- En ymmärrä mitä väärä on olla omahenkisen ihmisen kanssa, eiks se oo se täydellisin match kenen kanssa synkkaa parhaiten.
Puhutaan tasoista, käsitteenä jotenkin halpa ja ihmisiä arvottava. Toivottavasti Suomi ei oo menossa mihinkään kiinan pisteytys yhteiskuntaan, ja tää tasoileminen alkaa sitä muistuttaa.
Hyvä elämänhallinta on mahtava piirre ja kaikkien pitäs siihen pyrkiä. Se tekee elämän laadusta parempaa. Ihailtava piirre, kunhan se ei ole kaikki kaikessa koska se voi olla ärsyttävää ja ehkä merkki epävarmuudesta.
Ymmärrän sen että jos vaikka nainen on kovasti ylipainoinen. Siitä voi tulla huoli jos nyt hänen kanssa pariudun tapahtuuko mullekkin jotai sellaista että seuran vaikutuksesta elämänhallintani katoaa ja menetän jotain.
Taas todella tavoitteelliset ihmiset jolla on jättiläismäisiä päämääriä, minkälaista on elää sellaisten ihmisten rinnalla?
En usko että kaikki super kunnianhimoiset kaipaa samanlaista rinnalle, osa taas kaipaa. - Mitä vikaa likedinissä on. Tai no kyllä ymmärrän pointin, paskaakin sieltä saa. Oon löytäny hyviä kavereita sieltä kans. Teen työpaikka postauksen ja maksan siitä sen 50 e.
- Henkilö asuu suomessa ja hänelle on työlupa ilmeisesti käsittelyssä. Juuri valmistunut. Mulle sanoi että 3K tienas edellisessä firmassa ja uudet koodarit epäili ettei toi mikään koodari ole edes vaan haluaa viedä rahaa. Vituttaa tuollanen.
Voiko käräjille viedä asian ilman asianajajaa. Jos koko case maksaa 200-400 nii sehän on hyvä diili. Vai tuleeks siihen paljo vielä lisää kuluja?
Mä voisin ainaki ilmotuksen tehä kaverista nii saa palata takas nepaliin ei niin loppuu täällä muiden kusettaminen hyvin nopeaan kun Suomi passittaa jannun takas kotimaahan. - Angularilla. Mutta jos toimitus on päin vittua niin täytyy jokatapauksessa palkata joku korjaamaan ne. Se on totta että vinossa olevat tekstit korjaa sekunneissa.
Periaate on se että toimittaa täysin keskeneräisen tuotteen ja lisäksi koodista poistettu oleellisia funktioita.
On nopeempaa alottaa alusta.
Koodikielet C# ja angular 8 ja 9. Web aplikaatio siis kyseessä ja Helsingistä kirjottelen. - Oon huomannu että monet 20-30 naiset on "nirsoja".
Rima on korkeella ja jopa vähätellään miestä joka on vilpitön ja tasolla semi samanlainen. Nää naiset on tuossa iässä ollu tosi kauniita ja saanu valikoida miehiä ja saanu just tosi naisiin meneviltä komeilta miehiltä kullia sopivasti.
Et vaikka ite opiskelis nii nainen yrittää mielummin 5 v vanhempaa yrittäjää jolla menee hyvin.
Sit tää oman ikänen "poika" hänen mielestään ei kelpaa vaikka heistä voiski tulla onnellinen pari. Ja tää opiskelija poikaa kattelee vaan häntä nuoremmat tytöt jotka ei kuitenkaa loputtomiin jaksa kiinnostaa.
Ei nainen tässä mitään väärää oo kenellekkään tehny, jokasella on oma vapautensa. Voisko tässä olla pien karmallinen opetus että saa olla yksinää jotain vuosia jotta osaa arvostaa sitä oikeaa kun hänet sitten kohtaa.
30 Nainen ei jaksa enää niin vauhdikasta elämää ja ehkä pinnallinenkin viehätysvoima on vähentyny.
Jokanen käy näitä omia vaiheitaan läpi. Uskon et luonto toimii tietyllä syy seuraus suhteella joka ilmenee jokaselle henkilökohtasella tavalla. - No näinhän se on . Oon pitäny itteäni aina suvakkina mutta tiiätkö, olisko täysin oikein raportoida maahanmuutto virastoon jotta hänen työlupa evätään.
Silloin tämä kaveri ei enää ikinä kusettais meitä täällä - Nykyaika on naisten itsenäisyyden kulta aikaa. Siksi osa haluaa ottaa siitä kaiken irti, kokeilemalla vaikka välillä iranilaista poikaa tai afrikkalaista miestä.
Kaikki naiset ei pidä tätä mitenkään erityisenä, heille itsenäisyys on itsestäänselvyys etsivät sopivaa parisuhdetta koska se on naiselle kuin miehellekkin täysin luontevaa ja osa ihmisenä olemisen kehitystä
Uskoisin että nämä naiset välttelevät näitä miehiä joiden mielestä naisen itsenäisyys ei ole itsestäänselvyys.
Siksi kevyet suhteet voivat olla turvallisempia, ne eivät kuitenkaan... käytän vahvaa ilmausta, tyydytä sielua loputtomiin. Koska lopulta ihminen etsii jotain pysyvää, ikuista onnellisuutta.
Osa naisista ottaa tämän itsenäisyyden ehkä vähän liian innoissaan ja jopa kostaa mies sukupuolen omaavia, johon nykypäivän miehet ovat täysin syyttömiä. Esim. Radikaali femisismi. Tässä on lopullisen identiteetin löytäminen kyseessä ja murrosiässä sitä joskus on tahditon ja naivi. Se on ymmärrettävää.
Keskustelu kumpi on parempi sukupuoli mies vai nainen on täysin järjetön. Ei täällä kukaan loppujen lopuksi ole ketään parempi, täydennämme toisia ja olemme kaikki osa yhtä isoa kokonaisuutta, tätä maailmaa. - Kun ikää tulee lisää, yleensä tämä nirsoilu vähenee. Koska ollaan opittu enemmän inhimillisiä taitoja ja nuoruuden kokemuksia on mittarissa sopivasti.
Sitten löytää sen ihanan ja voi tehdä johtopäätöksen helposti tämän olevan se oikea, koska on monenlaisia kokemuksia jo takanapäin.
Toiset eivät laita arvoa deittailuun ja hyvällä tuurilla pääsevätkin ajoissa elämänkumppanin kanssa aloittamaan yhteisen taipaleen.
Sitten on ryhmä joka ei laita arvoa deittailuun ja haluaisi löytää jo kenen kanssa olla pitkään ja rakastaa mutta joutuvat valitettavasti käymään kunnon mankelin läpi. Tämä mankeli voi tehdä ihmiselle myös hyvääkin, koska sitten kun kohtaa oikean osaa arvostaa hänen olemassaoloaan kaikista vaikeimmissakin tilanteissa.
Näin parisuhteesta muodostuu lopulta hyvin harmooninen ja tyydyttävä molemmille. Koska ilman vahvaa luonnetta voi olla taipuvaisempi loukkaamaan omaa rakastaan. - Naiset on visuaalisessa outlookissa yleensä miehiä parempia ja tämä saattaa viedä naisen ylpeyteen.
Ylpeydestä hyvin vähän puhutaan käsitteenä nykypäivänä, mutta itse kiteyttäisin asian näin, jos me kaikki olisimme nöyrempiä tätä keskustelua ei edes käytäisi. Nöyryys on vahvuutta ja nöyristely on epävarmuutta.
Meidän jokaisen onnellisuuden taso lopulta nousee mitä jalompia piirteitä omaamme. - Mun mielestä pitää olla rehellinen. Esim jos on "nirso" persoonan suhteen mitä se sitten meinaakaan. Niin onko itsellään näitä samoja persoonallisuus piirteitä jotta voi odottaa toisellakin olevan .
Samankaltaiset ihmiset kokevat vetoa toisiinsa ja siksi usein menestyneet ovat yhdessä.
Mutta, ansa on tässä että elää pilvilinnoissa ja miehet ja naiset tekevät tätä varmasti molemmat.
Nirsoilu voi olla myös ylimielisyyttä joka ei yleensä johda puhtaaseen rakkauteen. Jos sellaista ei etsi, niin se on varmaan fine.
Maailma on liian pinnallinen ja siksi tavallisilla ihmisillä on epävarma ottaa toinen tavallinen. Ja mahdollisuus siitä tulevasta Prinssi Johnista elää joka on suoraan kauniiden ja rohkeiden tosielämän versio.
Jalat maassa mun mielestä ja siinä ei ole mitään pahaa tavoitella itselleen onnellista elämäntasoa.
Nöyryys on vahvuutta! - Jatkuu.. koodi oli tehty vain pintapuolisesti jotta se minulle näyttäisi joltain. Lisäksi tärkeitä funktioita oli kokonaan poistettu ja koodia ei missään nimessä voisi laittaa julkiseksi. Painikkeet olivat osa rumia ja vinossa. Minulla oli tarkka prototyyppi ja se hädin tuskin siltä muistutti.
Henkilö haukkui minua motherfuckeriksi ja muuta ja sanoi että tarvitsi rahaa ja että minä olen tyhmä. Sanoi etten tiedä koodaamisesta mitään ja että hän on tehnyt paljon sen eteen.
Uudet koodarit olivat pahoillaan siitä että tämä koodi oli miltei täysin käyttökelvotonta, virheiden takia. Joten on nopeempaa aloittaa alusta.
Minulla meni 1500 kankkulan kaivoon joka on minun yrityksessä iso raha. Meillä oli toimitussopimus ja koodi takuu. Freelancer sopimus.
Mitä pitäisi tehdä? Henkilö haukkuu minua ja on todella nihkeä. Sanoo että voi jotain rahaa palauttaa.
Pitääkö tämä viedä käräjille asti. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?
Ei pahalla, mutta luottamus Suomalaisiin on tämän tapauksen myötä kasvanut ja maahanmuuttajia en uskalla vähään aikaan pyytää projekteihin. Minulla kävi vähän samanlainen tapaus yhdeb bangladeshilaisen kanssa joka valehteli osaavansa koodata. Kun olin palkannut, ei osannut hommia.