https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/970a7725-9f7a-4b3b-9292-f490f388f4df
Oulun ulkomaalaistaustaiset 13-vuotiaan tyttölapsen sarjaraiskaajat tulevat erittäin kalliiksi suomalaisille veronmaksajille-
OULUN RAISKAAJAT KALLIITA VERONMAKSAJILLE
11
78
Vastaukset
Valitettavasti nämä kaikki ovat aivan vapaaehtoisesti aiheutettuja ongelmia.
Mutta Oulun tapaukset ovat vasta alkusoittoa tulevasta, kun katsoo Esim. Ruotsia tai Britanniaa, Ranskaa, niin nähdään mihin tie vie.- Anonyymi
Kameratolppien avulla maksamme musujen kepposteluista aiheutuvat kulut, noihin kun vielä lisätään uhrien pitkät terapiat ja työkyvyttömyydet, niin alkaahan siinä olemaan "rikkaudella" hintaa.
- Anonyymi
Kaikki tulijat ovat kalliita yhteiskunnalle. Omat kriminaalit työllistää jo ihan tarpeeksi, miksi haalia lisää ulkomailta.
- Anonyymi
Vihervasemmistolta loppuu kannattajat jos kulttuurinrikastajia ei houkutella tänne. Samalla moni taho menettää hyvän rahasammon jos vastaanottokeskusten ympärillä bisnes loppuu. On siis monta tahoa jotka lypsävät noilla karvaranteilla valtion kassaa.
- Anonyymi
Kalliiksi tulee suomalaisille veronmaksajille eri kulttuureista tulijat,jotka eivät sopeudu länsimaisten ihmisten lakien ja tapojen mukaan elämään.
Jos he luulevat että täällä voi elää niinkuin he elävät kotimaissaan"lähtömaissaan",nuodattamatta lakeja ja elämällä piittaamatta mistään ihmisten tavoista. Kotoutuminen on mahdotonta.- Anonyymi
Suomessa kotoutumine on viety uudelle tasolle. Kantaväestön tulee kotoutua näiden partalapsosten tapoihin ja kulttuuriin. Jos et sopeudu olet rasisti ja siitä tuomittava.
- Anonyymi
oikeudenkäyntikulut on pennejä tulevaisuuden kustannusten vuoksi
vihervasemmiston vuoksi raiskaajia ei saa karkoittaa.
tämä tarkoittaa että heillä on annettava asunnot
kaikki päätyy pk-seudulle
asunnot 8 * 200 000 - 300 000 euroa = 1 600 000 - 2 400 000 euroa
sitten tulee infra, a 50 000 * 8 = 400 000 euroa vuodessa
jne jne - Anonyymi
Jossain vaiheessa ongelma-maahantunkeutujia alkaa yllättäen kadota, eikä se aika ole enää kaukana.
- Anonyymi
Eli suomalaiset joutuu vielä maksamaan raiskaajien oikeuskulut kaikkinensa, uhrille kivusta ja särystä oma osuus. Ollaan jo muutenkin yölläpidetty raiskaajilla kuorrutettuja vokkeja. Sitten nää saastat jää vielä maahan eleätettäviksi, ei ihme jos alkaa omankäden oikeus puhua. Ja vielä Rinne kehtaa puhua oikeusvaltio periaatteesta ja demokaratiasta, mistä ne löytyy ei ainakaan suomesta. Oikeusvaltio ja oikeusistuin on pelkkiä vitsejä.
- Anonyymi
Eikä kustannuksille ole loppua näkyvissä. Nämä raiskaajathan ovat tulleet pysyvästi iloksemme. Kun joskus vapautuvat vankilasta, niin "kotoutus" jatkuu ja käteen annetaan kela-gold.
Eihän toki puhettakaan, että nämä kultamunat voitaisiin karkoittaa! Kun nimittäin on se jakamaton typeryys! - Anonyymi
Hyvä Oulun kaupunki sai sitä mitä tilaa. Lisää pakolaisia.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664