus+tekee+politiikkaa,+joka+vaikeuttaa+autoilua+kaupunkejen+ulkopuolella+en+hyväksy.
Itsellä+lähin+kauppa+on+3km+päässä+kotoa.+Itselle+ei+ongelma,+sillä+hyvällä+kelillä+pyöräilen+vaikka+15km.
Mutta+tällähetkellä+kumpikaan+vanhemmistani+ei+kykene+pyöräilemään,+saati+kävelemään+pitkiä+matkoja,+joten+tuletko+tulevaisuudessa+kasvotusten+sanomaan+isälleni,+että+haluatte+siellä+Helsingissä+viedä+häneltä+liikkuma+mahdollisuuden,+vain+koska+"autoilu+saaatuttaa,+ja+Helsingin+läskiperseet+eivät+viitsi+käyttää+pyörää+tai+julkisia."?
03.08.2019 16:40
Kertoisiko+aloittaja+jotain+käytännön+esimerkkejä+lähteineen?+Helpottaisi+asiasta+keskustelua.
03.08.2019 16:34
Valitettavasti+nämä+kaikki+ovat+aivan+vapaaehtoisesti+aiheutettuja+ongelmia.
Mutta+Oulun+tapaukset+ovat+vasta+alkusoittoa+tulevasta,+kun+katsoo+Esim.+Ruotsia+tai+Britanniaa,+Ranskaa,+niin+nähdään+mihin+tie+vie.
16.07.2019 14:26
Huomaa+hyvin+tässä+ketjussa+lihansyöjien+uhriutumisen+ja+ulinan.+Itse+en+voisi+edes+kuvitella+olevani+vegaani,sillä+aivan+liian+paljon+vaivaa+muun+stressin+keskellä.+Ja+pidän+lihasta.
Ongelma+koko+vegaanikeskustelussa+on+ääripäät.+"Minä+en+syö+lihaa,+sinä+olet+paha+ihminen+jos+syöt+lihaa"
Ja+"Höhöhö+tainnut+soija+sulattaa+aivot,+kannattaisiko+hankkia+vähän+lihaa+luidennpäälle"
Nämä+kaksi+ääripäätä+kun+häipyisi+asiallisista+keskusteluista,+muuttuisi+vegaanius,+että+lihansyönti+huomattavasti+rennommaksi.
11.07.2019 08:25
Itelle+kelpais+naisesta+seura+Savonlinnan+seudulla.+Ihan+vaikka+kahville+tai+kaljallekkin+mielellään+lähtisin.++Oo++tämmöne+perussiisti+20v++Amk-opiskelija.+Salilla+alottanu+käymää++jokunen+kuukausi+sitten.
10.01.2019 02:05
1 / 1