Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Fritz800
profiilit
Fritz800
Fritz800
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
11
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+ymmärrä+mitä+väärä+on+olla+omahenkisen+ihmisen+kanssa,+eiks+se+oo+se+täydellisin+match+kenen+kanssa+synkkaa+parhaiten.+
Puhutaan+tasoista,+käsitteenä+jotenkin+halpa+ja+ihmisiä+arvottava.+Toivottavasti+Suomi+ei+oo+menossa+mihinkään+kiinan+pisteytys+yhteiskuntaan,+ja+tää+tasoileminen+alkaa+sitä+muistuttaa.
Hyvä+elämänhallinta+on+mahtava+piirre+ja+kaikkien+pitäs+siihen+pyrkiä.+Se+tekee+elämän+laadusta+parempaa.+Ihailtava+piirre,+kunhan+se+ei+ole+kaikki+kaikessa+koska+se+voi+olla+ärsyttävää+ja+ehkä+merkki+epävarmuudesta.
+
Ymmärrän+sen+että+jos+vaikka+nainen+on+kovasti+ylipainoinen.+Siitä+voi+tulla+huoli+jos+nyt+hänen+kanssa+pariudun+tapahtuuko+mullekkin+jotai+sellaista+että+seuran+vaikutuksesta+elämänhallintani+katoaa+ja+menetän+jotain.
Taas+todella+tavoitteelliset+ihmiset+jolla+on+jättiläismäisiä+päämääriä,+minkälaista+on+elää+sellaisten+ihmisten+rinnalla?+
En+usko+että+kaikki+super+kunnianhimoiset+kaipaa+samanlaista+rinnalle,+osa+taas+kaipaa.
01.08.2020 01:03
Mitä+vikaa+likedinissä+on.+Tai+no+kyllä+ymmärrän+pointin,+paskaakin+sieltä+saa.+Oon+löytäny+hyviä+kavereita+sieltä+kans.+Teen+työpaikka+postauksen+ja+maksan+siitä+sen+50+e.
01.08.2020 00:51
Henkilö+asuu+suomessa+ja+hänelle+on+työlupa+ilmeisesti+käsittelyssä.+Juuri+valmistunut.+Mulle+sanoi+että+3K+tienas+edellisessä+firmassa+ja+uudet+koodarit+epäili+ettei+toi+mikään+koodari+ole+edes+vaan+haluaa+viedä+rahaa.+Vituttaa+tuollanen.+
Voiko+käräjille+viedä+asian+ilman+asianajajaa.+Jos+koko+case+maksaa+200-400+nii+sehän+on+hyvä+diili.+Vai+tuleeks+siihen+paljo+vielä+lisää+kuluja?
Mä+voisin+ainaki+ilmotuksen+tehä+kaverista+nii+saa+palata+takas+nepaliin+ei+niin+loppuu+täällä+muiden+kusettaminen+hyvin+nopeaan+kun+Suomi+passittaa+jannun+takas+kotimaahan.
01.08.2020 00:50
Angularilla.+Mutta++jos+toimitus+on+päin+vittua+niin+täytyy+jokatapauksessa+palkata+joku+korjaamaan+ne.+Se+on+totta+että+vinossa+olevat+tekstit+korjaa+sekunneissa.+
Periaate+on+se+että+toimittaa+täysin+keskeneräisen+tuotteen+ja+lisäksi+koodista+poistettu+oleellisia+funktioita.+
On+nopeempaa+alottaa+alusta.+
Koodikielet+C#+ja+angular+8+ja+9.+Web+aplikaatio+siis+kyseessä+ja+Helsingistä+kirjottelen.
01.08.2020 00:45
Oon+huomannu+että+monet+20-30+naiset+on+"nirsoja".
Rima+on+korkeella+ja+jopa+vähätellään+miestä+joka+on+vilpitön+ja+tasolla+semi+samanlainen.++Nää+naiset+on+tuossa+iässä+ollu+tosi+kauniita+ja+saanu+valikoida+miehiä+ja+saanu+just+tosi+naisiin+meneviltä+komeilta+miehiltä+kullia+sopivasti.+
Et+vaikka+ite+opiskelis+nii+nainen+yrittää+mielummin+5+v+vanhempaa+yrittäjää+jolla+menee+hyvin.+
Sit+tää+oman+ikänen+"poika"+hänen+mielestään+ei+kelpaa+vaikka+heistä+voiski+tulla+onnellinen+pari.+Ja+tää+opiskelija+poikaa+kattelee+vaan+häntä+nuoremmat+tytöt+jotka+ei+kuitenkaa+loputtomiin+jaksa+kiinnostaa.
Ei+nainen+tässä+mitään+väärää+oo+kenellekkään+tehny,+jokasella+on+oma+vapautensa.+Voisko+tässä+olla+pien+karmallinen+opetus+että+saa+olla+yksinää+jotain+vuosia+jotta+osaa+arvostaa+sitä+oikeaa+kun+hänet+sitten+kohtaa.
+30+Nainen+ei+jaksa+enää+niin+vauhdikasta+elämää+ja+ehkä+pinnallinenkin+viehätysvoima+on+vähentyny.
Jokanen+käy+näitä+omia+vaiheitaan+läpi.++Uskon+et+luonto+toimii+tietyllä+syy+seuraus+suhteella+joka+ilmenee+jokaselle+henkilökohtasella+tavalla.
31.07.2020 04:22
No+näinhän+se+on+.+Oon+pitäny+itteäni+aina+suvakkina+mutta+tiiätkö,+olisko+täysin+oikein+raportoida+maahanmuutto+virastoon+jotta+hänen+työlupa+evätään.+
Silloin+tämä+kaveri+ei+enää+ikinä+kusettais+meitä+täällä
31.07.2020 04:05
Nykyaika+on+naisten+itsenäisyyden+kulta+aikaa.+Siksi+osa+haluaa+ottaa+siitä+kaiken+irti,+kokeilemalla+vaikka+välillä+iranilaista+poikaa+tai+afrikkalaista+miestä.
Kaikki+naiset+ei+pidä+tätä+mitenkään+erityisenä,+heille+itsenäisyys+on+itsestäänselvyys+etsivät+sopivaa+parisuhdetta+koska+se+on+naiselle+kuin+miehellekkin+täysin+luontevaa+ja+osa+ihmisenä+olemisen+kehitystä
+
Uskoisin+että+nämä+naiset+välttelevät+näitä+miehiä+joiden+mielestä+naisen+itsenäisyys+ei+ole+itsestäänselvyys.
Siksi+kevyet+suhteet+voivat+olla+turvallisempia,+ne+eivät+kuitenkaan...+käytän+vahvaa+ilmausta,+tyydytä+sielua+loputtomiin.+Koska+lopulta+ihminen+etsii+jotain+pysyvää,+ikuista+onnellisuutta.+
Osa+naisista+ottaa+tämän+itsenäisyyden+ehkä+vähän+liian+innoissaan+ja+jopa+kostaa+mies+sukupuolen+omaavia,+johon+nykypäivän+miehet+ovat+täysin+syyttömiä.+Esim.+Radikaali+femisismi.+Tässä+on+lopullisen+identiteetin+löytäminen+kyseessä+ja+murrosiässä+sitä+joskus+on+tahditon+ja+naivi.+Se+on+ymmärrettävää.+
Keskustelu+kumpi+on+parempi+sukupuoli+mies+vai+nainen+on+täysin+järjetön.++Ei+täällä+kukaan+loppujen+lopuksi+ole+ketään+parempi,+täydennämme+toisia+ja+olemme+kaikki+osa+yhtä+isoa+kokonaisuutta,+tätä+maailmaa.
31.07.2020 03:57
Kun+ikää+tulee+lisää,+yleensä+tämä+nirsoilu+vähenee.+Koska+ollaan+opittu+enemmän+inhimillisiä+taitoja+ja+nuoruuden+kokemuksia+on+mittarissa+sopivasti.
Sitten+löytää+sen+ihanan+ja+voi+tehdä+johtopäätöksen+helposti+tämän+olevan+se+oikea,+koska+on+monenlaisia+kokemuksia+jo+takanapäin.
Toiset+eivät+laita+arvoa+deittailuun+ja+hyvällä+tuurilla+pääsevätkin+ajoissa+elämänkumppanin+kanssa+aloittamaan+yhteisen+taipaleen.
Sitten+on+ryhmä+joka+ei+laita+arvoa+deittailuun+ja+haluaisi+löytää+jo+kenen+kanssa+olla+pitkään+ja+rakastaa+mutta+joutuvat+valitettavasti+käymään+kunnon+mankelin+läpi.+Tämä+mankeli+voi+tehdä+ihmiselle+myös+hyvääkin,+koska+sitten+kun+kohtaa+oikean+osaa+arvostaa+hänen+olemassaoloaan+kaikista+vaikeimmissakin+tilanteissa.+
Näin+parisuhteesta+muodostuu+lopulta+hyvin+harmooninen+ja+tyydyttävä+molemmille.+Koska+ilman+vahvaa+luonnetta+voi+olla+taipuvaisempi+loukkaamaan+omaa+rakastaan.
31.07.2020 03:32
Naiset+on+visuaalisessa+outlookissa+yleensä+miehiä+parempia+ja+tämä+saattaa+viedä+naisen+ylpeyteen.
Ylpeydestä+hyvin+vähän+puhutaan+käsitteenä+nykypäivänä,+mutta+itse+kiteyttäisin+asian+näin,++jos+me+kaikki+olisimme+nöyrempiä+tätä+keskustelua+ei+edes+käytäisi.+Nöyryys+on+vahvuutta+ja+nöyristely+on+epävarmuutta.
Meidän+jokaisen+onnellisuuden+taso+lopulta+nousee+mitä+jalompia+piirteitä+omaamme.
31.07.2020 03:24
Mun+mielestä+pitää+olla+rehellinen.+Esim+jos+on+"nirso"+persoonan+suhteen+mitä+se+sitten+meinaakaan.+Niin+onko+itsellään+näitä+samoja+persoonallisuus+piirteitä+jotta+voi+odottaa+toisellakin+olevan+.
Samankaltaiset+ihmiset+kokevat+vetoa+toisiinsa+ja+siksi+usein+menestyneet+ovat+yhdessä.+
Mutta,+ansa+on+tässä+että+elää+pilvilinnoissa+ja+miehet+ja+naiset+tekevät+tätä+varmasti+molemmat.+
Nirsoilu+voi+olla+myös+ylimielisyyttä+joka+ei+yleensä+johda+puhtaaseen+rakkauteen.+Jos+sellaista+ei+etsi,+niin+se+on+varmaan+fine.+
Maailma+on+liian+pinnallinen+ja+siksi+tavallisilla+ihmisillä+on+epävarma+ottaa+toinen+tavallinen.+Ja+mahdollisuus+siitä+tulevasta+Prinssi+Johnista+elää+joka+on+suoraan+kauniiden+ja+rohkeiden+tosielämän+versio.+
Jalat+maassa+mun+mielestä+ja+siinä+ei+ole+mitään+pahaa+tavoitella+itselleen+onnellista+elämäntasoa.
Nöyryys+on+vahvuutta!
31.07.2020 03:15
Jatkuu..+koodi+oli+tehty+vain+pintapuolisesti+jotta+se+minulle+näyttäisi+joltain.+Lisäksi+tärkeitä+funktioita+oli+kokonaan+poistettu+ja+koodia+ei+missään+nimessä+voisi+laittaa+julkiseksi.+Painikkeet+olivat+osa+rumia+ja+vinossa.+Minulla+oli+tarkka+prototyyppi+ja+se+hädin+tuskin+siltä+muistutti.
Henkilö+haukkui+minua+motherfuckeriksi+ja+muuta+ja+sanoi+että+tarvitsi+rahaa+ja+että+minä+olen+tyhmä.+Sanoi+etten+tiedä+koodaamisesta+mitään+ja+että+hän+on+tehnyt+paljon+sen+eteen.+
Uudet+koodarit+olivat+pahoillaan+siitä+että+tämä+koodi+oli+miltei+täysin+käyttökelvotonta,+virheiden+takia.+Joten+on+nopeempaa+aloittaa+alusta.+
Minulla+meni+1500+kankkulan+kaivoon+joka+on+minun+yrityksessä+iso+raha.++Meillä+oli+toimitussopimus+ja+koodi+takuu.+Freelancer+sopimus.+
Mitä+pitäisi+tehdä?+Henkilö+haukkuu+minua+ja+on+todella+nihkeä.+Sanoo+että+voi+jotain+rahaa+palauttaa.+
Pitääkö+tämä+viedä+käräjille+asti.+Onko+kenelläkään+vastaavia+kokemuksia?
Ei+pahalla,+mutta+luottamus+Suomalaisiin+on+tämän+tapauksen+myötä+kasvanut+ja+maahanmuuttajia+en+uskalla+vähään+aikaan+pyytää+projekteihin.+Minulla+kävi+vähän+samanlainen+tapaus+yhdeb+bangladeshilaisen+kanssa+joka+valehteli+osaavansa+koodata.+Kun+olin+palkannut,+ei+osannut+hommia.
31.07.2020 02:32
1 / 1